Er VGD stengt permanent..?

LĂ„st
pfrog567

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av pfrog567 »

Luna_mendax skrev: ↑ons nov 17, 2021 6:06 pm Det ser ikke ut som Script har skrevet noe siden mandag.
Har han blitt kastet ut? 😼
H_n mÄ jo bli lei av Ä poste innlegg pÄ innlegg og fÄr ingen respons pÄ de. Samme med MorganBlueKane , Frode57 og Erdetslik, for de tar ogsÄ en pause i blant ser jeg. Men jeg fÄr ikke logge meg inn der. Samme det, ikke noe tap akkurat.

Downlight

Legg inn av Downlight »

La inn en kommentar under en sportsartikkel i VG om at det ikke var mye diskusjon pÄ VGD pÄ de temaene det var linket til i sportsartikkelen.
Kommentaren ble slettet av moderator.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

pfrog567 skrev: ↑man nov 22, 2021 7:33 pm
Luna_mendax skrev: ↑ons nov 17, 2021 6:06 pm Det ser ikke ut som Script har skrevet noe siden mandag.
Har han blitt kastet ut? 😼
H_n mÄ jo bli lei av Ä poste innlegg pÄ innlegg og fÄr ingen respons pÄ de. Samme med MorganBlueKane , Frode57 og Erdetslik, for de tar ogsÄ en pause i blant ser jeg. Men jeg fÄr ikke logge meg inn der. Samme det, ikke noe tap akkurat.
Tror ikke Script bryr seg om respons. Til det er mye av det han skriver helt ut i tÄka, og svarer heller ikke nÄr noen en gang kommenterer. Er helt umulig Ä fÄ noe fornuftig av han i forhold til mureriet.

Er jo mulig at de har kommet og tatt han med til den morsomme garden hvor livet er vakkert hele tiden.
Ho ho, hee hee, ha ha.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Justice 97 skrev: ↑man nov 22, 2021 8:47 pm
Downlight skrev: ↑man nov 22, 2021 7:33 pm La inn en kommentar under en sportsartikkel i VG om at det ikke var mye diskusjon pĂ„ VGD pĂ„ de temaene det var linket til i sportsartikkelen.
Kommentaren ble slettet av moderator.
Er det mulig....! :shock:
Nord-Korea og Kinatakter over det de driver med atm.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

NĂ„ har de foretatt enda en nedgradering. Er som Ă„ se en voksfigur smelte dette.

Skal du inn pÄ feks "Fotball - Norsk" nÄ gjennom kompasset sÄ er det 4 klikk for Ä komme dit. Men sÄ har de lagt menyen ute til venstre, sÄ det er jo egentlig ikke noe poeng med kompasset lengre? Hvis jeg skal tippe sÄ er kompasset hjertebarnet som oyssol tviholder pÄ.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

sexxes skrev: ↑man nov 22, 2021 8:44 pm
Tror ikke Script bryr seg om respons. Til det er mye av det han skriver helt ut i tÄka, og svarer heller ikke nÄr noen en gang kommenterer. Er helt umulig Ä fÄ noe fornuftig av han i forhold til mureriet.

Er jo mulig at de har kommet og tatt han med til den morsomme garden hvor livet er vakkert hele tiden.
Ho ho, hee hee, ha ha.
:lol: :lol:

Lezah

Legg inn av Lezah »

Script, Frode og Oyssol pluss et par retarderte svensker. Hvem vil ikke vÊre med pÄ den festen???

(Enda ikke fÄtt et svar pÄ hvorfor jeg er utestengt, stor humor)

startelver

Legg inn av startelver »

Downlight skrev: ↑man nov 22, 2021 7:33 pm La inn en kommentar under en sportsartikkel i VG om at det ikke var mye diskusjon pĂ„ VGD pĂ„ de temaene det var linket til i sportsartikkelen.
Kommentaren ble slettet av moderator.
Driver Gavekort og Øystein med Ä redigere kommentarfeltene der ogsÄ ?

Brukeravatar
Keva
Innlegg: 447

Legg inn av Keva »

NĂ„ har de gudhjelpe meg begynt Ă„ sende e-post om varsler:

"Du har 19 uleste varsler pÄ VGD
Korgutt svarte pÄ Niconis ordlek - ellevte trÄd
Er fortsatt SalonggevĂŠr som gjelder."

Korgutt svarte pÄ Niconis ordlek - ellevte trÄd
SalonggevĂŠr
________________________________
+ (18 tilsvarende meldinger, til dels svĂŠrt gamle)

Og til slutt en link:

GĂ„ til VGD
__________________________________

Dette gjelder jo helt sikkert flere - for de hÞye herrer har naturligvis registrert at jeg og andre ikke har postet der siden de fÞrste dagene etter raseringen, og nÄ slÄr panikken inn, nÄr de fÄr konsekvensene i fjeset - nemlig at folk har mistet interessen for dem og foretrekker et annet forum.

Dette er patetisk.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Keva skrev: ↑ons des 01, 2021 1:51 pm NĂ„ har de gudhjelpe meg begynt Ă„ sende e-post om varsler:


Dette er patetisk.
Imens har jeg sendt 5 mailer eller noe og spurt om hvorfor jeg er utestengt (tror jeg, da). FÄtt ETT svar, etter fÞrste purring, og da lurte de pÄ hva nicket mitt var. Deretter ingenting.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg fikk varsel i dag pÄ epost om at jeg fÞlger med pÄ en VGD trÄd, men jeg fÄr jo ikke engang logget inn pÄ VGD. Er jo sperret for meg.

lsklars

Legg inn av lsklars »

FÄtt mail jeg og. Kjenner ingen nÄde, de frekkasene. Avmeldte selvsagt med engang.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Keva skrev: ↑ons des 01, 2021 1:51 pm NĂ„ har de gudhjelpe meg begynt Ă„ sende e-post om varsler:

"Du har 19 uleste varsler pÄ VGD
Korgutt svarte pÄ Niconis ordlek - ellevte trÄd
Er fortsatt SalonggevĂŠr som gjelder."

Korgutt svarte pÄ Niconis ordlek - ellevte trÄd
SalonggevĂŠr
________________________________
+ (18 tilsvarende meldinger, til dels svĂŠrt gamle)

Og til slutt en link:

GĂ„ til VGD
__________________________________

Dette gjelder jo helt sikkert flere - for de hÞye herrer har naturligvis registrert at jeg og andre ikke har postet der siden de fÞrste dagene etter raseringen, og nÄ slÄr panikken inn, nÄr de fÄr konsekvensene i fjeset - nemlig at folk har mistet interessen for dem og foretrekker et annet forum.

Dette er patetisk.
Jeg fikk varsel om svar som Jhinx og Sapient-x har kommet med til hverandre.
Selv har jeg ikke deltatt i trÄden i det hele tatt.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Luna_mendax skrev: ↑ons des 01, 2021 5:20 pm
Keva skrev: ↑ons des 01, 2021 1:51 pm NĂ„ har de gudhjelpe meg begynt Ă„ sende e-post om varsler:

"Du har 19 uleste varsler pÄ VGD
Korgutt svarte pÄ Niconis ordlek - ellevte trÄd
Er fortsatt SalonggevĂŠr som gjelder."

Korgutt svarte pÄ Niconis ordlek - ellevte trÄd
SalonggevĂŠr
________________________________
+ (18 tilsvarende meldinger, til dels svĂŠrt gamle)

Og til slutt en link:

GĂ„ til VGD
__________________________________

Dette gjelder jo helt sikkert flere - for de hÞye herrer har naturligvis registrert at jeg og andre ikke har postet der siden de fÞrste dagene etter raseringen, og nÄ slÄr panikken inn, nÄr de fÄr konsekvensene i fjeset - nemlig at folk har mistet interessen for dem og foretrekker et annet forum.

Dette er patetisk.
Jeg fikk varsel om svar som Jhinx og Sapient-x har kommet med til hverandre.
Selv har jeg ikke deltatt i trÄden i det hele tatt.
MeningslĂžse greier. :cry:

joplina

Legg inn av joplina »

lsklars skrev: ↑ons des 01, 2021 2:31 pm FĂ„tt mail jeg og. Kjenner ingen nĂ„de, de frekkasene. Avmeldte selvsagt med engang.
***********
Hehe..jeg fikk ogsÄ mail i gÄr. Som fortalte at Perchi hadde svart pÄ en av mine kommentarer.
Det mÄ ha vÊrt en gammel kommentar da jeg ikke har skrevet svar pÄ noens innlegg etter den famÞse raseringen av VGD.
Det lukter et snev desperasjon av slike mailer

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Hehe..VGDĂžd.
Utrolig at de gidder Ä tviholde pÄ det idiotiske konseptet sitt.
Jaja.. Olsson og vgd har da trygg jobb, da de mÄ taste hele dagen for Ä holde forumet i live.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det er helt tydelig at de er enormt stresset nÄ. 99% av forumet har rÞmt, og snart et halvt Är senere selv etter Ä ha forsÞkt Ä lÞfte aktiviteten pÄ flere mÄter ligger VGD der brakk med noen fÄ nutcases som er aktive.

Og er man stressa, ja da gjĂžr man desperate ting. Som for eksempel Ă„ sende en mail til alle brukere for Ă„ se om noen kommer tilbake og er aktive.

Men FD med 300.000 innlegg pĂ„ under 6 mĂ„neder har tatt knekken pĂ„ VGD. Og ingen skal si at de ikke var advart. De fikk negative tilbakemeldinger fra Mod’ene (ikke de som ble importert fra Diskusjon som senior-Mods, og jeg mistenker at de ble hentet pĂ„ grunn av at tilbakemeldingene og entusiasmen fra det eksisterende Mod-teamet var labre. Glemmer ikke Stormoens utbrudd der han sablet ned nye VGD med fynd og klem en uke fĂžr lansering) og ikke minst i trĂ„dene som omhandlet nytt forum der det haglet med bekymringer og negativ feedback.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jeg har ogsÄ fÄtt mail, hyggelig Ä bli inkludert, selv om man fortsatt er blokket der inne 8-)

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Chromeback skrev: ↑tor des 02, 2021 9:05 am Jeg har ogsĂ„ fĂ„tt mail, hyggelig Ă„ bli inkludert, selv om man fortsatt er blokket der inne 8-)
Har ikke fĂ„tt det engang, jeg! Tror jeg er folkefiende nummer 1 sammen med noen av de andre 😂

Brukeravatar
BBQsaus
Innlegg: 304

Legg inn av BBQsaus »

Dette forumet er uansett mye bedre enn VGD var de siste Ă„rene. Og ikke minst er det fint Ă„ ha et forum som ikke stenger kl 23 om kvelden!

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1464

Legg inn av 4pLaY »

missChance skrev: ↑tor des 02, 2021 9:14 am
Chromeback skrev: ↑tor des 02, 2021 9:05 am Jeg har ogsĂ„ fĂ„tt mail, hyggelig Ă„ bli inkludert, selv om man fortsatt er blokket der inne 8-)
Har ikke fĂ„tt det engang, jeg! Tror jeg er folkefiende nummer 1 sammen med noen av de andre 😂
Jeg har heller ikke fÄtt noe, men jeg ser at kontoen min enda er aktiv, en konto jeg ba dem slette for 4/5 mÄneder siden.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

missChance skrev: ↑tor des 02, 2021 9:14 am
Chromeback skrev: ↑tor des 02, 2021 9:05 am Jeg har ogsĂ„ fĂ„tt mail, hyggelig Ă„ bli inkludert, selv om man fortsatt er blokket der inne 8-)
Har ikke fĂ„tt det engang, jeg! Tror jeg er folkefiende nummer 1 sammen med noen av de andre 😂
Haha, skal sies at det var en Mail som egentlig bare var av typen «det er ett nytt innlegg i en av trÄdene du har lagt under favoritter», sÄ det var en utspekulert vri.

Heldigvis er man klar over hvor dÞdt forumet er, sÄ det er enkelt Ä overse 8-)

Edit: Blir nesten litt fornĂŠrmet hvis jeg er fjernet som folkefiende der inne, for Ăžvrig :x :x
Sist redigert av Chromeback den tor des 02, 2021 9:51 am, redigert 1 gang totalt.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Justice 97 skrev: ↑man nov 22, 2021 9:00 pm
SirJames skrev: ↑man nov 22, 2021 8:56 pm
Justice 97 skrev: ↑man nov 22, 2021 8:47 pm

Er det mulig....! :shock:
Nord-Korea og Kinatakter over det de driver med atm.
oyssol og de to vemmelige hjelperne skal kun ha konstruktive tilbakemeldinger!!
Haha, innertier.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

4pLaY skrev: ↑tor des 02, 2021 9:34 am
missChance skrev: ↑tor des 02, 2021 9:14 am
Chromeback skrev: ↑tor des 02, 2021 9:05 am Jeg har ogsĂ„ fĂ„tt mail, hyggelig Ă„ bli inkludert, selv om man fortsatt er blokket der inne 8-)
Har ikke fĂ„tt det engang, jeg! Tror jeg er folkefiende nummer 1 sammen med noen av de andre 😂
Jeg har heller ikke fÄtt noe, men jeg ser at kontoen min enda er aktiv, en konto jeg ba dem slette for 4/5 mÄneder siden.
De mÄ jo vise at de har brukere ... :D

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Chromeback skrev: ↑tor des 02, 2021 9:35 am
missChance skrev: ↑tor des 02, 2021 9:14 am
Chromeback skrev: ↑tor des 02, 2021 9:05 am Jeg har ogsĂ„ fĂ„tt mail, hyggelig Ă„ bli inkludert, selv om man fortsatt er blokket der inne 8-)
Har ikke fĂ„tt det engang, jeg! Tror jeg er folkefiende nummer 1 sammen med noen av de andre 😂
Haha, skal sies at det var en Mail som egentlig bare var av typen «det er ett nytt innlegg i en av trÄdene du har lagt under favoritter», sÄ det var en utspekulert vri.

Heldigvis er man klar over hvor dÞdt forumet er, sÄ det er enkelt Ä overse 8-)

Edit: Blir nesten litt fornĂŠrmet hvis jeg er fjernet som folkefiende der inne, for Ăžvrig :x :x
Det kan jo hende de lurer til seg noen! 😄

Ja, det ville vĂŠre veldig urettferdig om du mistet statusen som folkefiende. Skriv og klag!

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

4pLaY skrev: ↑tor des 02, 2021 9:34 am Jeg har heller ikke fĂ„tt noe, men jeg ser at kontoen min enda er aktiv, en konto jeg ba dem slette for 4/5 mĂ„neder siden.
De slettet faktisk kontoen min, men fÞrst etter to runder med purringer der jeg pÄpekte at kontoen ikke var slettet til tross for at de hadde gitt meg beskjed om at den var det. I tillegg fikk jeg fremdeles opp innleggende fra VGD pÄ Schipstedt-kontoen min, til tross for lovnader at denne koblingen skulle fjernes.

Har bedt om Ä fÄ utlevert data igjen, sÄ fÄr vi se om de har klart det denne gangen :D :D :D

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1464

Legg inn av 4pLaY »

newsflash skrev: ↑tor des 02, 2021 10:21 am
4pLaY skrev: ↑tor des 02, 2021 9:34 am Jeg har heller ikke fĂ„tt noe, men jeg ser at kontoen min enda er aktiv, en konto jeg ba dem slette for 4/5 mĂ„neder siden.
De slettet faktisk kontoen min, men fÞrst etter to runder med purringer der jeg pÄpekte at kontoen ikke var slettet til tross for at de hadde gitt meg beskjed om at den var det. I tillegg fikk jeg fremdeles opp innleggende fra VGD pÄ Schipstedt-kontoen min, til tross for lovnader at denne koblingen skulle fjernes.

Har bedt om Ä fÄ utlevert data igjen, sÄ fÄr vi se om de har klart det denne gangen :D :D :D
SÄpass ja, tror ikke jeg orker bruke tiden min pÄ slikt, kontoen fÄr bare vÊre der en sÄ lenge :).

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

4pLaY skrev: ↑tor des 02, 2021 10:28 am
newsflash skrev: ↑tor des 02, 2021 10:21 am
4pLaY skrev: ↑tor des 02, 2021 9:34 am Jeg har heller ikke fĂ„tt noe, men jeg ser at kontoen min enda er aktiv, en konto jeg ba dem slette for 4/5 mĂ„neder siden.
De slettet faktisk kontoen min, men fÞrst etter to runder med purringer der jeg pÄpekte at kontoen ikke var slettet til tross for at de hadde gitt meg beskjed om at den var det. I tillegg fikk jeg fremdeles opp innleggende fra VGD pÄ Schipstedt-kontoen min, til tross for lovnader at denne koblingen skulle fjernes.

Har bedt om Ä fÄ utlevert data igjen, sÄ fÄr vi se om de har klart det denne gangen :D :D :D
SÄpass ja, tror ikke jeg orker bruke tiden min pÄ slikt, kontoen fÄr bare vÊre der en sÄ lenge :).
Ser pÄ det som litt underholdning Ä vÊre et hÄr i suppa :lol:

SirJames

Legg inn av SirJames »

PapaSmurf skrev: ↑tor des 02, 2021 8:55 am Det er helt tydelig at de er enormt stresset nĂ„. 99% av forumet har rĂžmt, og snart et halvt Ă„r senere selv etter Ă„ ha forsĂžkt Ă„ lĂžfte aktiviteten pĂ„ flere mĂ„ter ligger VGD der brakk med noen fĂ„ nutcases som er aktive.

Og er man stressa, ja da gjĂžr man desperate ting. Som for eksempel Ă„ sende en mail til alle brukere for Ă„ se om noen kommer tilbake og er aktive.

Men FD med 300.000 innlegg pĂ„ under 6 mĂ„neder har tatt knekken pĂ„ VGD. Og ingen skal si at de ikke var advart. De fikk negative tilbakemeldinger fra Mod’ene (ikke de som ble importert fra Diskusjon som senior-Mods, og jeg mistenker at de ble hentet pĂ„ grunn av at tilbakemeldingene og entusiasmen fra det eksisterende Mod-teamet var labre. Glemmer ikke Stormoens utbrudd der han sablet ned nye VGD med fynd og klem en uke fĂžr lansering) og ikke minst i trĂ„dene som omhandlet nytt forum der det haglet med bekymringer og negativ feedback.
What he said âŹ†ïž

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Tegnt pÄ at nÄdestÞter for VGD har kommet mÄ vÊre det faktum det i kategorien "Tilbakemeldinger" sÄ er siste innlegg fra 27 Oktober fra brukeren til VGD som legger ut om nye oppdateringer og etter dette er det ÞredÞvende stillhet i trÄden og pÄ dette tidspunktet resignerte den siste skansen som har mast om Ä rulle tilbake til gamle VGD.

LĂ„st

GÄ tilbake til «Aktuelt»