Norske fotballspillere i utlandet

Svar
Taururu

Re: Norske fotballspillere i utlandet

Legg inn av Taururu »

UNEO skrev: lør okt 16, 2021 1:53 pm King er verken på banen eller benken mot Liverpool. var han ikke klar allikevel? Noe nytt om det?
Ble ikke klar tidsnok

benib

Legg inn av benib »

Interessert skrev: lør okt 16, 2021 2:51 pm 3 Nordmenn fra start i BL. Ryerson, Hauge og Braut.
Moi og Normann fra start i PL.

Detvasomfarsken

Legg inn av Detvasomfarsken »

Det skrives blant fansen til Real Sociedad at Sørloth er frisk og rask også. Gjenstår å se om han blir med i kveldens kamp mot Mallorca, men han står ikke på skadet-lista på Flashscore lengre så det er vel håp.

startelver

Legg inn av startelver »

Hauge fra start faktisk, får håpe han lykkes denne gangen.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Noen som følger med på Emil Bohinen sine kamper?

Detvasomfarsken

Legg inn av Detvasomfarsken »

Ikke fulgt med på ham men ser at han har spilt 6 kamper, virker å være litt sånn "annenhver" kamp fra start.

Detvasomfarsken

Legg inn av Detvasomfarsken »

Ny assist av M.Pedersen for Feyenoord.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Østigård på benken igjen.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Detvasomfarsken skrev: lør okt 16, 2021 5:05 pm Ny assist av M.Pedersen for Feyenoord.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Tja får ikke noe assist på den, forsvarspilleren header ut innlegget.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Husker fra starten av Feyenoord-perioden at fansen var veldig fan av Pedersen, men at de savnet innleggskvalitet før de virkelig trykket ham til brystet. Synes han slo mange flotte innlegg for Norge nå sist og dette her er jo også smart, men ørlite for kort for å nå spilleren på bakre? Har han tatt steg på dette de siste månedene eller er det fortsatt en svakhet?

morrisey

Legg inn av morrisey »

Må si Normann er solid for Norwich i dag.

benib

Legg inn av benib »

Ryerson, Haaland og Hauge spilte alle 90 minutter i Tyskland.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Ikke uten grunn at Normann er en av mine absolutte Glimt-favoritter gjennom tidene. Spilte ikke lenge i klubben, men produserer wow-øyeblikk stort sett hver gang han spiller. Deilig:


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Noterer meg at Normann tar cornere for Norwich. Ikke at jeg tror at det er spesielt aktuelt for landslaget så lenge MØ spiller, men hvordan er foten hans egentlig?

benib

Legg inn av benib »

Fikk ikke gult kort i dag heller, Normann. Trenger bare å bli vant til tempo så han kan stå 90 minutter i PL.

startelver

Legg inn av startelver »

Østigård ubenyttet reserve igen altså, vet ikke hvorfor han ikke blir foretrukket av manager lenger.

startelver

Legg inn av startelver »

Kaptein Stefan Johansen taper 4-1 borte mot Fulham.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

startelver skrev: lør okt 16, 2021 6:04 pm Østigård ubenyttet reserve igen altså, vet ikke hvorfor han ikke blir foretrukket av manager lenger.
Kan det være at Østigård har blitt noe opphauset her på forumet? Jeg vet ikke, for jeg har ikke sett ham nok. Men registrerer Solbakken anser minst 6 stoppere som bedre enn Østigård, samt mistet plassen i Stoke.

Gjør hans krigerferdigheter seg best på bunnlag, som tilfellet var med St. Pauli og Coventry?

startelver

Legg inn av startelver »

Zanick skrev: lør okt 16, 2021 6:11 pm
startelver skrev: lør okt 16, 2021 6:04 pm Østigård ubenyttet reserve igen altså, vet ikke hvorfor han ikke blir foretrukket av manager lenger.
Kan det være at Østigård har blitt noe opphauset her på forumet? Jeg vet ikke, for jeg har ikke sett ham nok. Men registrerer Solbakken anser minst 6 stoppere som bedre enn Østigård, samt mistet plassen i Stoke.

Gjør hans krigerferdigheter seg best på bunnlag, som tilfellet var med St. Pauli og Coventry?
Det var vel heller det at han spilte fast for Stoke før han ble benket rett før landslagssamlingen. Så noe har skjedd.

benib

Legg inn av benib »

Zanick skrev: lør okt 16, 2021 6:11 pm
startelver skrev: lør okt 16, 2021 6:04 pm Østigård ubenyttet reserve igen altså, vet ikke hvorfor han ikke blir foretrukket av manager lenger.
Kan det være at Østigård har blitt noe opphauset her på forumet? Jeg vet ikke, for jeg har ikke sett ham nok. Men registrerer Solbakken anser minst 6 stoppere som bedre enn Østigård, samt mistet plassen i Stoke.

Gjør hans krigerferdigheter seg best på bunnlag, som tilfellet var med St. Pauli og Coventry?
Ingen tvil om at Østigård er et stort stoppertalent, men muligens litt udisiplinert foreløpig? Duellsterk og god i både offensiv og defensiv boks, men gjør nok kanskje litt for mange enkle feil fortsatt.

Er uansett veldig ung til å være stopper og skal ikke nå toppnivået sitt før om minst 5 år.

Champis

Legg inn av Champis »

Chromeback skrev: lør okt 16, 2021 5:41 pm Noterer meg at Normann tar cornere for Norwich. Ikke at jeg tror at det er spesielt aktuelt for landslaget så lenge MØ spiller, men hvordan er foten hans egentlig?

Den er meget bra, en av de aller beste vi har i Norge.

startelver

Legg inn av startelver »

Ajer starter på benken for Brentford! Skal de ta nok en skalp ?

startelver

Legg inn av startelver »

God konkurranse for Ajer å spille seg inn på dette laget,

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Champis skrev: lør okt 16, 2021 6:27 pm
Chromeback skrev: lør okt 16, 2021 5:41 pm Noterer meg at Normann tar cornere for Norwich. Ikke at jeg tror at det er spesielt aktuelt for landslaget så lenge MØ spiller, men hvordan er foten hans egentlig?

Den er meget bra, en av de aller beste vi har i Norge.
Kjekt å ha på lager.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

startelver skrev: lør okt 16, 2021 6:16 pm
Zanick skrev: lør okt 16, 2021 6:11 pm
startelver skrev: lør okt 16, 2021 6:04 pm Østigård ubenyttet reserve igen altså, vet ikke hvorfor han ikke blir foretrukket av manager lenger.
Kan det være at Østigård har blitt noe opphauset her på forumet? Jeg vet ikke, for jeg har ikke sett ham nok. Men registrerer Solbakken anser minst 6 stoppere som bedre enn Østigård, samt mistet plassen i Stoke.

Gjør hans krigerferdigheter seg best på bunnlag, som tilfellet var med St. Pauli og Coventry?
Det var vel heller det at han spilte fast for Stoke før han ble benket rett før landslagssamlingen. Så noe har skjedd.
Mitt inntrykk de gangene jeg har sett ham på U-landslag (noen år siden) var at Østigård hadde veldig gode individuelle ferdigheter både fysisk og teknisk. Det var det taktiske og valg med ball som var manglende hos ham. Vet ikke hvordan ståa er i Stoke, Coventry eller St. Pauli, men hadde gjort seg om han fikk mye spilletid i en klubb med en trener som var flink til å utvikle slike ferdigheter.

Ikke realistisk, men tror han f. eks kunne utviklet seg mye i Glimt under Kjetil Knutsens vinger. Råmaterialet er jo enormt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

benib skrev: lør okt 16, 2021 6:21 pm
Zanick skrev: lør okt 16, 2021 6:11 pm
startelver skrev: lør okt 16, 2021 6:04 pm Østigård ubenyttet reserve igen altså, vet ikke hvorfor han ikke blir foretrukket av manager lenger.
Kan det være at Østigård har blitt noe opphauset her på forumet? Jeg vet ikke, for jeg har ikke sett ham nok. Men registrerer Solbakken anser minst 6 stoppere som bedre enn Østigård, samt mistet plassen i Stoke.

Gjør hans krigerferdigheter seg best på bunnlag, som tilfellet var med St. Pauli og Coventry?
Ingen tvil om at Østigård er et stort stoppertalent, men muligens litt udisiplinert foreløpig? Duellsterk og god i både offensiv og defensiv boks, men gjør nok kanskje litt for mange enkle feil fortsatt.

Er uansett veldig ung til å være stopper og skal ikke nå toppnivået sitt før om minst 5 år.
Dette, ja.

Uten noen sammenligning så ser man akkurat dette hos en som er såpass god som de Ligt også. Men Østi er vel bare ett tilfelle hvor man bare må være tålmodig og la han luke ut svakhetene sine.

UNEO

Legg inn av UNEO »

Moi, hvordan spilte han i dag? Noen som har sett kampen?

startelver

Legg inn av startelver »

Han hadde visst en sjanse til mål, ellers jevnt over god kamp.

UNEO

Legg inn av UNEO »

startelver skrev: lør okt 16, 2021 6:52 pm Han hadde visst en sjanse til mål, ellers jevnt over god kamp.
Takk, det er bra. En spiller vi vil ha mye glede av.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»