NBA 2021/22

Svar
DennisB

Re: NBA 2021/22

Legg inn av DennisB »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: tir nov 23, 2021 4:29 pm
DennisB skrev: tir nov 23, 2021 4:20 pm Apropos Drummond, han har etter sigende rekorden i antall missede free throws i èn kamp, 23..
Det artige er at Pistons fortsatt vant den kampen. Rockets 15-16 i et nøtteskall.
Hehe, ja. De kunne hacke på Drummond så mye de ville, men det hjalp ingenting, tross 23 missede throws.
En forutsetning for den strategien, er jo selvsagt å treffe på egne skudd, lol.

Heldigvis ble reglene endret. Det tvang seg fram, mye pga. Drummond, og denne kampen ble et klasseeksempel på tull og tøys i strekking av regler i NBA.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Kunne vært interessant å lest Pippens bok "Unguarded".

– Han ødela basketball

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

sertono skrev: tir nov 23, 2021 7:24 pm Kunne vært interessant å lest Pippens bok "Unguarded".

– Han ødela basketball
Pippen kom aldri over at han ikke fikk de pengene han mente han skulle ha fra Bulls, i tillegg havnet han alltid i skyggen av MJ. Det har preget uttalelsene fra Pippen om Bulls og Jordan i alle år. Pippen har mye rett i det han sier, men det er synd at han ikke har gått videre i livet sitt da det er godt over 20 år siden, det er noe trist med en mann som fortsatt er opphengt i detaljer fra den tiden. Jordan var den første som ga meg basketballinteressen, og var min favoritt, men skulle jeg laget eller designet en ønskespiller i dag, så ville det vært Pippen med et trepoengsskudd. Så rent historisk er han helt der oppe for meg, noe som gjør det ekstra leit at han står litt fast i det som var.

Lakers var ikke med i det hele tatt fra start i MSG i natt, og det var vel strengt tatt bare AB og Westbrook som fikk de litt inn i kampen, uten at det hjalp på sluttresultatet. Det går nok mot slutten av Vogels tid i Lakers nå, noe som er feil, feil og atter feil. Men det er slik NBA fungerer, ingen sportslig logikk, men andre faktorer som avgjør. På den andre siden så er det ikke håp for dette laget slik det er bygget opp. Nok er sagt om Westbrook. Men nesten alt er bygget opp med feil spillere. At Melo blir hyllet for tiden er jo helt galskap, og forteller oss at mye om at media er interessert i en god historie, for sportslig sett er å bygge forventninger på Melo helt katastrofalt. At DeAndre fortsatt er foran Dwight i køen, er enda verre. Og så har du Monk som i snitt over tre kamper har en god kamp, og så er det veldig lavt bunnivå i de to neste. THT er jo også milevis fra å være en stabil spiller. Det mest irriterende fremover er at etter to greie Westbrook kamper, så kommer det å ta Lakers tre måneder å forstå at det ikke er noe å bygge videre på. Lakers gjør dårlige sportslige vurderinger i ett tempo som er skremmende…

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Vogels dager nærmer seg nok talte. Ufortjent, men samtidig skal det sies at han gjør det jammen ikke lett for seg selv med å starte Bradley og DAJ sammen kamp ut og kamp inn. Om de 2 hadde blitt sluppet fri i dag hadde noen andre lag plukket dem opp? Jeg tviler.

Uansett så er ikke dette Vogels feil at rosteren er som den er, den skylda går til Pelinka,LeBron og Jeanie

DennisB

Legg inn av DennisB »

LBJ91 skrev: ons nov 24, 2021 12:28 pm Vogels dager nærmer seg nok talte. Ufortjent, men samtidig skal det sies at han gjør det jammen ikke lett for seg selv med å starte Bradley og DAJ sammen kamp ut og kamp inn. Om de 2 hadde blitt sluppet fri i dag hadde noen andre lag plukket dem opp? Jeg tviler.

Uansett så er ikke dette Vogels feil at rosteren er som den er, den skylda går til Pelinka,LeBron og Jeanie
Er det noe som helst i ryktene om at Kyrie Irving kan være på vei til Lakers? Jeg har nok lagt litt for mye i det. Men det kunne ha vært Vogels redningsplanke. Kyrie/Lebron har funnet tonen før, og sammen med AD kunne man kanskje ha lykkes.

Men Kyrie inn forutsetter vel Westbrook ut, og jeg ser ikke helt at det skjer riktig ennå. Virker som kameraderiet er stort mellom stjernene i gruppa, og de gir neppe slipp på Westbrook så tidlig. Han viser jo innimellom gode takter, som i de siste par kampene.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

DennisB skrev: ons nov 24, 2021 1:34 pm
LBJ91 skrev: ons nov 24, 2021 12:28 pm Vogels dager nærmer seg nok talte. Ufortjent, men samtidig skal det sies at han gjør det jammen ikke lett for seg selv med å starte Bradley og DAJ sammen kamp ut og kamp inn. Om de 2 hadde blitt sluppet fri i dag hadde noen andre lag plukket dem opp? Jeg tviler.

Uansett så er ikke dette Vogels feil at rosteren er som den er, den skylda går til Pelinka,LeBron og Jeanie
Er det noe som helst i ryktene om at Kyrie Irving kan være på vei til Lakers? Jeg har nok lagt litt for mye i det. Men det kunne ha vært Vogels redningsplanke. Kyrie/Lebron har funnet tonen før, og sammen med AD kunne man kanskje ha lykkes.

Men Kyrie inn forutsetter vel Westbrook ut, og jeg ser ikke helt at det skjer riktig ennå. Virker som kameraderiet er stort mellom stjernene i gruppa, og de gir neppe slipp på Westbrook så tidlig. Han viser jo innimellom gode takter, som i de siste par kampene.
Har ikke hørt noe om de ryktene og jeg anser en slik trade som totalt usannsynlig. Kan ikke tenke meg at Westbrook i det hele tatt er på listen over spillere Nets vil ha om de først skal trade Kyrie. Og det sitter nok veldig langt inne for Lakers å gi opp Westbrook prosjektet så tidlig(om de finner noen til å ta imot den kontrakten er vel å heller tvilsomt p.d.d)

DennisB

Legg inn av DennisB »

LBJ91 skrev: ons nov 24, 2021 2:16 pm
DennisB skrev: ons nov 24, 2021 1:34 pm
LBJ91 skrev: ons nov 24, 2021 12:28 pm Vogels dager nærmer seg nok talte. Ufortjent, men samtidig skal det sies at han gjør det jammen ikke lett for seg selv med å starte Bradley og DAJ sammen kamp ut og kamp inn. Om de 2 hadde blitt sluppet fri i dag hadde noen andre lag plukket dem opp? Jeg tviler.

Uansett så er ikke dette Vogels feil at rosteren er som den er, den skylda går til Pelinka,LeBron og Jeanie
Er det noe som helst i ryktene om at Kyrie Irving kan være på vei til Lakers? Jeg har nok lagt litt for mye i det. Men det kunne ha vært Vogels redningsplanke. Kyrie/Lebron har funnet tonen før, og sammen med AD kunne man kanskje ha lykkes.

Men Kyrie inn forutsetter vel Westbrook ut, og jeg ser ikke helt at det skjer riktig ennå. Virker som kameraderiet er stort mellom stjernene i gruppa, og de gir neppe slipp på Westbrook så tidlig. Han viser jo innimellom gode takter, som i de siste par kampene.
Har ikke hørt noe om de ryktene og jeg anser en slik trade som totalt usannsynlig. Kan ikke tenke meg at Westbrook i det hele tatt er på listen over spillere Nets vil ha om de først skal trade Kyrie. Og det sitter nok veldig langt inne for Lakers å gi opp Westbrook prosjektet så tidlig(om de finner noen til å ta imot den kontrakten er vel å heller tvilsomt p.d.d)
Okey, takk for svar, da skrinnlegger jeg den.

Er forresten trist å se en såpass god spiller som Kyrie kaste bort kanskje en hel sesong på denne måten. Han vil kanskje aldri komme tilbake igjen i den samme utgaven han var i.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

DennisB skrev: ons nov 24, 2021 2:21 pm
LBJ91 skrev: ons nov 24, 2021 2:16 pm
DennisB skrev: ons nov 24, 2021 1:34 pm

Er det noe som helst i ryktene om at Kyrie Irving kan være på vei til Lakers? Jeg har nok lagt litt for mye i det. Men det kunne ha vært Vogels redningsplanke. Kyrie/Lebron har funnet tonen før, og sammen med AD kunne man kanskje ha lykkes.

Men Kyrie inn forutsetter vel Westbrook ut, og jeg ser ikke helt at det skjer riktig ennå. Virker som kameraderiet er stort mellom stjernene i gruppa, og de gir neppe slipp på Westbrook så tidlig. Han viser jo innimellom gode takter, som i de siste par kampene.
Har ikke hørt noe om de ryktene og jeg anser en slik trade som totalt usannsynlig. Kan ikke tenke meg at Westbrook i det hele tatt er på listen over spillere Nets vil ha om de først skal trade Kyrie. Og det sitter nok veldig langt inne for Lakers å gi opp Westbrook prosjektet så tidlig(om de finner noen til å ta imot den kontrakten er vel å heller tvilsomt p.d.d)
Okey, takk for svar, da skrinnlegger jeg den.

Er forresten trist å se en såpass god spiller som Kyrie kaste bort kanskje en hel sesong på denne måten. Han vil kanskje aldri komme tilbake igjen i den samme utgaven han var i.
Siden det er stahet og ikke noe fysisk som holder han ute så tror jeg Kyrie kommer tilbake med ett smell.

Det er om han kommer tilbake da, jeg blir ikke sjokkert om han plutselig annonserer at han har lagt opp. Han er fullt kapabel til det

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Curry moments😅


Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

At LeBron har en god kamp og et LeBron-lag vinner i Indianapolis i grunnserien, det skjer ikke så ofte, så det var litt oppløftende. Men LeBron er blitt vel avhengig av mid- og longrange skytingen denne sesongen, det er nedsiden av det. Sånn sett opp gjennom årene,så har trepoengsskytingen til LeBron vært kronisk ujevn, så vet ikke helt om det er veien å gå.

Var også mye dårlig forsvarsspill fra Lakers side, på den andre siden så er jeg såpass nær med å gi opp denne sesongen på vegne av Lakers, at jeg ikke er helt fremmed for at det er en like greit å pumpe offensive stats og å gi f i resultatene for LeBron. Drøyt å si en fjerdedel ut i sesongen, men LeBron som overlater mye til Westbrook fører ingen steder, så da er det et bedre alternativ å jakte individuelle rekorder…

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Er jo vilt det som skjer med Warriors for tiden et lag som de fleste kanskje ville sagt hadde spilt nærmere .500 enn 0.880 etter 18 kamper (16-2)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Alltid gøy med europeere som gjør det bra i NBA, og nå begynner Sengun virkelig å røre på seg i Houston. Laget er jo fullstendig krise, men slo Bulls i natt og er 2-16(!). Bare til å få en god pakke for Wood, og kjøre tyrkeren som fremtidens center for et lag i monster tank mode.

Sengun med en fin statline og noen nydelige moves, bla denne:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lew_Ashby skrev: tor nov 25, 2021 2:38 pm Alltid gøy med europeere som gjør det bra i NBA, og nå begynner Sengun virkelig å røre på seg i Houston. Laget er jo fullstendig krise, men slo Bulls i natt og er 2-16(!). Bare til å få en god pakke for Wood, og kjøre tyrkeren som fremtidens center for et lag i monster tank mode.

Sengun med en fin statline og noen nydelige moves, bla denne:
Fortsatt bitter på at jeg blingset på han i fantasy-draften😩

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Få ting som er mer sexy enn big men med fotarbeid

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Small_boi skrev: tor nov 25, 2021 4:17 pm Få ting som er mer sexy enn big men med fotarbeid
Hører på Bob Voulgaris som endelig returnerer til Simmons-podden. Er vel et must for en Mavs-mann som deg. Hørt første 15 min, han er like cocky og skråsikker som alltid.

Voulgaris kritiserer formen til Doncic. Ikke uenig, men nesten overraskende at han sier det rett ut. Hehe. Snakker om at det ikke er nok som tørr å holde ham ansvarlig, og at han drev å fylte sweet tea på drikkeflasken sin. Skal ikke se bort i fra rapportene om at han og Doncic ikke gikk veldig godt sammen stemmer. Skryter mye av Doncic selvsagt, vanskelig å gjøre noe annet.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

DennisB skrev: ons nov 24, 2021 1:34 pm Er det noe som helst i ryktene om at Kyrie Irving kan være på vei til Lakers? Jeg har nok lagt litt for mye i det. Men det kunne ha vært Vogels redningsplanke. Kyrie/Lebron har funnet tonen før, og sammen med AD kunne man kanskje ha lykkes.

Men Kyrie inn forutsetter vel Westbrook ut, og jeg ser ikke helt at det skjer riktig ennå. Virker som kameraderiet er stort mellom stjernene i gruppa, og de gir neppe slipp på Westbrook så tidlig. Han viser jo innimellom gode takter, som i de siste par kampene.
For å ta det siste først, når enkelte ''eksperter'' i statene roser Westbrook eller Melo, så er det som å gå 20-30 år tilbake i tid, hvor en fin box score var nok til å bli hyllet. For det er ikke en sjanse i helv... for at den spillestilen de har er effektiv i sluttspillssammenheng. Legg også merke til hvor ofte Lakers forsvar kollapser med de to på parketten. Om man ikke heier på Lakers så er det selvsagt kult med Melo, for alt han gjør er som om basket bare er en artig greie hvor han offensivt sett er uhyre talentfull og at han koser seg med det. Men noe av det han gjør defensivt, det er i samme divisjon som Harden i sine verste stunder i Houston; en total gi fa** holdning.

Som LBJ91 er inne på, så er Kyrie truende til å legge opp på dagen, og han har vel allerede annonsert at det er det han kommer til å gjøre om Nets trader han. Uansett, som du selv er inne på, det er alt for mye personlige bånd mellom spillere til at Westbrook trades, det skjer bare ikke. Tipper det er mer sannsynlig at Lakers først kommer til å skylde på Vogel, og når det visste seg feil, så vil et par/tre andre spillere være i faresonen på trade-deadline: THT er nok sikkert den som skal ofres etter Vogel.

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Lew_Ashby skrev: tor nov 25, 2021 4:30 pm
Small_boi skrev: tor nov 25, 2021 4:17 pm Få ting som er mer sexy enn big men med fotarbeid
Hører på Bob Voulgaris som endelig returnerer til Simmons-podden. Er vel et must for en Mavs-mann som deg. Hørt første 15 min, han er like cocky og skråsikker som alltid.

Voulgaris kritiserer formen til Doncic. Ikke uenig, men nesten overraskende at han sier det rett ut. Hehe. Snakker om at det ikke er nok som tørr å holde ham ansvarlig, og at han drev å fylte sweet tea på drikkeflasken sin. Skal ikke se bort i fra rapportene om at han og Doncic ikke gikk veldig godt sammen stemmer. Skryter mye av Doncic selvsagt, vanskelig å gjøre noe annet.
Ja, det var en interessant pod. Skjønner at han ikke er den enkleste å jobbe med, selv om det er andre i organisasjonen som også skal ha sin del av skylden for at det skjærte seg.

Virket som han i hvert fall hadde blitt litt mer ydmyk rundt hvor vanskelig det er å være GM. Digg å ha en gjest som turde å si i mot Simmons, f eks når han kritiserte Porter-kontrakten.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Vi ser dessverre en LeBron som i stadig større grad baserer seg på et ustabilt long-range skudd, og som ikke klarer å drive mot kurven. Legg til at han ikke klarer å boxe ut motspillere heller, mange unødvendige returer som går tapt, så er summen at han ikke er det fysiske monsteret han har vært hele karrieren tidligere. Det måtte vel komme en dag, og nå ser man det tydelig…i det hele tatt så Lakers kjørt ut utover i OTene.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lakers og Vogel kaster bort seieren i natt. Hvorfor i helvete spiller Melo 14 av 15m i OT når de ikke bruker han i angrep, og Hield/Fox herjer. Her skal og må Bradley spille. Lakers vil slite med å komme til PO i år og om de klarer det blir jo det fort Golden/Suns i runde 1. Det må jobbes en stor jobb i Februar med trades/buyout

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lakersfans på Wob sin Twitterspace idag var helt forbanna legendarisk. Full klikkebyge meltwown. Wob leser opp net ratings for Lakers-duoer i år. Lebron og AD sammen på banen, selsagt liten samplesize, men de er -7,8!? Det kan ikke være rett? Westbrook/Bazemore sammen var som vente full katastrofe,
nærmere -15 😂 og RW/KB er duoen med 7.mest minutter sammen på banen for Lakers i år. Elsker når Lakers er på trynet.


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Haha what!?!? 3! OT mellom Lakers og Kings het sjukehus!



Chromeback

Legg inn av Chromeback »

LOL


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Chromeback skrev: lør nov 27, 2021 10:42 am LOL

Vanvleet hadde jo boe tilsvarende fikk han bot?

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Laffano16 skrev: lør nov 27, 2021 11:28 am
Chromeback skrev: lør nov 27, 2021 10:42 am LOL

Vanvleet hadde jo boe tilsvarende fikk han bot?
Ja, han fikk visst samme bot :lol:

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »



LMAO

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

1ChiBull1 skrev: lør nov 27, 2021 1:58 pm

LMAO
Hva handla det der om?

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Laffano16 skrev: lør nov 27, 2021 2:59 pm
1ChiBull1 skrev: lør nov 27, 2021 1:58 pm

LMAO
Hva handla det der om?
Hvordan Butler orkestrerte exiten fra Minnesota

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

LBJ91 skrev: lør nov 27, 2021 3:05 pm
Laffano16 skrev: lør nov 27, 2021 2:59 pm
1ChiBull1 skrev: lør nov 27, 2021 1:58 pm

LMAO
Hva handla det der om?
Hvordan Butler orkestrerte exiten fra Minnesota
Eh what? Butler vært i minnesota også byttet lag pga denne dama?

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Det gikk rykter/ble vitset om at Buckets og Nichols hadde seg inne i Disney-boblen. Tror det stammer fra et intervju hvor de var vel fnisete med hverandre fra i fjor. Trendet på fugleappen for et par måneder siden.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: lør nov 27, 2021 3:11 pm Det gikk rykter/ble vitset om at Buckets og Nichols hadde seg inne i Disney-boblen. Tror det stammer fra et intervju hvor de var vel fnisete med hverandre fra i fjor. Trendet på fugleappen for et par måneder siden.
Aha Takk

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»