Marvel - tråden.

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Re: Marvel - tråden.

Legg inn av Lilleborg »

Så endelig Shang-Chi i går, og jeg likte den veldig godt!

BioDex

Legg inn av BioDex »



Ser jo lovende ut dette...

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Herlig trailer, Hawkeye er kanskje den serien jeg har sett mest frem til så dette virker bra. Gleder meg til å se mer av Ronin!

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Veldig god trailer.
Har håp for Hailee. Hun tar vel over for Hawkeye i fase 4 da, som Kate?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fringegirl skrev: tir sep 14, 2021 2:58 pm Veldig god trailer.
Har håp for Hailee. Hun tar vel over for Hawkeye i fase 4 da, som Kate?
Det er vel det som har vært planen siden serien ble promotert første gang. Henger også godt sammen med ideen om ett young avengers ila denne og neste fase.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Chromeback skrev: tir sep 14, 2021 2:59 pm
Fringegirl skrev: tir sep 14, 2021 2:58 pm Veldig god trailer.
Har håp for Hailee. Hun tar vel over for Hawkeye i fase 4 da, som Kate?
Det er vel det som har vært planen siden serien ble promotert første gang. Henger også godt sammen med ideen om ett young avengers ila denne og neste fase.
Kan leve med det, liker godt Hailee, selv om jeg foretrekker Jeremy Renner. Men ja, Young Avengers..det blir interessant.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hva tror egentlig folk om Venom 2?

Traileren virker jo veldig lovende, men jeg håper bare at de lærte av feilene de gjorde med den første filmen. Potensialet er der jo, men usikker på om de knekker koden.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Chromeback skrev: fre sep 17, 2021 9:05 pm Hva tror egentlig folk om Venom 2?

Traileren virker jo veldig lovende, men jeg håper bare at de lærte av feilene de gjorde med den første filmen. Potensialet er der jo, men usikker på om de knekker koden.
Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å se den ettersom jeg ga 1 til den første Venom, for noe makkverk!
Men så var traileren litt kul allikvel, og jeg liker godt Tom Hardy...så mjaa... jeg løper ikke på kino for å se den, men ender vel opp med å se den når den kommer på en av strømmetjenestene.

BioDex

Legg inn av BioDex »

11. november er det en såkalt Disney+ Day, og Shang-Chi blir da tilgjengelig å strømme gratis.

Black Widow er tilgjengelig 6. oktober.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

For en gangs skyld så tror jeg at jeg er mer enig med IMDb i stedet for Letterboxd, for hva i alle dager var poenget med Black Widow??

Snakk om en medioker film, med et mediokert plott, med en karakter som fikk solofilmen sin alt for sent. I 2015-ish så ville nok denne filmen blitt bedre mottatt for min del.

Likte What if..? veldig godt, selv om avslutningen ble litt bob-bob. Litt usikker på om de egentlig trengte å binde sammen alt på slutten.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Chromeback skrev: fre okt 08, 2021 6:05 pm For en gangs skyld så tror jeg at jeg er mer enig med IMDb i stedet for Letterboxd, for hva i alle dager var poenget med Black Widow??

Snakk om en medioker film, med et mediokert plott, med en karakter som fikk solofilmen sin alt for sent.
Helt enig. Da denne filmen ble annonsert, skjønte jeg ikke hvorfor de skulle lage denne. Kanskje fordi Marvel mente at Scarlet "fortjente" en solo film av en eller annen grunn. Har sett alle MCU filmene minst 2 ganger, men BW ser jeg nok ikke flere ganger.

Mia

Legg inn av Mia »

Så Black Widow igår, og må si meg enig med dem over her. Skuffende. Den dårligste Marvel filmen jeg har sett.
Selvfølgelig ett pluss at noe er i Norge.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Will Poulter blir mest sannsynlig castet som Adam Warlock. Den så jeg ikke komme.

MensenErnst

Legg inn av MensenErnst »

Mia skrev: søn okt 10, 2021 10:55 am Så Black Widow igår, og må si meg enig med dem over her. Skuffende. Den dårligste Marvel filmen jeg har sett.
Selvfølgelig ett pluss at noe er i Norge.
Jeg likte den veldig godt jeg og synes det var tøft med en superheltspionfilm. Synes den står seg fint som selvstendig film. Om jeg skal trekke for noe så er det:
► Show Spoiler

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Dette burde for øvrig vært mid/end credit scenen i BW, i mine øyne.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Litt off-topic, men er det noen her inne som leser mye? I så fall, hvordan leser dere?

For min egen del så vil jeg gjerne ha det fysisk, men siden spesielt Outland har begynt å bli latterlig dyrt, så blir det mer og mer på nettet for min del. Er det noen som har noen gode tips om hvor man kan få kjøpt bøker fysisk, uten at prisene er hinsides?


Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Dette er ikke godt nok 🙁

BioDex

Legg inn av BioDex »

Ny Spiderman No Way Home trailer:



Kunne ikke se noe til Garfield's eller Tobey's Spidermen, spares kanskje til trailer 2.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

BioDex skrev: ons nov 17, 2021 9:22 am Ny Spiderman No Way Home trailer:



Kunne ikke se noe til Garfield's eller Tobey's Spidermen, spares kanskje til trailer 2.
Burde la det vente til folk faktisk ser filmen! Da blir det en holy shit-moment. Det nærmeste Marvel har vært siden da halvparten ble visket ut i Infinity War :)

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Ser bra ut da 😁

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Finfin start på Hawkeye.

Synes Shang-Chi ellers var en helt forglemmelig film, litt synd, siden de to første aktene egentlig var ganske ålreite. Spent på hvordan MCU kommer til å forklare mid-credit scenen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Likte veldig godt de 2 første episodene av Hawkeye, håper vi får se Vincent D'Onofrio's Kingpin etterhvert

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Crabsen skrev: tor nov 25, 2021 2:36 pm Likte veldig godt de 2 første episodene av Hawkeye, håper vi får se Vincent D'Onofrio's Kingpin etterhvert
Synes andre episode var slapp. Tam dialog, og enkle valg valg
► Show Spoiler

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det er ikke MCU relatert, men Spider-Man: Across the Spider-Verse - Part one virker like fantastisk som Into the Spider-Verse ut i fra det lille man har fått sett så langt.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Konge episode av Hawkeye med
► Show Spoiler
😁

Titaanzink

Legg inn av Titaanzink »

Fikk endelig somlet meg til å se WandaVision. Etter en litt tung start tok den seg kraftig opp. Episode 8 er beste episode av noen Marvel TV-serie så langt.

Hawkeye er også underholdende. Får litt julestemning av den, som sikkert også var meningen.

Sveinboer

Legg inn av Sveinboer »

Spider-Man No Way Home blir nå altså utsatt her til lands til 14. januar.. i første omgang
https://www.vg.no/rampelys/film/i/lVe8O ... tt-i-norge

Gøy beskjed å få dagen før premieren...

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Sveinboer skrev: tir des 14, 2021 11:48 am Spider-Man No Way Home blir nå altså utsatt her til lands til 14. januar.. i første omgang
https://www.vg.no/rampelys/film/i/lVe8O ... tt-i-norge

Gøy beskjed å få dagen før premieren...
Og jeg som hadde sett så sykt frem til denne nå.

Må jo tape vanvittig mye penger på å ikke ha visninger i romjula.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Sveinboer skrev: tir des 14, 2021 11:48 am Spider-Man No Way Home blir nå altså utsatt her til lands til 14. januar.. i første omgang
https://www.vg.no/rampelys/film/i/lVe8O ... tt-i-norge

Gøy beskjed å få dagen før premieren...
Kjempefestlig! 😵‍💫
Våge den som røper noe fra det store utland, ser det er kommet endel anmeldelser og jeg skal ihvertfall ikke inn på IMDB på den filmen før den er vist her i Norge 🥴

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»