Peter Clarke (39)

Svar
JDeacon

Peter Clarke (39)

Legg inn av JDeacon »

Det er voldsomt å starte ein eigen tråd for ein 39 år gammal midtstoppar i L2. Når ein nevner at han spelte absolutt alle kampar for Tranmere forrige sesong (3 mål) og at han allereie står med 3 mål i inneverande, så nærmar det seg noko spesielt. Det er absolutt ingen tilfeldighet at mannen scorar mål. I si lange karriere har han scora over 50 mål. I skrivande stund er han toppscorar i klubben, sjølv om det kanskje seier meir om spissane våre. Måten han leiar forsvaret til Rovers på er intet mindre enn imponerande. Han går inn i alle duellar med 100% innsats og fokus kvar gong. Dersom han ikkje kan blokkere eit skudd med beina, tek han i bruk andre tilgjengelige kroppsdelar. Mot Salford stupte han inn og blokkerte eit skudd med hovudet. At Tranmere står med 4 innsleppte mål på 11 kampar må Peter Clarke få mykje av æra for. For ein gjennomført profesjonell fotballspelar!

No kjenner eg Clarke kun frå Tranmere Rovers. Men eg har registrert at han vore innom ei mengd med andre klubbar i si karriere. Har Clarke alltid vore ein slik spelar?

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Nei, det er en på sin plass, Deacon! En av mine absolutte favoritter som Hudders-fan. Alltid vært sånn ja. Beste kapteinsemne jeg har vært borti. Passer på lagkamerater når det trengs, snakker hele kampen, pusher, støtter, går i front, er veldig god med supporterne og så må det også nevnes dette med at han gjør hjemmeleksa på klubbene han signerer for, slik at han alltid er en god ambassadør. Legende er utvannet, men det passer på Clarke.

lubosbuchta

Legg inn av lubosbuchta »

Det er klart man skal ha en egen tråd om Peter Clarke (39). Kan jo legge inn min ti-i-skuddet for midtstoppere i L1 fra 2005. Mange navn dere vil dra kjensel på her.

1. Steve Blatherwick (Chesterfield F.C.)
2. Danny Cullip (Nottm Forest)
3. Ian Breckin (Nottm Forest)
4. David Mirfin (Huddersfield Town)
5. Peter Clarke (Blackpool)
6. Michael Nelson (Hartlepool)
7. Mark Bower (Bradford City)
8. Martin McIntosh (Huddersfield Town)
9. Andy Crosby (Scunthorpe)
10. Michael Turner (Brentford)
Boblare: David Wetherall (Bradford City), Chris Westwood (Walsall), Phil Gilchrist (Rotherham United), Sean O'Hanlon (Swindon Town).

Noen innspill til lista?

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

lubosbuchta skrev: man nov 08, 2021 1:35 pm Det er klart man skal ha en egen tråd om Peter Clarke (39). Kan jo legge inn min ti-i-skuddet for midtstoppere i L1 fra 2005. Mange navn dere vil dra kjensel på her.

1. Steve Blatherwick (Chesterfield F.C.)
2. Danny Cullip (Nottm Forest)
3. Ian Breckin (Nottm Forest)
4. David Mirfin (Huddersfield Town)
5. Peter Clarke (Blackpool)
6. Michael Nelson (Hartlepool)
7. Mark Bower (Bradford City)
8. Martin McIntosh (Huddersfield Town)
9. Andy Crosby (Scunthorpe)
10. Michael Turner (Brentford)
Boblare: David Wetherall (Bradford City), Chris Westwood (Walsall), Phil Gilchrist (Rotherham United), Sean O'Hanlon (Swindon Town).

Noen innspill til lista?
3 Hudds-gutter, ligger det en sympati her, lubos? Jeg ble så preget av Mirfins "opptreden" mot Yeovil en gang midt på 00-tallet at jeg ikke evner å se ham i positivt lys lenger. Så dårlig kamp har jeg aldri sett av noen spiller, hverken før eller siden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»