NHL - 2021-22 - Off Season

Svar
Bruins86

Re: NHL - 2021-22 - Off Season

Legg inn av Bruins86 »

Canucks skrev: ons jul 28, 2021 11:27 pm
Bruins86 skrev: ons jul 28, 2021 11:24 pmUllmark er 4x5M
Det siste vi ser av finnen i Boston nå? legger han opp.
Rask ble operert for et pr dager siden. Tidligst klar i februar. Har uttalt at det er Boston eller legge opp, så vi får se hva som skjer.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Bruins86 skrev: ons jul 28, 2021 11:30 pm
Rask ble operert for et pr dager siden. Tidligst klar i februar. Har uttalt at det er Boston eller legge opp, så vi får se hva som skjer.
Det her høres fishy ut, The Boston Lightning :D

Tror jeg må sende anmeldelse til politiet i Montreal for det her.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Canucks skrev: ons jul 28, 2021 11:32 pm
Bruins86 skrev: ons jul 28, 2021 11:30 pm
Rask ble operert for et pr dager siden. Tidligst klar i februar. Har uttalt at det er Boston eller legge opp, så vi får se hva som skjer.
Det her høres fishy ut, The Boston Lightning :D

Tror jeg må sende anmeldelse til politiet i Montreal for det her.
https://twitter.com/smclaughlin9/statu ... 53347?s=21

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Canucks skrev: ons jul 28, 2021 10:43 pm
Jorge86 skrev: ons jul 28, 2021 9:59 pm

Joa, men hvilke gode keepere som ikke er FA kan være på flyttefot?
Ser at noen har nevnt Kuemper, i tillegg så kan jeg trekke inn Gibson i Anaheim. De er jo i rebuild mode. Ellers er vinduet av muligheter små.
Gibson hadde vært suverent. Bedre enn Grubauer, ikke så mye dyrere og har kontrakt i mange år til. Han blir nok dyr å trade til seg. Kuemper har bare ett år igjen til $4,5M. Da hadde jeg heller beholdt Grubauer til den lønna han fikk i Kraken.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Bruins86 skrev: ons jul 28, 2021 11:34 pm
Merde! Poutine! Tabernak!

Skal forøvrig bli morsomt og se hva de lagene som fortsatt trenger goalies gjør nå. Kanskje dette var Seattle sin plan all along, hoarde goalies for å trade de til overpris nå.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Jorge86 skrev: ons jul 28, 2021 11:35 pm

Gibson hadde vært suverent. Bedre enn Grubauer, ikke så mye dyrere og har kontrakt i mange år til. Han blir nok dyr å trade til seg. Kuemper har bare ett år igjen til $4,5M. Da hadde jeg heller beholdt Grubauer til den lønna han fikk i Kraken.
Nå har Colorado noen assets for og få det til med Gibson, blir nok dyr. Tror ikke det skjer, men det er en mulighet. Kuemper er nok først og fremst en short term mulighet nå. Er ikke uenig i at de burde ha kommet til enighet med han, men er glad for at de ikke gjorde det. Godt og sees at feil kan gjøres der også. At det ikke bare er Benning som driter på draget og klovner det til.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons jul 28, 2021 11:37 pm
Bruins86 skrev: ons jul 28, 2021 11:34 pm
Merde! Poutine! Tabernak!

Skal forøvrig bli morsomt og se hva de lagene som fortsatt trenger goalies gjør nå. Kanskje dette var Seattle sin plan all along, hoarde goalies for å trade de til overpris nå.
Bilde

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Trade

Boston sender Vladar til Flames for 3rd round pick.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Kuemper til avs. 1st round pick og connor timmins andre veien.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Bruins86 skrev: tor jul 29, 2021 8:16 am Kuemper til avs. 1st round pick og connor timmins andre veien.
Bra deal for Arizona sin del som greide og utnytte goalie-situasjonen siden de ikke satser uansett.

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Vi får se hva Kuemper leverer med et bedre lag foran seg. Men med ett år igjen av kontrakten blir det tungt for Avs uansett. Enten svikter han, eller så blir han dyrere enn Grubauer neste år. Skal Avs komme bra ut av dette må Kuemper være med på å vinne bycklan. Da gjør det ikke så mye om han blir for dyr neste år. Men jeg mener fortsatt at de heller burde beholdt Grubauer.

Timmins kan bli veldig bra. Fin trade for Yotes. Det 1st-round-picket blir trolig veldig seint, men med Timmins i tillegg var det godt betalt. Yotes har nå to 1st (Yotes+Avs) og fem 2nd (Yotes+Islanders+Flyers+Sharks+Canucks) i neste års draft.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Liker dealen for yotes selv. AVS får på plass en god løsning. Ikke optimal, men ikke det verste som kunne skje.

Skal evaluere Boston sine moves senere, skjedde så mye og det er fortsatt noen pucker i lufta her. Særlig forwardsiden.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Bruins86 skrev: tor jul 29, 2021 10:51 am Liker dealen for yotes selv. AVS får på plass en god løsning. Ikke optimal, men ikke det verste som kunne skje.

Skal evaluere Boston sine moves senere, skjedde så mye og det er fortsatt noen pucker i lufta her. Særlig forwardsiden.
Helt klart, vinduet til Avs er nå, og de måtte gjøre noe da alt av goalies forsvant de ble stående på perrongen når alt som var av FRA var plukket opp.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Nå har jeg tenkt over en million forskjellige kombinasjoner med lagoppstillingen til bruins. Svaret er at vi trenger mer info om Krejci (hvilket høres ut som vil bli klar på et tidspunkt) og ikke minst Jorges favoritt, Jake DeBrusk.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

LeBrun: The Jets have won the offseason so far

Om dette stemmer vet jeg ikke. Men jeg er veldig fornøyd. For første gang har Jets vært flinke og kreative for å dekke de åpenbare hullene. Det handler ikke om å hente flest mulig spillere, men hente spillere til de posisjonene der det trengs. Det har Jets nå gjort.

Jeg har vært defensiv med tanke på Jets, for jeg har jo sett de åpenbare manglene tidligere. Det trenger ikke gå veien, men Jets har satt seg selv i en herlig utfordrer posisjon der de vil beholde hele den viktige kjernen i 3 sesonger til. Så Jets bør være utfordrer til å gå veldig langt de neste 3 årene.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

TAdams6 skrev: tor jul 29, 2021 3:37 pm LeBrun: The Jets have won the offseason so far

Om dette stemmer vet jeg ikke.
Syntes Jets har kommet greit ut av det selv, alle lag som ikke har gått ut og signert unødvendig dyre kontrakter er vinnere i mine øyne her riktignok. Fasiten får vi senere.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Perry til Tampa for to år, skjønner ingenting lengre jeg.

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Saad til Blues, 5x$4.5M.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Canucks skrev: tor jul 29, 2021 4:47 pm
TAdams6 skrev: tor jul 29, 2021 3:37 pm LeBrun: The Jets have won the offseason so far

Om dette stemmer vet jeg ikke.
Syntes Jets har kommet greit ut av det selv, alle lag som ikke har gått ut og signert unødvendig dyre kontrakter er vinnere i mine øyne her riktignok. Fasiten får vi senere.
Ja jeg syntes det var veldig tidlig å kåre en vinner. Alt for tidlig. Til slutt er det nok endel klubber som er fornøyde mens andre ikke like godt fornøyd.
Det er mye rutine blant de gjenværende UFA.
Er noen klubber som makser med engang. Tampa, Dallas, Vegas og Chicago er på 0 i cap space allerede. Men det justeres nok litt etterhvert.
Detroit, Ottawa, Buffalo, Devils, Minnesota og Nashville har alle over 20M i cap space. Detroit og Ottawa over 30M

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ser at jeg har gått glipp av alle moroa i r/Canes etter DeAngelo signeringen. Tydeligvis vært fullstendig kaos.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: tor jul 29, 2021 9:46 pm Ser at jeg har gått glipp av alle moroa i r/Canes etter DeAngelo signeringen. Tydeligvis vært fullstendig kaos.
Trodde et øyeblikk at det var t/Canes på VGD og at jeg hadde misset noe :D haha

Hva skjedde på det ekte Reddit rundt signeringen?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: tor jul 29, 2021 9:47 pm
Hva skjedde på det ekte Reddit rundt signeringen?
Har ikke fått med meg alt, men det endte tydeligvis opp med at subben blokkerte u/CanesOfficial til slutt til stor uenighet innad i brukerbasen :lol:

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Reaves til Rangers for et 3rd round pick.

Tom wilson har satt dype spor på Manhattan.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bruins86 skrev: fre jul 30, 2021 8:11 am Reaves til Rangers for et 3rd round pick.

Tom wilson har satt dype spor på Manhattan.
Det er jo i det minste det mest effektive trekker de kan gjøre i så tilfelle. Jeg gleder meg litt ekstra nå jeg, så det er jo ett trekk som funker.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Ser fram til det selv også. Rangers signerte tinordi også. Så de to skal sikkert ta wilson på tur slik bruins gjorde med han denne sesongen. :D

Chromeback

Legg inn av Chromeback »



Sykt spent på hva hele dette shitshowet ender opp med til slutt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Zach Werenski - 6 år - 9.583M AAV
Hvor god er Werenski? Ja jeg vet at han er god, men er han så god?
Columbus splasher ut her

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

TAdams6 skrev: fre jul 30, 2021 10:48 am Zach Werenski - 6 år - 9.583M AAV
Hvor god er Werenski? Ja jeg vet at han er god, men er han så god?
Columbus splasher ut her
God, men det der er en massiv payday som er litt vel i overkant.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: fre jul 30, 2021 11:00 am
TAdams6 skrev: fre jul 30, 2021 10:48 am Zach Werenski - 6 år - 9.583M AAV
Hvor god er Werenski? Ja jeg vet at han er god, men er han så god?
Columbus splasher ut her
God, men det der er en massiv payday som er litt vel i overkant.
Enig, synes også at denne kontrakten var i overkant stiv for CBJ sin del.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»