Bodø/Glimt - Roma 21.10 18:45 UEFA Conference League

Svar
Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Re: Bodø/Glimt - Roma 21.10 18:45 UEFA Conference League

Legg inn av Soccermannen »

TexMurphy skrev: tor okt 21, 2021 8:05 pm Vær og underlagsfordel til side... Får vi lokket han treneren på det gule laget til Trondheim, bør det vanke trampeklapp til alle involverte på neste årsmøte... For jeg sliter med å komme på så veldig mange logiske grunner til å flytte sørover
Må vel snart være lag enda lenger sør nå som ønsker seg Knutsen?

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Queenie skrev: tor okt 21, 2021 8:05 pm Tenk på alle de småguttene som sitter med gule skjorter og stjerner i øynene nå, dette vil de aldri glemme. Det er litt ekstra moro når et lite farmerlag fra havgapet i nord smeller til.
Smågutter ser knapt på fotball mer. De spiller stort sett dataspill. Derfor alle meningsløse forslag fra både FIFA, UEFA og storlagene de siste årene for å melke ut de siste skvettene av fotballkua. De vet at de aldri kommer til å klare å rekruttere nok seere i fremtiden. Samme problem ser man i USA med de største sportene der.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Havrebukken skrev: tor okt 21, 2021 8:04 pm Det morsomme oppi det hele er at de fleste i Trøndelag er overbevist om at Knutsen ender opp i RBK før jul. Koteng må nok utvide den lista si.
Du glemmer helt at RBK var ganske gode for 20-25 år siden. Det er jo tross alt det viktigste…

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Tjernås må være den beste teoretikeren som aldri ble en stor trener.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

startelver skrev: tor okt 21, 2021 7:58 pm JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 5 i ODDS dere!

Botheim snart klar for Atalanta.
Hvorfor nevner du spesifikt Atalanta?

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

MoldeMoldeMolde skrev: tor okt 21, 2021 8:09 pm
Havrebukken skrev: tor okt 21, 2021 8:04 pm Det morsomme oppi det hele er at de fleste i Trøndelag er overbevist om at Knutsen ender opp i RBK før jul. Koteng må nok utvide den lista si.
Du glemmer helt at RBK var ganske gode for 20-25 år siden. Det er jo tross alt det viktigste…
Jeg ønsker meg Patrick Berg og Bjørkan til Molde i januar. Ca like sannsynlig.

Visa

Legg inn av Visa »

Ser ut som et middels ES lag på enkelte steder

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TexMurphy skrev: tor okt 21, 2021 8:05 pm Vær og underlagsfordel til side... Får vi lokket han treneren på det gule laget til Trondheim, bør det vanke trampeklapp til alle involverte på neste årsmøte... For jeg sliter med å komme på så veldig mange logiske grunner til å flytte sørover
Men hvorfor skulle han dra til RBK når han kan være i Glimt, det etter kanskje det andre seriegullet på rad? RBK har jo et ordentlig tillitsproblem hos meritterte trenere mtp hva styret har å tilby. Se bare på hvor skeptisk Hareide var før han endelig takket ja. RBK må nok rydde opp på flere fronter før de kan begynne å rekruttere de beste trenerne og spillerne igjen.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Det er en fryd å se Glimt trille ball.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Fy faen

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Slakt!

Centrist

Legg inn av Centrist »

Det er for sykt. Hvilken måte de gjør det på

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hvem er den backen? Jeg har ikke sett maken til backspill. Det bruker nesten som han gjør det med vilje

Men fytti så artig!
Sist redigert av PapaSmurf den tor okt 21, 2021 8:15 pm, redigert 1 gang totalt.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Mourinho fullstendig ydmyket! Det er så herlig! 😂😂

thomassim

Legg inn av thomassim »

Tidenes beste norske fotballag

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Må jo innrømme at dette er fantastisk spill av Glimt!

Ser frem til å se RBK adoptere dette neste år :)

TexMurphy

Legg inn av TexMurphy »

MoldeMoldeMolde skrev: tor okt 21, 2021 8:09 pm Du glemmer helt at RBK var ganske gode for 20-25 år siden. Det er jo tross alt det viktigste…
Du synes du observerer at RBK (supportere, ledelse etc) ikke bryr seg særlig om dårlige resultater de siste årene altså, fordi det tross alt er viktigere hva som skjedde på nittitallet? Du kan si mye rart om RBK, men at det ikke stilles høye krav til gjentakelse av gode resultater må man rett og slett være idiot for å påstå

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Folk_flesk skrev: tor okt 21, 2021 8:10 pm Tjernås må være den beste teoretikeren som aldri ble en stor trener.
Har jo gjort det nokså greit, men sleit vel en del med helsa lenge. Samtidig tok han over en del klubber på veldig ugunstige tidspunkt ved siden av å kanskje være assistent i litt for mange år. Fin type, både som skribent og kommentator.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Er det noen Eliteserielag som har et dårligere resultat på denne banen i år enn Roma?
Sist redigert av Folk_flesk den tor okt 21, 2021 8:16 pm, redigert 1 gang totalt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Knutsen blir i Glimt. Han forlater ikke dette laget før sluttspillet.

startelver

Legg inn av startelver »

HAJHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hele Glimt blir solgt til Serie A etter dette!

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

PapaSmurf skrev: tor okt 21, 2021 8:14 pm Hvem er den backen? Jeg har ikke sett maken til backspill. Det bruker nesten som han gjør det med vilje
Anelse bitterhet å spore fordi Glimt nå ser ut til å overgår Hoffenheim-kampen?
Sist redigert av Tinkler den tor okt 21, 2021 8:17 pm, redigert 1 gang totalt.

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

Det er så deilig å se på.

startelver

Legg inn av startelver »

Glimt minner meg om det jeg så av Ajax her forleden når de banket Dortmund.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Bare å bøye seg i støvet og hylle Glimt!

Helt rått å se hvor overlegen de er mot blaserte, iskalde og bløte italienere.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Dette er et resultat som går inn i historiebøkene. Ikke siden Rosenborgs herjinger for 20+ år siden har vi vært vitne til noe lignende.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

PapaSmurf skrev: tor okt 21, 2021 8:15 pm Knutsen blir i Glimt. Han forlater ikke dette laget før sluttspillet.
Koteng er nok ikke en happy mann i kveld…

guru

Legg inn av guru »

lumanpauw skrev: tor okt 21, 2021 7:48 pm Trippelbytte fra Roma og mer etablerte navn inn. Nå skal Glimt slite med å holde følge.
Ser ut som de klarer seg bra :)

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

PapaSmurf skrev: tor okt 21, 2021 8:14 pm Hvem er den backen? Jeg har ikke sett maken til backspill. Det bruker nesten som han gjør det med vilje

Men fytti så artig!
Kumbulla? Han er stopper. Vært temmelig ute av det i Roma. Kjempesesong for Verona for to sesonger siden. Ble ansett for å være et megatalent. Kunne gått til Inter, men endte i Roma. Hadde nok klart seg bedre en trebackskjeden i Inter og det hadde også vært mer naturlig for han. I fjor slet han i kamikaze-forsvaret til Fonseca i Roma.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Tinkler skrev: tor okt 21, 2021 8:16 pm
PapaSmurf skrev: tor okt 21, 2021 8:14 pm Hvem er den backen? Jeg har ikke sett maken til backspill. Det bruker nesten som han gjør det med vilje
Anelse bitterhet å spore fordi Glimt nå ser ut til å overgår Hoffenheim-kampen?
Dette overgår Hoffenheim med høye kneløft.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»