Manchester City - Klubbtråd

Svar
Mephisto

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av Mephisto »

Da var de ute av ligacup'en for første gang på det jeg kan huske. Et mindre under at det ikke ble mål i matchen. Straffekonk er jo 50/50.
City var gode, som vanlig, men møtte en keeper som virkelig hadde dagen. Bedre å gjøre det i denne cup'en enn i serien. Nok kamper blir det uansett. Sterling var får atter en gang ingenting til.

Da er det Palace neste. Kanskje City putter der, kanskje ikke.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ale skrev: tor okt 28, 2021 3:18 am Da var dere ute av ligacupen. Nydelig!
Ja så bra. Og kjekt det endelig ble en opptur for deg og.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Noen jubler fordi City er ute, andre jubler fordi konkurrentene er videre. Skal ikke undervurdere små oppturer i livet. Til helga er det dags for nye sprell. Noen vinner og noen taper. Det blir et kjør og en kamp for å ligge i bruddet og helst kunne sende dem små stikka. Alt for at neste uke skal gå sånn ok..

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Vi har vunnet den 4 år på rad, og er i tillegg den minst viktige cupen. Overlever det. Litt mindre tett kampprogram blir det og.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Nå er det igjen og idag er det på Etihad det er. Kl 16 mot Palace. Hva kan Pep få til her? Får Palmer sjansen igjen? Hvem blir den falske nier? Kevin må opp noen hakk synes jeg! Sterling…tviler på at han får spille, ikke i slag i det hele tatt for tida.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Rensenbrink82 skrev: lør okt 30, 2021 12:03 pm Nå er det igjen og idag er det på Etihad det er. Kl 16 mot Palace. Hva kan Pep få til her? Får Palmer sjansen igjen? Hvem blir den falske nier? Kevin må opp noen hakk synes jeg! Sterling…tviler på at han får spille, ikke i slag i det hele tatt for tida.
KdB er vel økset til i dag? Og Bernardo tilbake. Forventer 70/30 i possession og et par hjemmemål.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Ser ikke bra ut…

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

VAR….

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Chelsea rykker ifra nå. Dette var skuffende.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Mephisto skrev: lør okt 30, 2021 2:11 pm
Rensenbrink82 skrev: lør okt 30, 2021 12:03 pm Nå er det igjen og idag er det på Etihad det er. Kl 16 mot Palace. Hva kan Pep få til her? Får Palmer sjansen igjen? Hvem blir den falske nier? Kevin må opp noen hakk synes jeg! Sterling…tviler på at han får spille, ikke i slag i det hele tatt for tida.
KdB er vel økset til i dag? Og Bernardo tilbake. Forventer 70/30 i possession og et par hjemmemål.
Du traff på noe, i alle fall!

Bilde

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Lever fint med dette. Noen ganger går det sånn. Med alle marginer imot, så taper alle lag kamper. Sverget etter Aguerooooooooooooooooooo i '12 at jeg aldri skal klage til fotballgudene igjen. De hadde gjort sitt for meg, og vel så det. Fotballgudene leverte forresten så det holdt i '99 også!
Og det har ikke vært noe særlig grunn til det som City-fan etterpå heller. 3 av 4 de siste årene får holde. Og denne sesongen er vel ikke helt ferdig enda heller...
Og om Chelsea vinner denne sesongen, så gleder jeg meg over det også. Unner ikke de røde horder noe som helst lenger. De har ødelagt for seg selv med sin patetiske oppførsel her inne.
Men fasit kommer først i mai, og det kommer flere opp- og nedturer for alle enda. Så får vi gjøre oppstatus da.
CTID!

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Måtte faktisk se høydepunktene fra '99 om igjen nå. Fy faen for en opplevelse det var! Gåsehud denne gangen også.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Utfra hva jeg har lest og sett av høydepunkter så virker det som i det minste vi leverte ganske greit med 10 mann i 2.omg.
Tror vi kommer sterkt tilbake, og mot Oles Manu skal vi faen meg vinne. De kommer til å kjøre kontringsfotball mot oss, de eneste gangene Ole ser ut til å ha en plan, og det bør Pep ha lært nå.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Jaja et tap er jo langt fra verdens undergang. Etter det jeg har hørt, så gikk det meste mot laget denne dagen. Greit en får samlet opp alt i en kamp. Hugs på, det kunne vært verre. Vi kunne spilt rævafotball så mange andre "topplag" gjør.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ser det er CL i kveld. Brugge bør vel City ta vel eller. Skal vi tippe 2-1 da.+ et par skader foran lokaloppgjøret på lørdag

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

VARane ute?. Da blir det slakt

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Fin seier, og grei selvtillit foran møtet med kontringslaget til Ole. Bra at Sterling fikk en goal, men han starter nok ikke den matchen slik formen hans har vært i høst.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Rensenbrink82 skrev: tor nov 04, 2021 6:12 am Fin seier, og grei selvtillit foran møtet med kontringslaget til Ole. Bra at Sterling fikk en goal, men han starter nok ikke den matchen slik formen hans har vært i høst.
City liker ikke kontringslag, så penger er satt på Jesus sine disipler, til god odds. Måtte Satans gutter klå dem!! De pengene skal tapes.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Mephisto skrev: tor nov 04, 2021 4:14 pm
City liker ikke kontringslag, så penger er satt på Jesus sine disipler, til god odds. Måtte Satans gutter klå dem!! De pengene skal tapes.
Korrekt. Lag som utelukkende ligger lavt og kjører kontra er noe City ikke liker. Dvs i 9 av 10 tilfeller så går jo dette greit. Motstanderen har ikke ferdigheter til å lykkes med det. Men enkelte feilskjær kommer. United har spillere i front som utvilsomt kan skade oss. Jeg frykter Ole og United låser igjen og gjør det vanskelig. United har riktignok ikke imponert defensivt, men her vil det kanskje bli ekstra defensivt, selv om det er på Trafford. Aldri i livet om United møter oss, som dem prøvde på mot Liverpool..

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

TrueBlue81 skrev: fre nov 05, 2021 8:55 am
Mephisto skrev: tor nov 04, 2021 4:14 pm
City liker ikke kontringslag, så penger er satt på Jesus sine disipler, til god odds. Måtte Satans gutter klå dem!! De pengene skal tapes.
Korrekt. Lag som utelukkende ligger lavt og kjører kontra er noe City ikke liker. Dvs i 9 av 10 tilfeller så går jo dette greit. Motstanderen har ikke ferdigheter til å lykkes med det. Men enkelte feilskjær kommer. United har spillere i front som utvilsomt kan skade oss. Jeg frykter Ole og United låser igjen og gjør det vanskelig. United har riktignok ikke imponert defensivt, men her vil det kanskje bli ekstra defensivt, selv om det er på Trafford. Aldri i livet om United møter oss, som dem prøvde på mot Liverpool..

Blant de få gangene Oles lag har har hatt en plan er det mot oss. Parkere bussen og kontre og lykkes med det. Ellers greier jo ikke laget å føre kamper, selv nå med den stallen.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Har ingen nerver foran denne. Det er ikke sånn det skal være!!

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Får ikke sett dette dessverre, men liker resultatet vi har til pause😆 er det fortjent? Noen som ser? Mye grining fra de røde i kamptråden så tviler på at de gidder å gi meg et lite resyme😆

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 2:24 pm Får ikke sett dette dessverre, men liker resultatet vi har til pause😆 er det fortjent? Noen som ser? Mye grining fra de røde i kamptråden så tviler på at de gidder å gi meg et lite resyme😆
Selvsagt ser man på! Ser alle City-kamper. Nå fra selveste Granca... Sykt fortjent. Kunne vært mye mer, hvis det ikke hadde vært for syke redninger fra de Gea.
Ser du noen kamper i det hele tatt? Eller krasjer det alltid med djeveldyrkingen?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Dette ble overraskende lett. Et så tafatt United lag har jeg aldri sett. Som det blir poengtert av studio, det er altså ingen reaksjon fra United etter pause. En topp manager hadde fått dette United laget på skinner raskt. Vanvittig presentasjon av Foden, Rodri og Silva i dag.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Mephisto skrev: lør nov 06, 2021 2:39 pm
Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 2:24 pm Får ikke sett dette dessverre, men liker resultatet vi har til pause😆 er det fortjent? Noen som ser? Mye grining fra de røde i kamptråden så tviler på at de gidder å gi meg et lite resyme😆
Selvsagt ser man på! Ser alle City-kamper. Nå fra selveste Granca... Sykt fortjent. Kunne vært mye mer, hvis det ikke hadde vært for syke redninger fra de Gea.
Ser du noen kamper i det hele tatt? Eller krasjer det alltid med djeveldyrkingen?
Hehe, selvsagt ser jeg Citymatcher ,men idag hadde jeg kun mulighet via VG-Live. Hvorfor er uinteressant.
Utfra rapportene ser det ut som vi fikk en komfortabel dag mot Salfordgjengen.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 5:14 pm
Mephisto skrev: lør nov 06, 2021 2:39 pm
Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 2:24 pm Får ikke sett dette dessverre, men liker resultatet vi har til pause😆 er det fortjent? Noen som ser? Mye grining fra de røde i kamptråden så tviler på at de gidder å gi meg et lite resyme😆
Selvsagt ser man på! Ser alle City-kamper. Nå fra selveste Granca... Sykt fortjent. Kunne vært mye mer, hvis det ikke hadde vært for syke redninger fra de Gea.
Ser du noen kamper i det hele tatt? Eller krasjer det alltid med djeveldyrkingen?
Hehe, selvsagt ser jeg Citymatcher ,men idag hadde jeg kun mulighet via VG-Live. Hvorfor er uinteressant.
Utfra rapportene ser det ut som vi fikk en komfortabel dag mot Salfordgjengen.
Sorry, er jo Lars som lar djeveldyrkingen gå foran kampene hele tiden. My bad.

Men det var en herlig seier, uanz!!

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Mephisto skrev: lør nov 06, 2021 5:26 pm
Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 5:14 pm
Mephisto skrev: lør nov 06, 2021 2:39 pm

Selvsagt ser man på! Ser alle City-kamper. Nå fra selveste Granca... Sykt fortjent. Kunne vært mye mer, hvis det ikke hadde vært for syke redninger fra de Gea.
Ser du noen kamper i det hele tatt? Eller krasjer det alltid med djeveldyrkingen?
Hehe, selvsagt ser jeg Citymatcher ,men idag hadde jeg kun mulighet via VG-Live. Hvorfor er uinteressant.
Utfra rapportene ser det ut som vi fikk en komfortabel dag mot Salfordgjengen.
Sorry, er jo Lars som lar djeveldyrkingen gå foran kampene hele tiden. My bad.

Men det var en herlig seier, uanz!!
Kommunelars ja, håper han blir mer aktiv her etterhvert. Alltid gullkorn på lur😆

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 5:33 pm
Mephisto skrev: lør nov 06, 2021 5:26 pm
Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 5:14 pm

Hehe, selvsagt ser jeg Citymatcher ,men idag hadde jeg kun mulighet via VG-Live. Hvorfor er uinteressant.
Utfra rapportene ser det ut som vi fikk en komfortabel dag mot Salfordgjengen.
Sorry, er jo Lars som lar djeveldyrkingen gå foran kampene hele tiden. My bad.

Men det var en herlig seier, uanz!!
Kommunelars ja, håper han blir mer aktiv her etterhvert. Alltid gullkorn på lur😆
Er redd for at satandyrkingen og kirkebrenningene tar all hans tid. Og det hjelper heldigvis, det så vi i dag!

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Glad dere setter pris all jobb jeg gjør før,under og etter kamp.Spilt uinteressert i hele dag. Liten tur på polet,rusla i Gamlebyen og kjørt rundt Hankø. Med vglive godt synlig.
Forberedte kampen med å se dokumentar om brannen i Notre Dame. Min første Paristur!!
Feirer med Whisky og skrekkfilm.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Og vi som ikke har fans. Se på Trafford i dag da. City fansen lager et vanvittig leven hele kampen, og til og med 30 min etter kampen, så står dem fortsatt å synger. Nei vi er ikke så mange som andre klubber, men cred til disse vi har.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»