Manchester United

Svar
Jack

Re: Manchester United

Legg inn av Jack »

Til hvem enn som har klasket opp dette forumet: Tusen takk!

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Jack_Daniels skrev: man jul 19, 2021 7:07 pm Til hvem enn som har klasket opp dette forumet: Tusen takk!
4plaY med et par andre (mange) ildsjeler i spissen. Kommer visstnok spleis, som jeg håper alle støtter.

Lezah

Legg inn av Lezah »

qbah skrev: man jul 19, 2021 7:13 pm
Jack_Daniels skrev: man jul 19, 2021 7:07 pm Til hvem enn som har klasket opp dette forumet: Tusen takk!
4plaY med et par andre (mange) ildsjeler i spissen. Kommer visstnok spleis, som jeg håper alle støtter.
Korrekt. Alle med en normal jobb kan slenge avgårde en hundrings sånn for å vise takknemlighet. Han har hatt utgifter, og fortjener å få det dekket pluss litt til.

lsklars

Legg inn av lsklars »

United er reker og majo

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Lezah skrev: man jul 19, 2021 7:19 pm
qbah skrev: man jul 19, 2021 7:13 pm
Jack_Daniels skrev: man jul 19, 2021 7:07 pm Til hvem enn som har klasket opp dette forumet: Tusen takk!
4plaY med et par andre (mange) ildsjeler i spissen. Kommer visstnok spleis, som jeg håper alle støtter.
Korrekt. Alle med en normal jobb kan slenge avgårde en hundrings sånn for å vise takknemlighet. Han har hatt utgifter, og fortjener å få det dekket pluss litt til.
Preach.

Knthz

Legg inn av Knthz »

Lezah skrev: man jul 19, 2021 7:19 pm
qbah skrev: man jul 19, 2021 7:13 pm
Jack_Daniels skrev: man jul 19, 2021 7:07 pm Til hvem enn som har klasket opp dette forumet: Tusen takk!
4plaY med et par andre (mange) ildsjeler i spissen. Kommer visstnok spleis, som jeg håper alle støtter.
Korrekt. Alle med en normal jobb kan slenge avgårde en hundrings sånn for å vise takknemlighet. Han har hatt utgifter, og fortjener å få det dekket pluss litt til.
Kan man ikke bare vipse? Eller vil vel kanskje ikke dele ut tlf-nummer.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Knthz skrev: man jul 19, 2021 7:53 pm
Kan man ikke bare vipse? Eller vil vel kanskje ikke dele ut tlf-nummer.
Det kommer info om "endelig løsning", skjønner jo hvis han ikke vil ut med navn etc.

Jack

Legg inn av Jack »

Lezah skrev: man jul 19, 2021 7:55 pm
Knthz skrev: man jul 19, 2021 7:53 pm
Kan man ikke bare vipse? Eller vil vel kanskje ikke dele ut tlf-nummer.
Det kommer info om "endelig løsning", skjønner jo hvis han ikke vil ut med navn etc.
Jeg har ingen problemer med å slenge inn penger (helst via PayPal eller noe slikt), men da må man også kunne forvente at forumet vedlikeholdes og forbedres over tid.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Jack_Daniels skrev: man jul 19, 2021 9:36 pm
Lezah skrev: man jul 19, 2021 7:55 pm
Knthz skrev: man jul 19, 2021 7:53 pm
Kan man ikke bare vipse? Eller vil vel kanskje ikke dele ut tlf-nummer.
Det kommer info om "endelig løsning", skjønner jo hvis han ikke vil ut med navn etc.
Jeg har ingen problemer med å slenge inn penger (helst via PayPal eller noe slikt), men da må man også kunne forvente at forumet vedlikeholdes og forbedres over tid.

Duude dette er jo fiksa på en helg i en manns ferie oppgraderinger kommer nok etterhvert

Jack

Legg inn av Jack »

Laffano16 skrev: man jul 19, 2021 9:38 pm
Jack_Daniels skrev: man jul 19, 2021 9:36 pm
Lezah skrev: man jul 19, 2021 7:55 pm

Det kommer info om "endelig løsning", skjønner jo hvis han ikke vil ut med navn etc.
Jeg har ingen problemer med å slenge inn penger (helst via PayPal eller noe slikt), men da må man også kunne forvente at forumet vedlikeholdes og forbedres over tid.

Duude dette er jo fiksa på en helg i en manns ferie oppgraderinger kommer nok etterhvert
Det var ikke ment som kritikk, misforstå meg rett! Jeg elsker dette.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jack_Daniels skrev: man jul 19, 2021 9:36 pm

Jeg har ingen problemer med å slenge inn penger (helst via PayPal eller noe slikt), men da må man også kunne forvente at forumet vedlikeholdes og forbedres over tid.
En fyr har brukt sin egen tid og egne penger på å lage et gratis alternativ til folk som ikke lenger hadde VGD. om han legger det ned I KVELD er jeg fremdeles takknemelig og vil fremdeles slenge noen penger hans vei som en takk.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Jack_Daniels skrev: man jul 19, 2021 9:41 pm
Laffano16 skrev: man jul 19, 2021 9:38 pm
Jack_Daniels skrev: man jul 19, 2021 9:36 pm

Jeg har ingen problemer med å slenge inn penger (helst via PayPal eller noe slikt), men da må man også kunne forvente at forumet vedlikeholdes og forbedres over tid.

Duude dette er jo fiksa på en helg i en manns ferie oppgraderinger kommer nok etterhvert
Det var ikke ment som kritikk, misforstå meg rett! Jeg elsker dette.
Alle elsker dette 👌

Jack

Legg inn av Jack »

Jadon Sancho hadde i følge Romano (Twitch-kanalen) møter med Dortmund allerede i april hvor han gjorde det klart for Watzke og co at han ville til United.

Det er godt man signerer spillere som virkelig vil spille for klubben.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Wan-Bissaka har begått en artikkel i Players Tribune, og den er god.
Liker også velkomsten han fikk da han møtte Uniteds spillere. Det virker som om det er en fin gjeng.
The Journey Home

Jack

Legg inn av Jack »

Bilde

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

runkedompap skrev: lør jul 17, 2021 8:41 pm Meget bra tråd, jeg hadde gitt tommel hvis jeg kunne.
Det kan du nå :lol:

Kent

Legg inn av Kent »

Hvor episk hadde det ikke vært om Dux og Locke gjorde comeback her?

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Kent skrev: tir jul 20, 2021 11:45 pm Hvor episk hadde det ikke vært om Dux og Locke gjorde comeback her?
Det hadde vært så rått.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

HEI

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Ser ut til at det kommer en liten drittpakke på Marcus i The Spectator i dag.

Just heard Spectator are planning to run a story on me tomorrow about how I have benefitted commercially in the last 18 months…To clarify, I don’t need to partner with brands. I partner because I want to progress the work I do off the pitch and most of any fee I would receive contributes to that. Last summer, 1.3M children had access to food support, through my relationship with Burberry children have a safe place to be after school where they will be fed, following the November investment vulnerable children have safe places to go this summer holiday, and due to my relationship with Macmillan 80,000 children now have a book to call their own.

Do I have a larger commercial appeal following the u-turns? I’m sure.
But I’m also a Manchester United and England international footballer. Why has there always got to be a motive? Why can’t we just do the right thing?
Ps I actually enjoy reading bits from The Spectator now and again but this is just a none starter…

Have a good night all!
https://twitter.com/MarcusRashford/stat ... 0393329666

Yesil

Legg inn av Yesil »

Litt usikker på hvor troverdig denne kilden er, men Pogba visstnok på vei til PSG:

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Yesil skrev: ons jul 21, 2021 10:37 am Litt usikker på hvor troverdig denne kilden er, men Pogba visstnok på vei til PSG:
Hvis han har planer om å la kontrakten gå ut neste sommer kan vi like godt kvitte oss med han nå som vi får penger for han. Dette innebærer selvfølgelig at vi får kjøpt oss en ny midtbanespiller i år, kvaliteten er ikke helt der den bør være.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »


Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Yesil skrev: ons jul 21, 2021 10:37 am Litt usikker på hvor troverdig denne kilden er, men Pogba visstnok på vei til PSG:
Ganske tvetydige rykter om Pogba om dagen. Noen kilder PSG ikke er av interesse for han også.

Bongis

Legg inn av Bongis »

neimen hellu! Dette forumet er et hakk mer aktivt enn hele Norges VG :P Denne layouten kan kalles et forum. Godt jobbet.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Hei du!
Velkommen til rebellene 😁

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

Du verden, et fora som faktisk er oversiktlig og brukervennlig. Gleder meg til fortsettelsen. Har vi signert Varane enda eller har han signert ny kontrakt med Real?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

PowersIave skrev: fre jul 23, 2021 2:50 pm Du verden, et fora som faktisk er oversiktlig og brukervennlig. Gleder meg til fortsettelsen. Har vi signert Varane enda eller har han signert ny kontrakt med Real?
Vi holder i hvert fall ikke pusten mens vi venter!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Humor på Uniteds Twitter-konto :D
Bioen er nå: Yes x
Dette i tillegg til posten:
Announce
@Sanchooo10?

𝗬𝗲𝘀 𝘅

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Sancho får trøyenummer 25.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»