Skal vi danse 2021

Svar
Chromeback

Re: Skal vi danse 2021

Legg inn av Chromeback »

Magnus er helt klart kveldens beste.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Der røyk min favoritt ut gitt, den suverent beste av dem alle

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Blir feil at de med masse fans danker ut de mindre kjente når disse er uendelig mye flinkere!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Synd med Royane, hadde sett for meg henne blant de tre beste sammen med Magnus og Simon. Vinnie har virkelig hatt en fin utvikling, men ganske langt unna de resterende.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Oslogg123 skrev: lør okt 23, 2021 9:55 pm Blir feil at de med masse fans danker ut de mindre kjente når disse er uendelig mye flinkere!
Når det først har gått så galt som det gikk i dag hadde det vært gøy å gjennomføre et kup mot skal vi danse.
Mobilisert alt vi kunne for å demonstrere med at alle stemte på Vinni, måtte jo blitt noen reaksjoner om han faktisk vant hele dritten nå

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: lør okt 23, 2021 8:53 pm Magnus er helt klart kveldens beste.
Helt klart, slutten på den første dansen der han løftet begge jentene og brukte dem som propeller er noe av det råeste jeg har sett på Skal vi Danse :)

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

seriemester2013 skrev: lør okt 23, 2021 9:52 pm Der røyk min favoritt ut gitt, den suverent beste av dem alle
Nja, hun var ikke den suverent beste. Dessuten dreier Skal vi Danse seg om utvikling. Royane kunne danse fra før, folk stemmer heller på de som startet med blanke ark.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

seriemester2013 skrev: lør okt 23, 2021 10:32 pm
Oslogg123 skrev: lør okt 23, 2021 9:55 pm Blir feil at de med masse fans danker ut de mindre kjente når disse er uendelig mye flinkere!
Når det først har gått så galt som det gikk i dag hadde det vært gøy å gjennomføre et kup mot skal vi danse.
Mobilisert alt vi kunne for å demonstrere med at alle stemte på Vinni, måtte jo blitt noen reaksjoner om han faktisk vant hele dritten nå
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.

Simon vinner (bør i alle fall det) med Magnus som et wild card (imponerer).

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

kytec skrev: søn okt 24, 2021 1:38 am
seriemester2013 skrev: lør okt 23, 2021 10:32 pm
Oslogg123 skrev: lør okt 23, 2021 9:55 pm Blir feil at de med masse fans danker ut de mindre kjente når disse er uendelig mye flinkere!
Når det først har gått så galt som det gikk i dag hadde det vært gøy å gjennomføre et kup mot skal vi danse.
Mobilisert alt vi kunne for å demonstrere med at alle stemte på Vinni, måtte jo blitt noen reaksjoner om han faktisk vant hele dritten nå
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.

Simon vinner (bør i alle fall det) med Magnus som et wild card (imponerer).
Vinni er en skikkelig gangster synes jeg.

kibby

Legg inn av kibby »

Oslogg123 skrev: søn okt 10, 2021 10:25 pm Håper Simon vinner. Flink, sympatisk og og veldig pen :P
Enig :lol:

kibby

Legg inn av kibby »

kytec skrev: søn okt 24, 2021 1:38 am
seriemester2013 skrev: lør okt 23, 2021 10:32 pm
Oslogg123 skrev: lør okt 23, 2021 9:55 pm Blir feil at de med masse fans danker ut de mindre kjente når disse er uendelig mye flinkere!
Når det først har gått så galt som det gikk i dag hadde det vært gøy å gjennomføre et kup mot skal vi danse.
Mobilisert alt vi kunne for å demonstrere med at alle stemte på Vinni, måtte jo blitt noen reaksjoner om han faktisk vant hele dritten nå
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.

Simon vinner (bør i alle fall det) med Magnus som et wild card (imponerer).
Populær ja, en kul og likandes kan jeg ikke forstå. Var en drittsekk med stor D på Kompani og var utro mot kona. Alt annet enn kul og likandes i min bok. Og heller ikke så flink til å danse. Burde røket ut sist.

Håper på drømmefinale med Simon og Siri.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Blir nok Magnus og Simon i finalen

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det ble en forventet topp tre det her, etter at Royane røk forrige helg. Riktignok burde det vært Siri i duell sammen med Vinni, men Simon var vel egentlig aldri truet i duellen.

Siri burde kanskje si stopp til nye prosjekter snart, ikke særlig godt når når man faller om rett før man skal utpå. Virket også veldig ukonsentrert ut gjennom begge dansene.

Magnus og Simon er kvalitet, blir særdeles overrasket om det ikke står mellom disse to.

gorrart

Legg inn av gorrart »

Simon i duell er jo latterlig!

Leverte den beste sambaen som noengang er levert i "Skal vi danse" ...

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Chromeback skrev: lør okt 30, 2021 10:32 pm Det ble en forventet topp tre det her, etter at Royane røk forrige helg. Riktignok burde det vært Siri i duell sammen med Vinni, men Simon var vel egentlig aldri truet i duellen.

Siri burde kanskje si stopp til nye prosjekter snart, ikke særlig godt når når man faller om rett før man skal utpå. Virket også veldig ukonsentrert ut gjennom begge dansene.

Magnus og Simon er kvalitet, blir særdeles overrasket om det ikke står mellom disse to.
Uenig at Simon var sikker pga fanbaseb, men den rette vant.

Nå er det bare å håpe på Simon og Magmus i finalen. Ikke fordi de er kjekke menn, men fordi de er de beste danserne.

Sirei er søt også btw.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Du skjønner at du bor i Ola Potitland når Simon havner i duell mot vralte-Vinnie!

kibby

Legg inn av kibby »

Endelig kvitt Vinni, men sjokk at Simon måtte i duell.

Nå er det bare å håpe på drømmefinale mellom Simon og Siri <3

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Drømmefinalen er jo Simon v Magnus. Soleklart de to beste danserne igjen, ikke at Siri er dårlig (for det er hun ikke), men hun sliter fortsatt med de samme tingene som hun har hatt problemer med siden starten.

Hun er fortsatt alt for ivrig i alle bevegelser, så hun går ofte alt for langt ut, og blir alt for stor. Funker veldig bra i noen dansestiler, veldig dårlig i andre.
Egentlig litt overraskende at hun ikke har fått bedre kontroll på dette enda. Skal sies at hun virket bedre forrige lørdag, men da virket hun til gjengjeld også helt fjern, naturlig nok.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Da blir det drømmefinale.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

En nyhetsoppleser mot en olympisk helt i semifinaleduellen, Siri hadde aldri en sjanse i avstemmingen.

Hyggelig at de tre beste danserne kom lengst.Siri kan være meget fornøyd og Magnus er minst like verdig finalist.

Med tanke på hva jeg skrev først burde Simon også være sjanseløs i finalen, men han har en vinnende personlighet og et flott samspill med sin flotte partner.

Simon er klart den beste danseren, men finalen er helt åpen ettersom publikum bestemmer.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Royane var jo den beste danseren der inne, burde stått i semifinalen på lørdag.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Ale skrev: man nov 08, 2021 5:13 pm Håper Simon vinner. Han er så ufattelig kjekk.
Ja skikkelig digg :P

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Magnus og Ewa sin siste dans var så vakker at jeg fikk tårer i øynene, håper de vinner hele greia 👍

storpeder

Legg inn av storpeder »

Magnus Moan er ikke akkurat kjent for å vinne ting, så dette utfallet var vel ingen bombe.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

...og typisk kombinert (fram til Riiber entret arenaen)- så var det en "tysker" som vant 😉

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Tror Helene har falt litt for Simon :)

Queenie

Legg inn av Queenie »

kytec skrev: søn okt 24, 2021 1:38 am
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.
Ser aldri på Skal vi danse, men Vinni er et flott mann som har utviklet seg mye. Dukket opp en video på fb i dag: "Hvis ikke kjærlighet er betingelsesløst er det business, da er det en byttehandel. Jeg har noe å gi deg fordi jeg vil ha noe fra deg. Det er ikke noe galt i en god deal, men det er ikke kjærlighet. Hvis man elsker noen vil man den andre godt." Fint nivå av bevissthet som vi alle bør minnes på

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Queenie skrev: man nov 15, 2021 6:24 pm
kytec skrev: søn okt 24, 2021 1:38 am
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.
Vinni er et flott mann som har utviklet seg mye. Dukket opp en video på fb i dag: "Hvis ikke kjærlighet er betingelsesløst er det business, da er det en byttehandel. Jeg har noe å gi deg fordi jeg vil ha noe fra deg. Det er ikke noe galt i en god deal, men det er ikke kjærlighet. Hvis man elsker noen vil man den andre godt." Fint nivå av bevissthet som vi alle bør minnes på
Eller et kult sitat han har pugget. Det er lov til å være kynisk når det kommer til imagebygging.

Det er jo millioner av middelaldrende kvinner i Norge nå som tror at Tix bryr seg om andre.

Han gjorde et godt innsalg på fredagskvelden.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

JODDEMM skrev: søn nov 14, 2021 10:04 am ...og typisk kombinert (fram til Riiber entret arenaen)- så var det en "tysker" som vant 😉
Eller en finne.

Queenie

Legg inn av Queenie »

kytec skrev: man nov 15, 2021 6:28 pm
Queenie skrev: man nov 15, 2021 6:24 pm
kytec skrev: søn okt 24, 2021 1:38 am
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.
Vinni er et flott mann som har utviklet seg mye. Dukket opp en video på fb i dag: "Hvis ikke kjærlighet er betingelsesløst er det business, da er det en byttehandel. Jeg har noe å gi deg fordi jeg vil ha noe fra deg. Det er ikke noe galt i en god deal, men det er ikke kjærlighet. Hvis man elsker noen vil man den andre godt." Fint nivå av bevissthet som vi alle bør minnes på
Eller et kult sitat han har pugget. Det er lov til å være kynisk når det kommer til imagebygging.

Det er jo millioner av middelaldrende kvinner i Norge nå som tror at Tix bryr seg om andre.

Han gjorde et godt innsalg på fredagskvelden.
Tix er manipulativ, Vinni slår meg ikke som det samme. Han sa vel at han lærte det hos parterapeuten og kilden er egentlig uvesentlig, sant er det uansett.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»