Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Lumanza »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 8:49 pm Gratulerer med dagens fantasypoeng til alle som har Ronaldo på FPL til 12.4. Leveranse.
That fear of jealousy was staring at me through his eyes.
Ronaldo-eierene kan først og fremst prise seg lykkelig over Solskjær-exit, selvom Ronaldo har levert greit i denne epoken, hvis vi tar med CL også.
Havertz-skaden kom jo beleielig? :lol:

Var jo ikke måte på hvordan Kane ble hypet opp etter fire mål mot San Marino :D
Sist redigert av Lumanza den tir nov 23, 2021 8:57 pm, redigert 2 ganger totalt.

Robin

Legg inn av Robin »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 8:49 pm Gratulerer med dagens fantasypoeng til alle som har Ronaldo på FPL til 12.4. Leveranse.
Haha.

Knekk med Chelsea-backene. Hadde innkassert benk på begge to i dag allerede jeg.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Skal man la Azpi få en kamp til da kanskje?🥺

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Er man overrasket over at Chelsea topper laget hjemme mot Juve? De vil toppe laget også til helgen, og midtuken etter. Om det ikke kommer skader såklart. Dette er spillerne betalt for, og skal klare et tøft kampprogram. Tuchel kjører ikke samme roulette taktikk som Pep, hvertfall ikke siden James og Chilwell har tatt plassene sine tilbake med bravur. Skjønt, jeg ville ikke triple cappa noen av dem for å si det sånn, men å benke eller selge dem er i min bok på grensen til galskap.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Robin skrev: tir nov 23, 2021 8:55 pm Haha.

Knekk med Chelsea-backene. Hadde innkassert benk på begge to i dag allerede jeg.
Man blir bitter når spissene mine ikke har scoret på 3-4 runder. Latterlig return derifra. Sjansene pr nå er større for at dagens vingbacker også starter til helgen, men hadde ikke blitt overrasket om Alonso eller Azpi spiller fra start etter mange kamper for James/Chilwell. Man starter jo uansett begge om man har dem og håper at de enten starter eller har 90 min på benk. En benking i ny og ne er uansett risikoen man visste om da man valgte oppsiden og hentet de inn.

Der skulle Chilwell ha puttet forresten. Som om vi ikke visste fra før at han kommer i helt latterlig offensive posisjoner fra sin posisjon på venstresiden.

Robin

Legg inn av Robin »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 9:02 pm
Robin skrev: tir nov 23, 2021 8:55 pm Haha.

Knekk med Chelsea-backene. Hadde innkassert benk på begge to i dag allerede jeg.
Man blir bitter når spissene mine ikke har scoret på 3-4 runder. Latterlig return derifra. Sjansene pr nå er større for at dagens vingbacker også starter til helgen, men hadde ikke blitt overrasket om Alonso eller Azpi spiller fra start etter mange kamper for James/Chilwell. Man starter jo uansett begge om man har dem og håper at de enten starter eller har 90 min på benk. En benking i ny og ne er uansett risikoen man visste om da man valgte oppsiden og hentet de inn.

Der skulle Chilwell ha puttet forresten. Som om vi ikke visste fra før at han kommer i helt latterlig offensive posisjoner fra sin posisjon på venstresiden.
Bare å starte ja, man skal ha konkrete Tüchel kommentarer for å gjøre noe annet. Bare å stå i det til forutsetningene eventuelt er drastisk endret.

Chilwell scorer til helgen. Ikke en spiller i PL de dype løpene hans passer bedre mot, enn AwB. Helt lost når det skjer for mye rundt ham.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 7:34 pm Lukaku skal være tilbake på Chelsea-benken idag. Løper ikke for å hente ham inn igjen. James og Chilwell starter nok en gang, redd for at en av dem ikke starter mot United til helgen.
Vet du om Havertz sin skade er alvorlig?
(Byttet han ut for Jota i helgen, men kan vel fort bli mer spilletid fortere enn antatt på Werner / Lukaku i såfall?)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: tir nov 23, 2021 9:21 pm Vet du om Havertz sin skade er alvorlig?
(Byttet han ut for Jota i helgen, men kan vel fort bli mer spilletid fortere enn antatt på Werner / Lukaku i såfall?)
Skal ikke være noe alvorlig, men Chelsea sine skader har vært litt rare under Tuchel. Ofte sier han at det er mindre greier, så tar det plutselig 4 uker før spilleren er tilbake.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 9:28 pm
K-Torget skrev: tir nov 23, 2021 9:21 pm Vet du om Havertz sin skade er alvorlig?
(Byttet han ut for Jota i helgen, men kan vel fort bli mer spilletid fortere enn antatt på Werner / Lukaku i såfall?)
Skal ikke være noe alvorlig, men Chelsea sine skader har vært litt rare under Tuchel. Ofte sier han at det er mindre greier, så tar det plutselig 4 uker før spilleren er tilbake.
Kanskje Werner / Lukaku må på fortere enn planlagt da..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kante ut med skade, såg ikke helt bra ut..

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: tir nov 23, 2021 9:38 pm Kante ut med skade, såg ikke helt bra ut..
En slags synergi-effekt av at jeg hentet inn James. Nå blir det helt slutt på CS for Chelsea samt massiv rullering på backene ;)

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Deila skrev: tir nov 23, 2021 9:43 pm
K-Torget skrev: tir nov 23, 2021 9:38 pm Kante ut med skade, såg ikke helt bra ut..
En slags synergi-effekt av at jeg hentet inn James. Nå blir det helt slutt på CS for Chelsea samt massiv rullering på backene ;)
Skal vi legge ned veto mot jinxe-kommentarer i denne tråden?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: tir nov 23, 2021 9:45 pm
Deila skrev: tir nov 23, 2021 9:43 pm
K-Torget skrev: tir nov 23, 2021 9:38 pm Kante ut med skade, såg ikke helt bra ut..
En slags synergi-effekt av at jeg hentet inn James. Nå blir det helt slutt på CS for Chelsea samt massiv rullering på backene ;)
Skal vi legge ned veto mot jinxe-kommentarer i denne tråden?
Enten så ryker CS for Chelsea fremover eller så blir det en voldsom rullering på backene.. 8-)

Deila

Legg inn av Deila »

Trolljegeren skrev: tir nov 23, 2021 9:45 pm
Deila skrev: tir nov 23, 2021 9:43 pm
K-Torget skrev: tir nov 23, 2021 9:38 pm Kante ut med skade, såg ikke helt bra ut..
En slags synergi-effekt av at jeg hentet inn James. Nå blir det helt slutt på CS for Chelsea samt massiv rullering på backene ;)
Skal vi legge ned veto mot jinxe-kommentarer i denne tråden?
Vedtatt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Reece James er så latterlig. 2 målpoeng og CS til helgen. Driter i jinx.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Virker som Chilwell har sluknet litt

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sodajr skrev: tir nov 23, 2021 10:15 pm Virker som Chilwell har sluknet litt
Uenig. Han har 3-4 avslutninger idag.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

James må på…

Deila

Legg inn av Deila »

Sodajr skrev: tir nov 23, 2021 10:15 pm Virker som Chilwell har sluknet litt
Jinx?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Nå melder CHO seg på, synd det er feil kamp :(

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Deila skrev: tir nov 23, 2021 10:16 pm
Sodajr skrev: tir nov 23, 2021 10:15 pm Virker som Chilwell har sluknet litt
Jinx?
Vertfall i forhold til James.
Siste 4: James 53p, Chilwell 33p!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chilwell nede for telling. Hvem jinxet? Ser faktisk ut til at han må ut med en vridning, fort et par uker det.

Helvetes CL, sist var det Werner og Lukaku.

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Røk kneet til Chilwell nå da?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Chilwell støttes av banen :(

Deila

Legg inn av Deila »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 10:24 pm Hvem jinxet?
Sodajr må nok ta den på sin kappe.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Liverpoolodd94 skrev: tir nov 23, 2021 10:26 pm Røk kneet til Chilwell nå da?
Tipper 1-2 uker med en liten vridning. Får se hva man gjør, avhenger av pressekonferanse med Tuchel før helgen

Alonso virkelig i kulden, ser ut til at Azpi går ut til venstre framfor Alonso.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Der ser man hvorfor man avventer bytter til etter midtukekampene.

guru

Legg inn av guru »

Nok en påminnelse om å vente med bytter. 65k har hentet inn Chilwell allerede og gikk på en smell.

Nå blir det mer hodebry.....

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: tir nov 23, 2021 10:34 pm Nok en påminnelse om å vente med bytter. 65k har hentet inn Chilwell allerede og gikk på en smell.

Nå blir det mer hodebry.....
Når jeg ser videoen på nytt frykter jeg leddbånd her altså. Tenkte først liten vridning, men synes ikke det ser bra etter noen flere visninger. Nitrist isåfall for en spiller i sitt livs form.
Sist redigert av Lew_Ashby den tir nov 23, 2021 10:52 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 10:49 pm
guru skrev: tir nov 23, 2021 10:34 pm Nok en påminnelse om å vente med bytter. 65k har hentet inn Chilwell allerede og gikk på en smell.

Nå blir det mer hodebry.....
Når jeg ser videoen på nytt frykter jeg leddbånd her altså. Tenkte først liten vridning, men synes ikke det ser bra etter noen flere visninger. Nitrist isåfall for en spiller i sitt livs form isåfall.
Første jeg tenkte når jeg såg skaden var leddbånd, men håper jeg tar veldig feil og det kun er en liten vridning..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»