Formula 1

Svar
InternalExile

Re: Formula 1

Legg inn av InternalExile »

DenFelgen skrev: tor okt 21, 2021 9:30 pm 20:00-21:00 Formel 1: Studio
Slik står på gå programguiden til Vsport1
VG bør oppdatere sin: ;)

Bilde

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

4 timer og 45 min til første trening og Vettel starter bakerst på søndag motorbytte

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Laffano16 skrev: fre okt 22, 2021 1:43 pm 4 timer og 45 min til første trening og Vettel starter bakerst på søndag motorbytte
Er du ladd, Meepy?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 3:50 pm
Laffano16 skrev: fre okt 22, 2021 1:43 pm 4 timer og 45 min til første trening og Vettel starter bakerst på søndag motorbytte
Er du ladd, Meepy?
Jah! Men om det blir tid er nuh annen sak 😅

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Laffano16 skrev: fre okt 22, 2021 4:49 pm
DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 3:50 pm
Laffano16 skrev: fre okt 22, 2021 1:43 pm 4 timer og 45 min til første trening og Vettel starter bakerst på søndag motorbytte
Er du ladd, Meepy?
Jah! Men om det blir tid er nuh annen sak 😅
Minimeeps har vel sovnet da?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 4:52 pm
Laffano16 skrev: fre okt 22, 2021 4:49 pm
DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 3:50 pm

Er du ladd, Meepy?
Jah! Men om det blir tid er nuh annen sak 😅
Minimeeps har vel sovnet da?
Not yet!!

Alonso trøbbel!?!?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Da er red flag ferdig

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Synes det er litt vel mye kosesnakk av kommentatorene nå. Norris opp til 2. plass, så PER til 1., men snakker ikke så mye som forgår på banen.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

InternalExile skrev: fre okt 22, 2021 6:56 pm Synes det er litt vel mye kosesnakk av kommentatorene nå. Norris opp til 2. plass, så PER til 1., men snakker ikke så mye som forgår på banen.
Det er bare trening 1 da, men de er veldig glad i å prate

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 7:06 pm
InternalExile skrev: fre okt 22, 2021 6:56 pm Synes det er litt vel mye kosesnakk av kommentatorene nå. Norris opp til 2. plass, så PER til 1., men snakker ikke så mye som forgår på banen.
Det er bare trening 1 da, men de er veldig glad i å prate
Ja ;) Men nå er treningene bare på en time, de snakker fortsatt som om de skulle vare en og en halv time. Var mye mer "dødtid" før for "slarv" ;)

Ghost

Legg inn av Ghost »

Merc-bilen ser ekstremt overlegen ut igjen. Sliter med å se et VER-mesterskap med mindre det skjer noe uventet (motorbytte, DNF). Banene etter COTA er nok normalt fordel RB, men tror ikke det holder.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Ghost skrev: fre okt 22, 2021 8:43 pm Merc-bilen ser ekstremt overlegen ut igjen. Sliter med å se et VER-mesterskap med mindre det skjer noe uventet (motorbytte, DNF). Banene etter COTA er nok normalt fordel RB, men tror ikke det holder.
Bottas kan bli en joker i dette spillet. Tror ikke han ønsker å hjelpe Hamilton så mye og kjører sitt eget løp, han skal jo skifte team neste år uansett. Blir spennende å se hvor mye team-order Mercedes vil pålegge han.

Ghost

Legg inn av Ghost »

InternalExile skrev: fre okt 22, 2021 9:00 pm
Ghost skrev: fre okt 22, 2021 8:43 pm Merc-bilen ser ekstremt overlegen ut igjen. Sliter med å se et VER-mesterskap med mindre det skjer noe uventet (motorbytte, DNF). Banene etter COTA er nok normalt fordel RB, men tror ikke det holder.
Bottas kan bli en joker i dette spillet. Tror ikke han ønsker å hjelpe Hamilton så mye og kjører sitt eget løp, han skal jo skifte team neste år uansett. Blir spennende å se hvor mye team-order Mercedes vil pålegge han.
Absolutt. Han har jo få incentiver nå, men var jo litt halvveis med aborted fast lap osv. Virker uansett som han har senket skuldrene ekstremt, Alfa gir vel faen i at han skrur av radioen. Håper han går all in, men tipper det blir et sted mellom no fucks given og logring med halen.
Sist redigert av Ghost den fre okt 22, 2021 10:30 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Oi var viss sending på gang nå!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Laffano16 skrev: fre okt 22, 2021 10:30 pm Oi var viss sending på gang nå!
Hvor ?
Nå roter du igjen, Meepy!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 10:33 pm
Laffano16 skrev: fre okt 22, 2021 10:30 pm Oi var viss sending på gang nå!
Hvor ?
Nå roter du igjen, Meepy!
VSport+ trening 2 allerede gått 35 min! 👀 F1 og amerika uvant!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Laffano16 skrev: fre okt 22, 2021 10:34 pm
DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 10:33 pm
Laffano16 skrev: fre okt 22, 2021 10:30 pm Oi var viss sending på gang nå!
Hvor ?
Nå roter du igjen, Meepy!
VSport+ trening 2 allerede gått 35 min! 👀 F1 og amerika uvant!
Ååååja, jeg så på feil kanal :roll:

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Helsikken dette lover ikke godt for resten av sesongen Mercs har oppgradert bila og stikker av med mer... eneste som gaina var faktiskt Alpha Tauri

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Cya Alonso!!! 3 min før slutt på trening så kjører han av banen og kræsjer men kommer inn i pit på egen maskin da!

Pckstrm

Legg inn av Pckstrm »

Er Stappen en fin fyr og et godt forbilde, eller er mange bare lei av at Hamilton har dominert i 10 år?

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Synes ikke det er noe koselig å vise fingeren.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Pckstrm skrev: fre okt 22, 2021 11:18 pm Er Stappen en fin fyr og et godt forbilde, eller er mange bare lei av at Hamilton har dominert i 10 år?
Han er en bortskjemt drittunge, men folket her (og overalt) klarer å snu ansiktet fordi de er så lei av å se Hamilton vinne hele tiden.

Olmbas

Legg inn av Olmbas »

Kærlighed skrev: fre okt 22, 2021 11:21 pm
Pckstrm skrev: fre okt 22, 2021 11:18 pm Er Stappen en fin fyr og et godt forbilde, eller er mange bare lei av at Hamilton har dominert i 10 år?
Han er en bortskjemt drittunge, men folket her (og overalt) klarer å snu ansiktet fordi de er så lei av å se Hamilton vinne hele tiden.
Mulig han er en bortskjemt drittunge, men det stemmer ikke helt med hvordan jeg opplever han som privatperson. Det jeg ikke liker med HAM er at han er litt for politisk korrekt og fremstår noe sleskete og lite ærlig på intervjuer der han blant annet lager et nummer ut av hvor bra bane-publikumet er selv om de fleste buer mot han som feks. på Red Bull Ring.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Olmbas skrev: fre okt 22, 2021 11:39 pm
Kærlighed skrev: fre okt 22, 2021 11:21 pm
Pckstrm skrev: fre okt 22, 2021 11:18 pm Er Stappen en fin fyr og et godt forbilde, eller er mange bare lei av at Hamilton har dominert i 10 år?
Han er en bortskjemt drittunge, men folket her (og overalt) klarer å snu ansiktet fordi de er så lei av å se Hamilton vinne hele tiden.
Mulig han er en bortskjemt drittunge, men det stemmer ikke helt med hvordan jeg opplever han som privatperson. Det jeg ikke liker med HAM er at han er litt for politisk korrekt og fremstår noe sleskete og lite ærlig på intervjuer der han blant annet lager et nummer ut av hvor bra bane-publikumet er selv om de fleste buer mot han som feks. på Red Bull Ring.
Politisk korrekt fordi han kjemper for saker som antirasisme, diskriminering og urettferdighet, LGBT osv? Det er en veldig spesiell måte å se det på. Hvis du opplever at han ikke er genuin når han snakker om disse sakene vil jeg gjerne se noe form for bevis som underbygger den påstanden. Hvis du derimot er uenig i hans verdisett er det bare å si det rett frem, kontra å røre rundt grøten og skylde på "politisk korrekthet". Personlig synes jeg det er flott at sporten har en profil som kjemper for viktige saker og bruker påvirkningen til å være en god rollemodell og gjøre en forskjell.

Lite ærlig på intervjuer der hvor han hyller publikum som buer? Ikke bare er det høflig, men det er også den aller beste måten å roe ned avvæpne angrepene til publikum. Hvis du har en bedre løsning er jeg veldig interessert i å høre det. Den situasjonen i Spa er et godt eksempel på hvordan Hamilton avvæpnet buingen til publikum. Her viste han også stor respekt til publikum som hadde stått i regnet i timesvis.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Kærlighed skrev: lør okt 23, 2021 12:41 am
Olmbas skrev: fre okt 22, 2021 11:39 pm
Kærlighed skrev: fre okt 22, 2021 11:21 pm
Han er en bortskjemt drittunge, men folket her (og overalt) klarer å snu ansiktet fordi de er så lei av å se Hamilton vinne hele tiden.
Mulig han er en bortskjemt drittunge, men det stemmer ikke helt med hvordan jeg opplever han som privatperson. Det jeg ikke liker med HAM er at han er litt for politisk korrekt og fremstår noe sleskete og lite ærlig på intervjuer der han blant annet lager et nummer ut av hvor bra bane-publikumet er selv om de fleste buer mot han som feks. på Red Bull Ring.
Politisk korrekt fordi han kjemper for saker som antirasisme, diskriminering og urettferdighet, LGBT osv? Det er en veldig spesiell måte å se det på. Hvis du opplever at han ikke er genuin når han snakker om disse sakene vil jeg gjerne se noe form for bevis som underbygger den påstanden. Hvis du derimot er uenig i hans verdisett er det bare å si det rett frem, kontra å røre rundt grøten og skylde på "politisk korrekthet". Personlig synes jeg det er flott at sporten har en profil som kjemper for viktige saker og bruker påvirkningen til å være en god rollemodell og gjøre en forskjell.

Lite ærlig på intervjuer der hvor han hyller publikum som buer? Ikke bare er det høflig, men det er også den aller beste måten å roe ned avvæpne angrepene til publikum. Hvis du har en bedre løsning er jeg veldig interessert i å høre det. Den situasjonen i Spa er et godt eksempel på hvordan Hamilton avvæpnet buingen til publikum. Her viste han også stor respekt til publikum som hadde stått i regnet i timesvis.
Sorry jeg blander meg litt inn her, men dere har begge to litt rett.

Jeg også misliker Hamilton for hans PK fremtreden. Han var raskt ute og støttet BLM, en bevegelse jeg synes skaper mer konflikt en forsoning. Han (tror jeg) fikk også Mercedes til farge bilene sort og gikk bort fra "Silver arrow". Hadde han virkelig ment å kjempe for menneskerettigheter burde han nekte å stille til start i Qatar, Saudi Arabia og Abu Dhabi. Men da krysser man grensen fra å være PK ti å faktisk prøve gjøre noe.

Når det gjelder "avvæpning" av publikum er jeg helt enig med deg. Fantastisk flott utført av Hamilton. Dette viser jo hvor mye "makt" han har da han får publi8kum til å slutt bue på han og lytte. Tenk om han hadde nok tæl i seg til å ta opp det jeg nevner i avsnittet over.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Det at folk vil se Verstappen vinne er nok ene og alene fordi at Ham har vunnet så mange ganger


Men også kjørestilen til Verstappen er jo morsom å se på også.

Nå kommer jo Norris og Russell i full fart inn her også etterhvert.

Men verstappen sin væremåte/oppførsel når han er i bobla er ikke fin å se på.. Men har fått inntrykk han er annerledes off track enn det vi ser på banen.

Olmbas

Legg inn av Olmbas »

Kærlighed skrev: lør okt 23, 2021 12:41 am
Olmbas skrev: fre okt 22, 2021 11:39 pm
Kærlighed skrev: fre okt 22, 2021 11:21 pm
Han er en bortskjemt drittunge, men folket her (og overalt) klarer å snu ansiktet fordi de er så lei av å se Hamilton vinne hele tiden.
Mulig han er en bortskjemt drittunge, men det stemmer ikke helt med hvordan jeg opplever han som privatperson. Det jeg ikke liker med HAM er at han er litt for politisk korrekt og fremstår noe sleskete og lite ærlig på intervjuer der han blant annet lager et nummer ut av hvor bra bane-publikumet er selv om de fleste buer mot han som feks. på Red Bull Ring.
Politisk korrekt fordi han kjemper for saker som antirasisme, diskriminering og urettferdighet, LGBT osv? Det er en veldig spesiell måte å se det på. Hvis du opplever at han ikke er genuin når han snakker om disse sakene vil jeg gjerne se noe form for bevis som underbygger den påstanden. Hvis du derimot er uenig i hans verdisett er det bare å si det rett frem, kontra å røre rundt grøten og skylde på "politisk korrekthet". Personlig synes jeg det er flott at sporten har en profil som kjemper for viktige saker og bruker påvirkningen til å være en god rollemodell og gjøre en forskjell.

Lite ærlig på intervjuer der hvor han hyller publikum som buer? Ikke bare er det høflig, men det er også den aller beste måten å roe ned avvæpne angrepene til publikum. Hvis du har en bedre løsning er jeg veldig interessert i å høre det. Den situasjonen i Spa er et godt eksempel på hvordan Hamilton avvæpnet buingen til publikum. Her viste han også stor respekt til publikum som hadde stått i regnet i timesvis.
Normalt kommenterer jeg ikke på saker som omhandler personer, men siden du her var så bombastisk i dine påstander om Verstappen kunne jeg ikke la være med å så et lite frø tilbake. Tilsvaret var i tråd med hva som var forventet, servert med en kjent hersketeknikk der du tilegner meg meninger jeg ikke har.

Uten at jeg vet med sikkerhet antar jeg at dine påstander er basert på hva du tror, basert på medienes fremstilling og i så fall vil jeg i beste mening dele en av mine leveregler ;

"Man skal vokte seg vell for medienes og andre aktører som tjener penger på hva andre leser, ser og hører"

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Seierskampen i F1 har vært møkk kjedelig i mange år, og det er gledelig at Max kan ta opp kampen og skape spenning i teten. Sporten trenger det, selv om det også er andre momenter å følge med på en bare toppkampen. Derfor håper ieg Max vinner.

R66

Legg inn av R66 »

Alonso bytta alt og vil starte sist

Er Ferrari virkelig med?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Feilpostet

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»