Generell diskusjon om corona

Låst
basillen

Re: Generell diskusjon om corona

Legg inn av basillen »

Hetfield skrev: tor nov 25, 2021 1:26 pm Corona, corona

Det er ingen andre virus som sprer seg som ild i tørt gress og legger press på sykehusene, neida..
Ser man på titlene til disse figurene så er det enten professorer eller pensjonerte professorer. Med andre ord, folk som overhodet ikke blir rammet av nedstengingstiltak whatsoever.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

basillen skrev: tor nov 25, 2021 1:25 pm Favorittgjengen vår er ute med ny kronikk og skriker om nasjonale tiltak nå!

https://www.dagbladet.no/meninger/nasjo ... a/74739179


Her er de alle samlet på en fjøl: Kvåle, Klein, Andersen, Svanæs, m.fl.
Dronninga selv mangler da. Er hun for opptatt med Twitter-kontoen sin?

Svanæs er en kuriøs karakter. Han er eneste ikke-medisiner som har kommet seg inn i denne gjengen det siste året. Og har kanskje vært den fremste støttespilleren til Nyborg. Han er jo også primus motor bak både egen nettside og facebookside som med alt mulig av gnåling og kritikk rundt coronapolitikken.

Morromann
Innlegg: 3386

Legg inn av Morromann »

Hvordan er det i hovedstaden nå, eller Raymondiania som man også kan kalle det? Følger folk lojalt og servilt munnbindanbefalingen eller gir folk f*en som de burde? Jeg har ikke vært der ennå men skal snart og kommer IKKE til å ta med noe munnbind. Og jeg er godt forberedt på ordveksling med alle Karens som står der klar med kjefetemsella si bak munnbindet.

Noen updates? Regner med at det er mange i Oslo her.
Sist redigert av Morromann den tor nov 25, 2021 1:49 pm, redigert 1 gang totalt.

Morromann
Innlegg: 3386

Legg inn av Morromann »

KongOlav2 skrev: tor nov 25, 2021 1:45 pm
basillen skrev: tor nov 25, 2021 1:25 pm Favorittgjengen vår er ute med ny kronikk og skriker om nasjonale tiltak nå!

https://www.dagbladet.no/meninger/nasjo ... a/74739179


Her er de alle samlet på en fjøl: Kvåle, Klein, Andersen, Svanæs, m.fl.
Dronninga selv mangler da. Er hun for opptatt med Twitter-kontoen sin?

Svanæs er en kuriøs karakter. Han er eneste ikke-medisiner som har kommet seg inn i denne gjengen det siste året. Og har kanskje vært den fremste støttespilleren til Nyborg. Han er jo også primus motor bak både egen nettside og facebookside som med alt mulig av gnåling og kritikk rundt coronapolitikken.
En gjeng med forsurere som har fått corona på hjernen. De burde flytte til Australia, et land hvor de puttet smittede og nærkontakter i konsentrasjonsleire. Sikkert paradis for dem.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Morromann skrev: tor nov 25, 2021 1:46 pm Hvordan er det i hovedstaden når, eller Raymondiania som man også kan kalle det? Følger folk lojalt og servilt munnbindanbefalingen eller gir folk f*en som de burde? Jeg har ikke vært der ennå men skal snart og kommer IKKE til å ta med noe munnbind. Og jeg er godt forberedt på ordveksling med alle Karens som står der klar med kjefetemsella si bak munnbindet.

Noen updates? Regner med at det er mange i Oslo her.
Det var et fåtall som brukte det når jeg var der for drøye to uker siden.

Morromann
Innlegg: 3386

Legg inn av Morromann »

Hetfield skrev: tor nov 25, 2021 1:49 pm
Morromann skrev: tor nov 25, 2021 1:46 pm Hvordan er det i hovedstaden når, eller Raymondiania som man også kan kalle det? Følger folk lojalt og servilt munnbindanbefalingen eller gir folk f*en som de burde? Jeg har ikke vært der ennå men skal snart og kommer IKKE til å ta med noe munnbind. Og jeg er godt forberedt på ordveksling med alle Karens som står der klar med kjefetemsella si bak munnbindet.

Noen updates? Regner med at det er mange i Oslo her.
Det var et fåtall som brukte det når jeg var der for drøye to uker siden.
Jeg snakker om NÅ, ikke for to uker siden. Jeg var der for MINDRE enn en uke siden. Les hva jeg skriver da mann. Jeg spør om det er mange som bruker det nå ETTER at Raymond anbefalte det igjen I GÅR. Det er det som menes med "updates".

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

KongOlav2 skrev: tor nov 25, 2021 1:41 pm
Solvgutt1 skrev: tor nov 25, 2021 1:20 pm Det sies jo at demokrati er noe man er tilhenger av helt til det koster noe. Da er man ikke så tilhenger lenger, og dukker det opp et mer lukrativt forslag så hopper man gjerne på. Det har vi jo sett eksempel på i denne tråden med brukere som MacanT, Fazz og mer. Ikke bare underkaster de seg myndighetenes antidemokratiske påbud og forbud, de godter og koser seg også når de som ikke gjør det mister sine friheter. Selv der det åpenbart strider mot alle prinsipper for et liberalt demokrati.

I Norge har vi vært ganske skånet, selv om det å forby mennesker å ha besøk i sitt hjem, eller reise til sin eiendom, er over grensen. I andre vestlige har demokratiet mer eller mindre blitt avskaffet med vaksinetvang, yrkesforbud, portforbud og forbud mot å samle seg for å demonstrere. Med mye mer. Dette applauderes av flere her inne. Det er skremmende. Det viser hvor ustøtt demokratiet faktisk står.
MacanT har jo vært storfornøyd så lenge ting går hans vei, f.eks med tanke på vaksiner. Husker han var i harnisk her på forsommeren da det var snakk om omprioritering av vaksinerekkefølge slik at han selv havnet litt senere i køen. Det er egoisme og dobbeltmoralisme i lange baner.
Akkurat denne fyren er vel det minst sjarmerende som har vært innom her. Det dere nevner ispedd en trang til å jevnlig stikke innom for å håne folk som faktisk har noe de bryr seg om og vil diskutere i denne pandemien faller mildt sagt inn under definisjonen trolling, om ikke det faktisk heller mot en mer ukontrollerbar mental tilstand.

William_S

Legg inn av William_S »

Morromann skrev: tor nov 25, 2021 1:46 pm Hvordan er det i hovedstaden nå, eller Raymondiania som man også kan kalle det? Følger folk lojalt og servilt munnbindanbefalingen eller gir folk f*en som de burde? Jeg har ikke vært der ennå men skal snart og kommer IKKE til å ta med noe munnbind. Og jeg er godt forberedt på ordveksling med alle Karens som står der klar med kjefetemsella si bak munnbindet.

Noen updates? Regner med at det er mange i Oslo her.
Var i butikken i sted - var få med munnbind bortsett fra et par ansatte. Men akkurat de par ansatte på den butikken har brukt munnbind hele tiden selv i sommer. De andre ansatte går uten munnbind, så mer inntrykk av at munnbindet er mer eget valg og ikke noe som er pålagt fra sjefen. Og akkurat det får være helt greit, folk får velge selv.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Morromann skrev: tor nov 25, 2021 1:50 pmJeg snakker om NÅ, ikke for to uker siden. Jeg var der for MINDRE enn en uke siden. Les hva jeg skriver da mann. Jeg spør om det er mange som bruker det nå ETTER at Raymond anbefalte det igjen I GÅR. Det er det som menes med "updates".
Fortsatt svært få som William nevner. Du hadde hatt godt av litt pause herfra foressten.
Sist redigert av Hetfield den tor nov 25, 2021 2:04 pm, redigert 3 ganger totalt.

Champis

Legg inn av Champis »

Solvgutt1 skrev: tor nov 25, 2021 1:20 pm Det sies jo at demokrati er noe man er tilhenger av helt til det koster noe. Da er man ikke så tilhenger lenger, og dukker det opp et mer lukrativt forslag så hopper man gjerne på. Det har vi jo sett eksempel på i denne tråden med brukere som MacanT, Fazz og mer. Ikke bare underkaster de seg myndighetenes antidemokratiske påbud og forbud, de godter og koser seg også når de som ikke gjør det mister sine friheter. Selv der det åpenbart strider mot alle prinsipper for et liberalt demokrati.

I Norge har vi vært ganske skånet, selv om det å forby mennesker å ha besøk i sitt hjem, eller reise til sin eiendom, er over grensen. I andre vestlige har demokratiet mer eller mindre blitt avskaffet med vaksinetvang, yrkesforbud, portforbud og forbud mot å samle seg for å demonstrere. Med mye mer. Dette applauderes av flere her inne. Det er skremmende. Det viser hvor ustøtt demokratiet faktisk står.

Spot on!

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Fernandovonarb skrev: tor nov 25, 2021 12:53 pm
MacanT skrev: tor nov 25, 2021 12:43 pm
MatsEn89 skrev: tor nov 25, 2021 2:54 am Dessverre ga vi bort 700.000 vaksiner denne vinteren. Jeg angrer på at jeg støttet det nå. Er jo arbeidsledig pga corona.
Tror ikke du trenger bekymre deg over tilgang på vaksiner.

Selv om jeg er under 65 år fikk jeg nettopp invitasjon til å bestille time for tredjedosen. Fikk etter få sekunder bekreftet time første uken i januar.

Da bør jeg bli klarert for reiser i Europa omtrent hele neste år :D
Er du helt sikker på at du skal ta den? Hører mange sier det er farlig :D
Jepp, jo mer tull jeg hører fra antivaxxere og andre tinnfoliehatter desto sikrere blir jeg :D

Morromann
Innlegg: 3386

Legg inn av Morromann »

Hetfield skrev: tor nov 25, 2021 1:59 pm
Morromann skrev: tor nov 25, 2021 1:50 pmJeg snakker om NÅ, ikke for to uker siden. Jeg var der for MINDRE enn en uke siden. Les hva jeg skriver da mann. Jeg spør om det er mange som bruker det nå ETTER at Raymond anbefalte det igjen I GÅR. Det er det som menes med "updates".
Fortsatt svært få som basillen nevner. Du hadde hatt godt av litt pause herfra foressten.
Basillen bor i Bergen. Men nå fikk jeg updates fra William fra Oslo som var ganske oppløftende da.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Queenie skrev: tor nov 25, 2021 1:16 pm
MacanT skrev: tor nov 25, 2021 12:43 pm
MatsEn89 skrev: tor nov 25, 2021 2:54 am Dessverre ga vi bort 700.000 vaksiner denne vinteren. Jeg angrer på at jeg støttet det nå. Er jo arbeidsledig pga corona.
Tror ikke du trenger bekymre deg over tilgang på vaksiner.

Selv om jeg er under 65 år fikk jeg nettopp invitasjon til å bestille time for tredjedosen. Fikk etter få sekunder bekreftet time første uken i januar.

Da bør jeg bli klarert for reiser i Europa omtrent hele neste år :D
4 dose i september da.
Kanskje det, får se hvordan det utvikler seg fremover.

bobjim41
Innlegg: 237

Legg inn av bobjim41 »

Solvgutt1 skrev: tor nov 25, 2021 1:20 pm Det sies jo at demokrati er noe man er tilhenger av helt til det koster noe. Da er man ikke så tilhenger lenger, og dukker det opp et mer lukrativt forslag så hopper man gjerne på. Det har vi jo sett eksempel på i denne tråden med brukere som MacanT, Fazz og mer. Ikke bare underkaster de seg myndighetenes antidemokratiske påbud og forbud, de godter og koser seg også når de som ikke gjør det mister sine friheter. Selv der det åpenbart strider mot alle prinsipper for et liberalt demokrati.

I Norge har vi vært ganske skånet, selv om det å forby mennesker å ha besøk i sitt hjem, eller reise til sin eiendom, er over grensen. I andre vestlige har demokratiet mer eller mindre blitt avskaffet med vaksinetvang, yrkesforbud, portforbud og forbud mot å samle seg for å demonstrere. Med mye mer. Dette applauderes av flere her inne. Det er skremmende. Det viser hvor ustøtt demokratiet faktisk står.
På den andre siden har du her inne de tapre og kompromisløse demokratiforkjempere....

Som velger å stå på barrikadene, anonymt på et diskusjonsforum ingen bryr seg om, man vil jo ikke at denne tapre kampen skal koste noe som helst, mer enn litt tid på et forum. Lukter ikke akkurat Ghandi av dette :D :D

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Champis skrev: tor nov 25, 2021 11:39 am Hvordan klarer du å sammenligne sultkatastrofer og flomkatastrofer med det man helt bevisst holder på med i Australia???
Det er ille og det er langt unna. At man ikke skal tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv er en god leveregel, men det er en veldig opphaussing av slike ting fra dem som motstandere av forskjellige ting. Det er også en veldig opphaussing av andre ting fra dem som er tilhengere av andre ting, bare så det er sagt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

bobjim41 skrev: tor nov 25, 2021 2:20 pm
Solvgutt1 skrev: tor nov 25, 2021 1:20 pm Det sies jo at demokrati er noe man er tilhenger av helt til det koster noe. Da er man ikke så tilhenger lenger, og dukker det opp et mer lukrativt forslag så hopper man gjerne på. Det har vi jo sett eksempel på i denne tråden med brukere som MacanT, Fazz og mer. Ikke bare underkaster de seg myndighetenes antidemokratiske påbud og forbud, de godter og koser seg også når de som ikke gjør det mister sine friheter. Selv der det åpenbart strider mot alle prinsipper for et liberalt demokrati.

I Norge har vi vært ganske skånet, selv om det å forby mennesker å ha besøk i sitt hjem, eller reise til sin eiendom, er over grensen. I andre vestlige har demokratiet mer eller mindre blitt avskaffet med vaksinetvang, yrkesforbud, portforbud og forbud mot å samle seg for å demonstrere. Med mye mer. Dette applauderes av flere her inne. Det er skremmende. Det viser hvor ustøtt demokratiet faktisk står.
På den andre siden har du her inne de tapre og kompromisløse demokratiforkjempere....

Som velger å stå på barrikadene, anonymt på et diskusjonsforum ingen bryr seg om, man vil jo ikke at denne tapre kampen skal koste noe som helst, mer enn litt tid på et forum. Lukter ikke akkurat Ghandi av dette :D :D
Hva vet du om hva folk her inne gjør utenfor forumet?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Hardy-guttene skrev: tor nov 25, 2021 2:20 pm
Champis skrev: tor nov 25, 2021 11:39 am Hvordan klarer du å sammenligne sultkatastrofer og flomkatastrofer med det man helt bevisst holder på med i Australia???
Det er ille og det er langt unna. At man ikke skal tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv er en god leveregel, men det er en veldig opphaussing av slike ting fra dem som motstandere av forskjellige ting. Det er også en veldig opphaussing av andre ting fra dem som er tilhengere av andre ting, bare så det er sagt.
Syns du Australia i dag framstår som et liberalt demokrati?

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

KongOlav2 skrev: tor nov 25, 2021 1:41 pm MacanT har jo vært storfornøyd så lenge ting går hans vei, f.eks med tanke på vaksiner. Husker han var i harnisk her på forsommeren da det var snakk om omprioritering av vaksinerekkefølge slik at han selv havnet litt senere i køen. Det er egoisme og dobbeltmoralisme i lange baner.
Uff ja, forferdelige greier at man prøver å gjøre best mulig ut av situasjonen vi har havnet i. Men det er jo morsomt å se at man tydeligvis er så interessant at de prektige må nevne en i annethvert innlegg :D

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Champis skrev: tor nov 25, 2021 1:05 pm
Fernandovonarb skrev: tor nov 25, 2021 12:33 pm
Champis skrev: tor nov 25, 2021 12:30 pm


Men allikevel en ganske ubetydelig mengde.
Snakker du med de som jobber med det, så er de nok ikke enige. Så det får være dine ord.

Stavanger er et godt bilde på hvorfor det blir problemer nå, og det handler først og fremst om den immunietsgjelden man har skaffet seg!

Stavanger har 33 barn innlagt nå, hvor 22 av dem er med RS. Hvor mange av korona, tror du?

Hittil denne måneden har de hatt 160 innlagte barn med RS, mot en tidligere toppnotering på 90 på en måned!

Samtidig sies det at de enda ikke har hatt ette eneste tilfelle med influensa, så da kan jo bare tenke seg hvordan dette vil se ut når den sesongen virkelig er i gang!

De 47 innlagte som er uvaksinerte på landsbasis, hvor stor byrde tror du de gir sammenlignet med alt annet?
Da er det litt merkelig at de sliter med samme i Sverige, hvis dette skulle være et argument mot håndteringen her hjemme: https://www.folkhalsomyndigheten.se/fol ... rapporten/

Koronapasienter belaster helsevesenet i ukevis og med bruk av masse ressurser, og er det er den største forskjellen mot RS pasienter.
Diakonhjemmet i Oslo er nå breddfullt av pasienter, og der er de fleste uvaksinert. Selvfølgelig påvirker antivaxxerne helsevesenet vårt negativt. Bak betalingsmur, men overskriften taler for seg.
https://www.ao.no/intensivavdelingen-pa ... 128-217461

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Troll ser gjerne på det som suksess at de får oppmerksomhet.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

HNilsen skrev: tor nov 25, 2021 11:06 am
Hardy-guttene skrev: tor nov 25, 2021 12:44 am
HNilsen skrev: ons nov 24, 2021 10:52 am Hardy-gutten har da mange interessante betraktninger. F.eks. at kravene til munnbind må være de samme i bussen som i operasjonsstua. Ellers blir kirurgen forvirret.
Ptro! Det har jeg aldri sagt.
Det jeg sa var at hvis munnbind har effekt på sykehuset, så har det effekt på bussen også. Og hvis munnbind ikke har effekt, så burde Nilsen med venner fortelle leger og sykepleiere at det er unødvendig å bruke. Kirurgiske munnbind som brukes på sykehus er ikke magiske og med annen effekt enn kirurgiske munnbind som selges over disk. Jeg forklarte også om smittestoffers virulens, utgangsport, smittevei, inngangsport, etc.
Men hvorfor stoppe ved munnbind, da? Hvorfor har du akkurat blinket deg ut munnbind blant mange andre gode smitteverntiltak som er innført på sykehusene? Hvis engangs operasjonstøy har effekt i operasjonsstua, så har det vel også effekt på bussen?
Fordi blant annet Nilsen har skrevet titalls, hvis ikke hundrevis, av innlegg om munnbind og deres påstått manglende effekt.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

KongOlav2 skrev: tor nov 25, 2021 1:45 pm
basillen skrev: tor nov 25, 2021 1:25 pm Favorittgjengen vår er ute med ny kronikk og skriker om nasjonale tiltak nå!

https://www.dagbladet.no/meninger/nasjo ... a/74739179


Her er de alle samlet på en fjøl: Kvåle, Klein, Andersen, Svanæs, m.fl.
Dronninga selv mangler da. Er hun for opptatt med Twitter-kontoen sin?

Svanæs er en kuriøs karakter. Han er eneste ikke-medisiner som har kommet seg inn i denne gjengen det siste året. Og har kanskje vært den fremste støttespilleren til Nyborg. Han er jo også primus motor bak både egen nettside og facebookside som med alt mulig av gnåling og kritikk rundt coronapolitikken.
--- Det mangler enda en,klarer du å finne ut hvem?
(jeg lurer jo på hvordan Nyborg og vedkommende reagerer når FB-gjengen har skrevet et innlegg uten at alle fikk være med......)

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

MacanT skrev: tor nov 25, 2021 2:23 pm
Uff ja, forferdelige greier at man prøver å gjøre best mulig ut av situasjonen vi har havnet i. Men det er jo morsomt å se at man tydeligvis er så interessant at de prektige må nevne en i annethvert innlegg :D
Du mener å først være tilhenger av alle mulige innføringer av tiltak samme hvor mye det rammer andre, og deretter være stor tilhenger av vaksinepass og bli pottesur fordi en risikerer å bli skjøvet litt lenger bakover i vaksinekøen, er det samme som å "prøve å gjøre best mulig ut av situasjonen"? Da snakker vi om virkelighetsforståelse på komiske-Ali nivå.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

TerryMcDermott skrev: tor nov 25, 2021 2:24 pm
--- Det mangler enda en,klarer du å finne ut hvem?
(jeg lurer jo på hvordan Nyborg og vedkommende reagerer når FB-gjengen har skrevet et innlegg uten at alle fikk være med......)
Nei, hvem mangler utenom Nyborg? Som var den jeg henviste til når jeg skrev "dronninga selv".

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

KongOlav2 skrev: tor nov 25, 2021 2:26 pm
TerryMcDermott skrev: tor nov 25, 2021 2:24 pm
--- Det mangler enda en,klarer du å finne ut hvem?
(jeg lurer jo på hvordan Nyborg og vedkommende reagerer når FB-gjengen har skrevet et innlegg uten at alle fikk være med......)
Nei, hvem mangler utenom Nyborg? Som var den jeg henviste til når jeg skrev "dronninga selv".
--- Stikkord: reiseklinikken

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Champis skrev: tor nov 25, 2021 11:37 am
Hardy-guttene skrev: tor nov 25, 2021 12:44 am
HNilsen skrev: ons nov 24, 2021 10:52 am Hardy-gutten har da mange interessante betraktninger. F.eks. at kravene til munnbind må være de samme i bussen som i operasjonsstua. Ellers blir kirurgen forvirret.
Ptro! Det har jeg aldri sagt.
Det jeg sa var at hvis munnbind har effekt på sykehuset, så har det effekt på bussen også. Og hvis munnbind ikke har effekt, så burde Nilsen med venner fortelle leger og sykepleiere at det er unødvendig å bruke. Kirurgiske munnbind som brukes på sykehus er ikke magiske og med annen effekt enn kirurgiske munnbind som selges over disk. Jeg forklarte også om smittestoffers virulens, utgangsport, smittevei, inngangsport, etc.
Dette er så fordummende at hjelpes! Så hvis munnbind ikke har særlig effelt på bussen, så bør legene fortelles at de ikke burde bruke det på sykehuset? Mener du at det er samme risikobilde i de to situasjonene? Eller bare gjør du deg dum?
Praktisk og logisk sans. Enten har munnbind effekt eller så har de ikke effekt. Det er ingen som har påstått at munnbind stopper smittespredning, men at de bremser smittespredning.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Solvgutt1 skrev: tor nov 25, 2021 2:21 pm
Hardy-guttene skrev: tor nov 25, 2021 2:20 pm
Champis skrev: tor nov 25, 2021 11:39 am Hvordan klarer du å sammenligne sultkatastrofer og flomkatastrofer med det man helt bevisst holder på med i Australia???
Det er ille og det er langt unna. At man ikke skal tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv er en god leveregel, men det er en veldig opphaussing av slike ting fra dem som motstandere av forskjellige ting. Det er også en veldig opphaussing av andre ting fra dem som er tilhengere av andre ting, bare så det er sagt.
Syns du Australia i dag framstår som et liberalt demokrati?
For å være ærlig så driter jeg i hva som skjer i Australia.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Hardy-guttene skrev: tor nov 25, 2021 2:28 pm
Solvgutt1 skrev: tor nov 25, 2021 2:21 pm
Hardy-guttene skrev: tor nov 25, 2021 2:20 pm
Det er ille og det er langt unna. At man ikke skal tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv er en god leveregel, men det er en veldig opphaussing av slike ting fra dem som motstandere av forskjellige ting. Det er også en veldig opphaussing av andre ting fra dem som er tilhengere av andre ting, bare så det er sagt.
Syns du Australia i dag framstår som et liberalt demokrati?
For å være ærlig så driter jeg i hva som skjer i Australia.
Du tror Norge er upåvirket av politiske strømninger hos sine allierte?

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

KongOlav2 skrev: tor nov 25, 2021 2:25 pm Da snakker vi om virkelighetsforståelse på komiske-Ali nivå.
Takk i like måte.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

TerryMcDermott skrev: tor nov 25, 2021 2:26 pm
--- Stikkord: reiseklinikken
Ah. Gunnar Hasle ja. Men føler han er blant de minst markante av disse. Det er Nyborg, Andersen, Svanæs i første rekke og sekundært Klein og Gilbert. Synes egentlig Svanæs er den mest usmakelige. Resten er i det minste medisinere og har en viss tyngde faglig når de argumenterer. IT-professoren Svanæs har imidlertid opphøyd seg selv til ekspert siden mars 2020 og vært en av de fremste forkjemperne for mest mulig tiltak samtidig som han blir sitert i media mer eller mindre hele tiden.

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»