Manchester United

Svar
Retnuh

Re: Manchester United

Legg inn av Retnuh »

greyserpent skrev: tir nov 23, 2021 10:53 pm Barcas avansement henger i en tynn tråd også.
Haha, må vinne borte mot Bayern. RIP.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Forventer et sykt rart lag i YB-kampen. Ytterpunktene av aldersskalaen.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Lezah skrev: tir nov 23, 2021 10:57 pm Forventer et sykt rart lag i YB-kampen. Ytterpunktene av aldersskalaen.
Mata med kidsa sine.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Lezah skrev: tir nov 23, 2021 10:57 pm Forventer et sykt rart lag i YB-kampen. Ytterpunktene av aldersskalaen.
Blir nok nogenlunde toppet lag som vanlig. Ronaldo spiller 100% sikkert. Han skal ha CL-scoringene sine.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Ale skrev: tir nov 23, 2021 11:24 pm Er gruppeseieren i boks, eller trengs det en U mot YB?
Er i boks på innbyrdes mot Villarreal.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dere har absolutt en sjanse på Stamford til helgen. Ser ut til at både Kante, Chilwell, Havertz og Kovacic alle er ute. Lukaku nok på benk, men ikke sikker på om det er positivt for dere etter skadeoppholdet. En sentralmidtbane med Jorginho og RLC bør være mulig å utnytte.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 11:49 pm Dere har absolutt en sjanse på Stamford til helgen. Ser ut til at både Kante, Chilwell, Havertz og Kovacic alle er ute. Lukaku nok på benk, men ikke sikker på om det er positivt for dere etter skadeoppholdet. En sentralmidtbane med Jorginho og RLC bør være mulig å utnytte.
Det hadde vært for bra. Chelsea-poengtap i tittelkampen og Carrick med ny kontrakt er vel ikke for mye å be om?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Var dette Carrick fortjeneste på kun 2 dager niks

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Carrick er en veldig solid manager.

Jeg har Downs syndrom btw.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Hvis noen lurer på hva en manager i verdensklasse kan gjøre med et lag så look to Chelsea. Herlighet for en forvandling. Chelsea var der United er nå - gode på sitt beste men hadde for mange strukturelle feil. Da nytter det ikke med ryktene om Rodgers og den slags hylle.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Lezah skrev: tir nov 23, 2021 9:29 pm
Mjordan23 skrev: tir nov 23, 2021 9:14 pm Deilig at laget holder nullen for en gangs skyld, merkverdig også hvordan kampen snudde da Bruno/Rashford kom innpå.
Joa, men det er mer DDG en flott defensiv struktur.
Den ene redning DDG har i andre omgang var matchavgjørende, ingen tvil om det. Ellers skaper jo ikke Villareal allverden, man ble i allefall ikke rundspilt i samme stil som på OT.
Ellers er det jo tidlig å si hva Carrick kan få til selvfølgelig, men han kommer nok til å ta andre grep enn OGS virker det som.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Solskjær donerer £7,5m til veldedighet. Visstnok sluttpakken han får av United.
Det er klasse det.

startelver

Legg inn av startelver »

Ale skrev: ons nov 24, 2021 1:07 am Carrick, McKenna og Phelan er fortsatt frauds.

Burde blitt sparket samtidig som Solskjær.
2 seire til, bl.a mot Chelsea så får de 5-årskontrakt hele gjengen.

startelver

Legg inn av startelver »

Megapixsel skrev: ons nov 24, 2021 9:50 am Solskjær donerer £7,5m til veldedighet. Visstnok sluttpakken han får av United.
Det er klasse det.
Dette var bare rykter fra en udokumentert kilde fra Twitter, blitt avvist fra de fleste. Kan du finne en troverdig kilde til dette så gratulerer.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Retnuh skrev: tir nov 23, 2021 11:10 pm
Lezah skrev: tir nov 23, 2021 10:57 pm Forventer et sykt rart lag i YB-kampen. Ytterpunktene av aldersskalaen.
Blir nok nogenlunde toppet lag som vanlig. Ronaldo spiller 100% sikkert. Han skal ha CL-scoringene sine.
Vi bør holde en del folk i gang, men bare det at DVB startet en viktig kamp viser at ting ikke er "som vanlig" lenger.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

startelver skrev: ons nov 24, 2021 10:32 am
Megapixsel skrev: ons nov 24, 2021 9:50 am Solskjær donerer £7,5m til veldedighet. Visstnok sluttpakken han får av United.
Det er klasse det.
Dette var bare rykter fra en udokumentert kilde fra Twitter, blitt avvist fra de fleste. Kan du finne en troverdig kilde til dette så gratulerer.
Det er mulig det, har ingen aning. Bare tok det for god fisk en tidlig morgen før kaffen :)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mjordan23 skrev: ons nov 24, 2021 9:47 am Den ene redning DDG har i andre omgang var matchavgjørende, ingen tvil om det. Ellers skaper jo ikke Villareal allverden, man ble i allefall ikke rundspilt i samme stil som på OT.
Ellers er det jo tidlig å si hva Carrick kan få til selvfølgelig, men han kommer nok til å ta andre grep enn OGS virker det som.
Han hadde vel i all fall to ganske gode redninger i første omgang. Jeg husker ikke helt hele kampen, men ser VGlive skrev "De Gea redder - og redder. Har reddet United fra 0-1 et par ganger." BBC har han som MOTM (i all fall Uniteds beste).

Men ja, vi forsvarte oss særlig i andre omgang bedre enn på en stund. Hvor mye som var oss og hvor mye som var Villarreal er jeg usikker på.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Lezah skrev: ons nov 24, 2021 11:11 am
Mjordan23 skrev: ons nov 24, 2021 9:47 am Den ene redning DDG har i andre omgang var matchavgjørende, ingen tvil om det. Ellers skaper jo ikke Villareal allverden, man ble i allefall ikke rundspilt i samme stil som på OT.
Ellers er det jo tidlig å si hva Carrick kan få til selvfølgelig, men han kommer nok til å ta andre grep enn OGS virker det som.
Han hadde vel i all fall to ganske gode redninger i første omgang. Jeg husker ikke helt hele kampen, men ser VGlive skrev "De Gea redder - og redder. Har reddet United fra 0-1 et par ganger." BBC har han som MOTM (i all fall Uniteds beste).

Men ja, vi forsvarte oss særlig i andre omgang bedre enn på en stund. Hvor mye som var oss og hvor mye som var Villarreal er jeg usikker på.
Redningene i første omgang, er ting han skal ta uansett. Villareal hadde bare en xG på 0,59 totalt gjennom kampen også.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lezah skrev: ons nov 24, 2021 10:59 am
Retnuh skrev: tir nov 23, 2021 11:10 pm
Lezah skrev: tir nov 23, 2021 10:57 pm Forventer et sykt rart lag i YB-kampen. Ytterpunktene av aldersskalaen.
Blir nok nogenlunde toppet lag som vanlig. Ronaldo spiller 100% sikkert. Han skal ha CL-scoringene sine.
Vi bør holde en del folk i gang, men bare det at DVB startet en viktig kamp viser at ting ikke er "som vanlig" lenger.
Var han god? Synes oppstyret rundt benkingen av han er litt voldsom, da det lille jeg har sett av han i Man Utd ikke har vært spesielt bra. Har dog ikke sett alle hans opptredner.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Mjordan23 skrev: ons nov 24, 2021 11:21 am
Lezah skrev: ons nov 24, 2021 11:11 am
Mjordan23 skrev: ons nov 24, 2021 9:47 am Den ene redning DDG har i andre omgang var matchavgjørende, ingen tvil om det. Ellers skaper jo ikke Villareal allverden, man ble i allefall ikke rundspilt i samme stil som på OT.
Ellers er det jo tidlig å si hva Carrick kan få til selvfølgelig, men han kommer nok til å ta andre grep enn OGS virker det som.
Han hadde vel i all fall to ganske gode redninger i første omgang. Jeg husker ikke helt hele kampen, men ser VGlive skrev "De Gea redder - og redder. Har reddet United fra 0-1 et par ganger." BBC har han som MOTM (i all fall Uniteds beste).

Men ja, vi forsvarte oss særlig i andre omgang bedre enn på en stund. Hvor mye som var oss og hvor mye som var Villarreal er jeg usikker på.
Redningene i første omgang, er ting han skal ta uansett. Villareal hadde bare en xG på 0,59 totalt gjennom kampen også.
Jeg husker ikke redningene fra første, bare registrerte at han gjorde noen redninger. xG sier ikke all verdens.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: ons nov 24, 2021 10:59 am
Retnuh skrev: tir nov 23, 2021 11:10 pm
Lezah skrev: tir nov 23, 2021 10:57 pm Forventer et sykt rart lag i YB-kampen. Ytterpunktene av aldersskalaen.
Blir nok nogenlunde toppet lag som vanlig. Ronaldo spiller 100% sikkert. Han skal ha CL-scoringene sine.
Vi bør holde en del folk i gang, men bare det at DVB startet en viktig kamp viser at ting ikke er "som vanlig" lenger.
Var ikke all verdens å skrive hjem om den prestasjonen, ganske så anonym. Ikke det at det bare gjaldt han i førsteomgangen, og ikke er det akkurat så merkverdig heller mtp situasjonen og utgangspunktet.

Tviler på at han er med fra start mot Chelsea.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

startelver skrev: ons nov 24, 2021 10:32 am
Megapixsel skrev: ons nov 24, 2021 9:50 am Solskjær donerer £7,5m til veldedighet. Visstnok sluttpakken han får av United.
Det er klasse det.
Dette var bare rykter fra en udokumentert kilde fra Twitter, blitt avvist fra de fleste. Kan du finne en troverdig kilde til dette så gratulerer.
Blir oppriktig overrasket om en mann som er så glad i penger som OGS donerer 80 mill av egne midler til veldedighet.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Harduetforslag skrev: ons nov 24, 2021 11:47 am
Lezah skrev: ons nov 24, 2021 10:59 am
Retnuh skrev: tir nov 23, 2021 11:10 pm

Blir nok nogenlunde toppet lag som vanlig. Ronaldo spiller 100% sikkert. Han skal ha CL-scoringene sine.
Vi bør holde en del folk i gang, men bare det at DVB startet en viktig kamp viser at ting ikke er "som vanlig" lenger.
Var ikke all verdens å skrive hjem om den prestasjonen, ganske så anonym. Ikke det at det bare gjaldt han i førsteomgangen, og ikke er det akkurat så merkverdig heller mtp situasjonen og utgangspunktet.

Tviler på at han er med fra start mot Chelsea.
Nei, men nå skal faen meg ikke folk bli helt JM; holde folk unna banen i en evighet, slippe dem til 1 gang sog så dømme dem nord og ned. Det bør samtlige i denne tråden (minus dem/han jeg har blokkert) være relativt ombord på.

Leverer han dritt på trening får det være en annen sak, men ingenting tyder jo helt på det, og innhoppene hans mot City og Watford var omtrent alene beholdningen for vår del i de kampene.
Sist redigert av Lezah den ons nov 24, 2021 12:21 pm, redigert 1 gang totalt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Yesil skrev: ons nov 24, 2021 11:41 am
Lezah skrev: ons nov 24, 2021 10:59 am
Retnuh skrev: tir nov 23, 2021 11:10 pm

Blir nok nogenlunde toppet lag som vanlig. Ronaldo spiller 100% sikkert. Han skal ha CL-scoringene sine.
Vi bør holde en del folk i gang, men bare det at DVB startet en viktig kamp viser at ting ikke er "som vanlig" lenger.
Var han god? Synes oppstyret rundt benkingen av han er litt voldsom, da det lille jeg har sett av han i Man Utd ikke har vært spesielt bra. Har dog ikke sett alle hans opptredner.
Helt grei.

Han har ikke spilt så mye at det er mulig å ha et veldig solid inntrykk av ham i United-drakt. Var eneste lyspunktet da han kom inn mot Watford. Har mye fotball i seg. Fortjener en fair sjanse, med mindre han er skræv på treningsfeltet. Rapportene har dog godt på at spillerne også lurer på hvorfor dette ikke har blitt gitt ham.
Sist redigert av Lezah den ons nov 24, 2021 12:18 pm, redigert 1 gang totalt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mjordan23 skrev: ons nov 24, 2021 11:21 am
Redningene i første omgang, er ting han skal ta uansett. Villareal hadde bare en xG på 0,59 totalt gjennom kampen også.
Jeg kjøper ikke Xg som en fasit for alt i fotball, og syns f.eks den ene redningen er meget god. BBC har han som MOTM. Uansett var poenget at selv om vi holder nullen så er det ikke pga en nykommen og soleklar forbedring av defensiv struktur. Selv om vi også absolutt så bedre ut i forsvar enn på en stund.

Det skal jo ikke noe til, må det påpekes.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lezah skrev: ons nov 24, 2021 12:08 pm
Yesil skrev: ons nov 24, 2021 11:41 am
Lezah skrev: ons nov 24, 2021 10:59 am

Vi bør holde en del folk i gang, men bare det at DVB startet en viktig kamp viser at ting ikke er "som vanlig" lenger.
Var han god? Synes oppstyret rundt benkingen av han er litt voldsom, da det lille jeg har sett av han i Man Utd ikke har vært spesielt bra. Har dog ikke sett alle hans opptredner.
Helt grei.

Han har ikke spilt så mye at det er mulig å ha et veldig solid inntrykk av ham i United-drakt. Var eneste lyspunktet da han kom inn mot Watford. Har mye fotball i seg. Fortjener en fair sjanse, med mindre han er skræv på treningsfeltet. Rapportene har dog godt på at spillerne også lurer på hvorfor dette ikke har blitt gitt ham.
Helt enig i dette. Vil dog tro at det finnes en grunn, selv om den kan være så enkel som at Solskjær synes de andre spillerne er/passer bedre.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Lezah skrev: ons nov 24, 2021 12:18 pm
Mjordan23 skrev: ons nov 24, 2021 11:21 am
Redningene i første omgang, er ting han skal ta uansett. Villareal hadde bare en xG på 0,59 totalt gjennom kampen også.
Jeg kjøper ikke Xg som en fasit for alt i fotball, og syns f.eks den ene redningen er meget god. BBC har han som MOTM. Uansett var poenget at selv om vi holder nullen så er det ikke pga en nykommen og soleklar forbedring av defensiv struktur. Selv om vi også absolutt så bedre ut i forsvar enn på en stund.

Det skal jo ikke noe til, må det påpekes.
Har ikke noe problem med at han nevnes som MOTM, men det er jo ikke som at han var en levende vegg kampen igjennom. Villareal skaper jo ikke mer enn man kan forvente borte mot et solid lag, dog er jo enig i at strukturen ikke nødvendigvis var enormt mye bedre i laget. Er jo umulig på såpass kort tid. Men man lå jo stort sett med mange menn bak mellom frem til Bruno/Rashford kom inn, da gikk man tøffere til verks i presset og overtok banespillet. Uansett, en fornuftig kampplan av Carrick gitt de enorme defensive problemene i det siste.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Yesil skrev: ons nov 24, 2021 12:32 pm
Lezah skrev: ons nov 24, 2021 12:08 pm
Yesil skrev: ons nov 24, 2021 11:41 am
Var han god? Synes oppstyret rundt benkingen av han er litt voldsom, da det lille jeg har sett av han i Man Utd ikke har vært spesielt bra. Har dog ikke sett alle hans opptredner.
Helt grei.

Han har ikke spilt så mye at det er mulig å ha et veldig solid inntrykk av ham i United-drakt. Var eneste lyspunktet da han kom inn mot Watford. Har mye fotball i seg. Fortjener en fair sjanse, med mindre han er skræv på treningsfeltet. Rapportene har dog godt på at spillerne også lurer på hvorfor dette ikke har blitt gitt ham.
Helt enig i dette. Vil dog tro at det finnes en grunn, selv om den kan være så enkel som at Solskjær synes de andre spillerne er/passer bedre.
Det tror jeg også. Men skal sies at jeg med flere egentlig ikke har vært enig i akkurat det/dobbel pivote-stilen i utgangspunktet. Så jeg forstår at det kan være vurdert dithen, men er fremdeles uenig i den vurderingen. Egentlig lurt litt på hvorfor han kjøpte DVB, hadde gitt mye mer mening å gått etter en CDM-type. Men jeg er sikker på at en match fit DVB er noe mange managere vil ha nytte av. I et ordentlig system kan han være en klassespiller.

startelver

Legg inn av startelver »

Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 11:49 am
startelver skrev: ons nov 24, 2021 10:32 am
Megapixsel skrev: ons nov 24, 2021 9:50 am Solskjær donerer £7,5m til veldedighet. Visstnok sluttpakken han får av United.
Det er klasse det.
Dette var bare rykter fra en udokumentert kilde fra Twitter, blitt avvist fra de fleste. Kan du finne en troverdig kilde til dette så gratulerer.
Blir oppriktig overrasket om en mann som er så glad i penger som OGS donerer 80 mill av egne midler til veldedighet.
Dessuten er han Sunnmøring ;)

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lezah skrev: ons nov 24, 2021 12:39 pm
Yesil skrev: ons nov 24, 2021 12:32 pm
Lezah skrev: ons nov 24, 2021 12:08 pm

Helt grei.

Han har ikke spilt så mye at det er mulig å ha et veldig solid inntrykk av ham i United-drakt. Var eneste lyspunktet da han kom inn mot Watford. Har mye fotball i seg. Fortjener en fair sjanse, med mindre han er skræv på treningsfeltet. Rapportene har dog godt på at spillerne også lurer på hvorfor dette ikke har blitt gitt ham.
Helt enig i dette. Vil dog tro at det finnes en grunn, selv om den kan være så enkel som at Solskjær synes de andre spillerne er/passer bedre.
Det tror jeg også. Men skal sies at jeg med flere egentlig ikke har vært enig i akkurat det/dobbel pivote-stilen i utgangspunktet. Så jeg forstår at det kan være vurdert dithen, men er fremdeles uenig i den vurderingen. Egentlig lurt litt på hvorfor han kjøpte DVB, hadde gitt mye mer mening å gått etter en CDM-type. Men jeg er sikker på at en match fit DVB er noe mange managere vil ha nytte av. I et ordentlig system kan han være en klassespiller.
Jeg hadde gjerne sett Beek på Liverpools midtbane. Tror han ville vært veldig god som den mest offensive av de to fremste der. Men dette er mest basert på det jeg så av han i Ajax, og det nivået jeg tror han kan komme opp på.
Litt usikker på om han havner mellom to stoler slik Man Utd har blitt satt opp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»