Rosenborg - Klubbtråd

Svar

Mr_Sjokomelk

Legg inn av Mr_Sjokomelk »

bønna1/2 skrev: tir nov 16, 2021 12:28 am Vel, dere fikk vel ca. 15 mill NKr?
Det var såpass ja? Vet ikke hvorfor, men jeg erindret at det lå rundt 10 mill. plus/minus.

Gratulerer med Knutsen forresten. Det kan bli en farlig god match. Ikke at jeg håper han lykkes hos dere. ;)

Mr_Sjokomelk

Legg inn av Mr_Sjokomelk »

Zanick skrev: tir nov 16, 2021 1:46 am Man kan ha to tanker i hode: Ønske Adegbenro alt godt og sportslig suksess, uten at man holder med RBK av den grunn.
Men det er jo to motstridende tanker å ha som Vikingsupporter. Hadde han gått til en klubb i et annet land er det jo ingen problem med å ønske det.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

https://www.nidaros.no/her-forlater-kje ... ideLimbs=1

"Mens ryktene formelig florerer i Trondheim om at suksesstreneren fra Bergen på det nærmeste er klar for Rosenborg, makter ikke Glimt-ledelsen å sette en stopper for denne ryktespredningen. Et av målene med dagens møter på Aspmyra var å sikre seg Knutsens tjenester også i årene som kommer. Det lyktes de ikke med. Spenningen fortsetter altså med uforminsket styrke både på og utenfor banen.

Tirsdag kveld skal, etter det AN erfarer, Glimt-styret sitte i uvisshet om hva Kjetil Knutsen tenker om sin egen fremtid."

knurr84

Legg inn av knurr84 »

Internasjonalt snitt på lønna, da høres det nesten ut som at Koteng har åpnet sin egen lommebok for å prøve å få dette i havn.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Tipper at Knutsen får 8 mill. i året.
Men det er han verdt. Vil nok vise seg som en god investering.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

HarryH skrev: tir nov 16, 2021 9:42 pm Tipper at Knutsen får 8 mill. i året.
Men det er han verdt. Vil nok vise seg som en god investering.
5mill i året, 5 år.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

AxelRudi skrev: tir nov 16, 2021 10:29 pm
HarryH skrev: tir nov 16, 2021 9:42 pm Tipper at Knutsen får 8 mill. i året.
Men det er han verdt. Vil nok vise seg som en god investering.
5mill i året, 5 år.
+ prestasjonsbaserte bonuser, vil jeg tro?

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

DuncanE skrev: tir nov 16, 2021 10:30 pm
AxelRudi skrev: tir nov 16, 2021 10:29 pm
HarryH skrev: tir nov 16, 2021 9:42 pm Tipper at Knutsen får 8 mill. i året.
Men det er han verdt. Vil nok vise seg som en god investering.
5mill i året, 5 år.
+ prestasjonsbaserte bonuser, vil jeg tro?
Blir en dyr rettssak om et par år da…

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

DuncanE skrev: tir nov 16, 2021 10:30 pm
AxelRudi skrev: tir nov 16, 2021 10:29 pm
HarryH skrev: tir nov 16, 2021 9:42 pm Tipper at Knutsen får 8 mill. i året.
Men det er han verdt. Vil nok vise seg som en god investering.
5mill i året, 5 år.
+ prestasjonsbaserte bonuser, vil jeg tro?
Regner med det. Det ble sagt på lørdag at alt som gjensto var å bli enig om evt kompensasjon ved sparking. Så da er man jo i boks, det glipper ikke der.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

AxelRudi skrev: tir nov 16, 2021 8:18 pm https://www.nidaros.no/her-forlater-kje ... ideLimbs=1

"Mens ryktene formelig florerer i Trondheim om at suksesstreneren fra Bergen på det nærmeste er klar for Rosenborg, makter ikke Glimt-ledelsen å sette en stopper for denne ryktespredningen. Et av målene med dagens møter på Aspmyra var å sikre seg Knutsens tjenester også i årene som kommer. Det lyktes de ikke med. Spenningen fortsetter altså med uforminsket styrke både på og utenfor banen.

Tirsdag kveld skal, etter det AN erfarer, Glimt-styret sitte i uvisshet om hva Kjetil Knutsen tenker om sin egen fremtid."
Gidder du sende pakken med halmstrå i retur? Spør for en venn...

knurr84

Legg inn av knurr84 »

Dorsin, Moe Dyrhaug og Koteng har hatt møte om trenerspørsmålet dagen etter at Glimt hadde det samme med Kjetil Knutsen. Jeg har vært pessimist lenge angående KK til Rosenborg, men nå er det vanskelig selv for meg å se bort fra at det kan bli en realitet.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

I følge Nettavisen har vi altså ingen andre kandidater enn Knutsen og Milojevic. Fullstendig håpløst om det stemmer selvfølgelig. Synes uansett det er håpløst om serberen er andrevalget da han etter hva jeg har lest er fryktelig langt unna Knutsen når det gjelder filosofi. Det viser at man ikke har lært noen ting i tilfelle.

Ønsker meg virkelig ikke enda en trener som fokuserer mer på motstander enn oss selv. I tillegg en som etter hva jeg har lest ikke er spesielt fokusert på det offensive. Nei, vi får for all del håpe at Knutsen sier ja...

Klarte tydeligvis ikke få med linken i teksten er, men er nå hvertfall her: https://www.nettavisen.no/sport/rosenbo ... 3424206586

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

knurr84 skrev: ons nov 17, 2021 3:28 pm Dorsin, Moe Dyrhaug og Koteng har hatt møte om trenerspørsmålet dagen etter at Glimt hadde det samme med Kjetil Knutsen.
Koteng lurer på om de rekker å ansette ham i tide til å kaste ham halv fir?

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Tjaaah skrev: ons nov 17, 2021 6:56 pm
knurr84 skrev: ons nov 17, 2021 3:28 pm Dorsin, Moe Dyrhaug og Koteng har hatt møte om trenerspørsmålet dagen etter at Glimt hadde det samme med Kjetil Knutsen.
Koteng lurer på om de rekker å ansette ham i tide til å kaste ham halv fir?
Utsolgt for halmstrå. Ellers er det bare å ta det helt med ro.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

AxelRudi skrev: ons nov 17, 2021 7:06 pm Utsolgt for halmstrå. Ellers er det bare å ta det helt med ro.
Det ser dessverre ut som om det går mot Rbk for Knutsen, ja. Men håpet mitt om at Koteng saboterer for ham også, det er fortsatt ikke så veldig urealistisk. Det er langt i fra garantert at han vil klare å gjenskape det samme som i Glimt.

Stialex

Legg inn av Stialex »

Ser at Knutsen ryktes til RBK. Trodde han var en glup kar. Inb4 Knut Horneland.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Vi skal ikke teste ut ''alle gode ting er 3''-teorien engang for alle?

Ansett Perry!

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Hvis Knutsen velger å gå til RBK så vil jeg si at troen på hans analytiske evner er svekket.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Zanick skrev: ons nov 17, 2021 7:29 pm Vi skal ikke teste ut ''alle gode ting er 3''-teorien engang for alle?

Ansett Perry!
Det er en tragedie at Koteng er styreleder, og ikke deg.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Man kan jo håpe at Knutsen er i ferd med å bli dement. Det er i så fall mye underholdning i vente.

lund

Legg inn av lund »

Thecokeman skrev: ons nov 17, 2021 6:53 pm I følge Nettavisen har vi altså ingen andre kandidater enn Knutsen og Milojevic. Fullstendig håpløst om det stemmer selvfølgelig. Synes uansett det er håpløst om serberen er andrevalget da han etter hva jeg har lest er fryktelig langt unna Knutsen når det gjelder filosofi. Det viser at man ikke har lært noen ting i tilfelle.

Ønsker meg virkelig ikke enda en trener som fokuserer mer på motstander enn oss selv. I tillegg en som etter hva jeg har lest ikke er spesielt fokusert på det offensive. Nei, vi får for all del håpe at Knutsen sier ja...

Klarte tydeligvis ikke få med linken i teksten er, men er nå hvertfall her: https://www.nettavisen.no/sport/rosenbo ... 3424206586
Brann og Rosenborg er egentlig akkurat like vanstyrt. Forskjellen er først og fremst at Rosenborg har penger og kan kjøpe bedre spillere. Helt utrolig hvilken inkompetanse det går an å ha. Knutsen har virkelig en stor jobb å gjøre, men er det noen som kan klare det er det nok ham. Blir spennende å se forskjellen på gress vs. kunstgress også.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Tjaaah skrev: ons nov 17, 2021 7:54 pm
Zanick skrev: ons nov 17, 2021 7:29 pm Vi skal ikke teste ut ''alle gode ting er 3''-teorien engang for alle?

Ansett Perry!
Det er en tragedie at Koteng er styreleder, og ikke deg.
Enig. Roy Keane hadde også stått høyt på min liste.

qbah

Legg inn av qbah »

MoldeMoldeMolde skrev: tir nov 16, 2021 10:41 pm
DuncanE skrev: tir nov 16, 2021 10:30 pm
AxelRudi skrev: tir nov 16, 2021 10:29 pm

5mill i året, 5 år.
+ prestasjonsbaserte bonuser, vil jeg tro?
Blir en dyr rettssak om et par år da…
5 mill i årslønn er ikke dyrt. For KK er det "free money".

dani07

Legg inn av dani07 »

Siste rapporter jeg hører er at det har snudd. Glimt har gitt KK et tilbud + sagt rett ut: uansett hva RBK høyner med, så får du det samme her.

Det sies 8 millioner og annonsering før LSK.

Jeg gir det 40% - god kilde, men tror det er for mange brikker i spill til at jeg tør være positiv.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Forholder meg rolig rundt Knutsen-spørsmålet. Det virker å bli en særdeles dyr mann, og det er ingen garantier for suksess i fotball, spesielt ikke for en trener som kun har hatt suksess én plass. Jeg tror dog det er vår beste mulighet per nå, men det er fint å vite at andrevalget også er spennende.

qbah

Legg inn av qbah »

Dewaz skrev: tor nov 18, 2021 7:06 am Forholder meg rolig rundt Knutsen-spørsmålet. Det virker å bli en særdeles dyr mann, og det er ingen garantier for suksess i fotball, spesielt ikke for en trener som kun har hatt suksess én plass. Jeg tror dog det er vår beste mulighet per nå, men det er fint å vite at andrevalget også er spennende.
Men jeg tolket i går at andrevalget begynner å bli lite sannsynlig, dersom han må vente i all evighet på om KK takker ja eller ikke. Litt farlig spill fra RBK dette her.

Tror det ordner seg med KK snart nå og at det annonseres. Heftige møtevirksomheter både her og i nord i går tyder jo på at noe er i ferd med å skje. Knutsen blir dyr, men uansett det mest safe valget for oss både inn- og utenlands. By far.

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

Men at Bjørkan ikke blir sportslig leder i Start, tyder vel på at han blir i B/G og det kan vel spille inn for KK sitt valg om ev å bli der.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

dani07 skrev: tor nov 18, 2021 2:55 am Siste rapporter jeg hører er at det har snudd. Glimt har gitt KK et tilbud + sagt rett ut: uansett hva RBK høyner med, så får du det samme her.

Det sies 8 millioner og annonsering før LSK.

Jeg gir det 40% - god kilde, men tror det er for mange brikker i spill til at jeg tør være positiv.
Høres ikke det usannsynlig ut? En KK som har vært opptatt av fokus og nuet skal endre fra uke til uke etter hvor han får best lønn?

Han kunne når som helst ha sagt nei til RBK som han gjorde med Brann, og skrevet under ny avtale med Glimt. Siden han skal ha snudd har det jo skjedd ingenting.
At han liksom skal starte forhandlingene i Glimts viktigste uke ville vært merkelig. Tipper Det drøyer til serien er avgjort uansett.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Tiger: Det kan jo også bety at Glimt trenger ny hovedtrener.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»