AEW 2021

Svar
Crabsen

Re: AEW 2021

Legg inn av Crabsen »

Kan vi få denne versjonen av Mox hver uke please?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Håper de også holder Kingston unna Mox nå. De er bedre hver for seg enn sammen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Nok en nydelig uke av Dynamite og Rampage.

Digger at Danielson leverer strålende matcher hver uke, på begge show, og at han ikke har en ordentlig finisher.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg vet Bryan Danielson er veldig lidenskapelig når det kommer til wrestling, men hvorfor i alle dager ofrer han brystet sitt så ofte? Nok en singles match der det blir til kjøttdeig. Uansett en solid match og jeg selv digger det at man ikke trenger å bruke finisheren. Det kan faktisk hjelpe på å pushe alle moves.

Kingston vs CM Punk neste uke?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 4:22 pm Jeg vet Bryan Danielson er veldig lidenskapelig når det kommer til wrestling, men hvorfor i alle dager ofrer han brystet sitt så ofte? Nok en singles match der det blir til kjøttdeig. Uansett en solid match og jeg selv digger det at man ikke trenger å bruke finisheren. Det kan faktisk hjelpe på å pushe alle moves.

Kingston vs CM Punk neste uke?
La merke til det med kassa til BD da han returnerte til WWE. Da tenkte jeg at han bare hadde vært lenge ute, så kroppen var ikke like herdet som før. Men han blir jo sånn relativt ofte, så mulig det skjer ganske lett og at det ikke er så vondt/farlig som det ser ut + at det gir en kul visuell effekt.

Men dette er ren synsing fra min side.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Mulig han bare "bruiser" lett og at dette ser mye verre ut enn hva det egentlig er. Merket dette også i WWE men ikke så ofte som i AEW.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Må si jeg digget den versjonen man så av Moxley i ringen mot 10, og håpet han skulle squashe Cassidy nå i kveld, før han og Danielson mest sannsynlig ville gått en strålende match på Full Gear. Men det er ikke det viktige nå. Håper at dette går bra og god bedring til Moxley.


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Kjipt at Jon sliter med alkohol. Håper han kommer seg.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For en match Miro vs Danielson kommer til å bli!

Er faktisk ikke sikker på hvem som kommer til å vinne heller. Holder en liten knapp mot Miro, som da kan bli av (forhåptenligvis) Page første utfordrere.

Fygaren

Legg inn av Fygaren »

Merker at jeg gleder meg til Full Gear. Satser bare på at avkommet til IRS dukker opp. Om ikke blir jeg djupt såra og vonbroten.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Fygaren skrev: fre nov 05, 2021 9:20 pm Merker at jeg gleder meg til Full Gear. Satser bare på at avkommet til IRS dukker opp. Om ikke blir jeg djupt såra og vonbroten.
You just got to Bolieve.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Har bodd under en stein siste dagene med 24/7 jobb, så fikk ikke sett Dynamite før nå. Alt av gode tanker til Mox og familien

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Det var jo som forventet, men herregud for en promo mellom Eddie Kingston og CM Punk

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Fy faen Eddie Kingston kan gå på micen. Jeg håper seriøst han vinner over Punk nå på Full Gear.
Det er ting som dette jeg forventer i AEW, ikke slik The Elite holder på. Og jeg vet at alt har sin plass på cardet, men komedie greiene burde vært holdt til Orange Cassidy.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Eddie K er den feteste promoen i verden. Period

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Folkens. For fæn, dere må lese the Mad King Eddie Kingston sin artikkel i Players Tribune. Den er så jævla fantastisk og så real som bare the Mad King himself får det. Den er artig, den er rørende, den gir tribute til flere av hans falne kompiser på veien. LES FOR FÆÆN. Linken er her
https://www.theplayerstribune.com/posts ... -wrestling

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Nå gleder jeg meg til Full Gear, og så er det på en lørdag/søndag noe som er deilig!

10 kamper totalt (9 på hovedshowet) er litt mye imo, og rart at Shida vs Deebs ikke får plass når de først skal ha så mange matcher.

Er det endelig tid for Hangman, eller klarer de å dra den historien til All Out 2022? Akkurat nå sliter jeg med å se det (men de har vist før at det er mulig), og håper at det er Page sin tur, men skjønner hvis de ønsker at Kenny Omega skal gå tittelmatcher mot Bryan, Punk etc.

Lurer virkelig på hva som blir MOTN her, utrolig mange gode kandidater på papiret.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: tir nov 09, 2021 8:55 pm Folkens. For fæn, dere må lese the Mad King Eddie Kingston sin artikkel i Players Tribune. Den er så jævla fantastisk og så real som bare the Mad King himself får det. Den er artig, den er rørende, den gir tribute til flere av hans falne kompiser på veien. LES FOR FÆÆN. Linken er her
https://www.theplayerstribune.com/posts ... -wrestling
Fantastisk lesning ja. Absolutt en "must read" for alle her inne.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Ahh så deilig med et PPV på lørdag igjen, det gledes virkelig til inatt. Krysser alt som er for at de ikke prøver å være smarte med Hangman vs Kenny her, og at de lar Hangman gå over. Matchen jeg ser mest frem til må vel bli Kingston vs Punk etter promoene siste ukene, denne blir morro.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Jeg prøver meg på en liten tipping for gøy. Føler at ekstremt mange kamper kan gå begge veier. Er vel kun Britt Baker og Inner Circle jeg føler meg 100% sikker på.


Hikaru Shida & Thunder Rosa vs. Jamie Hayter & Nyla Rose

Cody Rhodes & Pac vs. Malakai Black & Andrade El Idolo

Christian Cage & Jurassic Express (Jungle Boy & Luchasaurus) vs. Superkliq (Adam Cole & The Young Bucks)

CM Punk vs. Eddie Kingston

Darby Allin vs. MJF

Lucha Brothers (Penta El Zero Miedo & Rey Fénix) (c)
vs. FTR (Dax Harwood & Cash Wheeler)

The Inner Circle (Chris Jericho, Jake Hager, Sammy Guevara, Santana & Ortiz) vs. Men of the Year (Ethan Page & Scorpio Sky) & American Top Team (Junior dos Santos, Andrei Arlovski & Dan Lambert)

Bryan Danielson vs. Miro

Dr. Britt Baker, D.M.D. (c) vs. Tay Conti

Kenny Omega (c) vs. "Hangman" Adam Page

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Veldig gøy at matchene kan gå begge veier.
Jeg håper da CM Punk tar et tap her mot Eddie Kingston. Punk taper ikke ansikt og Eddie trenger og fortjener en seier nå.
Tittelfighten håper jeg på Hangman seier. Føler da at Kenny fortsatt kan være champ om neste feud er enten på dette nivået eller over. En ny Danielsson match har potensiale.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

JAAAA!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

"Årets booker" har en smoking hot babyface på rosteren sin og aner ikke hva man skal gjøre med han.... Eneste måten CM Punk skulle vunnet den matchen på var om han gikk full heel turn og jukset seg åpenbart til en seier.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Likte Full Gear svært, svært godt! Men altså er jeg den eneste som sliter med Britt Baker DMDmatcher når ALLE matchene hun tar del i så er det 3 mot 1? Det er så jævla obvious hvem som vinner at jeg klarer ikke leve meg inn i det. Not the slightest

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Noen små tanker rundt Full Gear et par dager etter

Darby vs MJF

Likte denne her svært godt, og begge viser hvorfor de har en stor fremtid foran seg. Digger at MJF vant med en headlock takedown, som han lovet.

FTR vs Lucha Bros

Synes det var en veldig underholdende match, men med en rar avslutning. Var visst en audible etter at Dax visstnok pådro seg en skade. Håper det går bra med han.

Miro vs Bryan Danielson
Nok en strålende match her. Ikke så mye å si i grunn. Får se hva planen er videre med Miro nå.

Jurassic Express & Cage vs Superkliq
Har ikke fått sett da Fite klikket og spoilet resultatet for meg. Får eventuelt se den senere. Så ut som en morsom match utifra høydepunktene.

Cody & Pac vs Andrade & Malakai Black

En match som man aldri klarte å bli investert i. Dette føltes ut som en match på Dynamite. Fint å se at PAC fikk sikre seieren. Ville mye heller sett Shida vs Deeb 3.

Britt Baker vs Tay Conti
Nok en match man ikke klarte å bli investert i, så det var litt tunge 30-40 minutter for min del dette her sammen med tag matchen. Største problemet er at feuden ikke har vært interessant nok, og at Tay Conti på dette tidspunktet ikke er en troverdig utfordrer til å ta tittelen.

CM Punk vs Eddie Kingston

Digget denne fra start til slutt. Føltes ut som en fight. Kingston uttalte seg at han ikke kom for å vinne, men for å gi CM Punk juling, og det lyktes han i hvert fall med til tross for at han tapte. Så får man se hva planen er videre for Eddie Kingston.

Inner Circle vs ATT

Helt ok underholdning. Merkelig at en multi man NO DQ match startet som en tradisjonell tag team match. Gir jo ikke mening når man ikke kan diskvalifiseres. Enkelte steder hvor de bommet på timingen, tenker vel da spesielt på Junior Dos Santos mot slutten av matchen.

"Hangman" Adam Page vs Kenny Omega

Tenk at man endelig skulle komme hit etter så lang tid. En historie jeg har vært ekstremt investert i, og dette er en av de beste storylinene jeg har fått oppleve.

Entrancen til Adam Page, "we're proud of you" - Graphics team, selve matchen fra start til slutt, nikket og bekreftelsen til Matt Jackson, Hangman som kastet ølen og går heller for gruppeklemmen med Dark Order. Ah, det er så mye.

Så har man kommet til det neste kapittelet i denne historien, Adam Page sitt run som champion. Det er vanskelig å opprettholde momentumet av et bra run som champ etter en så bra "chase" etter tittelen, men håper at de har noe smart på gang her. Og det har jeg stor tro på.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Anbefaler forresten miniserien "The Good, The Bad and The Elite" hvor noen har klippet sammen hele historien til Adam Page på en fantastisk måte. Fem episoder på 20-30 episoder hver. Adam Page selv har hyllet den.


Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Interessant tweener turn fra Bryan? For all del, gjør feuden med Hangman mye bedre nå, men kom veldig brått på. Håp om at han kanskje bringer tilbake eco warrior gimmicken etterhvert å?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

For noen promoer vi kommer til å få med Punk vs MJF, dette blir så bra

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor nov 18, 2021 10:59 am For noen promoer vi kommer til å få med Punk vs MJF, dette blir så bra
Her bør CM Punk gå på sitt første tap.

Og det tror jeg skjer.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tor nov 18, 2021 11:28 am
Crabsen skrev: tor nov 18, 2021 10:59 am For noen promoer vi kommer til å få med Punk vs MJF, dette blir så bra
Her bør CM Punk gå på sitt første tap.

Og det tror jeg skjer.
Tror og håper jeg også, før MJF går inn tittelbildet å tar den fra Hangman om et halvt års tid. En trilogi med MJF vs Punk nå der MJF vinner første, Punk andre, og MJF tredje, gjerne med en innblanding av Punk sin neste feud (Bryan f.eks).

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»