Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Lew_Ashby

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: tor okt 21, 2021 10:08 pm Hvis Lukaku blir klar til Newcastle neste helg så sparer jeg det ene byttet mitt denne runden og beholder Lukaku!
Redigerte innlegget mitt, se Goal-artikkelen som Kinsella har skrevet. Vanligvis gode kilder inn i Chelsea-leiren. Personlig tviler jeg på at han rekker Newcastle, og tok ham ut for å slippe prisfall + prisøkning på Vardy i natt. Mulig jeg driter meg ut på den der, se an Tuchel imorgen.

Exes

Legg inn av Exes »

Frister med Kane inn for Lukaku istedenfor Vardy. Men går til helvete hver gang jeg prøver å diffe så sikkert smartest å følge massen å gå for Vardy.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor okt 21, 2021 10:19 pm
K-Torget skrev: tor okt 21, 2021 10:08 pm Hvis Lukaku blir klar til Newcastle neste helg så sparer jeg det ene byttet mitt denne runden og beholder Lukaku!
Redigerte innlegget mitt, se Goal-artikkelen som Kinsella har skrevet. Vanligvis gode kilder inn i Chelsea-leiren. Personlig tviler jeg på at han rekker Newcastle, og tok ham ut for å slippe prisfall + prisøkning på Vardy i natt. Mulig jeg driter meg ut på den der, se an Tuchel imorgen.
Jeg venter til i morgen før jeg bestemmer meg.. Regner med at du som vanlig kommer med noen gode oppdateringer fra pressekonferansen til Tuchel :)

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Vurderer å cappe Chilwell med Salah som VC av følgende grunner:

Chilwell har vel relativt stor sjanse for CS her, samt det kan bli målpoeng.
Shaw har brukt å ha overtaket på Salah.

Negativt for valget:
Salah med ett mål uten bonus og uten CS: 7 poeng. Chilwell med CS: 6 poeng.
Chilwell rotasjonsutsatt.

Men om Chilwell ikke starter, kommer han ikke inn?

Begge kan få mer poeng, men anser sannsynligheten for CS på Chelsea som høyere enn Salah mål.

Salah kan få både flere mål eller assist i tillegg til mål, mens Chilwell kan fort score i sin fjerde kamp på rad i PL.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Velkommen ombord Vardy, Au revoir Lukaku.

Vardy går opp i pris i natt, og Lukaku går ned i pris. Med så stor usikkerhet rundt Lukaku, måtte det bli sånn.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lukaku har vært søppel siden jeg hentet han. Vardy inn nå gir mening. Ingen grunn til å beholde kua fordi han kanskje rekker neste helg.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Tenker det blir Pukki inn for Lukaku, etter fristen.

guru

Legg inn av guru »

Beholder Ronaldo. -4 for Vardy kan fort lønne seg, men kan også fort IKKE lønne seg. Brentford har imponert.

Spennende om jeg får 10 eller 11 tellende spillere denne runden. Saka er nok ute, og da tåler jeg kun at en av Chilwell og Cancelo benkes. Jeg frykter at begge hviles.

Sanchez (4.0)
TAA-Cancelo-Chilwell (Livramento, Williams)
Salah(C)-Saka-Raphinha-Gray (McArthur)
Jesus-Antonio-Ronaldo

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lukaku skadet har satt litt endringer på planene mine, men har en grei plan for de neste rundene. Store spørsmålene blir form vs fixtures mellom Jimenez og Antonio, og om Vardy gjør det såpass bra at jeg heller gjør plass til Son enn til Kane.

GW9: Grealish til Mbeumo + Lukaku til Vardy
GW10: Rudiger til TAA (BRE H)
GW11: Jimenez/Antonio til Toney (NOR H)
GW12: Vardy til Kane + (Azpi til Chilwell) eller
Luiz til Son + hente 1,7/1,4 m i forsvar (Azpi/Dias ut)

1:
Ramsdale
TAA – Dias – Cancelo – Chilwell (Livra)
Mbeumo – Salah – Raphinha - (Luiz - Brownhill)
Toney – Antonio/Jimenez - Kane

2:
Ramsdale
TAA – Dias/Azpi – Cancelo – (Livra – 4.5)
Son – Salah – Raphinha - Mbeumo – (Brownhill)
Toney – Antonio/Jimenez - Vardy

guru

Legg inn av guru »

Saka tilbake på trening!


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ikveld skjer det kanskje, gutter (og jenter?). En helt hodeløs hit for å få inn Havertz og sette bindet på ham kan skje, det er bare å stålsette seg for idioti. Ryktes nå at Lukaku kan være ute i 3-4 uker, og kan ikke tenke meg at hamstringen til Werner er klar før tidligst Burnley hjemme. Da kan vi få en Havertz som spiss i minimum to kamper, forhåpentligvis også mot Burnley hjemme i kamp 3.

Han har vært svak siden ham scoret mot Liverpool, men så kvikk og påskrudd ut mot Malmø sist. Med CHO/Mount/Ziyech bak Havertz bør Chelsea fortsatt klare å skape en del mot Norwich hjemme og Newcastle borte.

Valget blir tatt etter Tuchel har kommet med skadeprognoser i dagens pressekonferanse.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Lew_Ashby skrev: fre okt 22, 2021 10:09 am Ikveld skjer det kanskje, gutter (og jenter?). En helt hodeløs hit for å få inn Havertz og sette bindet på ham kan skje, det er bare å stålsette seg for idioti. Ryktes nå at Lukaku kan være ute i 3-4 uker, og kan ikke tenke meg at hamstringen til Werner er klar før tidligst Burnley hjemme. Da kan vi få en Havertz som spiss i minimum to kamper, forhåpentligvis også mot Burnley hjemme i kamp 3.

Han har vært svak siden ham scoret mot Liverpool, men så kvikk og påskrudd ut mot Malmø sist. Med CHO/Mount/Ziyech bak Havertz bør Chelsea fortsatt klare å skape en del mot Norwich hjemme og Newcastle borte.

Valget blir tatt etter Tuchel har kommet med skadeprognoser i dagens pressekonferanse.
Frekt. Småfristet selv, men er for pinglete. Ble med Vardy inn for Lukaku her og bindet på Salah. Ok tall for Salah i det siste mot United, men Shaw har tidligere hatt bra tak på ham så er ikke 100% solgt her.

Kan kun spille én av Cancelo, Livramento og ESR. Hvem bør få plassen? Jeg speller Dias hvis det har noe å si mtp. Cancelo.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »


guru

Legg inn av guru »

Lumanza skrev: fre okt 22, 2021 10:44 am
Aiai!! Har ikke Bruno, men hadde bestemt meg for å beholde Ronaldo. Dette er jo en gedigen svekkelse i et allerede ræva United. Uten Bruno blir det plutselig mye mindre interessant å ha Ronaldo.
På den andre siden, så er det i allefall ikke i tvil hvem som er på straffer om de får det.
Sist redigert av guru den fre okt 22, 2021 11:46 am, redigert 1 gang totalt.

guru

Legg inn av guru »

silkyglenjohnson skrev: fre okt 22, 2021 10:37 am Kan kun spille én av Cancelo, Livramento og ESR. Hvem bør få plassen? Jeg speller Dias hvis det har noe å si mtp. Cancelo.
Med mindre jeg hadde vært 100% sikker på at Cancelo ble benket, spiller jeg han 10 av 10 ganger. Har vanskelig for å benke en premium forsvarer med et så høyt poengtak. Benkes han er det gode muligheter for at han blir sittende i 90, og du får inn f.eks. Livramento.

Jeg har Cancelo og spiller han. Livramento på første benk.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

guru skrev: fre okt 22, 2021 11:26 am
silkyglenjohnson skrev: fre okt 22, 2021 10:37 am Kan kun spille én av Cancelo, Livramento og ESR. Hvem bør få plassen? Jeg speller Dias hvis det har noe å si mtp. Cancelo.
Med mindre jeg hadde vært 100% sikker på at Cancelo ble benket, spiller jeg han 10 av 10 ganger. Har vanskelig for å benke en premium forsvarer med et så høyt poengtak. Benkes han er det gode muligheter for at han blir sittende i 90, og du får inn f.eks. Livramento.

Jeg har Cancelo og spiller han. Livramento på første benk.
Det eeeeer bare så klink at han skalla duden benker Cancelo nå etter å ha spilte ørten og førti kamper med fulle 90 min på rad. Og så er det seff like klink at han da kommer inn for en OOP Aguero eller noe på backen når de leder 5-1 og skal trygge seieren. Orker det bare ikke. Men du har jo selvsagt helt rett.

guru

Legg inn av guru »

silkyglenjohnson skrev: fre okt 22, 2021 11:47 am
guru skrev: fre okt 22, 2021 11:26 am
silkyglenjohnson skrev: fre okt 22, 2021 10:37 am Kan kun spille én av Cancelo, Livramento og ESR. Hvem bør få plassen? Jeg speller Dias hvis det har noe å si mtp. Cancelo.
Med mindre jeg hadde vært 100% sikker på at Cancelo ble benket, spiller jeg han 10 av 10 ganger. Har vanskelig for å benke en premium forsvarer med et så høyt poengtak. Benkes han er det gode muligheter for at han blir sittende i 90, og du får inn f.eks. Livramento.

Jeg har Cancelo og spiller han. Livramento på første benk.
Det eeeeer bare så klink at han skalla duden benker Cancelo nå etter å ha spilte ørten og førti kamper med fulle 90 min på rad. Og så er det seff like klink at han da kommer inn for en OOP Aguero eller noe på backen når de leder 5-1 og skal trygge seieren. Orker det bare ikke. Men du har jo selvsagt helt rett.
Det vi kan konkludere med Pep er at vi ikke aner hva han kan finne på :) Dias er liksom den "sikre". Vel, forrige helg ble han benket, og kom inn rett før slutt til en småpen 1-poenger :)

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Benitez melder at Richarlison er tilgjengelig
DCL ute i 4-5 uker til.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tuchel bekrefter at Werner, Lukaku og Pulisic er ute mot Norwich og Southampton. Så må man se det an, ingenting nytt om skadeomfanget. Tuchel ønsker ikke å si mer enn det, vil ikke bli beskyldt for å være løgner, kan ta lengre tid enn ventet, kan ta kortere tid.

3-4 uker på Lukaku er nok fortsatt mer sannsynlig tenker jeg. Kildene til Kinsella sier at Chelsea forventer heller 3-4 uker enn 1-2 uker.

Tuchel bekrefter videre at Havertz starter imorgen, ikke at det var noen tvil.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Laget mitt er locked in!

Raya
Ajer-Pereira-Azpi
Raph-Benrahma-Maddison-Salahc
Antonio-Vardy-Firmino

Benk
Sanchez-Normann-Manquillo-Chambers

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: fre okt 22, 2021 10:09 am Ikveld skjer det kanskje, gutter (og jenter?). En helt hodeløs hit for å få inn Havertz og sette bindet på ham kan skje, det er bare å stålsette seg for idioti. Ryktes nå at Lukaku kan være ute i 3-4 uker, og kan ikke tenke meg at hamstringen til Werner er klar før tidligst Burnley hjemme. Da kan vi få en Havertz som spiss i minimum to kamper, forhåpentligvis også mot Burnley hjemme i kamp 3.

Han har vært svak siden ham scoret mot Liverpool, men så kvikk og påskrudd ut mot Malmø sist. Med CHO/Mount/Ziyech bak Havertz bør Chelsea fortsatt klare å skape en del mot Norwich hjemme og Newcastle borte.

Valget blir tatt etter Tuchel har kommet med skadeprognoser i dagens pressekonferanse.
Da er det gjort. For en taper jeg er somhar null disiplinpå FPL, men hva er vel underholdningen i et ubetydelig spill om man ikke gutser litt. Vanligvis liker jeg å følge magefølelsen, her handler det mer om å ha det gøy. Da bommer jeg oftere enn jeg treffer.

Havertz som spiss i 2-3 kamper mot hhv Norwich(h), Newcastle(b) og Burnley (h) er uansett litt sexy, men det er jo ikke fornuftig å ikke avvente en runde og heller spiller ESR/White/Livramento i denne. Å ta bindet bort fra Salah gjør det kanskje enda mer krise.

Lukaku->Vardy
ESR->Havertz (-4)

Sanchez
TAA-Dias-Chilwell
Havertz(c)-Salah-Gray-Raph-Grealish
Antonio-Vardy

(Steele-Livramento-White-Scarlett) 0,4ITB.

Nå skal FPL legges på hyllen for helgen, og et par dager i Roma nytes.

Lykke til alle sammen!

eppaen

Legg inn av eppaen »

Har også valgt å ta -4 for å hente Chilwell, Vardy og Havertz.

beroys

Legg inn av beroys »

Vardy eller Salah som capt? 🤔

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: fre okt 22, 2021 2:38 pm Tuchel bekrefter at Werner, Lukaku og Pulisic er ute mot Norwich og Southampton. Så må man se det an, ingenting nytt om skadeomfanget. Tuchel ønsker ikke å si mer enn det, vil ikke bli beskyldt for å være løgner, kan ta lengre tid enn ventet, kan ta kortere tid.

3-4 uker på Lukaku er nok fortsatt mer sannsynlig tenker jeg. Kildene til Kinsella sier at Chelsea forventer heller 3-4 uker enn 1-2 uker.

Tuchel bekrefter videre at Havertz starter imorgen, ikke at det var noen tvil.
Hvorfor kan ikke han bare være like ærlig på forsvarerne også? :) Får bare krysse alt vi har for at Chilwell starter også.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Tror på en mer åpen kamp mellom Brentford - Leicester enn kampen på Old Trafford. Så nå står bindet på Vardy.

Idiotisk tanke å benke Trent? Er redd United netter en gang.
Benke Trent, Cresswell eller Sarr? Sarr er jeg nok mest keen på å ha inne.

Eller ta minus fire for å få inn Haverts (c) i stedenfor Behnrama? Men liker ikke hitsa.

Arsène Wenger

Legg inn av Arsène Wenger »

beroys skrev: fre okt 22, 2021 3:57 pm Vardy eller Salah som capt? 🤔
Har begge men går for Salah.
Manu meeget rufsete bakover og mangler muligens nøkkelspillere til søndag.

Yesil

Legg inn av Yesil »

guru skrev: fre okt 22, 2021 11:24 am Aiai!! Har ikke Bruno, men hadde bestemt meg for å beholde Ronaldo. Dette er jo en gedigen svekkelse i et allerede ræva United. Uten Bruno blir det plutselig mye mindre interessant å ha Ronaldo.
På den andre siden, så er det i allefall ikke i tvil hvem som er på straffer om de får det.
Kjent taktikk fra Solskjær dette. De har alltid halve laget usikker før kampene mot Liverpool, mens det i realiteten bare er et spill for å skape usikkerhet.

At Bruno ikke trente dagen etter kamp er helt udramatisk.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Arsène Wenger skrev: fre okt 22, 2021 4:19 pm
beroys skrev: fre okt 22, 2021 3:57 pm Vardy eller Salah som capt? 🤔
Har begge men går for Salah.
Manu meeget rufsete bakover og mangler muligens nøkkelspillere til søndag.
Tror mer på vardy hattrick enn salah.

Deila

Legg inn av Deila »

Ble fristet til å gjøre Jota--->Havertz for en hit her nå etter Lew sitt stunt :D

Arsène Wenger

Legg inn av Arsène Wenger »

Lumanza skrev: fre okt 22, 2021 4:48 pm
Arsène Wenger skrev: fre okt 22, 2021 4:19 pm
beroys skrev: fre okt 22, 2021 3:57 pm Vardy eller Salah som capt? 🤔
Har begge men går for Salah.
Manu meeget rufsete bakover og mangler muligens nøkkelspillere til søndag.
Tror mer på vardy hattrick enn salah.
Tror mer på Sala mål/assist enn Vardy-mål.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»