Private meldinger rett i utboks

Ris og Ros
Svar
Brukeravatar
Lumanza

Private meldinger rett i utboks

Legg inn av Lumanza »

Hvorfor går den ikke i sendte meldinger mappen?

Må mottager lese den før den går utfra utboks? Snodig system

Brukeravatar
Ale

Legg inn av Ale »

Mottaker må lese meldingen først.

TrondLFC

Legg inn av TrondLFC »

Noen som vet hvordan man fjerner meldinger fra innboksen ? Jeg leser dem uansett ikke.

Brukeravatar
missChance

Legg inn av missChance »

TrondLFC skrev: tir nov 16, 2021 6:44 am Noen som vet hvordan man fjerner meldinger fra innboksen ? Jeg leser dem uansett ikke.
Merk dem og velg Slett meldinger.
Hvis du ikke vil motta meldinger i det hele tatt, går du inn på profilen - Systempreferanser og velger det bort: Tillat at brukere sender deg private meldinger - velg da nei.
Continuerò a non avere la paura del buio
Sei soltanto tu ad avere la paura del buio, noi no
Måneskin

TrondLFC

Legg inn av TrondLFC »

missChance skrev: ons nov 17, 2021 7:53 pm
TrondLFC skrev: tir nov 16, 2021 6:44 am Noen som vet hvordan man fjerner meldinger fra innboksen ? Jeg leser dem uansett ikke.
Hvis du ikke vil motta meldinger i det hele tatt, går du inn på profilen - Systempreferanser og velger det bort: Tillat at brukere sender deg private meldinger - velg da nei.
Takker :)

Brukeravatar
missChance

Legg inn av missChance »

TrondLFC skrev: ons nov 17, 2021 9:43 pm
Bare hyggelig 😊
Bare minner om at du vil få meldinger fra administrator og mod, så hvis det skulle dukke opp en melding, er det sikkert lurt å lese den 😉
Continuerò a non avere la paura del buio
Sei soltanto tu ad avere la paura del buio, noi no
Måneskin

TrondLFC

Legg inn av TrondLFC »

missChance skrev: ons nov 17, 2021 10:46 pm
TrondLFC skrev: ons nov 17, 2021 9:43 pm

Bare hyggelig 😊
Bare minner om at du vil få meldinger fra administrator og mod, så hvis det skulle dukke opp en melding, er det sikkert lurt å lese den 😉
Ja det så jeg, og de meldingene blir selvsagt lest :)

Svar

Gå tilbake til «Ris og Ros»