Kaffeslabberaset

Svar
fargeblind

Re: Kaffeslabberaset

Legg inn av fargeblind »

InternalExile skrev: tor sep 30, 2021 2:29 pm
Sentry skrev: tor sep 30, 2021 1:55 pm
- eller to.
Jo lengre mellom innlegget man svarer på jo bedre er det med mer sitering. så man kan følge tråden enklere.

Presskannekaffe var jo veldig populært her for 10-20 år siden. Vi kjøpte en på jobben, men sank dessverre fort tilbake til pulverkaffe. Bruker kapsler hjemme, men da mest til litt fancy-kaffe med melk og smaker. På feriehuset, hvor vi drar i morgen, så er det filterkaffe fra Moccamaster som gjelder, minst en kanne om dagen.

Blir litt irritert kjenner jeg på de som ikke vil ta vaksine, de ødelegger mye for mange. Vi sjekker nå heller ut muligheten for dose 3, vi har begge fått dose 2. Har ferie i uke 48, 49 og 50. Ser nå på mulighet for å reise til vårt andre hjem i Thailand. Er mulig å bestille billett og det er billig, ca 6-7 tusen for to fra OSL til BKK.
MLE fikk tilbud om stikk nr. 3 pr melding fra Helfo i går. Etter hvert blir det sikkert tilbud til flere og flere. Vi får se.
Thailand, ja....de er veldig desperate etter å få oss tilbake. Men vær obs. på risikoen for noe vann i gatene. Det har regnet ganske mye. Det gjelder jo ikke alle steder, da. Husker ikke hvor du har ditt revir.
Reise nå? Det høres jo greit ut med billig billett, men hvilket selskap og mellomlanding hvor? Og hvor mange timer transit på en gudsforlatt flyplass?
Regjeringen øker forresten moms på flybilletter fra 6% til 12% fra i morgen. Og fra nyttår har de vedtatt at flyseteavgiften skal gjeninnføres.
Jeg vil ha direktefly. Foran i flyet, direkte med Thai Air :-) Dyrt, men fin reise. Men de har fremdeles ikke startet opp igjen.

Vi har fått ørn her, tydeligvis fastboende etterhvert. Kongeørn!
Stor fugl, gitt! Jeg ble stående å se på dramaet i dag, en majestetisk ørn som svevde rolig rundt, nærmest uanfektet av ravn og kråker som fløy rundt den som små mygg for å prøve å plage den.
Stor fugl!

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

fargeblind skrev: tor sep 30, 2021 2:45 pm Reise nå? Det høres jo greit ut med billig billett, men hvilket selskap og mellomlanding hvor? Og hvor mange timer transit på en gudsforlatt flyplass?
Regjeringen øker forresten moms på flybilletter fra 6% til 12% fra i morgen. Og fra nyttår har de vedtatt at flyseteavgiften skal gjeninnføres.
Jeg vil ha direktefly. Foran i flyet, direkte med Thai Air :-) Dyrt, men fin reise. Men de har fremdeles ikke startet opp igjen.

Vi har fått ørn her, tydeligvis fastboende etterhvert. Kongeørn!
Stor fugl, gitt! Jeg ble stående å se på dramaet i dag, en majestetisk ørn som svevde rolig rundt, nærmest uanfektet av ravn og kråker som fløy rundt den som små mygg for å prøve å plage den.
Stor fugl!
Ikke nå, men uke 48, 49 og 50. Verste regnet er vel over da, og vi holder til i Phitsanulok , ikke så ille der uansett.

Det jeg fant var KLM med mellomlanding, men det takler vi.

Bilde

Vi har ingen fastboende ørn ved feriehuset, men ser daglig havørn. Et nydelig skye.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

InternalExile skrev: tor sep 30, 2021 2:55 pm
fargeblind skrev: tor sep 30, 2021 2:45 pm Reise nå? Det høres jo greit ut med billig billett, men hvilket selskap og mellomlanding hvor? Og hvor mange timer transit på en gudsforlatt flyplass?
Regjeringen øker forresten moms på flybilletter fra 6% til 12% fra i morgen. Og fra nyttår har de vedtatt at flyseteavgiften skal gjeninnføres.
Jeg vil ha direktefly. Foran i flyet, direkte med Thai Air :-) Dyrt, men fin reise. Men de har fremdeles ikke startet opp igjen.

Vi har fått ørn her, tydeligvis fastboende etterhvert. Kongeørn!
Stor fugl, gitt! Jeg ble stående å se på dramaet i dag, en majestetisk ørn som svevde rolig rundt, nærmest uanfektet av ravn og kråker som fløy rundt den som små mygg for å prøve å plage den.
Stor fugl!
Ikke nå, men uke 48, 49 og 50. Verste regnet er vel over da, og vi holder til i Phitsanulok , ikke så ille der uansett.

Det jeg fant var KLM med mellomlanding, men det takler vi.

Bilde

Vi har ingen fastboende ørn ved feriehuset, men ser daglig havørn. Et nydelig skye.
Tre timer på kveldstid på Schiphool er vel ikke så aller verst. Det var ganske rolig der den gangen vi ventet der. Og det er ganske gode sofaer å slange seg i.
Husk at det er en liten kiosk før du går til Gate, der kan du kjøpe noe mat og drikke som det er tillatt å ta med ombord.
Øl og baguetter......
Jeg satte pris på at de har røykerom. Stinker verre enn de på Suvarnabhumi, men må du, så må du...

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Endelig tilbake i Oslo. To uker i barndomens rike er nok. Tenkte litt på det - tenk å bo der. Jeg vil ha et hus der om noen år, forhåpentligvis mange, men det jeg følte mest på savnet av var rett å slett å se nye ansikter og andre folk. Det er hyggelig å treffe kjente på butikkene, og naboene er kjekke - usedvanlig. Men da oppleves som ekstremt kjedelig også. Og de som bor der som da omgås de samme folka som naboer, på jobb og i butikken.... Føles så merkelig. Og når jeg kom til byen nå så virket jo det helt rart å møte andre... Jaja, det er ikke sånn alle steder utenfor Oslo, men noen steder er det sånn...

... ellers gikk begravelsen veldig fint. Talen for min del gikk greit, med positive tilbakemeldinger, men så var det først og fremst musikken som skilte seg ut som veldig-veldig bra, pga en veldig dyktig og musikalsk organist, som er pensjonist, men stilte opp som en venn av avdøde. Til og med et pianostykke av Mozart hadde han arangert spesielt for anledningen for orgelet. Mannskoret stilte også opp. Fantastisk. Og sola skinte.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7810

Legg inn av Big George »

Roma har blitt en svinesti
Jeg er redd for å gå på fortauet. På den ene siden av veien er det søppelbøtter, og da hopper de på meg, sier den 79 år gamle bestemoren Grazia til nyhetsbyrået AP.

Villsvinbestanden i Roma i Italia har den siste tiden vokst betraktelig. I tillegg oppsøker de lokalbefolkningen stadig hyppigere.

Det finnes mer enn 5000 villsvin i området i og rundt hovedstaden. Dyrene kan bli opptil 100 kilo tunge, 150 cm lange og 80 cm høye, ifølge Ap.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7810

Legg inn av Big George »

Ale skrev: søn okt 03, 2021 12:57 amSkummelt.
Ihvertfall noe ordentlig svineri.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Det er femstjernesbevegelsen som har drevet hemmelig oppdrett og sluppet dem ut for å drive grisete valgkamp.
Jeg? Har Evergood i koppen :-)

bj1

Legg inn av bj1 »

Big George skrev: søn okt 03, 2021 12:50 am Roma har blitt en svinesti
Jeg er redd for å gå på fortauet. På den ene siden av veien er det søppelbøtter, og da hopper de på meg, sier den 79 år gamle bestemoren Grazia til nyhetsbyrået AP.

Villsvinbestanden i Roma i Italia har den siste tiden vokst betraktelig. I tillegg oppsøker de lokalbefolkningen stadig hyppigere.

Det finnes mer enn 5000 villsvin i området i og rundt hovedstaden. Dyrene kan bli opptil 100 kilo tunge, 150 cm lange og 80 cm høye, ifølge Ap.
Hvor er Obelix når du trenger'n.....

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Sitter lutt fasinert og kikker på direktebilder på youtube av vulkanutbruddet på LaPalma. For et fyrverkeri. Vet jeg må sitte en stund til før jeg køyer fordi jeg plages godt av leddsmerter for tiden. Da er det greit med slik minutt for minuttsending. Tror jeg merker mer og mer væromslag og særlig det rå været som det er nå.
Men piller og krem hjelper litt.
Meanwhile vulcano eruption...

Sentry

Legg inn av Sentry »

Bjoro33 skrev: tir okt 05, 2021 12:19 am Tror jeg merker mer og mer væromslag og særlig det rå været som det er nå.
...
Kanskje det har noe med alderen å gjøre?

I går måtte jeg jammen en tur innom legen. Hadde et noe ublidt møte med en gjeng med veps på søndag, og i går var ene overarmen dobbelt så stor som den andre, og skikkelig rød og varm. En sprøyte med steroider og en antibiotikakur var visst det som skulle til; allerede i dag er det vesentlig bedre enn i går, så da så. Jeg har aldri reagert slik på vepsestikk før og håper det ikke betyr at jeg har utviklet allergi.

Det er fremdeles varmt og godt på disse kanter. Ingen orkaner i år, og ikke hverken vulkaner eller jordskjelv.

Men villsvin, det har vi! Naboen skyter unna etter beste evne, men det later ikke til å monne stort. Kanskje jeg må rigge opp en felle og se om jeg kan bli kvitt noen, jeg også...

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Sentry skrev: tir okt 05, 2021 1:31 pm
Bjoro33 skrev: tir okt 05, 2021 12:19 am Tror jeg merker mer og mer væromslag og særlig det rå været som det er nå.
...
Kanskje det har noe med alderen å gjøre?

I går måtte jeg jammen en tur innom legen. Hadde et noe ublidt møte med en gjeng med veps på søndag, og i går var ene overarmen dobbelt så stor som den andre, og skikkelig rød og varm. En sprøyte med steroider og en antibiotikakur var visst det som skulle til; allerede i dag er det vesentlig bedre enn i går, så da så. Jeg har aldri reagert slik på vepsestikk før og håper det ikke betyr at jeg har utviklet allergi.

Det er fremdeles varmt og godt på disse kanter. Ingen orkaner i år, og ikke hverken vulkaner eller jordskjelv.

Men villsvin, det har vi! Naboen skyter unna etter beste evne, men det later ikke til å monne stort. Kanskje jeg må rigge opp en felle og se om jeg kan bli kvitt noen, jeg også...
Det med orkanene er litt pussig. Det er mange orkaner i år. De har jo brukt opp alfabetet en gang, og er i gang med reservealfabet 1 for å få gitt alle atlanterhavsorkenene navn. Det fine for dere, er at de har lagt seg til en ny rute. De bøyer visst av og drar nordover i stedet for å treffe fastlandet. Og det er jo positivt!
Flott sommer igjen her. Loggen sier at det var nesten 20 grader i dag, det er levelig!
Vi skal få stikk nr. 3 har de bestemt. MLE har time fredag, og jeg kommer etter etterhvert som programmet går sin gang. Tilværelsen er blitt som før. Jeg har også som folk flest lagt bort munnbindene.
En kompis av meg som har "hytte" i grensetraktene fikk kjøkkenhagen massakrert av en villsvinfamilie forleden dag.
De er en pest og plage. Skyt dem!

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7810

Legg inn av Big George »

sitat fra fargeblind: "En kompis av meg som har "hytte" i grensetraktene fikk kjøkkenhagen massakrert av en villsvinfamilie forleden dag.
De er en pest og plage. Skyt dem!"

If you cant beat em, join them !

Sentry

Legg inn av Sentry »

fargeblind skrev: tir okt 05, 2021 4:15 pm Det med orkanene er litt pussig. Det er mange orkaner i år. De har jo brukt opp alfabetet en gang, og er i gang med reservealfabet 1 for å få gitt alle atlanterhavsorkenene navn. Det fine for dere, er at de har lagt seg til en ny rute. De bøyer visst av og drar nordover i stedet for å treffe fastlandet. Og det er jo positivt!
Flott sommer igjen her. Loggen sier at det var nesten 20 grader i dag, det er levelig!
Vi skal få stikk nr. 3 har de bestemt. MLE har time fredag, og jeg kommer etter etterhvert som programmet går sin gang. Tilværelsen er blitt som før. Jeg har også som folk flest lagt bort munnbindene.
En kompis av meg som har "hytte" i grensetraktene fikk kjøkkenhagen massakrert av en villsvinfamilie forleden dag.
De er en pest og plage. Skyt dem!
Ja, det har vært en travel orkansesong. Vi hadde en som så ganske skummel ut; en liten uke før den var ventet å treffe land lå det lille huset på prærien midt i forventet rute. Men denne valgte også en mer østlig variant og traff i Louisiana i stedet.

Satser på tredje stikk så snart Moderna godkjennes for denslags.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Høst. Tror vel også at en tredje dose snart kan bli aktuell. Men først må man vel sikre seg influensavaksine også... Så får man se hva som skjer, om det blir noen tur snart. Har nå tenkt å ta sikte på å overføre mest mulig til neste år. Den sosiale høsten i Oslo i fjor ble jo kansellert, ikke en gang lutefisk ble det å spise ute - så jeg tenker vel egentlig at det kan være fint og hyggelig å tilbringe de drøye to månedene som er til jul her. Har i alle fall booket inn konserter med både Mahlers 5. og Mahlers 10. i november! Så får jeg heller ta en litt lengre juleferie på gutterommet, med til hørende jobbing på hverdagene...

... hverdagene er tilbake, ja. Nå kan jeg bare høre på veldig gode tilbakemeldinger på minnetalen jeg hold i kirka, direkte tilbakemeldinger er så, men når naboen sier at den andre naboen hadde sagt... da er det litt mer etterrettelig. Ellers seg jeg at tre aviser i Nordvest har trykket samme artige minneord etter min far, med vekt på arbeidsliv og artige sider der. Det var fint.

Nå skal jeg spise et eple! Dette til orientering.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7810

Legg inn av Big George »

Ser folk på Plata setter doser men er det.....
Corona....diabetes....eller heroin...?
Jaggu om jeg veit.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Gratulerer med dagen til Bjoro!
Løfter en kopp Evergood Dark roast for å markere dagen!

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Gratulerer! Dagene går. Sannelig høst i dag. Kald. I går fikk jeg endelig rammet inn et bilde som min kunstnervenn i Varna overleverte meg - det er ganske fint og artig. Utgangspunktet er fem unike bilder/collager han har laget til Cubo2 - som framstår som nærmest glassmalerier i plastform. Han hadde A4 av disse til salgs, men jeg ville ha noe mer - og fikk da et bilde på 1x0,5 av dette, i meget fint trykk. Veldig artig. Jeg har nok nå den største samlingen av bulgarsk samtidskunst i Gamle Oslo, vil jeg tro. Det er da noe. Regner med NRK snart kommer på besøk! :-D

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Jeg kunne nok fått NRK på besøk pga platesamling,men får se etter statsbudsjettet

The Kwames

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Takker for hilsner. Stas
Stas derimot ikke å trekke tann. Joa....for tannlegen kanskje. Endel grovt arbeid skal til. Kirurgi om et par uker. Så kanskje jeg tør smile til hjul....med flotte tender..

Men ikkje i dag. En bra slump av utgiftene mine på tennene tar heldigvis staten seg av.

Nå bare gleder jeg meg til mat mens jeg slapper av med ny musikk. Jubileumsutgave av let it be

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

I dag skal jeg kjøpe meg kaffemaskin. Begynner å bli litt lei av kapsler, så nå blir det en sånn automatisk sak hvor du fyller på vann og bønner, og bare trykker på en knapp.

Håper alt står bra til med folk her inne. Har hatt det travelt i det siste så ikke vært så veldig aktiv.

Sentry

Legg inn av Sentry »

Bjoro33 skrev: tor okt 14, 2021 3:16 pm Takker for hilsner. Stas
Stas derimot ikke å trekke tann. Joa....for tannlegen kanskje. Endel grovt arbeid skal til. Kirurgi om et par uker. Så kanskje jeg tør smile til hjul....med flotte tender..

Men ikkje i dag. En bra slump av utgiftene mine på tennene tar heldigvis staten seg av.

Nå bare gleder jeg meg til mat mens jeg slapper av med ny musikk. Jubileumsutgave av let it be
Litt på etterskudd med gratulasjon, men det går vel bra likevel? Og jeg er heller ingen stor fan av tannleger. Har definitivt ikke tannlegeskrekk, men det er like fullt en type syssel jeg gjerne skulle vært foruten. Håper resultatet blir bra!

Her er det mye som skjer, både på jobb og rundt det lille huset på prærien, så det blir lite tid til noe særlig annet. Det er stadig varmt på disse kanter, men til helgen skal det visstnok skifte til mer "normale" temperaturer for årstiden.

Sånn er det med den saken.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7810

Legg inn av Big George »

I dag har mange ledd av Dyrebeskyttelsen i Sogn og Fjordane, som la ut bilde av et lemen og etterlyste eieren av et marsvin. Historien er sann. (NRK.no)

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hehe, den lemenhistorien er virkelig en klassiker! Ja, det er mye rart i mediene i hvert fall. Regjeringsskifte og tilhørende endring av statsråder gir en del merjobb på jobben og så kom jo stasbudsjettet på toppen. Ellers har jeg fått invilvget å overføre 10 feriedager til 2022, så da kan jeg ta 7 uker sammenhengende fri, om jeg ønsker. Blir neppe slik. Men bruker nå litt tid på drømme meg bort, for har veldig lyst på en tur litt langt bort i februar-mars. Har snust på Japan, som for tiden ikke tillater innreise i det hele tatt, ellers har jeg hatt Kenya lenge på lista, men kanksje ikke det landet man besøker før Covid-situasjonen er avklart. Gjensyn med Colombia står også veldig høyt oppe og frister kanksje aller mest. Og ettersom USA aldri er blitt besøkt av meg, så er det også en mulighet. Tenker da på New York først og fremst. Men om dette blir vanskelig også om noen måneder, så ser jeg at det er noen fine restauranter i Las Palmas på Gran Canaria også. ;-)

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Las palmas ja, der kan man spise godt og til og med oppleve service.

Tenkte litt på deg i stad. Jeg er ganske nær, i dronning eufemias gate. Middag der. Terningkast lav treer. Torskekjake, 24 timers brassert okse og syntetisk dessert.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

DoktorS skrev: lør okt 16, 2021 6:11 pm ellers har jeg hatt Kenya lenge på lista, men kanksje ikke det landet man besøker før Covid-situasjonen er avklart.
Pussig, jeg var i et selskap i går, der en venn som er lege fortalte st han skal ut og reise nå. Først to uker til Sri Lanka, en liten snartur hjemom, før han drar 3 uker til Kenya. Han var ikke veldig bekymret. Han er en fornuftig fyr, men veldig eventyrlysten, har lidd seg gjennom de siste to årene.

Jeg har nok mer din tilnærming, vil gjerne til Afrika selv, men har lagt det litt på is foreløpig.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Bjoro33 skrev: lør okt 16, 2021 11:25 pm Las palmas ja, der kan man spise godt og til og med oppleve service.

Tenkte litt på deg i stad. Jeg er ganske nær, i dronning eufemias gate. Middag der. Terningkast lav treer. Torskekjake, 24 timers brassert okse og syntetisk dessert.
Hørtes jo gotd ut - hvor var dette?

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

DoktorS skrev: søn okt 17, 2021 8:05 pm
Bjoro33 skrev: lør okt 16, 2021 11:25 pm Las palmas ja, der kan man spise godt og til og med oppleve service.

Tenkte litt på deg i stad. Jeg er ganske nær, i dronning eufemias gate. Middag der. Terningkast lav treer. Torskekjake, 24 timers brassert okse og syntetisk dessert.
Thon opera. Samling og kurs. Maten burde være bra, men det var lagt lite stolthet i den. Og altfor lite salt...
Skuff var mangelen på smak. Pent anrettet, det var det beste.
Men det kan hende jeg er litt lei disse menyene som produseres til 20 pers om gangen.

Hørtes jo gotd ut - hvor var dette?

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

KingKongHalvor skrev: søn okt 17, 2021 10:19 am
DoktorS skrev: lør okt 16, 2021 6:11 pm ellers har jeg hatt Kenya lenge på lista, men kanksje ikke det landet man besøker før Covid-situasjonen er avklart.
Pussig, jeg var i et selskap i går, der en venn som er lege fortalte st han skal ut og reise nå. Først to uker til Sri Lanka, en liten snartur hjemom, før han drar 3 uker til Kenya. Han var ikke veldig bekymret. Han er en fornuftig fyr, men veldig eventyrlysten, har lidd seg gjennom de siste to årene.

Jeg har nok mer din tilnærming, vil gjerne til Afrika selv, men har lagt det litt på is foreløpig.
Foreløpigt legg det på is,skal nedover til Ghana på slutten av neste år,stresser ikke så mye med det å reise nu,jeg kan fint vente 1 år frem
Hvordan det ligger ann i Kenya kan være mye likt som i Ghana,men skal du ned,ta kontakt med UDI eller bedre ta kontakt med ambassaden

Kenya sin ambassade er i Stockholm,mens Ghana sin er i København

The Kwames

Sentry

Legg inn av Sentry »

The Kwames skrev: søn okt 17, 2021 9:02 pm
KingKongHalvor skrev: søn okt 17, 2021 10:19 am
DoktorS skrev: lør okt 16, 2021 6:11 pm ellers har jeg hatt Kenya lenge på lista, men kanksje ikke det landet man besøker før Covid-situasjonen er avklart.
Pussig, jeg var i et selskap i går, der en venn som er lege fortalte st han skal ut og reise nå. Først to uker til Sri Lanka, en liten snartur hjemom, før han drar 3 uker til Kenya. Han var ikke veldig bekymret. Han er en fornuftig fyr, men veldig eventyrlysten, har lidd seg gjennom de siste to årene.

Jeg har nok mer din tilnærming, vil gjerne til Afrika selv, men har lagt det litt på is foreløpig.
Foreløpigt legg det på is,skal nedover til Ghana på slutten av neste år,stresser ikke så mye med det å reise nu,jeg kan fint vente 1 år frem
Hvordan det ligger ann i Kenya kan være mye likt som i Ghana,men skal du ned,ta kontakt med UDI eller bedre ta kontakt med ambassaden

Kenya sin ambassade er i Stockholm,mens Ghana sin er i København

The Kwames
Jeg har aldri vært i Afrika, og regner heller ikke med at det blir noen tur dit med det første, selv om jeg akkurat nå er ganske travelt opptatt med å hjelpe med noen greier i Nigeria. Det ser ut til at det kan løses herfra, og akkurat nå er det definitivt det greieste.

Vi har faktisk ingen konkrete planer hverken hva angår ferie eller reising. Det blir nok en tur for å besøke avleggere i midtvesten om ikke så alt for lenge, og så er det visst jul og sånn før en vet ordet av det. Da blir det smekkfullt hus og stor stas å kunne samle alle igjen!

Og restaurantbesøk begrenses til lunch i jobbsammenheng. I forrige uke var jeg buden på en italiensk restaurant som ikke svarte til forventningene, og det er litt nedtur når man er blitt fortalt hvor fantastisk den er. Nåvel - i dag blir det en av de klassiske restaurantene i nabolaget her. Steakhouse som aldri skuffer andre enn hun som skal gjøre opp representasjonskontoen min hver måned.

Og det var en flott helg! Nydelig vær, og adskillige timer med gressklipping. Nå er det vel ikke lenge til akkurat den aktiviteten kan tones ned adskillige hakk, så da kan jeg tråkke til igjen i furtebua når jeg har litt tid til overs.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

KingKongHalvor skrev: søn okt 17, 2021 10:19 am
DoktorS skrev: lør okt 16, 2021 6:11 pm ellers har jeg hatt Kenya lenge på lista, men kanksje ikke det landet man besøker før Covid-situasjonen er avklart.
Pussig, jeg var i et selskap i går, der en venn som er lege fortalte st han skal ut og reise nå. Først to uker til Sri Lanka, en liten snartur hjemom, før han drar 3 uker til Kenya. Han var ikke veldig bekymret. Han er en fornuftig fyr, men veldig eventyrlysten, har lidd seg gjennom de siste to årene.

Jeg har nok mer din tilnærming, vil gjerne til Afrika selv, men har lagt det litt på is foreløpig.
Denne legen holder ikke tilfeldigvis til på Strømmen, jobber ekstremt mye og har en lidenskap for biler?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Mat og Drikke»