WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre nov 19, 2021 11:33 am
Crabsen skrev: fre nov 19, 2021 9:06 am
Altså dette selskapet kan bare dra så lang til helvete som det går. Er så utrolig glad jeg har sluttet å bruke noe mer tid på WWE ved unntak av highlights på youtube, håper flere følger den stien, de fortjener virkelig ingenting av deg, spesielt ikke tiden din
Er sånn man har gjort det i en lang periode nå + podcaster. Men ser lite klipp om dagen og, siden det er ekstremt lite av deres produkt som fenger meg om dagen.

Man har fulgt WWE "hele" livet, så man vil at produktet skal være så bra som mulig, men man må kanskje snart innse at dagens produkt (som en helhet) ikke er for meg lenger.
Det er akkurat det. På tross av hvor synkende kvaliteten på produktet har vært siste 10-15 årene har jeg alltid fulgt med hver uke, både i håp og støtte om at produktet skal bli bedre, for det er tross alt bare det vi wrestling fans ønsker oss. Men når et selskap som WWE ikke bare spytter i trynet til fansen med å kontinuerlig drepe produktet, men i tillegg behandle sine ansatte som skit under skoen, er det vannskelig å ha motivasjon til å støtte dem lenger. Slik de har holdt på siste årene nå er rett og slett så usmakelig på så mange måter, at jeg ihvertfall har fått nok nå. At man nå også har alternativer som AEW, NJPW, osv gjør det i tillegg mye enklere å ta den avgjørelsen nå. Kommer fortsatt til å kjøre tippekonker for WWE, da jeg vet det er mange inkludert meg selv som syntes det er morro, men WWE tråden kommer nok til å være ganske uten Crabsen fremover.

De kommer nok ikke til å miste noe søvn over at jeg ikke følger med lenger, men jeg kommer til å sove betraktelig bedre over å ikke følge de

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

MrPets skrev: fre nov 19, 2021 11:43 am
ElGuaje skrev: fre nov 19, 2021 11:33 am
Crabsen skrev: fre nov 19, 2021 9:06 am
Altså dette selskapet kan bare dra så lang til helvete som det går. Er så utrolig glad jeg har sluttet å bruke noe mer tid på WWE ved unntak av highlights på youtube, håper flere følger den stien, de fortjener virkelig ingenting av deg, spesielt ikke tiden din
Er sånn man har gjort det i en lang periode nå + podcaster. Men ser lite klipp om dagen og, siden det er ekstremt lite av deres produkt som fenger meg om dagen.
Ditto, og sånn har det vært lenge. Jim Cornette har så mye innhold at det langt på vei overgår tiden jeg brukte på WWE før, men det konsumeres selvsagt på en helt annen måte. Det holder meg oppdatert på hva som skjer både i WWE og AEW, føles ikke som jeg går glipp av stort ved kun å sjekke ut noen segmenter og kamper.
Hvordan er det å høre på Jim Cornette egentlig? Det lille jeg har hørt har ikke akkurat gitt meg mersmak til å høre på, men vet at han har sin fanbase og er jo en mann med mye kunnskap.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Er en stund siden jeg har hørt på Corny nå, av den grunn at jeg rett og slett fikk helt avsmak av han. Var fast bestemt på at så så dårlig var ting, uansett hvor bra det var. Har et personlig hat mot Omega og Bucks blandt annet, som fikk meg til å tune ut. Men vet ikke hvordan han er nå da, kanskje bedret seg litt, Pets?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre nov 19, 2021 12:54 pm Er en stund siden jeg har hørt på Corny nå, av den grunn at jeg rett og slett fikk helt avsmak av han. Var fast bestemt på at så så dårlig var ting, uansett hvor bra det var. Har et personlig hat mot Omega og Bucks blandt annet, som fikk meg til å tune ut. Men vet ikke hvordan han er nå da, kanskje bedret seg litt, Pets?
Samme som jeg sliter med. Han har mange gode innspill, og er en del av tankene hans som jeg støtter, men han virker utrolig trangsynt og sta på hva som er "bra" og hva som er "dårlig". Det, sammen med en tidvis elendig retorikk, gjør at det er slitsomt å høre på han for min del.

Kan hende at han har bedret seg, men det er inntrykket jeg sitter igjen med.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: fre nov 05, 2021 7:00 am FAEN TA DERE WWE for at dere er i ferd med å fucke opp Hit Row.
Og der var ferden fucket. Hvordan føles det, Lilleborg?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: fre nov 19, 2021 1:54 pm Og der var ferden fucket. Hvordan føles det, Lilleborg?
Det er nesten så jeg ikke gidder mer. Er så uprofesjonelt atte hjelp.

EDIT: Jeg vet jo at jeg ikke kommer til å slutte og se. Jeg ser alt bortsett fra NXT UK uansett. Men det føles meningsløst når en så interessant gruppe tas opp for så å få fyken en måned senere.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

ElGuaje skrev: fre nov 19, 2021 1:47 pm
Crabsen skrev: fre nov 19, 2021 12:54 pm Er en stund siden jeg har hørt på Corny nå, av den grunn at jeg rett og slett fikk helt avsmak av han. Var fast bestemt på at så så dårlig var ting, uansett hvor bra det var. Har et personlig hat mot Omega og Bucks blandt annet, som fikk meg til å tune ut. Men vet ikke hvordan han er nå da, kanskje bedret seg litt, Pets?
Samme som jeg sliter med. Han har mange gode innspill, og er en del av tankene hans som jeg støtter, men han virker utrolig trangsynt og sta på hva som er "bra" og hva som er "dårlig". Det, sammen med en tidvis elendig retorikk, gjør at det er slitsomt å høre på han for min del.

Kan hende at han har bedret seg, men det er inntrykket jeg sitter igjen med.
Cornette har innimellom noe greier. Men han hater alt newtime. Men han elsker Danhausen da! Også var han forelska i promooffen med Eddie og Punk. Så han hater ikke ALT. Men mye han ikke liker

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Denne roster kuttingen har for lengst gått for langt. Jeg lurer på hva de resterende egentlig tenker angående sin egen situasjon og hvor lite marginer det er på å ha jobb eller ikke.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Var det 12 stykker jeg så som ble drafta i ÅRETS draft som var ute av WWE da nå? Det er jo helt sjukt. Forøvrig 6 av 10 North American Champions er ikke lengre i WWE (ikke alle har blitt released, har jo AC BayBay f.eks.)

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ref NA-tittelen: Gargano forsvinner vel fort når hans kontrakt går ut og vil jeg tippe.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: fre nov 19, 2021 9:55 pm Var det 12 stykker jeg så som ble drafta i ÅRETS draft som var ute av WWE da nå? Det er jo helt sjukt. Forøvrig 6 av 10 North American Champions er ikke lengre i WWE (ikke alle har blitt released, har jo AC BayBay f.eks.)

Stemmer det, 12 stk, inkludert de som ble draftet på Talking Smack og RAW Talk å. Hit Row (4), Morrison, Keith, Kross, Drake, Ryker, Mia Yim, Tegan og Nia

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kupong for årets siste PPV ute i tippekonk tråden, og det er en stor en

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Crabsen skrev: lør nov 20, 2021 1:58 pm Kupong for årets siste PPV ute i tippekonk tråden, og det er en stor en
Alt for å ikke la meg vinne denne. Men undedogen som ga dere forsprang på Royal Rumble har ikke kommet så langt for noe annet enn seier!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: lør nov 20, 2021 2:46 pm
Crabsen skrev: lør nov 20, 2021 1:58 pm Kupong for årets siste PPV ute i tippekonk tråden, og det er en stor en
Alt for å ikke la meg vinne denne. Men undedogen som ga dere forsprang på Royal Rumble har ikke kommet så langt for noe annet enn seier!
:)

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Denne fra Mustafa Ali:


MrPets

Legg inn av MrPets »

ElGuaje skrev: fre nov 19, 2021 1:47 pm
Crabsen skrev: fre nov 19, 2021 12:54 pm Er en stund siden jeg har hørt på Corny nå, av den grunn at jeg rett og slett fikk helt avsmak av han. Var fast bestemt på at så så dårlig var ting, uansett hvor bra det var. Har et personlig hat mot Omega og Bucks blandt annet, som fikk meg til å tune ut. Men vet ikke hvordan han er nå da, kanskje bedret seg litt, Pets?
Samme som jeg sliter med. Han har mange gode innspill, og er en del av tankene hans som jeg støtter, men han virker utrolig trangsynt og sta på hva som er "bra" og hva som er "dårlig". Det, sammen med en tidvis elendig retorikk, gjør at det er slitsomt å høre på han for min del.

Kan hende at han har bedret seg, men det er inntrykket jeg sitter igjen med.
Hvis du har utfordringer med hvordan Cornette ter seg er det neppe noe poeng i en ny lytt, Crabsen. Mannen klager på nærmest alt nytt, men enn så lenge syns jeg det er festlig nok. Jeg har hørt i en måneds tid nå, kan hende det endrer seg.

Et annet poeng er at jeg ikke er like investert i wrestling de siste årene, så jeg har ikke noe særlig eierskap til noe i AEW og stadig mindre i WWE. Det blir nok lettere å akseptere all negativiteten hans da.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

I et annet univers der Jeff Hardy aldri ble arrestert for narkotika i 2009 hadde han vært i diskusjonen på Mount rushmore.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Idiot


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Nå lurer jeg på hvorfor slikt aldri skjer når Brock Lesnar er i ringen.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Er det tegn til liv eller har alle falt fra etter nederlag i tippekonkurransen?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tor nov 25, 2021 5:31 pm Er det tegn til liv eller har alle falt fra etter nederlag i tippekonkurransen?
Litt usikker på om det er plass, men hvis det er mulig å få flere spikere i denne kista, så er du ansvarlig for den siste ja.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: tor nov 25, 2021 5:31 pm Er det tegn til liv eller har alle falt fra etter nederlag i tippekonkurransen?
Travelt opptatt på jobb i disse dager, så har ikke fått sett noe wrestling denne uka. Planen er RAW i kveld, NXT til frokost i morra og Smackdown til frokost søndag.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

CPMunk skrev: tor nov 25, 2021 5:31 pm Er det tegn til liv eller har alle falt fra etter nederlag i tippekonkurransen?
Siterer Taya Valkyrie jeg "Stop supporting a company that has ZERO respect for their talent."

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

SvS var vel ikke så gale da? Ikke tidenes PPV, men ikke gale. RAW var så som så, men NXT var bra da.
Til Taya er det bare PPVet jeg betaler for. Resten tjener ikke WWE en drit på at jeg ser på.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Dersom det nå blir triple threat match mellom Reigns, Lesnar og Zayn og Lesnar pinner eller submitter Zayn, sier jeg opp WWE network for godt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hvorfor prøver McIntyre å drepe folk på SD?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Håpet egentlig Jeff skulle vinne denne og få et siste main event run etter prestasjonen hans på søndag, men Zayn er jo enda bedre. Gi han tittelen, så kan Roman og Brock feude frem til Mania uten beltet

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hva er egentlig greia med at WWE hater at folk kommer til sin egen hjemby? Vet at det er en "vane" i WWE at hvis du er i din hjemby så taper du. Men hvorfor? Alt for litt "heat" istedenfor et stort pop. Føles ut som at de gjør det hver eneste gang.

Me do not understand.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: lør nov 27, 2021 4:36 pm Hva er egentlig greia med at WWE hater at folk kommer til sin egen hjemby? Vet at det er en "vane" i WWE at hvis du er i din hjemby så taper du. Men hvorfor? Alt for litt "heat" istedenfor et stort pop. Føles ut som at de gjør det hver eneste gang.

Me do not understand.
Tror det har med at de tidligere gjorde omvendt og for å liksom gjøre det uforutsigbart har de gått over til hjemby tap i stede for seier.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: lør nov 27, 2021 4:52 pm
ElGuaje skrev: lør nov 27, 2021 4:36 pm Hva er egentlig greia med at WWE hater at folk kommer til sin egen hjemby? Vet at det er en "vane" i WWE at hvis du er i din hjemby så taper du. Men hvorfor? Alt for litt "heat" istedenfor et stort pop. Føles ut som at de gjør det hver eneste gang.

Me do not understand.
Tror det har med at de tidligere gjorde omvendt og for å liksom gjøre det uforutsigbart har de gått over til hjemby tap i stede for seier.
Nå har det jo blitt helt motsatt igjen, så hadde likt hvis de fant en bedre balanse på det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»