Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av Trminator »

Når det gjelder feilvurderinger..

Sesongen før Salah kom snakket jeg og en kompis om Liverpool, og vi var begge enige i vår vurdering av Sadio Mane. Han var en spiller med generelt gode ferdigheter, men at hans spilleforståelse var alt for dårlig til at han kom til å bli en god spiller for Liverpool.

I tillegg husker jeg at jeg var veldig lei meg på Karius' vegne, og syns det var kjipt at vi hentet en ny førstekeeper i Allison uten at Karius fikk sjansen til å gjenopprette æren sin i Liverpool-drakt.

Vanskelig å komme på andre bastante meninger i farten ellers.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Mine verste vurderinger...

Jeg mente og mener at Trent er en svak back som burde blitt omskolert til midtbanespiller.
Videre synes jeg Henderson er en middels spiller og kaptein, og at vi aldri kommer til å vinne noe så lenge han er i klubben.
Og til slutt; selg hele angrepsrekka - de er ubrukelige.

Eller, leste jeg det på VGD (R.I.P.)..? Husker ikke helt. Har blitt så jævlig gammel.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Bare Liverpool-fans klarer å krangle slik som dette etter å ha nedsablet ManUtd på bortebane.....
Men ett råd kan kanskje være at man ikke er så forferdelig bombastiske når man ser startellevere og heller ha litt mere tillit til Klopp når han tar sine valg? I hvert fall vente til pause?

Yesil

Legg inn av Yesil »

Tror min verste bom må være at jeg meldte at Suarez ville bli verdens beste spiller da han signerte for Liverpool. Som vi alle vet, ble han aldri noen gullball-vinner....

Neida, jeg hadde vel troen på både Karius, Carroll og Markovic, for å nevne noen. Joe Cole og Morientes er kanskje, sammen med Suarez og kanskje Torres, de signeringene jeg har blitt aller mest ekststisk over (i ale fall frem til Klopp entret klubben). Da var jeg dog såpass ung at jeg legger det på alderen.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »



Kult å høre fra en nylig motstander :D

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

silkyglenjohnson skrev: man okt 25, 2021 3:41 pm
markantovertak skrev: man okt 25, 2021 3:37 pm
silkyglenjohnson skrev: man okt 25, 2021 3:31 pm


Ja, Hendo er vi enige om. Stiller mer spørsmål ved din vurdering av Fabinho, men det får nå så være.
Min vurdering av Fabinho er at han er helt der oppe blant det beste i verden i den rollen han fyller. Han burde egentlig vært verdens soleklart beste, men har for mange dårlige kamper. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, og skulle også ønske at han var på sitt beste hele veien. Men det er han langt i fra.
Er nok jeg som har fabulert om hvor dårlig du synes han er da. Tipper det kommer av at du rater Hendo så høyt og at det setter ham litt i skyggen, men det er jo fair.
Hendo er veldig mye bedre enn Fabinho, men det betyr ikke at ikke også Fabinho kan være fryktelig god.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Yesil skrev: tir okt 26, 2021 12:01 am Joe Cole
Au, der bommet jeg der!
Det er jo slikt som smerter, fordi så mange andre hadde rett. Og det var mulig å se det i forkant.
Markovic som ingen hadde sett, unntatt meg, er noe annet. Karius hadde jeg rett. Samme med David Silva også, høyst ordinær PL-spiller.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Hardy-guttene skrev: man okt 25, 2021 6:37 pm
markantovertak skrev: man okt 25, 2021 3:27 pm Ellers er det sikkert hundrevis av bom fra min side.
Det er en grunn til at Truba Talentspeiding aldri blir årets gasellebedrift.
Badou Ndiaye er fornøyd med speiderkvalitetene mine. Det er da noe.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Jeg minner alle innkommende blodtørste United-supportere om at i denne tråden så ler vi alle sammen av at Minus mener at Almiron ville vært bedre i Liverpool enn Raphinha. Gjør hva dere vil ellers, men dette er hellig.

SirJames

Legg inn av SirJames »

TheOpiate skrev: tir okt 26, 2021 7:11 am

Kult å høre fra en nylig motstander :D
Artig, men også helt nydelig å høre at han mener Firmino blir særdeles undervurdert, noe han altså blir av sofakremen.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »


Yesil

Legg inn av Yesil »

Trodde kanskje at Mané skulle starte denne, men er ikke engang på benken. Lørdagskamp kl16 er nok grunnen, når jeg tenker meg om.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Litt overraskende at Mane ikke er med ja. Vet ikke hvem Blair er en gang.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Litt artig diskusjon som har utspilt seg her, og et bevis på hvor rosenrødt alt egentlig er i Liverpool.

Markovich, ja. I farten slår det meg at han og Salah har/hadde mistenkelig mange likhetstrekk, med en enorm forskjell på utløst potensial.

Selv var jeg rimelig overbevist om at Emre Can ville bli svært sentral i Klopps lag, og meldte sågar at han var vår fremtidige kaptein. Jeg trodde også at Grujic skulle få det til, selv etter gjentatte utlån som burde korrigert min tiltro.

Ibe kom til å bli bedre enn Sterling! Det var noe med den puslete Raheem med hendene dinglende og et tilslag som en med fremskreden CP vs. den atletiske og muskuløse Jordon..

Til FriDiskusjon-æraen tipper jeg at Wa11ins spådom vedrørende klubbens ungdommer, herunder Jones og Elliott, vil se rar ut om noen år! (Edit: spådommen går ut på at maks én av klubbens talenter vil få mer enn 100 kamper, dersom hukommelsen står meg bi)

Min spådom om minimum 5 målpoeng fra Elliott i år kan fremdeles oppfylles - og dersom det ikke skjer, påberoper jeg meg force majeuere.
Sist redigert av Ministeren den ons okt 27, 2021 8:28 pm, redigert 1 gang totalt.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Her litt om Blair...sakset fra Liverpool.no

Kveldens store nyhet er at Jürgen Klopp gir 18-årige Harvey Blair sin seniordebut. Angriperen får med seg jevnaldrende Tyler Morton, som spiller sin første kamp fra start for Liverpool.

Blair er en rask angriper med et blikk og en fot for mål. Han kom til Liverpool fra Manchester United som U12-spiller, og har vært en del av U18-laget. I oktober 2020 skrev han sin første proffkontrakt med klubben.

The Kwames

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Syns Klopp burde gitt Phillips muligheten istendenfor Matip

Tormund

Legg inn av Tormund »

Origi med 10 mål på sine 9 ligacup-kamper. Kommer sikkert noen flere i kveld, dette er et nivå som burde passe ham.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Nei OX fortsetter
Sist redigert av Sodajr den ons okt 27, 2021 9:18 pm, redigert 1 gang totalt.

Ribba

Legg inn av Ribba »

Sodajr skrev: ons okt 27, 2021 9:11 pm LOL OX ferdig etter 24min
Hva har vi igjen av midtbanespillere nå?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Kjekk scoring av Origi :)

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Bilde

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Helt ypperlig kveld. Vi vinner komfortabelt, holder nullen, sparer så og si alt av spillere og reservespissene scorer.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Liverpoolodd94 skrev: ons okt 27, 2021 11:43 pm Helt ypperlig kveld. Vi vinner komfortabelt, holder nullen, sparer så og si alt av spillere og reservespissene scorer.
Helt klart. Og samtidig så er laget mot Brighton klart, så lenge ingen skades på trening fram mot lørdag (bank i bordet & sånn). Samme gjeng som startet mot Man Utd, og ser vi at Konate allerede nå fases inn som Virgils makker? På midten må jo Milner og muligens Keita erstattes, så der kommer nok Fabinho og Jones inn. Kan ikke tenke meg at Ox er foran Curtis i køa. Spørsmålet er vel heller hvem av Mané og Jota som starter.

Yesil

Legg inn av Yesil »

johwi68 skrev: tor okt 28, 2021 6:58 am
Liverpoolodd94 skrev: ons okt 27, 2021 11:43 pm Helt ypperlig kveld. Vi vinner komfortabelt, holder nullen, sparer så og si alt av spillere og reservespissene scorer.
Helt klart. Og samtidig så er laget mot Brighton klart, så lenge ingen skades på trening fram mot lørdag (bank i bordet & sånn). Samme gjeng som startet mot Man Utd, og ser vi at Konate allerede nå fases inn som Virgils makker? På midten må jo Milner og muligens Keita erstattes, så der kommer nok Fabinho og Jones inn. Kan ikke tenke meg at Ox er foran Curtis i køa. Spørsmålet er vel heller hvem av Mané og Jota som starter.
Mane skadet? Kan aldri tenke meg at han benkes/vrakes i 3 strake kamper dersom han er spilleklar i alle.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ble hjemmekamp mot Brendan Rodgers i Carabao Cup kvarten

SirJames

Legg inn av SirJames »

Er det i dag bananskallet kommer? Alle lag går på trynet noen ganger i løpet av sesongen.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

SirOwen skrev: lør okt 30, 2021 2:58 pm Er det i dag bananskallet kommer? Alle lag går på trynet noen ganger i løpet av sesongen.
Som sagt.....

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det er jo ikke et bananskall en gang - dette kunne like godt Brighton vunnet.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Hvor mange ganger er det lov å begynne å få troen på Keita igjen før man gir opp? Frekk liten hamstringskade nå.

SirJames

Legg inn av SirJames »

TrondLFC skrev: lør okt 30, 2021 5:56 pm
SirOwen skrev: lør okt 30, 2021 2:58 pm Er det i dag bananskallet kommer? Alle lag går på trynet noen ganger i løpet av sesongen.
Som sagt.....
Æsj...russerpenga tar dette enkelt hvis vi fortsetter å rote bort 2-måls ledelser.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»