Manchester United

Svar
Saliph

Re: Manchester United

Legg inn av Saliph »



8-)

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Saliph skrev: man nov 22, 2021 3:01 pm

8-)
Det virker meningsløst, det gjør jo det.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Saliph skrev: man nov 22, 2021 3:01 pm

8-)
Nå burde jo samtlige spillere stilles opp på linje og daskes med en frossen torsk mens de ser seg selv i speilet.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

missChance skrev: man nov 22, 2021 3:01 pm
Saliph skrev: man nov 22, 2021 3:01 pm

8-)
Det virker meningsløst, det gjør jo det.
Passer perfekt inn i det handlingsmønsteret styret har hatt de siste åtte årene.

Enda mer deprimerende:

"It doesn't really make much difference does it? Even if Woodward leaves it'd only end up being his mate Richard Arnold carrying out the work instead. As he's part of the same board we all complain about I can't see there being a big change in our approach."

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Hetfield skrev: man nov 22, 2021 3:08 pm
missChance skrev: man nov 22, 2021 3:01 pm

Det virker meningsløst, det gjør jo det.
Passer perfekt inn i det handlingsmønsteret styret har hatt de siste åtte årene.

Enda mer deprimerende:

"It doesn't really make much difference does it? Even if Woodward leaves it'd only end up being his mate Richard Arnold carrying out the work instead. As he's part of the same board we all complain about I can't see there being a big change in our approach."
Jeg orker snart ikke mer ...

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Fotballanalytiker Øivind Eide er enig med deg mjordan. Han anbefaler Low som midlertidig med opsjon for forlengelse.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Hetfield skrev: man nov 22, 2021 3:34 pm Fotballanalytiker Øivind Eide er enig med deg mjordan. Han anbefaler Low som midlertidig med opsjon for forlengelse.
Hva er logikken bak Low, som vel ikke har vært i nærheten av klubbfotball på rundt 20år?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Harduetforslag skrev: man nov 22, 2021 3:44 pm
Hetfield skrev: man nov 22, 2021 3:34 pm Fotballanalytiker Øivind Eide er enig med deg mjordan. Han anbefaler Low som midlertidig med opsjon for forlengelse.
Hva er logikken bak Low, som vel ikke har vært i nærheten av klubbfotball på rundt 20år?
"Han er rutinert og har vært med på mye"

"Men har veldig trua på Brendan Rodgers som en langtidsløsning"

Ellers kan det gå fort med Poch:


Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »



Fyyyy faen.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Hetfield skrev: man nov 22, 2021 3:48 pm
Harduetforslag skrev: man nov 22, 2021 3:44 pm
Hetfield skrev: man nov 22, 2021 3:34 pm Fotballanalytiker Øivind Eide er enig med deg mjordan. Han anbefaler Low som midlertidig med opsjon for forlengelse.
Hva er logikken bak Low, som vel ikke har vært i nærheten av klubbfotball på rundt 20år?
"Han er rutinert og har vært med på mye"

"Men har veldig trua på Brendan Rodgers som en langtidsløsning"

Ellers kan det gå fort med Poch:

Er han desperat etter United, eller etter å komme seg bort fra PSG?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

missChance skrev: man nov 22, 2021 3:54 pmEr han desperat etter United, eller etter å komme seg bort fra PSG?
Litt av begge deler. Han mistrives i Paris og har familien i London enda (Chris Wheeler, Daily Mail)

Kan også være at å dra United ut av søla og opp mot toppen igjen i verdens tøffeste liga er et mer appellerende og utfordrende prosjekt, enn å cruise inn i Ligue 1 med bare noen få kamper i CL årlig som høydepunkt.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Hetfield skrev: man nov 22, 2021 4:01 pm
missChance skrev: man nov 22, 2021 3:54 pmEr han desperat etter United, eller etter å komme seg bort fra PSG?
Litt av begge deler. Han mistrives i Paris og har familien i London enda (Chris Wheeler, Daily Mail)

Kan også være at å dra United ut av søla og opp mot toppen igjen i verdens tøffeste liga er et mer appellerende prosjekt enn å cruise inn i Ligue 1, med bare noen få kamper i CL årlig som høydepunkt.
Var ikke klar over det første, men da gir det mer mening.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Megapixsel skrev: man nov 22, 2021 3:54 pm

Fyyyy faen.
Helt rått å tenke på at dette er tidenes dyreste forsvarsspiller.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Megapixsel skrev: man nov 22, 2021 3:54 pm

Fyyyy faen.
Og dette er uten kampene mot City og Watford.
I tillegg er det vel bare mål og store sjanser mot som vises. Videoen kunne lett ha vært fire ganger så lang.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Yesil skrev: man nov 22, 2021 4:03 pm
Megapixsel skrev: man nov 22, 2021 3:54 pm

Fyyyy faen.
Helt rått å tenke på at dette er tidenes dyreste forsvarsspiller.
Selv med PL-"skatt" var den summen alt for høy.

Varane kostet oppimot 40..

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Hetfield skrev: man nov 22, 2021 3:48 pm
Harduetforslag skrev: man nov 22, 2021 3:44 pm
Hetfield skrev: man nov 22, 2021 3:34 pm Fotballanalytiker Øivind Eide er enig med deg mjordan. Han anbefaler Low som midlertidig med opsjon for forlengelse.
Hva er logikken bak Low, som vel ikke har vært i nærheten av klubbfotball på rundt 20år?
"Han er rutinert og har vært med på mye"

"Men har veldig trua på Brendan Rodgers som en langtidsløsning"


Ellers kan det gå fort med Poch:

Huffda

Sliter med å se for meg at det er så lett å få tak i Poch tilnærmet umiddelbart, PSG har jo sine forventninger til sesongen og kamp om CL, men hvis Poch trykker på så er det jo ikke umulig heller.

Frister jo mer med en stk Hag, men er usikker på hvor rasjonelt det er.

Yesil

Legg inn av Yesil »

tbb skrev: man nov 22, 2021 12:42 pm Kunne kanskje fått en egen tråd på dette? Kjenner ikke retningslinjene her inne, men kjenner jeg Man Utd rett kan dette dra ut…

Liker tanken på Pochettino. Overrasket over hvor lavt i kurs han står i England (ref sosiale medier). ten Hag virker som alles favoritt. Jeg forstår veldig godt at han begeistrer, men jeg tror mange undervurderer verdien av arbeidsforholdene i Ajax. Kanskje også overgangen engelsk fotball vil kunne være.

Et annet ganske sentralt punkt er hvem som passer i organisasjonen. Vanskelig å mene mye om, men det slår meg at Pochettino, som alltid har ønsket mye innflytelse, kan være en ok match. For en ten Hag, som er vant med sportsdirektør og kanskje til og med en daglig leder, som involverer seg i den sportslige driften, kunne kanskje overgangen blitt vel stor?
Mener å huske at du var ganske lunken til Pochettino til Man Utd da han var ledig på markedet, og brukte bl.a det at han ikke har vunnet noe og at Tottenham ikke var bedre på slutten av hans tid der, som argument.

Hva er det som har forandret seg siden den gang? At Solskjær har fått tid? Ser Pochettino bedre ut nå? Andre ting? Personlig synes jeg jo det var rimelig elendig at han ikke klarte å vinne ligaen med PSG, selv om det ser svært lovende ut denne sesongen.

Her tar jeg forbehold, det kan godt være at jeg husker helt feil og blander deg med en annen.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Ikke at jeg skal forsvare Maguire - men sånne compiltations kan få hvem som helst til å se svake ut?

Lezah

Legg inn av Lezah »

eppaen skrev: man nov 22, 2021 4:12 pm Ikke at jeg skal forsvare Maguire - men sånne compiltations kan få hvem som helst til å se svake ut?
Ja, og omvendt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

eppaen skrev: man nov 22, 2021 4:12 pm Ikke at jeg skal forsvare Maguire - men sånne compiltations kan få hvem som helst til å se svake ut?
Absolutt. Men nå er jo han forferdelig svak også. Det er mange situasjoner som ikke er med her også. Spesielt denne sesongen er han knapt med i noen kamper. Borte mot Atalanta må være det beste eksempelet.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Yesil skrev: man nov 22, 2021 4:09 pm
tbb skrev: man nov 22, 2021 12:42 pm Kunne kanskje fått en egen tråd på dette? Kjenner ikke retningslinjene her inne, men kjenner jeg Man Utd rett kan dette dra ut…

Liker tanken på Pochettino. Overrasket over hvor lavt i kurs han står i England (ref sosiale medier). ten Hag virker som alles favoritt. Jeg forstår veldig godt at han begeistrer, men jeg tror mange undervurderer verdien av arbeidsforholdene i Ajax. Kanskje også overgangen engelsk fotball vil kunne være.

Et annet ganske sentralt punkt er hvem som passer i organisasjonen. Vanskelig å mene mye om, men det slår meg at Pochettino, som alltid har ønsket mye innflytelse, kan være en ok match. For en ten Hag, som er vant med sportsdirektør og kanskje til og med en daglig leder, som involverer seg i den sportslige driften, kunne kanskje overgangen blitt vel stor?
Mener å huske at du var ganske lunken til Pochettino til Man Utd da han var ledig på markedet, og brukte bl.a det at han ikke har vunnet noe og at Tottenham ikke var bedre på slutten av hans tid der, som argument.

Hva er det som har forandret seg siden den gang? At Solskjær har fått tid? Ser Pochettino bedre ut nå? Andre ting? Personlig synes jeg jo det var rimelig elendig at han ikke klarte å vinne ligaen med PSG, selv om det ser svært lovende ut denne sesongen.

Her tar jeg forbehold, det kan godt være at jeg husker helt feil og blander deg med en annen.
Litt usikker på hva du sikter til. Når man liker å ta ting ut av sammenheng slik du gjerne gjør er det litt vanskelig. Det er to trenere jeg «alltid» har vært rimelig positiv til de siste fem-seks årene, Conte og Pochettino. Jeg trakk frem begge disse da vi ansatte både LvG og Mourinho. Men det er nok riktig at jeg er mer skeptisk til Pochettino i dag enn jeg var i 2018.

Jeg tror aldri jeg har brukt det mot Pochettino at Spurs ikke var bedre mot slutten. Jeg kan heller ikke huske at jeg har brukt det mot han at han aldri har vunnet noe. Jeg har, tvert i mot, både når det gjelder Pochettino og Klopp, sagt at begge ville vunnet mye dersom de gikk Pep/Mourinho-veien.

Det jeg kan ha trukket frem som et minus med Pochettino er avslutningen i Spurs. De siste månedene. Da tenker jeg ikke på resultatene, men håndteringen av motgangen. Gikk angivelig i kjelleren etter tapet i finalen. Surmuling i påfølgende sesongoppkjøring, og hvordan han så helt ferdig ut fra første runde i PL den sesongen. Samtidig ble han åpenbart ikke backet slik han ønsket (ønsket å kvitte seg med en rekke spillere), og jeg har derfor aldri sett helt på det som en «dealbreaker». Men det etterlot et spørsmålstegn ved han.
Sist redigert av tbb den man nov 22, 2021 4:50 pm, redigert 1 gang totalt.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Hetfield skrev: man nov 22, 2021 3:48 pm
Harduetforslag skrev: man nov 22, 2021 3:44 pm
Hetfield skrev: man nov 22, 2021 3:34 pm Fotballanalytiker Øivind Eide er enig med deg mjordan. Han anbefaler Low som midlertidig med opsjon for forlengelse.
Hva er logikken bak Low, som vel ikke har vært i nærheten av klubbfotball på rundt 20år?
"Han er rutinert og har vært med på mye"

"Men har veldig trua på Brendan Rodgers som en langtidsløsning"

Ellers kan det gå fort med Poch:

Skrev Eide dette? At han har troen på Rodgers?!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hetfield skrev: man nov 22, 2021 3:34 pm Fotballanalytiker Øivind Eide er enig med deg mjordan. Han anbefaler Low som midlertidig med opsjon for forlengelse.
Har Øyvind blitt fotballanalytiker? Jøss.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Kan dere oppdatere oss i Liverpool-tråden når dere har bestemt dere for ny manager?

Yesil

Legg inn av Yesil »

tbb skrev: man nov 22, 2021 4:43 pm
Yesil skrev: man nov 22, 2021 4:09 pm
tbb skrev: man nov 22, 2021 12:42 pm Kunne kanskje fått en egen tråd på dette? Kjenner ikke retningslinjene her inne, men kjenner jeg Man Utd rett kan dette dra ut…

Liker tanken på Pochettino. Overrasket over hvor lavt i kurs han står i England (ref sosiale medier). ten Hag virker som alles favoritt. Jeg forstår veldig godt at han begeistrer, men jeg tror mange undervurderer verdien av arbeidsforholdene i Ajax. Kanskje også overgangen engelsk fotball vil kunne være.

Et annet ganske sentralt punkt er hvem som passer i organisasjonen. Vanskelig å mene mye om, men det slår meg at Pochettino, som alltid har ønsket mye innflytelse, kan være en ok match. For en ten Hag, som er vant med sportsdirektør og kanskje til og med en daglig leder, som involverer seg i den sportslige driften, kunne kanskje overgangen blitt vel stor?
Mener å huske at du var ganske lunken til Pochettino til Man Utd da han var ledig på markedet, og brukte bl.a det at han ikke har vunnet noe og at Tottenham ikke var bedre på slutten av hans tid der, som argument.

Hva er det som har forandret seg siden den gang? At Solskjær har fått tid? Ser Pochettino bedre ut nå? Andre ting? Personlig synes jeg jo det var rimelig elendig at han ikke klarte å vinne ligaen med PSG, selv om det ser svært lovende ut denne sesongen.

Her tar jeg forbehold, det kan godt være at jeg husker helt feil og blander deg med en annen.
Litt usikker på hva du sikter til. Når man liker å ta ting ut av sammenheng slik du gjerne gjør er det litt vanskelig. Det er to trenere jeg «alltid» har vært rimelig positiv til de siste fem-seks årene, Conte og Pochettino. Jeg trakk frem begge disse da vi ansatte både LvG og Mourinho. Men det er nok riktig at jeg er mer skeptisk til Pochettino i dag enn jeg var i 2018.

Jeg tror aldri jeg har brukt det mot Pochettino at Spurs ikke var bedre mot slutten. Jeg kan heller ikke huske at jeg har brukt det mot han at han aldri har vunnet noe. Jeg har, tvert i mot, både når det gjelder Pochettino og Klopp, sagt at begge ville vunnet mye dersom de gikk Pep/Mourinho-veien.

Det jeg kan ha trukket frem som et minus med Pochettino er avslutningen i Spurs. De siste månedene. Da tenker jeg ikke på resultatene, men håndteringen av motgangen. Gikk angivelig i kjelleren etter tapet i finalen. Surmuling i påfølgende sesongoppkjøring, og hvordan han så helt ferdig ut fra første runde i PL den sesongen. Samtidig ble han åpenbart ikke backet slik han ønsket (ønsket å kvitte seg med en rekke spillere), og jeg har derfor aldri sett helt på det som en «dealbreaker». Men det etterlot et spørsmålstegn ved han.
Kommer vel greit frem av mitt innlegg at jeg er usikker på hva som ble meldt da og av hvem. Forsøkte å bla litt tilbake på VGD for å finne svar, men det er helt dødfødt. Sprøtt at de holder det i drift fremdeles.

Det er ikke verre enn at jeg husker det var en Man Utd-supporter som var ganske lunken (ikke veldig negativ heller) til Pochettino, mens de fleste andre var langt mer positiv, da han ble et tema igjen ved sparkingen i Tottenham. Trodde det var deg, men som sagt mulig det var noen andre. Og det var det tydeligvis, dersom det der var det mest kritiske du postet.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Yesil skrev: man nov 22, 2021 4:54 pm Det er ikke verre enn at jeg husker det var en Man Utd-supporter som var ganske lunken (ikke veldig negativ heller) til Pochettino, mens de fleste andre var langt mer positiv, da han ble et tema igjen ved sparkingen i Tottenham. Trodde det var deg, men som sagt mulig det var noen andre. Og det var det tydeligvis, dersom det der var det mest kritiske du postet.
Så vidt jeg husker var de fleste positive til Pochettino. Kan faktisk ikke huske noen som var negative.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Yesil skrev: man nov 22, 2021 4:54 pm
tbb skrev: man nov 22, 2021 4:43 pm
Yesil skrev: man nov 22, 2021 4:09 pm
Mener å huske at du var ganske lunken til Pochettino til Man Utd da han var ledig på markedet, og brukte bl.a det at han ikke har vunnet noe og at Tottenham ikke var bedre på slutten av hans tid der, som argument.

Hva er det som har forandret seg siden den gang? At Solskjær har fått tid? Ser Pochettino bedre ut nå? Andre ting? Personlig synes jeg jo det var rimelig elendig at han ikke klarte å vinne ligaen med PSG, selv om det ser svært lovende ut denne sesongen.

Her tar jeg forbehold, det kan godt være at jeg husker helt feil og blander deg med en annen.
Litt usikker på hva du sikter til. Når man liker å ta ting ut av sammenheng slik du gjerne gjør er det litt vanskelig. Det er to trenere jeg «alltid» har vært rimelig positiv til de siste fem-seks årene, Conte og Pochettino. Jeg trakk frem begge disse da vi ansatte både LvG og Mourinho. Men det er nok riktig at jeg er mer skeptisk til Pochettino i dag enn jeg var i 2018.

Jeg tror aldri jeg har brukt det mot Pochettino at Spurs ikke var bedre mot slutten. Jeg kan heller ikke huske at jeg har brukt det mot han at han aldri har vunnet noe. Jeg har, tvert i mot, både når det gjelder Pochettino og Klopp, sagt at begge ville vunnet mye dersom de gikk Pep/Mourinho-veien.

Det jeg kan ha trukket frem som et minus med Pochettino er avslutningen i Spurs. De siste månedene. Da tenker jeg ikke på resultatene, men håndteringen av motgangen. Gikk angivelig i kjelleren etter tapet i finalen. Surmuling i påfølgende sesongoppkjøring, og hvordan han så helt ferdig ut fra første runde i PL den sesongen. Samtidig ble han åpenbart ikke backet slik han ønsket (ønsket å kvitte seg med en rekke spillere), og jeg har derfor aldri sett helt på det som en «dealbreaker». Men det etterlot et spørsmålstegn ved han.
Kommer vel greit frem av mitt innlegg at jeg er usikker på hva som ble meldt da og av hvem. Forsøkte å bla litt tilbake på VGD for å finne svar, men det er helt dødfødt. Sprøtt at de holder det i drift fremdeles.

Det er ikke verre enn at jeg husker det var en Man Utd-supporter som var ganske lunken (ikke veldig negativ heller) til Pochettino, mens de fleste andre var langt mer positiv, da han ble et tema igjen ved sparkingen i Tottenham. Trodde det var deg, men som sagt mulig det var noen andre. Og det var det tydeligvis, dersom det der var det mest kritiske du postet.
Jeg diskuterte dette med et par stykker selv. En var svensken. En anne Locke (som var opptatt av om han var en vinner).

Et annet poeng som jeg kan ha trukket frem er at han kanskje ikke vil ha samme edgen som da han kom til PL og at det i dag er flere alternativer. Da han kom var han kanskje den første representanten i PL fordi det mange i dag anser som «moderne fotball»; høyt press, soneforsvar og høy ballbesittelse (fokus på å spille seg ut fra forsvar og hvordan man omstiller fra forsvar til angrep). Han tok mange litt på sengen, mens han i dag vil møte lag med samme tilnærming eller lag som har flere mottrekk. Det synes jeg fortsatt er relevant, men vi må likevel gå for en slik type trener.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Er det noen fine sider med oversikt over antallet trekk/pasninger før balltap?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

tbb skrev: man nov 22, 2021 4:44 pmSkrev Eide dette? At han har troen på Rodgers?!
Skal finne videosamtalen med VG igjen og sitere han ordrett, dette sa han etter Low-monologen:

"Over tid her nå tror jeg Rodgers kan være en god mann, selv om han har hatt en dårlig opplevelse med Leicester sånn det ser ut nå. Men han er en mann jeg har veldig tro på da"

startelver

Legg inn av startelver »

Interessant , det er vel kanskje en switch på gang hvis de rike eierne til PSG ønsker Zidane inn asap ,

Poch til United kan fort skje da.
Sist redigert av startelver den man nov 22, 2021 6:24 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»