Zara Larsson

Svar
pfrog567

Re: Zara Larsson

Legg inn av pfrog567 »

missChance skrev: ons okt 27, 2021 8:47 pm
Som sagt 12.30 og 12.37 i denne tråden, det står nederst på forrige side.
Nå såg jeg det. Beklager. Men jeg skjønner meg ikke på folk som kan bli så opphisset pga en artist som ikke "alle" kjenner til.
Og for meg er det uansett merkelig at de som er mest oppgitt over meg, som er "tilbakestående" når det gjelder musikk, og er "blod-fan" av denne artisten, ikke kan nevne en kjent sang av henne på stående fot..

Case closed for min del.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

pfrog567 skrev: ons okt 27, 2021 3:03 pm
KingKongHalvor skrev: ons okt 27, 2021 1:37 pm
pfrog567 skrev: ons okt 27, 2021 11:42 am
Men siden "alle" her inne har hørt om henne i flere år; kan du nevne de sangene hun er blitt internasjonalt kjent for?
Jøje meg, for en kranglefant. Sånt har jeg ikke tid til, må jobbe.
Du får bare akseptere at hun er et kjent fjes ute i musikkverden, også i Norge. Men ikke for sånne som deg som ikke hører på musikk.
Ja, ja, greit å kalle folk for en kranglefant når man blir svar skyldig.

Det er ikke jeg som påstod at alle som hører på musikk, "måtte" vite hvem denne artisten er. Og jeg visste ikke hvem hun var, så det var derfor jeg spurte.
Og det er nå merkelig at ingen av dere selvutnevnte "musikkeksperter" ikke klarer å hoste opp en eneste kjent "verdensberømt" sang av denne artisten.
Det er så mange gammeldagse og utdaterte hersketeknikker her at jeg forstår du tilhører en annen generasjon enn de fleste her i tråden.
Så spørsmålet er ikke lenger om du vet hvem Zara Larsson er, det er mer betimelig å spørre om du husker hva fitte er?
Her har jeg noen teorier, men de skal jeg ikke lufte her og nå.😉

Brukeravatar
JaffaKree
Innlegg: 31

Legg inn av JaffaKree »

KingKongHalvor skrev: ons okt 27, 2021 11:29 pmDet er så mange gammeldagse og utdaterte hersketeknikker her at jeg forstår du tilhører en annen generasjon enn de fleste her i tråden.
Så spørsmålet er ikke lenger om du vet hvem Zara Larsson er, det er mer betimelig å spørre om du husker hva fitte er?
Dersom du prøver å antyde at Zara Larsson er ei fitte, så er det slett ikke snilt sagt.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

JaffaKree skrev: tor okt 28, 2021 12:31 am
KingKongHalvor skrev: ons okt 27, 2021 11:29 pmDet er så mange gammeldagse og utdaterte hersketeknikker her at jeg forstår du tilhører en annen generasjon enn de fleste her i tråden.
Så spørsmålet er ikke lenger om du vet hvem Zara Larsson er, det er mer betimelig å spørre om du husker hva fitte er?
Dersom du prøver å antyde at Zara Larsson er ei fitte, så er det slett ikke snilt sagt.
Slett ikke. Men om det var noen tvil om hun HAR, så er den fjernet nå.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

KingKongHalvor skrev: ons okt 27, 2021 11:29 pm
pfrog567 skrev: ons okt 27, 2021 3:03 pm
KingKongHalvor skrev: ons okt 27, 2021 1:37 pm

Jøje meg, for en kranglefant. Sånt har jeg ikke tid til, må jobbe.
Du får bare akseptere at hun er et kjent fjes ute i musikkverden, også i Norge. Men ikke for sånne som deg som ikke hører på musikk.
Ja, ja, greit å kalle folk for en kranglefant når man blir svar skyldig.

Det er ikke jeg som påstod at alle som hører på musikk, "måtte" vite hvem denne artisten er. Og jeg visste ikke hvem hun var, så det var derfor jeg spurte.
Og det er nå merkelig at ingen av dere selvutnevnte "musikkeksperter" ikke klarer å hoste opp en eneste kjent "verdensberømt" sang av denne artisten.
Det er så mange gammeldagse og utdaterte hersketeknikker her at jeg forstår du tilhører en annen generasjon enn de fleste her i tråden.
Så spørsmålet er ikke lenger om du vet hvem Zara Larsson er, det er mer betimelig å spørre om du husker hva fitte er?
Her har jeg noen teorier, men de skal jeg ikke lufte her og nå.😉
Tommel

Brukeravatar
JaffaKree
Innlegg: 31

Legg inn av JaffaKree »

KingKongHalvor skrev: tor okt 28, 2021 7:44 am
JaffaKree skrev: tor okt 28, 2021 12:31 am
KingKongHalvor skrev: ons okt 27, 2021 11:29 pmDet er så mange gammeldagse og utdaterte hersketeknikker her at jeg forstår du tilhører en annen generasjon enn de fleste her i tråden.
Så spørsmålet er ikke lenger om du vet hvem Zara Larsson er, det er mer betimelig å spørre om du husker hva fitte er?
Dersom du prøver å antyde at Zara Larsson er ei fitte, så er det slett ikke snilt sagt.
Slett ikke. Men om det var noen tvil om hun HAR, så er den fjernet nå.
Altså, jeg sier ikke at det er usant. Bare ikke snilt sagt.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Hun der illustrerer fortreffelig alt hva som er galt med svenske kvinner.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Neptun skrev: tor okt 28, 2021 5:52 pm Hun der illustrerer fortreffelig alt hva som er galt med svenske kvinner.
Javel, og hva er galt? Hun må da ha lov å nyte som hun vil, er da ikke noe moralsk galt med det

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

seriemester2013 skrev: tor okt 28, 2021 6:00 pm
Neptun skrev: tor okt 28, 2021 5:52 pm Hun der illustrerer fortreffelig alt hva som er galt med svenske kvinner.
Javel, og hva er galt? Hun må da ha lov å nyte som hun vil, er da ikke noe moralsk galt med det
Hun hater menn, men bare vestlige.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Er hun deilig?

Tormund

Legg inn av Tormund »

Neptun skrev: tor okt 28, 2021 6:33 pm
seriemester2013 skrev: tor okt 28, 2021 6:00 pm
Neptun skrev: tor okt 28, 2021 5:52 pm Hun der illustrerer fortreffelig alt hva som er galt med svenske kvinner.
Javel, og hva er galt? Hun må da ha lov å nyte som hun vil, er da ikke noe moralsk galt med det
Hun hater menn, men bare vestlige.
Det finnes bildebevis på at dette ikke er sant ;)

MacanGTS

Legg inn av MacanGTS »

Neptun skrev: tor okt 28, 2021 6:33 pm
seriemester2013 skrev: tor okt 28, 2021 6:00 pm
Neptun skrev: tor okt 28, 2021 5:52 pm Hun der illustrerer fortreffelig alt hva som er galt med svenske kvinner.
Javel, og hva er galt? Hun må da ha lov å nyte som hun vil, er da ikke noe moralsk galt med det
Hun hater menn, men bare vestlige.
Då kan du ju fråga chans på henne 🥰

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

MacanGTS skrev: fre okt 29, 2021 6:35 am
Neptun skrev: tor okt 28, 2021 6:33 pm
seriemester2013 skrev: tor okt 28, 2021 6:00 pm
Javel, og hva er galt? Hun må da ha lov å nyte som hun vil, er da ikke noe moralsk galt med det
Hun hater menn, men bare vestlige.
Då kan du ju fråga chans på henne 🥰
Jeg kunne kanskje formulert meg bedre :)
Hun er kjent for å hate menn, men ikke melaninrike "menn" med et kvinnesyn fra steinalderen.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

KingKongHalvor skrev: ons okt 27, 2021 1:37 pm Du får bare akseptere at hun er et kjent fjes ute i musikkverden, også i Norge. Men ikke for sånne som deg som ikke hører på musikk.
Jeg kaller meg selv for musikkofil, rett og slett fordi jeg elsker god musikk. Antakelig derfor jeg aldri har hørt om denne Larsson før nå.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Chromeback skrev: ons okt 27, 2021 6:13 pm Disse to har i hvert fall gått mye på repeat her til lands.
Klarte 4 sekunder av den første. Dette oppføres lett inn i kategorien pissmusikk. Eventuelt dritmusikk.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Justice 97 skrev: fre okt 29, 2021 6:47 pm Har heller aldri hørt musikken hennes, som jeg vet om.
Det skal du være takknemlig for.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Knaberaps skrev: fre okt 29, 2021 6:49 pm
Chromeback skrev: ons okt 27, 2021 6:13 pm Disse to har i hvert fall gått mye på repeat her til lands.
Klarte 4 sekunder av den første. Dette oppføres lett inn i kategorien pissmusikk. Eventuelt dritmusikk.
Det er din mening.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

pfrog567 skrev: ons okt 27, 2021 6:24 pm
Chromeback skrev: ons okt 27, 2021 6:13 pm
Disse to har i hvert fall gått mye på repeat her til lands.



Takk! Endelig noen som kan si meg noen sanger som hun er kjent for. Har hørt disse sangene der, men visste ikke hvem som sang dem.
Mye av det jeg hører på i bakgrunn av musikk, aner ikke jeg hvem det er. Ikke har jeg verken tid eller anledning til å sette meg ned å virkelig lytte på slike "berømte" artister heller. Og ikke har jeg tenåringer i huset lenger :)
Dette er årsaken til jeg har gitt opp det meste av ny musikk.
Hvorfor er denne damen tilsynelatende kjent i visse kretser?
Dette er ekstremt forferdelig. Hun er helt talentløs hva gjelder det musikalske.
Som bimbo i en annen "kunstnerisk retning" kan hun sikkert gjøre stor suksess.
Sist redigert av Neptun den fre okt 29, 2021 7:47 pm, redigert 1 gang totalt.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Neptun skrev: fre okt 29, 2021 7:42 pm Hvorfor er denne damen tilsynelatende kjent i visse kretser?
Aner ikke hvilke visse kretser det er snakk om, men det slår meg litt at 16 åringer og nedover frekventerer disse kretsene. Så har du de øvrige med en umoden og usedvanlig ræva musikksmak.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Knaberaps skrev: fre okt 29, 2021 6:44 pm
KingKongHalvor skrev: ons okt 27, 2021 1:37 pm Du får bare akseptere at hun er et kjent fjes ute i musikkverden, også i Norge. Men ikke for sånne som deg som ikke hører på musikk.
Jeg kaller meg selv for musikkofil, rett og slett fordi jeg elsker god musikk. Antakelig derfor jeg aldri har hørt om denne Larsson før nå.
Nå var dette i grunnen ingen diskusjon om smak eller kvalitet, det var frøken Larssons kjendisstatus som ble trukket i tvil. Jeg sa bare at en som har 3 mrd avspillinger på Spotify selvsagt ikke er et ukjent navn.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Skikkelig kjerring, men "Lush Life" er en usedvanlig catchy låt som har vært en favoritt hos meg i mange år nå.

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

Bør holde seg til å fingre seg i rassen, hadde mer talent der.

Cabal

Legg inn av Cabal »

Neptun skrev: fre okt 29, 2021 6:34 pm Jeg kunne kanskje formulert meg bedre :)
Hun er kjent for å hate menn, men ikke melaninrike "menn" med et kvinnesyn fra steinalderen.
Nå har jeg ikke fulgt denne artisten så tett som du har, framsynt, så det hadde jo vært artig å se hvor du tar dette fra. Mener å ha sett en eller annen plass at hun misliker menn, selv om hun vel er heterofil (?), så lurer bare på om det at hun hater vestlige menn og elsker muslimske menn er noe som er kjent utenfor ekkokamrene til ytre høyre.

Er enig med andre i tråden at musikken hennes er hakket verre enn å bli klødd på pungen med barberblad, men hun er jo svært mye spilt og kjent for de fleste som har en radio.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

KingKongHalvor skrev: lør okt 30, 2021 9:18 am Jeg sa bare at en som har 3 mrd avspillinger på Spotify selvsagt ikke er et ukjent navn.
Et kjent navn i visse kretser og alderstrinn. At en artist har 3 mrd. avspillinger på Spotify sier ingenting om kjendisstatus eller kvalitet. For dagens popmusikere så er det ikke uvanlig at man kjører et dataprogram som spiller låtene i en loop døgn etter døgn. Vi har også artister som betaler opptil 500 euro for 100 000 avspillinger i løpet av et par ukers tid.

Så disse 3 milliarder avspillinger er høyst sannsynlig manipulert. Pluss at tenåringene som hører på dette rælet gjerne selv hører på sangene gang etter gang.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Chromeback skrev: ons okt 27, 2021 6:13 pm
Disse to har i hvert fall gått mye på repeat her til lands.



Dette forferdelige rælet har gått meg hus forbi, men så er det en god del sanger som hører sånn ut i disse dager også.

Jeg har hørt navnet Zara Larsson før, men jeg trodde hun var kjent fra Paradise Hotel eller lignende.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Har man ikke hørt om Zara Larsson har man bodd under en sopp på Grønmo de siste 10 årene...

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

sertono skrev: lør okt 30, 2021 5:46 pm Har man ikke hørt om Zara Larsson har man bodd under en sopp på Grønmo de siste 10 årene...
Eventuelt at man lukker ørene for piss og hjørdis, og nekter å la slikt passere øregangene. Er man genuint interessert i musikk, så er det mer eller mindre et must at denne dama ikke står oppført i bevisstheten.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Knaberaps skrev: lør okt 30, 2021 5:52 pm
sertono skrev: lør okt 30, 2021 5:46 pm Har man ikke hørt om Zara Larsson har man bodd under en sopp på Grønmo de siste 10 årene...
Eventuelt at man lukker ørene for piss og hjørdis, og nekter å la slikt passere øregangene. Er man genuint interessert i musikk, så er det mer eller mindre et must at denne dama ikke står oppført i bevisstheten.
Det var ikke kriteriet, poenget var at man visste om henne...alle driter vel i din personlige musikksmak...
Man behøver ikke være spesielt interessert i båtforlis for å ha hørt om Titanic heller...

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

sertono skrev: lør okt 30, 2021 5:54 pm Det var ikke kriteriet, poenget var at man visste om henne...alle driter vel i din personlige musikksmak...
Man behøver ikke være spesielt interessert i båtforlis for å ha hørt om Titanic heller...
Og poenget mitt var at en genuin musikkinteresse utelukker automatisk musikk som er laget på samlebånd. Derfor ble jo sammenligningen din med Titanic fullstendig håpløs.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Knaberaps skrev: lør okt 30, 2021 6:07 pm
sertono skrev: lør okt 30, 2021 5:54 pm Det var ikke kriteriet, poenget var at man visste om henne...alle driter vel i din personlige musikksmak...
Man behøver ikke være spesielt interessert i båtforlis for å ha hørt om Titanic heller...
Og poenget mitt var at en genuin musikkinteresse utelukker automatisk musikk som er laget på samlebånd. Derfor ble jo sammenligningen din med Titanic fullstendig håpløs.
Har man hørt et sekund på radio de siste årene så er det bare ikke mulig å gå glipp av Zara Larsson synge Clean Bandits -Symphony, ikke mulig, ikke snakk om, tror ikke en millimeter på deg, du prøver bare å være en kul hipster... 8-)

Egentlig en jævlig flau greie det der at man later som om man "ikke har hørt om noen" fordi man ikke liker de ;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»