MASKORAMA 2021

Svar
Sankaa

Re: MASKORAMA 2021

Legg inn av Sankaa »

PapaSmurf skrev: lør nov 20, 2021 8:49 pm Dette er ikke Abid. Søren også.

Da er det Thomas Numme
Spiller vel i Mamma mia i disse dager?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

sexxes skrev: lør nov 20, 2021 8:46 pm
Skraevadottir skrev: lør nov 20, 2021 8:41 pm Tamagotchi, ja. Da er det enten noen som er 30-35 år eller rundt 25 år, da med resonnementet at man må ha vært rundt 8-12 på slutten av 90-tallet for å ha en tamagotchi, men det kan også være en som er født da tamagotchi var poppis.
Nja. Kan godt være eldre også.
Det var i hvert fall veldig populært blant oss som er i midten av 30-åra og kanskje de som er litt yngre. Tviler på at noen over 40 eller under 25 kan ha hatt en tamagotchi. Men den ble lansert i 1996, så det kan passe med artister født det året.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Sankaa skrev: lør nov 20, 2021 8:51 pm
PapaSmurf skrev: lør nov 20, 2021 8:49 pm Dette er ikke Abid. Søren også.

Da er det Thomas Numme
Spiller vel i Mamma mia i disse dager?
Da er jeg blank.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Skraevadottir skrev: lør nov 20, 2021 8:52 pm
sexxes skrev: lør nov 20, 2021 8:46 pm
Skraevadottir skrev: lør nov 20, 2021 8:41 pm Tamagotchi, ja. Da er det enten noen som er 30-35 år eller rundt 25 år, da med resonnementet at man må ha vært rundt 8-12 på slutten av 90-tallet for å ha en tamagotchi, men det kan også være en som er født da tamagotchi var poppis.
Nja. Kan godt være eldre også.
Det var i hvert fall veldig populært blant oss som er i midten av 30-åra og kanskje de som er litt yngre. Tviler på at noen over 40 eller under 25 kan ha hatt en tamagotchi. Men den ble lansert i 1996, så det kan passe med artister født det året.
Nja. Tror ihvertfall at folk som er født sent 70-tall kan ha et forhold til det.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Basert på stemmen må Snømonsteret være en av Solli-Tangen brødrene, selv om jeg ikke skjønner hintene.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

En av Solli Tangens nå hvertfall

Jallaskar

Legg inn av Jallaskar »

Sankaa skrev: lør nov 20, 2021 8:54 pm En av Solli Tangens nå hvertfall
Må være Emil

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Må være Didrik Solli-Tangen. Hørte på misjonen tror jeg det var at det som var skrevet på glasset/isdisken elns var noe gater eller lignende som ledet til Solli Plass også.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Didrik

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Hvem av Solli Tangene var med i Kompani Lauritzen?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Skraevadottir skrev: lør nov 20, 2021 8:41 pm Tamagotchi, ja. Da er det enten noen som er 30-35 år eller rundt 25 år, da med resonnementet at man må ha vært rundt 8-12 på slutten av 90-tallet for å ha en tamagotchi, men det kan også være en som er født da tamagotchi var poppis.
Passer med Cess. Hun er 33. Og hun er gravid og kan skjule det godt i det bamse-kostyme.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Eller så har Øystein Pettersen noen skjulte sangtalenter?

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Snømonstret er Marius Roth...

Jallaskar

Legg inn av Jallaskar »

Solvgutt1 skrev: lør nov 20, 2021 8:55 pm Hvem av Solli Tangene var med i Kompani Lauritzen?
Emil har vært med der.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Emil Solli-Tangen skal ha julekonsert i Tromsø i morgen. Og har også konsert neste lørdag kl 17 og 21 i blant annet Narvik.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Jallaskar skrev: lør nov 20, 2021 8:57 pm
Solvgutt1 skrev: lør nov 20, 2021 8:55 pm Hvem av Solli Tangene var med i Kompani Lauritzen?
Emil har vært med der.
Da er det han eller Øystein Pettersen

Jallaskar

Legg inn av Jallaskar »

thewaterfall skrev: lør nov 20, 2021 8:58 pm Emil Solli-Tangen skal ha julekonsert i Tromsø i morgen. Og har også konsert neste lørdag kl 17 og 21 i blant annet Narvik.
Da utgår jo han, må være Didrik da. Skog og mark og lagspiller - hintene kan være 71 grader nord, han har vel vært med der.
Sist redigert av Jallaskar den lør nov 20, 2021 9:01 pm, redigert 1 gang totalt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Andreas Wahl

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

sexxes skrev: lør nov 20, 2021 8:54 pm
Skraevadottir skrev: lør nov 20, 2021 8:52 pm
sexxes skrev: lør nov 20, 2021 8:46 pm
Nja. Kan godt være eldre også.
Det var i hvert fall veldig populært blant oss som er i midten av 30-åra og kanskje de som er litt yngre. Tviler på at noen over 40 eller under 25 kan ha hatt en tamagotchi. Men den ble lansert i 1996, så det kan passe med artister født det året.
Nja. Tror ihvertfall at folk som er født sent 70-tall kan ha et forhold til det.
Hehe, sier du at du hadde en tamagotchi? Altså, det er mulig at noen kan ha hatt det, men det er noe som er helt alderstypisk for de som var unger på midten eller slutten av 90-tallet.

gorrart

Legg inn av gorrart »

Snømonsteret er en av Solli-Tangen's

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg tror ikke at det er noen med operabakgunn. De sliter alltid med å skjule operavibratoen. Og snømonsteret eier ikke vibrato i de høye tonene. Så jeg har vraket Solli Tangen’s

Men at det er noen som er flinke til å synge er jeg sikker på.

Kåre Conradi var ikke et dårlig tips. Aldeles ikke.
Sist redigert av PapaSmurf den lør nov 20, 2021 9:03 pm, redigert 1 gang totalt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

oddvar_kjempebra skrev: lør nov 20, 2021 8:56 pm
Skraevadottir skrev: lør nov 20, 2021 8:41 pm Tamagotchi, ja. Da er det enten noen som er 30-35 år eller rundt 25 år, da med resonnementet at man må ha vært rundt 8-12 på slutten av 90-tallet for å ha en tamagotchi, men det kan også være en som er født da tamagotchi var poppis.
Passer med Cess. Hun er 33. Og hun er gravid og kan skjule det godt i det bamse-kostyme.
Jepp, pluss at hun er lita. Jeg tror ikke Josefine Pettersen er så lita.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Havfruen er Siv Jensen

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Kan det faktisk være oppfinneren?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

PapaSmurf skrev: lør nov 20, 2021 9:00 pm Jeg tror ikke at det er noen med operabakgunn. De sliter alltid med å skjule operavibratoen. Og snømonsteret eier ikke vibrato i de høye tonene. Så jeg har vraket Solli Tangen’s

Men at det er noen som er flinke til å synge er jeg sikker på.
Jeg holder på Øistein Blyant. Selv om de skog-tipsene ikke gav mening.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Som er nissen?

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Syns hintene er for vanskelige i år. Var gøyere i fjor når man tidvis kunne føle seg litt smart. Jeg er stort sett helt clueless, bortsett fra snømonsteret som jeg tror jeg kjenner igjen stemmen til.
Sist redigert av Sulfat den lør nov 20, 2021 9:08 pm, redigert 1 gang totalt.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Moren min mener at Nissen er Bård eller Vegard Ylvisåker!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

sexxes skrev: lør nov 20, 2021 9:05 pm Moren min mener at Nissen er Bård eller Vegard Ylvisåker!
Ikke umulig! Men hintene?

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Tror nissen har en dialekt som er lett å kjenne igjen, og som ikke så mange andre snakker. Derfor faker han nordnorsk. Han oppfinneren som var med på Farmen, kanskje?
Sist redigert av Sulfat den lør nov 20, 2021 9:09 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»