Norske fotballspillere i utlandet

Svar
UNEO

Re: Norske fotballspillere i utlandet

Legg inn av UNEO »

Leste et sted at Norman er igjen skadet? Stemmer det?

MadBum

Legg inn av MadBum »

UNEO skrev: lør okt 16, 2021 7:33 pm Leste et sted at Norman er igjen skadet? Stemmer det?
Ble byttet ut etter 83 min i dag pga skade ja.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Føler dette oppsummere Normann godt.


startelver

Legg inn av startelver »

Alvorlig skade? Håper ikke det.

morrisey

Legg inn av morrisey »

MadBum skrev: lør okt 16, 2021 7:36 pm
UNEO skrev: lør okt 16, 2021 7:33 pm Leste et sted at Norman er igjen skadet? Stemmer det?
Ble byttet ut etter 83 min i dag pga skade ja.
Hadde holdt på med krampetendenser i 10-15 minutter før den tid, så tror ikke det er noe mer alvorlig enn som så.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

MadBum skrev: lør okt 16, 2021 7:36 pm
UNEO skrev: lør okt 16, 2021 7:33 pm Leste et sted at Norman er igjen skadet? Stemmer det?
Ble byttet ut etter 83 min i dag pga skade ja.
Bare krampe, ikke skade ifølge agenten hans. Er nok ikke helt klar for 90 min PL enda.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

Oscar Bobb og Man Citys U-23 vant 5-0 ,mot Lecester U-23. Bobb spilte 66 minutter og hadde en målgivende pasning.
Isak H Aarøen og Man Uniteds U-23 vant 3-0 mot Blackburn U-23.. Aarøen kom inn som innbytter etter 68 minutter.
Bryan Fiabema og Chelsea U-23 vant 2-0 mot Derby U-23. Fiabema kom inn som innbytter og scoret et mål..
Sist redigert av Big George den lør okt 16, 2021 11:02 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

Og nå ble Michael Laudrup kåret til tidenes danske sportsutøver på tvkanalen DR1.med 125 kandidater i salen.
Feil tråd er det men de gir vi f i nå.
Sist redigert av Big George den lør okt 16, 2021 10:59 pm, redigert 2 ganger totalt.

UNEO

Legg inn av UNEO »

Sørloth er på nå. Jeg har veldig sans for han, rask, sterk og målfarlig.

Zehr

Legg inn av Zehr »

Thorsby og Askildsen fra start for Samp mot Cagliari om en halvtime.

Skal Askildsen ta steg denne sesong?

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Zehr skrev: søn okt 17, 2021 12:08 pm Thorsby og Askildsen fra start for Samp mot Cagliari om en halvtime.

Skal Askildsen ta steg denne sesong?
Askildsen kjeme nok. Svensk C moore sender.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Sampdoria ligger under 0-2. Askildsen byttet ut.
Synd ikke Ranieri kunne fortsette, han hadde noe på gang forrige sesong. Denne sesongen sliter laget veldig

aderyn

Legg inn av aderyn »

Kult med start for Askildsen, bare synd de taper matchen. Hadde de vunnet her kunne han nok fort spilt seg inn i laget, nå blir det tøffere.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Thorsby fikk seg et mål da. Redusering til 1-2

startelver

Legg inn av startelver »

Hva har skjedd med Nordsjællands stjerne Schjelderup? Ikke i troppen, ikke på benken. Og ingen rapportert skade på flashscore.

aderyn

Legg inn av aderyn »

startelver skrev: søn okt 17, 2021 3:06 pm Hva har skjedd med Nordsjællands stjerne Schjelderup? Ikke i troppen, ikke på benken. Og ingen rapportert skade på flashscore.
Får de med seg alt av skader a? Kan ha vært noe på trening dagen i forveien, aldri om han blir satt ut av troppen pga prestasjoner. Selv om han kanskje har hatt en dupp er FCN siste klubben til å gjøre det, de verdsetter utvikling>resultater i stor grad.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

Det er høysesong for influensa nå. Noen spillere rammes nok også.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Meling storspiller for Rennes, som leder med tre mål etter de første 45.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

LeSorcier skrev: søn okt 17, 2021 3:55 pm Meling storspiller for Rennes, som leder med tre mål etter de første 45.
Ble byttet ut ser jeg, håper ikke pga skade?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Interessert skrev: søn okt 17, 2021 5:08 pm
LeSorcier skrev: søn okt 17, 2021 3:55 pm Meling storspiller for Rennes, som leder med tre mål etter de første 45.
Ble byttet ut ser jeg, håper ikke pga skade?
Ingen skade. Rennes hadde full kontroll, så det var nok mer for å spare han. Meling spilte jo begge landskampene.

startelver

Legg inn av startelver »

LeSorcier skrev: søn okt 17, 2021 3:55 pm Meling storspiller for Rennes, som leder med tre mål etter de første 45.
Byttet ut etter 68 min. Får se om vi kan finne noen høydepunkter. Rennes ser ut som et topplag igjen.

startelver

Legg inn av startelver »

De hjemvendte proffene Søderlund og Samuelsen scorer for Haugesund, de har funnet nivået sitt.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

startelver skrev: søn okt 17, 2021 7:00 pm
LeSorcier skrev: søn okt 17, 2021 3:55 pm Meling storspiller for Rennes, som leder med tre mål etter de første 45.
Byttet ut etter 68 min. Får se om vi kan finne noen høydepunkter. Rennes ser ut som et topplag igjen.
Rennes gjorde et trippelbytte etter 68 minutter, og på det tidspunktet hadde de stålkontroll på kampen, så det var nok for å hvile Meling. Han spilte vel 90 minutter i begge landskampene, så han merker sikkert det.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Stor duell i Superligaen kl. 19:00, når Stig Inge Bjørnebyes AGF tar imot Trollmannen fra Søgne og hans AaB. Fossum og Granli er sikkert med.

Aalborg har fått en pangstart på sesongen, så jeg regner med at SIB er en nervøs mann i dag.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

startelver skrev: søn okt 17, 2021 3:06 pm Hva har skjedd med Nordsjællands stjerne Schjelderup? Ikke i troppen, ikke på benken. Og ingen rapportert skade på flashscore.
Stortalentet Andreas Schjelderup var også fraværende i kampen, men det skyldtes sygdom.

- Han kom syg tilbage fra det norske U21-landshold. Heldigvis ikke corona, men han har ligget med lidt feber, været snottet og forkølet. Vi tog ham med som 20. mand, så han kunne være sammen med holdkammeraterne, så vi lige får ham tilbage i truppen igen.

- Han ville selvfølgelig have været i overvejelserne til at starte inde, hvis han havde været frisk, lyder det fra Flemming Pedersen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

LeSorcier skrev: man okt 18, 2021 2:15 pm Stor duell i Superligaen kl. 19:00, når Stig Inge Bjørnebyes AGF tar imot Trollmannen fra Søgne og hans AaB. Fossum og Granli er sikkert med.

Aalborg har fått en pangstart på sesongen, så jeg regner med at SIB er en nervøs mann i dag.
Både Fossum og Granli startet kampen. 0-0 etter 15 minutter.

benib

Legg inn av benib »

Chromeback skrev: man okt 18, 2021 7:14 pm Fin denne.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/dnqa4 ... iske-hoest
Normann trenger bare å bli vant til tempoet så han kan stå 90 minutter ut i PL.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Høgmo og Bk Hæcken høvler over for formlaget Norrkøping(5 seiere og en uavgjort siste 6). 3-0 her nå. Gøy for Høgmo. Fin fyr.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Høgmo og Häcken vinner 5-0. Det er et sterkt resultat. 2 seiere og 3 uavgjorte siste 5. Skal bli interessant å følge Høgmo og Häcken neste år når de får en oppkjøring og en hel sesong sammen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»