Nissene i bingen

Svar
Jonlei

Nissene i bingen

Legg inn av Jonlei »

Vi nærmer oss jul. 20 år etter "Nissene på låven" og 10 år etter "Nissene over skog og hei" kommer Discovery+ med den nye julekalenderen "Nissene i bingen" 1 desember.
24 single mennesker samles på en nedlagt grisefarm, for å leve parvis som Nissefar og Nissemor i 24 dager. Datingreality der altså.

Jakob Schøyen tar over stafettpinnen etter Kristian Ødegård som programleder. Ellers er det mange kjente med i serien, Torjus Tveiten, Fridtjof Josefsen Stenseth, Caroline Glomnæs, Caroline Johansen, Andrea Berntzen, Hina Zaidi, Natalie Bjerke Roland, Henrik Fladseth og Jon Øigarden.

I tillegg får vi med oss mange kjente karaktere spilt av Atle Antonsen, Trond Fausa Aurvåg, Mariann Saastad Ottesen, Henrik Elvestad, Siw Anita Andersen, Eivind Sander, Line Verndal og Nikis Theophilakis. Selvfølgelig også Espen Eckbo.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jonlei skrev: tor nov 11, 2021 2:05 pm
Jakob Schøyen tar over stafettpinnen etter Kristian Ødegård som programleder. Ellers er det mange kjente med i serien, Torjus Tveiten, Fridtjof Josefsen Stenseth, Caroline Glomnæs, Caroline Johansen, Andrea Berntzen, Hina Zaidi, Natalie Bjerke Roland, Henrik Fladseth og Jon Øigarden.
Første gang jeg har følt meg som en av disse "hvem er dette egentlig?". Fladseth og Øigarden var de eneste jeg kjente igjen uten å dobbeltsjekke navnene opp mot bilder. Hina Zaidi og Natalie Bjerke Roland må jeg innrømme at jeg fortsatt ikke egentlig ikke hvem er, selv etter ett lynraskt Google-søk.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Dette blir episk.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Tar det for gitt at Bent Leikvoll drar hjem seieren her.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Var mange navn der jeg ikke kjente til. Ikke nøye. Gleder meg. Jeg håper de våger å være litt politisk ukorrekte på tross av den dustegreia i fjor.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Blir nok bra. Men pk blir det.

Strider

Legg inn av Strider »

Blir sikkert politisk korrekt shit show

kibby

Legg inn av kibby »

Jonlei skrev: tor nov 11, 2021 2:05 pm Ellers er det mange kjente med i serien, Torjus Tveiten, Fridtjof Josefsen Stenseth, Caroline Glomnæs, Caroline Johansen, Andrea Berntzen, Hina Zaidi, Natalie Bjerke Roland, Henrik Fladseth og Jon Øigarden.
Hvem er Stenseth, Berntzen, Zaidi og Roland? Caroline x 2 vet jeg hvem er, men såå kjente er de heller ikke.

kibby

Legg inn av kibby »

TerryMcDermott skrev: tor nov 11, 2021 2:51 pm --- Tar det for gitt at Bent Leikvoll drar hjem seieren her.
På tide å vinne igjen nå ja. Tenker nok han vil ha revansje siden han ikke vant sist.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Skal det sendes på TV Norge også?

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Synd at ikke Kristian Ødegård er med som programeleder. Blir helt feil å bytte han ut.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Dette blir årets adventskalender for far i huset. Mange ukjente navn, men noen skal jo ryke de første fjorten dagene og!
Som tidligere grisebondesønn blir dette et hyggelig gjensyn med grisebingen.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Glomnæs er bra/hot. Litt for gammel for konseptet

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

MatsEn89 skrev: lør nov 13, 2021 12:45 pm Glomnæs er bra/hot. Litt for gammel for konseptet
Fryktelig at en slik olding får være med.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

MatsEn89 skrev: lør nov 13, 2021 12:45 pm Glomnæs er bra/hot. Litt for gammel for konseptet
Jon Øigarden er jo heller ikke så ung.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Hurra! Kan ikke bli feil dette, håper bare ikke det blir veldig pk sammenlignet med tidligere. Flott at Jakob er valgt som programleder, fin fyr

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jeg tenkte på min alder folkens og ikke denne Glomnes sin alder🤪

Reality-parodi er litt slitsomt a? For meg ihvertfall

kibby

Legg inn av kibby »

Artig at Eckbo sier på Kåss til kvelds at dette blir en Paradise Hotel/Ex on the Beach-kalender :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: tor nov 11, 2021 8:49 pm
Jonlei skrev: tor nov 11, 2021 2:05 pm Ellers er det mange kjente med i serien, Torjus Tveiten, Fridtjof Josefsen Stenseth, Caroline Glomnæs, Caroline Johansen, Andrea Berntzen, Hina Zaidi, Natalie Bjerke Roland, Henrik Fladseth og Jon Øigarden.
Hvem er Stenseth, Berntzen, Zaidi og Roland?
Disse lurer jeg også på hvem er, utenom Andrea Berntzen (spilte hovedrollen i Utøya 22. juli). Stenseth finner man ingenting om på Google, så dette er en pensjon jeg er sykt nysgjerrig på.

Edit: Navnet til Fridtjof er skrevet i feil rekkefølge, ja. Det er Fridtjof Stensæth Josefsen fra Kollektivet.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

TylerDurdenNorway skrev: tor nov 11, 2021 7:36 pm Blir sikkert politisk korrekt shit show
Får nok ikke se noen Blackface for å si det sånn :)

Gleder meg uansett til start og håper det blir bra.

Men det kommer nok ikke opp på samme nivå som Ungkarsnissen, min favoritt kalender så langt :D

Queenie

Legg inn av Queenie »

MacanT skrev: man nov 22, 2021 1:49 pm
TylerDurdenNorway skrev: tor nov 11, 2021 7:36 pm Blir sikkert politisk korrekt shit show
Får nok ikke se noen Blackface for å si det sånn :)

Gleder meg uansett til start og håper det blir bra.

Men det kommer nok ikke opp på samme nivå som Ungkarsnissen, min favoritt kalender så langt :D
Eckbo er glimrende, får håpe han ikke lar seg tøyle for mye.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Trailer nå ute. Ser episk ut. Fetteren til Ernst Øyvind er med.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Hoppidioten skrev: fre nov 12, 2021 8:59 pm Synd at ikke Kristian Ødegård er med som programeleder. Blir helt feil å bytte han ut.
For dem som savner Ødegård, tun inn på "Gjett hvem" på Discovery/TVNORGE. Steinar Sagen har lagt seg rimelig nærme hans stil som vert i programmet. :)
Gleder meg til denne kalenderen, håper som flere andre at Eckbo ikke har fått for stramme tøyler.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Jakob er svigermors drøm, det sies at han er en utrolig fin person også. Tror det kan bli mye suppe med Vågenes og de andre gjøkene, håper på mest mulig Eckbo-show.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

lsklars skrev: man nov 22, 2021 2:36 pm Trailer nå ute. Ser episk ut. Fetteren til Ernst Øyvind er med.
Blackface fikk store konsekvenser.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

PapaSmurf skrev: tor nov 11, 2021 2:55 pm Var mange navn der jeg ikke kjente til. Ikke nøye. Gleder meg. Jeg håper de våger å være litt politisk ukorrekte på tross av den dustegreia i fjor.
Dessverre, de er nok livredde, skremt inn i folden av krenkepatruljen.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Jonlei skrev: tor nov 11, 2021 2:05 pm
Jakob Schøyen tar over stafettpinnen etter Kristian Ødegård som programleder. Ellers er det mange kjente med i serien, Torjus Tveiten, Fridtjof Josefsen Stenseth, Caroline Glomnæs, Caroline Johansen, Andrea Berntzen, Hina Zaidi, Natalie Bjerke Roland, Henrik Fladseth og Jon Øigarden.

Av disse superkjendisene er det to jeg vet hvem er basert på navnet alene uten om den nye programlederen.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Jonlei skrev: tor nov 11, 2021 2:05 pm
Jakob Schøyen tar over stafettpinnen etter Kristian Ødegård som programleder. Ellers er det mange kjente med i serien, Torjus Tveiten, Fridtjof Josefsen Stenseth, Caroline Glomnæs, Caroline Johansen, Andrea Berntzen, Hina Zaidi, Natalie Bjerke Roland, Henrik Fladseth og Jon Øigarden.

I tillegg får vi med oss mange kjente karaktere spilt av Atle Antonsen, Trond Fausa Aurvåg, Mariann Saastad Ottesen, Henrik Elvestad, Siw Anita Andersen, Eivind Sander, Line Verndal og Nikis Theophilakis. Selvfølgelig også Espen Eckbo.
"Mange kjente i serien"? Aldri hørt om noen av dem jeg. Knapt noen av disse skuespillerne :)

Men hvis programmet er bra og noe å se på, så kan man bli kjent med dem :) Altfor mange av de samme fjesene som går igjen på norske kanaler.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

MatsEn89 skrev: lør nov 13, 2021 12:45 pm Glomnæs er bra/hot. Litt for gammel for konseptet
Født i 1987 og er for gammel?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Som jeg skrev litt senere. Jeg er for gammel for programmet (Rhino er fortsatt morsom)

Glommis skulle fått den

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»