Tips:USA-TV enkelt og gratis her:

Svar
fiskefinger

Tips:USA-TV enkelt og gratis her:

Legg inn av fiskefinger »

TIPS!! Du kan se såpeserier,realityshow etc.leenge før de kommer til Norge på denne siden.Ikke noe "ekstrareklame"utover det som faktisk sendes på kanalene.
6 kanaler:CBS,FOX,NBC,ABC;PBS og CW.
Jeg har laget en login: harald Pass: harald som kan brukes,men det koster ingenting å registrere seg.Det er også veldig enkelt,og gjort på ett minutt.
Husk å sette kryss i ruten hvor du bekrefter at du er amerikaner.
Du må slå på lyden første gang du er innlogget.
https://puffer.stanford.edu/

Mehell

Legg inn av Mehell »

fiskefinger skrev: fre nov 26, 2021 10:44 am TIPS!! Du kan se såpeserier,realityshow etc.leenge før de kommer til Norge på denne siden.Ikke noe "ekstrareklame"utover det som faktisk sendes på kanalene.
6 kanaler:CBS,FOX,NBC,ABC;PBS og CW.
Jeg har laget en login: harald Pass: harald som kan brukes,men det koster ingenting å registrere seg.Det er også veldig enkelt,og gjort på ett minutt.
Husk å sette kryss i ruten hvor du bekrefter at du er amerikaner.
Du må slå på lyden første gang du er innlogget.
https://puffer.stanford.edu/
Artig. Fungerer jo som en drøm denne. Skal se på innimellom for å sjekke om det kommer noe interessant.

fiskefinger

Legg inn av fiskefinger »

Ser at jeg har fått en advarsel for å ha postet denne......hvorfor det...-sålenge man er anstendig i språkføringen,og holder seg innefor det som regnes for"lovlig" er det vel ikke nødvendig å bruke sensur på innleggene......eller??

SirJames

Legg inn av SirJames »

Takk for tips, fiskefinger!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

fiskefinger skrev: lør jan 15, 2022 3:25 pm Ser at jeg har fått en advarsel for å ha postet denne......hvorfor det...-sålenge man er anstendig i språkføringen,og holder seg innefor det som regnes for"lovlig" er det vel ikke nødvendig å bruke sensur på innleggene......eller??
Kan være fordi du har postet en stream som ikke er helt innenfor lovverket (usikker på om den er grei eller ei), men da ville det vært merkelig at innlegget ble stående.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Chromeback skrev: man jan 17, 2022 3:35 pm
fiskefinger skrev: lør jan 15, 2022 3:25 pm Ser at jeg har fått en advarsel for å ha postet denne......hvorfor det...-sålenge man er anstendig i språkføringen,og holder seg innefor det som regnes for"lovlig" er det vel ikke nødvendig å bruke sensur på innleggene......eller??
Kan være fordi du har postet en stream som ikke er helt innenfor lovverket (usikker på om den er grei eller ei), men da ville det vært merkelig at innlegget ble stående.
Forumet kan gå åt skogen dersom det postes ulovlige greier, vet jeg. Men åpningsinnlegget står jo..?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lezah skrev: man jan 17, 2022 3:36 pm
Chromeback skrev: man jan 17, 2022 3:35 pm
fiskefinger skrev: lør jan 15, 2022 3:25 pm Ser at jeg har fått en advarsel for å ha postet denne......hvorfor det...-sålenge man er anstendig i språkføringen,og holder seg innefor det som regnes for"lovlig" er det vel ikke nødvendig å bruke sensur på innleggene......eller??
Kan være fordi du har postet en stream som ikke er helt innenfor lovverket (usikker på om den er grei eller ei), men da ville det vært merkelig at innlegget ble stående.
Forumet kan gå åt skogen dersom det postes ulovlige greier, vet jeg. Men åpningsinnlegget står jo..?
Ja, derfor jeg ikke er helt sikker på hva som har skjedd her :lol:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»