Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Lew_Ashby

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Lew_Ashby »

Timo Werner returnerer med mål. Fint innhopp.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 10:52 pm Timo Werner returnerer med mål. Fint innhopp.
Det bruddet James gjør etterfulgt av halvvolleypasning tvers over banen er jo bare kunst. En spiller som oser av selvtillit, med rette.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 10:52 pm Timo Werner returnerer med mål. Fint innhopp.
Fra start på lørdag?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: tir nov 23, 2021 10:57 pm
Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 10:52 pm Timo Werner returnerer med mål. Fint innhopp.
Fra start på lørdag?
Veldig usikker. Håper det, men er jo svært mange om beinet der oppe. Skulle jeg tippet hadde jeg sagt følgende lag:

Mendy
Chalo-Silva-Rudi
James-RLC-Jorginho-Alonso
Mount-CHO
Werner

Men veldig mye usikkerhet her. Tipper både Havertz (størst sjanse for å bli klar), Chilwell, Kante og Kovacic er ute til helgen. Lukaku starter muligens på benk.

Hørte forresten intervjuet med Tuchel og skifter Azpi til Alonso på venstresiden. Var visst James som skulle ut fordi han ønsket Azpi utpå der, og da Chilwell ble skadet kastet han utpå Azpi der istedenfor. Var visst litt misforståelser.
Sist redigert av Lew_Ashby den ons nov 24, 2021 12:08 am, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det er forresten håp om at skaden er mindre alvorlig enn fryktet

Tuchel:
"He was in a lot of pain, now he feels a bit better. We have an examination to be more precise; we hope for the best. Hopefully, we get away, fingers crossed, with not too bad news."

Chilwell på insta:

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 12:22 am Det er forresten håp om at skaden er mindre alvorlig enn fryktet

Tuchel:
"He was in a lot of pain, now he feels a bit better. We have an examination to be more precise; we hope for the best. Hopefully, we get away, fingers crossed, with not too bad news."

Chilwell på insta:
Ikke den verste skaden fantasy-messig. Alonso står klar til å ta over etter United-kampen dersom det blir langvarig.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Yesil skrev: ons nov 24, 2021 12:25 am
Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 12:22 am Det er forresten håp om at skaden er mindre alvorlig enn fryktet

Tuchel:
"He was in a lot of pain, now he feels a bit better. We have an examination to be more precise; we hope for the best. Hopefully, we get away, fingers crossed, with not too bad news."

Chilwell på insta:
Ikke den verste skaden fantasy-messig. Alonso står klar til å ta over etter United-kampen dersom det blir langvarig.
Hvis han ikke bruker Azpi der?

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Chilwell ut ja. Jeg som skulle spar byttet mitt. Venter til etter kveldens kamper og så blir det en straight swap med Rino Hamez. Ikke noe vits å overtenke det.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jeg er ganske sikker på at Alonso er den som starter på søndag om Chilwell skulle være ute, jf. Tuchel sitt intervju etter kampen i går. Om Azpi starter er det i så fall for å gi James enda mer frihet til å dundre framover, om det i det hele tatt er mulig å gjøre den rollen hans mer offensiv.

Om jeg skulle estimere ville jeg sagt 75% sannsynlighet for Alonso-start om Chilwell er ute. Azpi er et et annet alternativ, men CHO (i superform) kan også være et reelt alternativ på venstre vingback nå som den offensive buketten Werner, Mount, Ziyech, Pulisic, Lukaku og (kanskje) Havertz alle er klare. Tuchel har nok ikke lyst til å benke CHO slik han leverer om dagen, og da er det ikke sååå utenkelig at han brukes der når vi har en milliard alternativer i de tre posisjonene på topp. At Kante og Kova er ute reduserer nok sjansen for CHO på vingbacken men greit å ha i bakhodet.

Tidenes noldus-gjetting rett ut av ræven: Alonsi 75%, Azpi 15 %, CHO 5 %. Nå kommer det vel nyheter ila dagen om at Chilwell er helt fin og er klar til søndag.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Jeg klarer jo faen meg aldri å kvitte meg med Azpi. Føles liksom så jævlig dumt å ta ham ut nå når jeg først har ventet så lenge uansett.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Azpi er pælma ut så nå kommer han til å bite meg i rævva i helga

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

k9b skrev: ons nov 24, 2021 8:45 am Chilwell ut ja. Jeg som skulle spar byttet mitt. Venter til etter kveldens kamper og så blir det en straight swap med Rino Hamez. Ikke noe vits å overtenke det.
Hvem er Rino Hamez?

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Lumanza skrev: ons nov 24, 2021 11:30 am Hvem er Rino Hamez?
Jeg tipper - helt ut av det blå - at det er Reece James.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Rhino Thue!

guru

Legg inn av guru »

Chilwell tilbake til Rudiger blir fort mitt bytte om Chilwell er ute lenge. Er det korsbånd er det nok dessverre ute resten av sesongen. Så ufattelig synd for han. Har vel aldri spilt bedre enn han gjør nå.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Ta dette med en klype salt:

Tuchel satt visstnok på Azpi ved en "feiltakelse". Han skulle egentlig bytte inn Azpi for James, men så ble Chilwell skadet og da bare byttet han inn Azpi på venstre i stedet for å sette inn Alonso.

Hva vi skal tolke ut av dette, det vet jeg ikke. Jeg er fortsatt like i villrede hva jeg skal gjøre med Azpi nå...

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Trolljegeren skrev: ons nov 24, 2021 1:09 pm Ta dette med en klype salt:

Tuchel satt visstnok på Azpi ved en "feiltakelse". Han skulle egentlig bytte inn Azpi for James, men så ble Chilwell skadet og da bare byttet han inn Azpi på venstre i stedet for å sette inn Alonso.

Hva vi skal tolke ut av dette, det vet jeg ikke. Jeg er fortsatt like i villrede hva jeg skal gjøre med Azpi nå...
Var merkelige scener på sidelinjen der. Alonso stod jo også klar til å komme innpå. Så dette intervjuet med Tuchel og skjønte ikke helt hva han mente. Var han så keen på å få inn Azpi at han glemte/droppet Alonso selv om Azpi egentlig skulle inn for James? Tipper han bare ønsket Azpi innpå uansett, og forteller at det var en feil fra ham at Alonso ikke kom innpå for være tjommi med Marcos.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Etter kjapt søk tilsier det meste (jeg har blitt ACL-ekspert nå) at Chilwell har en form for korsbåndsskade og at scan nå kun er for å sjekke om det er andre skader. Det suger rimelig hardt. Er vi heldig kan det være 2-3 måneder, er det røket så er det ute for sesongen.


Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Håper vi får avklaring før fredag

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Lumanza skrev: ons nov 24, 2021 4:14 pm Håper vi får avklaring før fredag
Chillwell blir ute en stund. Eneste avklaringen man får før fredag er om han blir noen måneder eller resten av sesongen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Knaxern skrev: ons nov 24, 2021 4:23 pm Chillwell blir ute en stund. Eneste avklaringen man får før fredag er om han blir noen måneder eller resten av sesongen.
Alonso inn er nok byttet mitt denne uken, kanskje en hit for å få inn feks Gallagher for Gray og benke Antonio mot City. Nitrist å ikke sitte med Cancelo, han skulle egentlig inn denne runden om ikke Chilwell hadde blitt skadet.

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Chillwell blir ute en stund. Eneste avklaringen man får før fredag er om han blir noen måneder eller resten av sesongen.
[/quote]

Kjipt, det mest naturlige byttet ville vært chilwell til alonso nå, men jeg liker reguillon også.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Knaxern skrev: ons nov 24, 2021 4:23 pm
Lumanza skrev: ons nov 24, 2021 4:14 pm Håper vi får avklaring før fredag
Chillwell blir ute en stund. Eneste avklaringen man får før fredag er om han blir noen måneder eller resten av sesongen.
Greit å få det avklart. Det løser faktisk litt av floken min tror jeg, siden jeg da får cashet inn en del. Da blir jeg kvitt en av Kovacic/Gray i samme slengen.

Noen som forresten vet noe om hvor lenge Kovacic og Gray er ute?

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 4:27 pm
Knaxern skrev: ons nov 24, 2021 4:23 pm Chillwell blir ute en stund. Eneste avklaringen man får før fredag er om han blir noen måneder eller resten av sesongen.
Alonso inn er nok byttet mitt denne uken, kanskje en hit for å få inn feks Gallagher for Gray og benke Antonio mot City. Nitrist å ikke sitte med Cancelo, han skulle egentlig inn denne runden om ikke Chilwell hadde blitt skadet.
Sitter og vurderer Rüdiger inn for Chilwell. Er Alonso 100% fast selv om Chilwell er ute? Chilwell er etter min mening også vesentlig bedre enn Alonso. Rüdiger har også overraskende gode tall i år. Mye oppe på dødballer og hissig på grøten. 2 mål og 1 assist på 12 kamper er ikke verst for en midtstopper.

Heldigvis ser Raphinha ut til å bli klar. Ett mindre problem å håndtere.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Blir vel inn med Reguilon da kanskje.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chilwell ihvertfall ute ut året, Chelsea skal ta ny evaluering da om Chilwell kan spille mer denne sesongen. Blir trist, men faktisk bedre enn fryktet. Det isåfall ikke røket korsbånd, da hadde vel automatisk hele sesongen gått i vasken.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 6:34 pm Chilwell ihvertfall ute ut året, Chelsea skal ta ny evaluering da om Chilwell kan spille mer denne sesongen. Blir trist, men faktisk bedre enn fryktet. Det isåfall ikke røket korsbånd, da hadde vel automatisk hele sesongen gått i vasken.
Veldig trist! Er vel slik at om korsbåndet ikke er røket så er han tilbake før sesongen er over en gang og om det er røket så ryker resten av sesongen?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: ons nov 24, 2021 7:37 pm Veldig trist! Er vel slik at om korsbåndet ikke er røket så er han tilbake før sesongen er over en gang og om det er røket så ryker resten av sesongen?
Det er ikke kommet noe offisielt enda, men Matt Law har kildene på plass og kan 95% sikkert stole på storyen hans.

Slik jeg forstår er det snakk om et delvis avrevet korsbånd som man i utgangspunktet ikke alltid må operere. For toppidrettsutøvere medfører det, avhengig av riften i korsbåndet, imidlertid ofte at stabiliteten i kneet ikke er kompatibel med toppidrett, og man må isåfall operere. Såvidt skjønner skal Chelsea la hevelsen roe seg ned og ta en ny vurdering av kneet om 4-6 uker. Ser det ut til å være god stabilitet i kneet kan man unngå operasjon og Chilwell vil kunne være tilbake utover vinter/vår. Hvis ikke opererer man og Chilly er tilbake til oppkjøring/sesongstart neste sesong.

Uansett: FPL-messig må han ut av alle lagene om ikke Chelsea helt uventet skulle komme med andre nyheter enn det Matt Law har rapportert.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jota benk, altså skade sannsynligvis ikke noe som holder ham ute til helgen.

Trent, Fabinho og VVD hviles også fra start idag.

Foden ikke med på benk engang for City er et problem. Cancelo eller Zinchenko indreløper/kant idag, Mahrez, Sterling, Bernardo og Gundo starter også.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»