Nissene i bingen

Svar
Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Re: Nissene i bingen

Legg inn av kytec »

MatsEn89 skrev: man nov 22, 2021 7:45 pm Som jeg skrev litt senere. Jeg er for gammel for programmet (Rhino er fortsatt morsom)

Glommis skulle fått den
Det kan jeg godt tenke meg du mener, hun hadde sikkert satt pris på den også.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Dessverre ser jeg at jeg kommer til å få en veldig amputert opplevelse. Jeg har jo ikke sett Ex on the beach eller Paradise hotell. Faktisk aldri sett en episode av disse. Men regner med at det blir gøy selv om det sannsynligvis er 1000 referanser der som fyker langt over hodet på meg.

Jeg ser jo promoene for Nissene i bingen som går nå og der er det en glætt type med dialekt fra mine hjemtrakter som jeg i dag fant ut skal parodiere en som heter Even Kvam. Kjapt Google-søk forteller meg at denne Kvam er trønder, så der har de tatt seg friheter med dialekten. Og så er det en som skal parodiere Adrian Sellevoll, og han kjenner jeg kun fra 71° Nord.

Queenie

Legg inn av Queenie »

PapaSmurf skrev: tor nov 25, 2021 9:26 am Dessverre ser jeg at jeg kommer til å få en veldig amputert opplevelse. Jeg har jo ikke sett Ex on the beach eller Paradise hotell. Faktisk aldri sett en episode av disse. Men regner med at det blir gøy selv om det sannsynligvis er 1000 referanser der som fyker langt over hodet på meg.

Jeg ser jo promoene for Nissene i bingen som går nå og der er det en glætt type med dialekt fra mine hjemtrakter som jeg i dag fant ut skal parodiere en som heter Even Kvam. Kjapt Google-søk forteller meg at denne Kvam er trønder, så der har de tatt seg friheter med dialekten. Og så er det en som skal parodiere Adrian Sellevoll, og han kjenner jeg kun fra 71° Nord.
Det har ikke jeg heller, men jeg tipper/håper det blir gjort narr av dagens kultur mtp nettdating, ekstreme oppmerksomhetsbehov og det overfladiske samfunnet, persongalleriet du finner som brukere/figurer i slike fora representerer jo nettopp alt dette. Så lenge Eckbo er i form trenger jeg ikke vite hvem han parodierer 😂

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Har heller ikke sett mye av disse seriene. Paradise ble jeg bare tittende på om programlederen var i bildet når jeg bladde forbi. Har jo dog sett reklame for programmene. Om humoren dog kun ligger i å parodiere personer kan jeg jo slite litt.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Even Kvam parodi blir episk. For oss paradise seere blir dette episk selvom jeg har hoppet av det toget nå.

Tv Norge er flinke, var ikke lenge siden det kom noe nytt som den med alle de arvingene på det huset oppi fjellet med Vågenes blant annet. Husker ikke hva serien het?

Håper bare ikke det blir for sex fokusert slik at Eckbo mister den eldre målgruppe

TWU

Legg inn av TWU »

Heia Bent Leikvoll! En såpass sjarmerende kar må ha gode muligheter i et slikt konsept. Undres hvordan Rhino forholder seg til det motsatte kjønn, og alt håret de har på hodet?

kibby

Legg inn av kibby »

Lumanza skrev: man nov 29, 2021 7:34 am Tv Norge er flinke, var ikke lenge siden det kom noe nytt som den med alle de arvingene på det huset oppi fjellet med Vågenes blant annet. Husker ikke hva serien het?
Jul i Blodfjell.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

kibby skrev: man nov 29, 2021 1:35 pm
Lumanza skrev: man nov 29, 2021 7:34 am Tv Norge er flinke, var ikke lenge siden det kom noe nytt som den med alle de arvingene på det huset oppi fjellet med Vågenes blant annet. Husker ikke hva serien het?
Jul i Blodfjell.
Fet serie, Trond Fausa aurvåg var fin i den rollen

kibby

Legg inn av kibby »

Nattevakt skrev: man nov 29, 2021 3:43 pm
kibby skrev: man nov 29, 2021 1:35 pm
Lumanza skrev: man nov 29, 2021 7:34 am Tv Norge er flinke, var ikke lenge siden det kom noe nytt som den med alle de arvingene på det huset oppi fjellet med Vågenes blant annet. Husker ikke hva serien het?
Jul i Blodfjell.
Fet serie, Trond Fausa aurvåg var fin i den rollen
Ja, den var bra. Likte begge sesongene. Eneste serien jeg også har likt Ine Jansen.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

kibby skrev: man nov 29, 2021 5:12 pm
Nattevakt skrev: man nov 29, 2021 3:43 pm
kibby skrev: man nov 29, 2021 1:35 pm

Jul i Blodfjell.
Fet serie, Trond Fausa aurvåg var fin i den rollen
Ja, den var bra. Likte begge sesongene. Eneste serien jeg også har likt Ine Jansen.
What?! er det 2 sesonger? da må jeg få tak i den andre

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

kibby skrev: tor nov 11, 2021 8:50 pm
TerryMcDermott skrev: tor nov 11, 2021 2:51 pm --- Tar det for gitt at Bent Leikvoll drar hjem seieren her.
På tide å vinne igjen nå ja. Tenker nok han vil ha revansje siden han ikke vant sist.
Han vant sist. Men spilte bort premiesummen.

kibby

Legg inn av kibby »

Nattevakt skrev: man nov 29, 2021 5:15 pm
kibby skrev: man nov 29, 2021 5:12 pm
Nattevakt skrev: man nov 29, 2021 3:43 pm

Fet serie, Trond Fausa aurvåg var fin i den rollen
Ja, den var bra. Likte begge sesongene. Eneste serien jeg også har likt Ine Jansen.
What?! er det 2 sesonger? da må jeg få tak i den andre
Jepp, sesong 1 gikk i 2017 og sesong 2 i 2019 ;)

Centrist

Legg inn av Centrist »

Sett ett par videosnutter av det de legger ut på Facebook. Var redd man skulle bli negativt overrasket pga. hypen, men foreløpig ser dette helt episk ut. Det gledes!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Episode 1 ute på Discovery+ nå!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Knallbra første episode.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Nydelig start. Meget lovende dette.

TWU

Legg inn av TWU »

Fikk faktisk frem en liten latter mot slutten, og (faktisk spoiler)
► Show Spoiler

mashadar

Legg inn av mashadar »

kibby skrev: man nov 29, 2021 5:20 pm
Nattevakt skrev: man nov 29, 2021 5:15 pm
kibby skrev: man nov 29, 2021 5:12 pm

Ja, den var bra. Likte begge sesongene. Eneste serien jeg også har likt Ine Jansen.
What?! er det 2 sesonger? da må jeg få tak i den andre
Jepp, sesong 1 gikk i 2017 og sesong 2 i 2019 ;)
Synes riktignok at sesong 2 er markant svakere enn sesong 1. Ble litt for mye fokus på krimgåten og for lite humor. Dessuten var hele settingen mye bedre i sesong 1. Hverken Atle Antonsen eller Kevin Vågenes hadde særlig morsomme karakterer i ses. 2 i forhold til ses.1.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Deilig spark til woke-helvete fra Eckbo i episode to, latterliggjøring er veien å gå.

TWU

Legg inn av TWU »

Som en person med viss tilknytning til NHH må jeg bare si at han økonomistudenten er en pinlig troverdig karakter…

Queenie

Legg inn av Queenie »

GoingKronos skrev: tor des 02, 2021 1:02 pm Deilig spark til woke-helvete fra Eckbo i episode to, latterliggjøring er veien å gå.
Elsk!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Dette lover ekstremt bra. Virkelig.

lsklars

Legg inn av lsklars »

► Show Spoiler

Falcon
Innlegg: 2482

Legg inn av Falcon »

mitt tips: årets variant er at
► Show Spoiler

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Nydelig start på denne sesongen.
► Show Spoiler

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Herlig serie, både kona og jeg ler høyt! Espen Eckbo er et geni.

Og dette selv om vi ikke har sett annet enn reklame for Paradis og Ex on B,,, ol

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Savner Rino. Kanskje han returnerer nå somen Eckbo-karakter er kasta ut?

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

lsklars skrev: tor des 02, 2021 6:42 pm
► Show Spoiler
Det var jo helt på sin plass. Visse ting vel man ikke se, og tenk hvor mange klager man ville fått om han ikke ble fjernet, og man ikke hadde sladdet ansiktet.

TWU

Legg inn av TWU »

Bakkus skrev: tor des 02, 2021 8:40 pm Savner Rino. Kanskje han returnerer nå somen Eckbo-karakter er kasta ut?
Han
► Show Spoiler

12dd

Legg inn av 12dd »

Bakkus skrev: tor des 02, 2021 8:40 pm Savner Rino. Kanskje han returnerer nå somen Eckbo-karakter er kasta ut?
Rhino var såvidt å skimte i første episode. Regner med at han får hovedrollen i et par episoder. Legendarisk karakter med veldig lite skjermtid.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»