Eliteserien Fantasy 2021

Svar
Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: tor nov 11, 2021 8:36 pm
Lumanza skrev: tor nov 11, 2021 8:26 pm
K-Torget skrev: tor nov 11, 2021 7:18 pm

Sarp er vel ett av lagene med best gjennstående kamprogram i Eliteserien og Lindseth er en av spillerne i best form (fantasy-messig)..? Ut fra det må vel Lindseth på? men om han scorer bra på XG vet jeg ingenting om, så om det er bærekraftig i lengden vet jeg ikke..Har Lindseth selv og bytter han ikke ut med det første så jeg hadde tatt han inn om jeg ikke allerede hadde han :)
Ja, vanskelig dette, og jeg må finne ut hvem han skal ut for også. Greit å ta ut noen som er utilgjengelige, og få inn noen gode erstattere, men klarer ikke finne bedre erstattere til Berisha og Bjørkan hvis de er ute. Vecchia er det lite info om, men er Lindseth beste erstatteren for han?
Som jeg skrev i ett innlegg i går så tipper jeg Berisha hvertfall blir klar, men egentilg anngående både Bjørkan og Berisha så må man bare se det ann. Ikke noe å stresse med enda og klubbene og spillerene selv vet nok ikke selv omfanget av skadene.
Vecchia kolliderte med Henriksen på trening forrige fredag og ble da opplyst om det var snakk om en mindre smell som man ikke tok noen sjanser med. Har ikke kommet noen flere opplysninger derfra så vidt jeg vet. Kan vel være sannsynlig at han blir klar, samtidig er jo Vecchia en kjeks så man vet jo aldri med han.
Ett annet poeng er at jeg personlig tror ikke RBK får med seg så veldig mye fra molde hverken i form av mål eller målpoeng så tror uansett ikke Vecchia får med seg så mye fra den kampen.
Hvis du skal ut ta ut Vecchia så er vel Lindseth den heteste kandidaten til å erstatte han slik jeg ser det og slik midtbanen din er fra før av :)
Lukter Vecchia til Lindseth hvis Berisha og Bjørkan blir klare. Samtidig har kanskje ikke Sarp så mye å spille for lenger.

Botheim og Solbakken har jo levert bra i år, men flere kamper uten målpoeng i serien nå. Vetlesen er heit, men litt for dyr. Har dessuten tre fra Glimt inne, så en må ut. Samtidig ønsker jeg keeper ut og ingen av mine glimt spillere er keepere. Vanskelig puslespill, venter til dagen før frist før det tas avgjørelse.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: tor nov 11, 2021 10:05 pm
K-Torget skrev: tor nov 11, 2021 8:36 pm
Lumanza skrev: tor nov 11, 2021 8:26 pm

Ja, vanskelig dette, og jeg må finne ut hvem han skal ut for også. Greit å ta ut noen som er utilgjengelige, og få inn noen gode erstattere, men klarer ikke finne bedre erstattere til Berisha og Bjørkan hvis de er ute. Vecchia er det lite info om, men er Lindseth beste erstatteren for han?
Som jeg skrev i ett innlegg i går så tipper jeg Berisha hvertfall blir klar, men egentilg anngående både Bjørkan og Berisha så må man bare se det ann. Ikke noe å stresse med enda og klubbene og spillerene selv vet nok ikke selv omfanget av skadene.
Vecchia kolliderte med Henriksen på trening forrige fredag og ble da opplyst om det var snakk om en mindre smell som man ikke tok noen sjanser med. Har ikke kommet noen flere opplysninger derfra så vidt jeg vet. Kan vel være sannsynlig at han blir klar, samtidig er jo Vecchia en kjeks så man vet jo aldri med han.
Ett annet poeng er at jeg personlig tror ikke RBK får med seg så veldig mye fra molde hverken i form av mål eller målpoeng så tror uansett ikke Vecchia får med seg så mye fra den kampen.
Hvis du skal ut ta ut Vecchia så er vel Lindseth den heteste kandidaten til å erstatte han slik jeg ser det og slik midtbanen din er fra før av :)
Lukter Vecchia til Lindseth hvis Berisha og Bjørkan blir klare. Samtidig har kanskje ikke Sarp så mye å spille for lenger.

Botheim og Solbakken har jo levert bra i år, men flere kamper uten målpoeng i serien nå. Vetlesen er heit, men litt for dyr. Har dessuten tre fra Glimt inne, så en må ut. Samtidig ønsker jeg keeper ut og ingen av mine glimt spillere er keepere. Vanskelig puslespill, venter til dagen før frist før det tas avgjørelse.
Høres fornuftig ut! :) Vetlesen er on fire for tiden, men alt for dyr ut i fra at sjansen for at han starter er såpass liten..

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Noe nytt om bjørkan og Berisha?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: tir nov 16, 2021 6:41 am Noe nytt om bjørkan og Berisha?
Nei - hvertfall ikke som jeg har lest / fått med meg.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Viking håper Berisha blir klar til helgen, men det er fremdeles ikke er avklart:

https://www.eurosport.no/fotball/fortsa ... tory.shtml

Barks

Legg inn av Barks »

K-Torget skrev: søn nov 07, 2021 9:21 pm
Barks skrev: søn nov 07, 2021 9:12 pm 48 poeng, uten keeper :o .
Var sikker på at Myhra var tilbake, da det ikke var noe flagg på ham,
men det går tydeligvis ikke an å stole på informasjonen på fantasy-siden.
Myhra har vært usikker hele uken! Har vel vært uvel og ikke helt i form etter at han måtte ut forrige kamp mot Molde! Synes ikke det er så overraskende at han ikke spiller.. selv om det er kjipt og irriterende når det ikke står noe på fantasysiden..
Det gikk meg dessverre hus forbi. Noen som vet om han er tilbake til helga?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Barks skrev: ons nov 17, 2021 7:48 pm
K-Torget skrev: søn nov 07, 2021 9:21 pm
Barks skrev: søn nov 07, 2021 9:12 pm 48 poeng, uten keeper :o .
Var sikker på at Myhra var tilbake, da det ikke var noe flagg på ham,
men det går tydeligvis ikke an å stole på informasjonen på fantasy-siden.
Myhra har vært usikker hele uken! Har vel vært uvel og ikke helt i form etter at han måtte ut forrige kamp mot Molde! Synes ikke det er så overraskende at han ikke spiller.. selv om det er kjipt og irriterende når det ikke står noe på fantasysiden..
Det gikk meg dessverre hus forbi. Noen som vet om han er tilbake til helga?
Umulig å få med seg alt, dette er vel siste oppdatering:
https://www.godset.no/nyheter/oppdateri ... ljar-myhra

urbeka

Legg inn av urbeka »

"... Både Patrick Berg og Erik Botheim var tilbake på treningsfeltet på Aspmyra torsdag formiddag. Begge deltok på store deler av økta til Glimt. Berg sto over landslagssamlingen, mens Botheim ble skadet i den første U21-kampen - og ble sendt hjem til Bodø. Fredrik Andre Bjørkan og Ola Solbakken var ikke med på spillsekvensen på delvis snødekte Aspmyra. ..." kilde: an.no

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tor nov 18, 2021 4:19 pm "... Både Patrick Berg og Erik Botheim var tilbake på treningsfeltet på Aspmyra torsdag formiddag. Begge deltok på store deler av økta til Glimt. Berg sto over landslagssamlingen, mens Botheim ble skadet i den første U21-kampen - og ble sendt hjem til Bodø. Fredrik Andre Bjørkan og Ola Solbakken var ikke med på spillsekvensen på delvis snødekte Aspmyra. ..." kilde: an.no
Takk for solid oppdatering rundt Glimt. Virker som det er lov (og realistisk) å håpe at Glimt-trioen blir klar :) Håper Berisha blir klar også..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vecchia og Ceide usikker til Molde-kampen. Blir sannsynligvis tatt en avgjørelse i morgen (fredag).

https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Jeg var på treningsfeltet litt i dag, og skal prøve meg ytterligere torsdag. Hvis jeg ikke får noen reaksjoner, og klarer å trene for fullt fredag, er jeg klar til kampen mot Haugesund, sier Veton Berisha til Aftenbladet etter onsdagens økt på solfylte SR-Bank Arena.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingen skrev: tor nov 18, 2021 6:18 pm
Jeg var på treningsfeltet litt i dag, og skal prøve meg ytterligere torsdag. Hvis jeg ikke får noen reaksjoner, og klarer å trene for fullt fredag, er jeg klar til kampen mot Haugesund, sier Veton Berisha til Aftenbladet etter onsdagens økt på solfylte SR-Bank Arena.
Vet du / noen som vet hvordan det har gått i dag?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

K-Torget skrev: tor nov 18, 2021 7:33 pm
Vikingen skrev: tor nov 18, 2021 6:18 pm
Jeg var på treningsfeltet litt i dag, og skal prøve meg ytterligere torsdag. Hvis jeg ikke får noen reaksjoner, og klarer å trene for fullt fredag, er jeg klar til kampen mot Haugesund, sier Veton Berisha til Aftenbladet etter onsdagens økt på solfylte SR-Bank Arena.
Vet du / noen som vet hvordan det har gått i dag?
Jeg vet dessverre ikke. Tipper det kommer nytt i morgen.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bjørkan, Vecchia og Berisha tvilsomme. Høres ikke bra ut.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: tor nov 18, 2021 8:21 pm Bjørkan, Vecchia og Berisha tvilsomme. Høres ikke bra ut.
Enig, har kun to av de og klarer å stille med 11 selv om Bjørkan og Berisha er ute, men laget blir helt klart svekket!

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Lumanza skrev: tor nov 18, 2021 8:21 pm Bjørkan, Vecchia og Berisha tvilsomme. Høres ikke bra ut.
Aftenbladet sier i podcasten sin fra i går at Nilsen Tangen er syk og sannsynligvis ikke blir klar heller.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Rik Onkel aktivert her.

Aner ikke om det reelt vil styrke meg, men greit å få brukt dritten

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

MatsEn89 skrev: tor nov 18, 2021 10:26 pm Rik Onkel aktivert her.

Aner ikke om det reelt vil styrke meg, men greit å få brukt dritten
Den spares til runde 29 eller runde 30 her :)

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Sikkert smart, men jeg har aldri vært spesielt taktisk på tidlige bytter og chips 🙃🙂

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

MatsEn89 skrev: tor nov 18, 2021 10:44 pm Sikkert smart, men jeg har aldri vært spesielt taktisk på tidlige bytter og chips 🙃🙂
🙃🙂

K-Torget

Legg inn av K-Torget »



Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vecchia og Bjørkan klare?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: fre nov 19, 2021 1:32 pm https://www.aftenbladet.no/sport/i/eEk2 ... fkh-kampen
Berisha klar til kamp
Nydelig! :) Merkingen på spillet er også fjernet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: fre nov 19, 2021 4:00 pm Vecchia og Bjørkan klare?
Begge er fremdeles merket på spillet.
Står 50 % sjanse på Bjørkan og ingenting annet enn hodesmell på Vecchia. Magefølelsen sier at Bjørkan har størst sjanse for å bli klar av de to tatt i betrakning med skadehistorikken på Vecchia.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Haug og Lindseth inn for Wahlstedt og Vecchia.

Må si jeg har surra mye med keeperne. Helt unødvendige bytter som har blitt gjort.

Tør ikke cappe Berisha pga skaden han har hatt. Så det blir Pellegrino.........

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: fre nov 19, 2021 7:25 pm Haug og Lindseth inn for Wahlstedt og Vecchia.

Må si jeg har surra mye med keeperne. Helt unødvendige bytter som har blitt gjort.

Tør ikke cappe Berisha pga skaden han har hatt. Så det blir Pellegrino.........
Kapteinsvalget står mellom Solbakken, Berisha og kanskje Ohi for å prøve en diff.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vurderer å ta ut Nilsen Tangen (hvertfall om han fremdeles er syk). Beste erstatter til maks 8,5? Saharoui, Gulliksen, Ulland?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 11:01 am Vurderer å ta ut Nilsen Tangen (hvertfall om han fremdeles er syk). Beste erstatter til maks 8,5? Saharoui, Gulliksen, Ulland?
De har vel allerede meldt at kampen kommer for fort for Nilsen Tangen. Jeg erstatter ham nok med Lindseth eller Brynhildsen, men finnes mange billige alternativer på midten. Normann Hansen, Jonsson, Mikkelsen - for å nevne noen i tillegg til de over.

Fridjonsson starter nok for Nilsen Tangen og er ofte involvert i målpoeng, men HNT går nok rett inn igjen når han er klar.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingen skrev: lør nov 20, 2021 11:05 am
K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 11:01 am Vurderer å ta ut Nilsen Tangen (hvertfall om han fremdeles er syk). Beste erstatter til maks 8,5? Saharoui, Gulliksen, Ulland?
De har vel allerede meldt at kampen kommer for fort for Nilsen Tangen. Jeg erstatter ham nok med Lindseth eller Brynhildsen, men finnes mange billige alternativer på midten. Normann Hansen, Jonsson, Mikkelsen - for å nevne noen i tillegg til de over.

Fridjonsson starter nok for Nilsen Tangen og er ofte involvert i målpoeng, men HNT går nok rett inn igjen når han er klar.
Takk for svar. Har allerede Mikkelsen og Jonsson, Lindseth og Solbakken på midten.
Hvem ville du tatt inn for Nilsen Tangen om du skullte byttet han ut?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»