Fantasy Premier League 2021-22

Svar
chelsea8

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av chelsea8 »

Hvorfor har Azpi fått assist på gjenlegget til Lukaku?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chilwell in før Southampton er topp 5 beste FPL-valg jeg har gjort. Synd at for hvert gode valg jeg gjør i FPL så gjør jeg 5 elendige.
Sist redigert av Lew_Ashby den lør okt 16, 2021 7:22 pm, redigert 1 gang totalt.

guru

Legg inn av guru »

bj1 skrev: lør okt 16, 2021 7:20 pm
guru skrev: lør okt 16, 2021 7:18 pm Chilwell er bare å få på. Har kostet meg tosiret antall poeng nå.....
Veldig glad jeg hørte på Lew før forrige runde ja.
Bare synd han aldri hører på seg selv :)
Lew har vel Chilly inne. Jeg taper ikke særlig på ranken, siden han knapt er eid av folk, men det er frykteilg irriterende når jeg var SÅ nære, men feiget ut med Rüdiger. Denne runden hadde jeg mer enn nok med å fikse andre problemer enn å ta inn Chilwell.....

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

chelsea8 skrev: lør okt 16, 2021 7:20 pm Hvorfor har Azpi fått assist på gjenlegget til Lukaku?
Spørs vel om det var er gjenlegg, eller om det faktisk var av beinet til en Brentford-spiller.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Jeg satte inn Dias for Azpi minutter før fristen. Hvis han får den assisten der så har jeg blitt trollet av både Pep og FPL.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 7:21 pm Chilwell in før Southampton er topp 5 beste FPL-valg jeg har gjort. Synd at for hvert gode valg jeg gjør i FPL så gjør jeg 5 elendige.
Fikk han inn foran denne runden selv, så nå blir god kok på neste klubbfest.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

For et treff av Chilwell! Azpilicueta legger inn mot Lukaku som passes godt på. Vertene får den ut, men ikke lenger enn til Chilwell i returrommet. Han klemmer til på halvvolley, og ballen suser opp i vinkelen!

Allikevel får azpi assisten??

guru

Legg inn av guru »

Nå benkes nok Chilwell mot Norwich, men jeg gidder ikke gå uten lenger. Bryter med mine prinsipper. Rüdiger -> Chilwell kommer til å skje fort.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: lør okt 16, 2021 7:14 pm
K-Torget skrev: lør okt 16, 2021 7:08 pm
Trolljegeren skrev: lør okt 16, 2021 6:45 pm Ronaldo siden jeg tok ham inn:

2 - 1 - 2

Ryker på huet og rævva ut for Vardy før prisendringer han altså.
Ronaldo skal ut av mitt lag også! Ligger Vardy ann til å gå opp i pris i natt allerede? Vurderer DCL inn til neste runde om han blir klar, men får vel ikke vite noe her før fredag kanskje...?
Nei, men Ronaldo har gått fra 60% til 85% på å gå ned i pris på kort tid. Og er nok ikke mye WC denne uken.
Takker, stor sannsynlighet for at Ronaldo går ned før kommende runde da..?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ingen har fått assist på Chilwell målet

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chilwell liveranket med poeng 10 poeng nå, gir meg +9,71 poeng på de som kjemper rundt min plassering. Kan trygt si at han funker greit. Opp ca 150k plasser ene og alene pga Chilly. Han blir gjerne benket neste mot Norwich, men det er tilnærmet kalkulert.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det er så fette irriterende at jeg ikke tok en helt kalkulert risiko og valgte Chilwell fremfor Rudiger. Blir så matt.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 7:31 pm Ingen har fått assist på Chilwell målet
Det er jo faen meg ingen forutsigbarhet på hva som gis som assist på dette spillet. Ut i fra tidligere praksis, så skal den til Lukaku dersom han er nær den, eller så skal den til Azpi dersom kun forsvareren er nær den.

Jeg snakker altså om FPL-assist, ikke «ekte» assist.

bj1

Legg inn av bj1 »

guru skrev: lør okt 16, 2021 7:21 pm
bj1 skrev: lør okt 16, 2021 7:20 pm
guru skrev: lør okt 16, 2021 7:18 pm Chilwell er bare å få på. Har kostet meg tosiret antall poeng nå.....
Veldig glad jeg hørte på Lew før forrige runde ja.
Bare synd han aldri hører på seg selv :)
Lew har vel Chilly inne. Jeg taper ikke særlig på ranken, siden han knapt er eid av folk, men det er frykteilg irriterende når jeg var SÅ nære, men feiget ut med Rüdiger. Denne runden hadde jeg mer enn nok med å fikse andre problemer enn å ta inn Chilwell.....
Heldigvis hadde han det :)

Chilwell er faktisk min største diff. denne runden. Sykt nok i seg selv. Lavere eierandel enn Adam Armstrong (Som ikke har vært en like god investering)

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Et under at Chelsea fortsatt holder nullen
Brentford snytt for straffe
Sist redigert av Sodajr den lør okt 16, 2021 8:05 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lukaku og Ronaldo. Dette er ille. Hvor er hagla?

Skulle selvsagt aldri tatt inn Kovacic heller.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 8:03 pm Et under at Chelsea fortsatt holder nullen
Brentford snytt for straffe
Hva snakker du om? Ble vel dømt offside? Riktignok med 7 øl innabords her.

For øvrig helt fuckings absurd at Mbuemo står med kun 1 mål til sammen etter West Ham og 79 min her. Dere som har ham inne har marginer dønn imot.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 8:03 pm Et under at Chelsea fortsatt holder nullen
Brentford snytt for straffe
Kan du ikke reglene?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:07 pm
Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 8:03 pm Et under at Chelsea fortsatt holder nullen
Brentford snytt for straffe
Hva snakker du om? Ble vel dømt offside? Riktignok med 7 øl innabords her.

For øvrig helt fuckings absurd at Mbuemo står med kun 1 mål til sammen etter West Ham og 79 min her. Dere som har ham inne har marginer dønn imot.
Ut ifra bildene var Toney onside, men VAR gadd ikke å sjekke det.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 8:09 pm
Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:07 pm
Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 8:03 pm Et under at Chelsea fortsatt holder nullen
Brentford snytt for straffe
Hva snakker du om? Ble vel dømt offside? Riktignok med 7 øl innabords her.

For øvrig helt fuckings absurd at Mbuemo står med kun 1 mål til sammen etter West Ham og 79 min her. Dere som har ham inne har marginer dønn imot.
Ut ifra bildene var Toney onside, men VAR gadd ikke å sjekke det.
Haha nei aldri onside. Ta av deg scouserbrillene dine.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Hvor mange stolpetreff har egentlig Mbeumo hittil denne sesongen? Skal uansett inn nå som Brentford går inn i en fin rekke med kamper.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Trolljegeren skrev: lør okt 16, 2021 8:10 pm
Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 8:09 pm
Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:07 pm
Hva snakker du om? Ble vel dømt offside? Riktignok med 7 øl innabords her.

For øvrig helt fuckings absurd at Mbuemo står med kun 1 mål til sammen etter West Ham og 79 min her. Dere som har ham inne har marginer dønn imot.
Ut ifra bildene var Toney onside, men VAR gadd ikke å sjekke det.
Haha nei aldri onside. Ta av deg scouserbrillene dine.
Klar onside. Bare Chelsea- bermen som ikke har selvinnsikt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Lukaku blanker for fjerde kamp på rad. Ikke fått noe som helst fra han siden jeg hentet han inn.

Conte har helt rett, Tuchel vet ikke hvordan han skal bruke Lukaku.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lumanza skrev: lør okt 16, 2021 8:15 pm
Trolljegeren skrev: lør okt 16, 2021 8:10 pm
Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 8:09 pm
Ut ifra bildene var Toney onside, men VAR gadd ikke å sjekke det.
Haha nei aldri onside. Ta av deg scouserbrillene dine.
Klar onside. Bare Chelsea- bermen som ikke har selvinnsikt.
Mens Lumanza har masse, eller hva?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: fre okt 15, 2021 2:20 pm
TheIceman10 skrev: fre okt 15, 2021 12:21 pm Tror sannelig jeg går for James, ettersom benken er høvelig bra. Blir spennende å se hva Tuchel kommer med av info..
Har ved flere anledninger sagt at jeg mener Chilwell er bedre alternativ enn James.

- Spilletid: James kan spille både høyre vingback og stopper,
men per nå kan både CHO og Azpi ta spilletid fra ham på vingback, Christensen, Azpi og Chalobah på høyre stopper. Ser egentlig på ham kun som aktuell som høyre vingback etter Chalobah sin elleville utvikling. CHO kan fort få spilletid i de enklere kampene, men sist fikk han starte mot venstre, noe som kan åpne for mer James på høyre i de kampene vi virkelig ønsker ham der. I de kampene vil imidlertidofte Chalobah spille høyre stopper, og gjøreat en av Tuchels viktigste menn i Azpi dytter ut James.

Chilwell er kun alternativ på vingback men kjemper i realiteten kun med Alonso på sin plass. Selv om det er en formidabel konkurrent i den posisjonen, så mistenker jeg fortsatt at Tuchel foretrekker Chilwell, noe vi så mot slutten av fjorårssesongen da Chilwell startet absolutt alt av betydning foruten FA-cupfinalen.

- Fare for innbytte: sjekket for noen uker siden, og husker ikke helt tallene nå, men Chilwell har kun blitt byttet inn 2-3 ganger siden Tuchel overtok. Enten starter han, eller så sitter han som oftest på benk i 90 min. James har derimot kommet innpå 10-12 ganger under Tuchel, og vil derfor oftere være risiko for 20 min og 1 poeng. Selvsagt kan han da få målpoeng, men tar heller 90 min fra første alternativ på benk.

- Offensive bidrag: James tar litt dødballer, særlig når Mount er ute. Han har også et tungt skudd og kommer mye til innlegg.
Etter mitt syn er Chilwell derimot langt mer målfarlig offensivt, noe vi så sist. Kunne fort hatt flere mål, og han er ekstrem på å komme seg i farlige posisjoner offensivt. Kan ikke underbygge med stats her, og husker ikke helt status sist jeg sjekket, mulig jeg tar feil.

Personlig valgte jeg som Chelsea-supporter derfor Chilwell for FPL-fornål.
Jeg skriver mye løkt, men denne treffer vel greit idag.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Knaxern skrev: lør okt 16, 2021 8:16 pm Lukaku blanker for fjerde kamp på rad. Ikke fått noe som helst fra han siden jeg hentet han inn.

Conte har helt rett, Tuchel vet ikke hvordan han skal bruke Lukaku.
Ærlig talt synes jeg Tuchel har fremstått litt håpløs denne sesongen.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:17 pm
Lew_Ashby skrev: fre okt 15, 2021 2:20 pm
TheIceman10 skrev: fre okt 15, 2021 12:21 pm Tror sannelig jeg går for James, ettersom benken er høvelig bra. Blir spennende å se hva Tuchel kommer med av info..
Har ved flere anledninger sagt at jeg mener Chilwell er bedre alternativ enn James.

- Spilletid: James kan spille både høyre vingback og stopper,
men per nå kan både CHO og Azpi ta spilletid fra ham på vingback, Christensen, Azpi og Chalobah på høyre stopper. Ser egentlig på ham kun som aktuell som høyre vingback etter Chalobah sin elleville utvikling. CHO kan fort få spilletid i de enklere kampene, men sist fikk han starte mot venstre, noe som kan åpne for mer James på høyre i de kampene vi virkelig ønsker ham der. I de kampene vil imidlertidofte Chalobah spille høyre stopper, og gjøreat en av Tuchels viktigste menn i Azpi dytter ut James.

Chilwell er kun alternativ på vingback men kjemper i realiteten kun med Alonso på sin plass. Selv om det er en formidabel konkurrent i den posisjonen, så mistenker jeg fortsatt at Tuchel foretrekker Chilwell, noe vi så mot slutten av fjorårssesongen da Chilwell startet absolutt alt av betydning foruten FA-cupfinalen.

- Fare for innbytte: sjekket for noen uker siden, og husker ikke helt tallene nå, men Chilwell har kun blitt byttet inn 2-3 ganger siden Tuchel overtok. Enten starter han, eller så sitter han som oftest på benk i 90 min. James har derimot kommet innpå 10-12 ganger under Tuchel, og vil derfor oftere være risiko for 20 min og 1 poeng. Selvsagt kan han da få målpoeng, men tar heller 90 min fra første alternativ på benk.

- Offensive bidrag: James tar litt dødballer, særlig når Mount er ute. Han har også et tungt skudd og kommer mye til innlegg.
Etter mitt syn er Chilwell derimot langt mer målfarlig offensivt, noe vi så sist. Kunne fort hatt flere mål, og han er ekstrem på å komme seg i farlige posisjoner offensivt. Kan ikke underbygge med stats her, og husker ikke helt status sist jeg sjekket, mulig jeg tar feil.

Personlig valgte jeg som Chelsea-supporter derfor Chilwell for FPL-fornål.
Jeg skriver mye løkt, men denne treffer vel greit idag.
:idea:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Om det var onside på Toney så beklager jeg. Forholdvis full her. Synes fortsatt han faller helt fette lett på den der.

Ellers er det teit at Chelsea holder nullen her. Helt ufortjent.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

5 CS i backrekka er gledelig.

guru

Legg inn av guru »

Hadde spikret Ronaldo->Lukaku, men nå lurer jeg på om jeg heller gjør Ronaldo til Vardy i stedet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»