Hva ser du på fjernsynet i kveld?

Svar
fargeblind

Re: Hva ser du på fjernsynet i kveld?

Legg inn av fargeblind »

Jeg aner ikke. Inntil for 2 dager siden hadde jeg kun NRK, men nå har jeg fått nytt bredbånd med grunnpakka fra T-We. Der er en del kanaler jeg ikke kjenner.
Det blir vel som vanlig Dagsnytt 18, Dagsrevyen og Nytt på nytt.
Mulig jeg heller sjalter over til internett og ser på Disney pluss. Beatles.
Egentlig hører jeg mest på radio. Akkurat nå :

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

I kveld "må" jeg bare følge litt med på Maskorama. Jeg digger mye programledervertinnen. Men forøvrig synes jeg årets Maskorama er noe svett, sidrumpa, lysblinkforstyrrende, tregt og låtvalgdårlig. :-D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ormen den lange skrev: lør nov 27, 2021 2:51 pm I kveld "må" jeg bare følge litt med på Maskorama. Jeg digger mye programledervertinnen. Men forøvrig synes jeg årets Maskorama er noe svett, sidrumpa, lysblinkforstyrrende, tregt og låtvalgdårlig. :-D
Du er klar over at programledervertinnen liker jenter?
Her blir det mye fotball og film på SVT1, L.A Confidential fra 1997

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Ormen den lange skrev: lør nov 27, 2021 2:51 pm I kveld "må" jeg bare følge litt med på Maskorama. Jeg digger mye programledervertinnen. Men forøvrig synes jeg årets Maskorama er noe svett, sidrumpa, lysblinkforstyrrende, tregt og låtvalgdårlig. :-D
Uff, har slitt meg gjennom over 50 min med denne søpla nå, orker ikke mer. Vil ikke forsure tråden om programmet, så lufter ut her i stedet.

For et ufattelig teit konsept, lurer på hva de har hatt i seg de som har kommet opp med dette, Og jeg kjenner ikke til en brøkdel av de som de tipper på.

Dette er uten tvil det mest tragiske jeg har sett en lørdagskveld på TV. Terningkast 0.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

InternalExile skrev: lør nov 27, 2021 8:51 pm
Ormen den lange skrev: lør nov 27, 2021 2:51 pm I kveld "må" jeg bare følge litt med på Maskorama. Jeg digger mye programledervertinnen. Men forøvrig synes jeg årets Maskorama er noe svett, sidrumpa, lysblinkforstyrrende, tregt og låtvalgdårlig. :-D
Uff, har slitt meg gjennom over 50 min med denne søpla nå, orker ikke mer. Vil ikke forsure tråden om programmet, så lufter ut her i stedet.

For et ufattelig teit konsept, lurer på hva de har hatt i seg de som har kommet opp med dette, Og jeg kjenner ikke til en brøkdel av de som de tipper på.

Dette er uten tvil det mest tragiske jeg har sett en lørdagskveld på TV. Terningkast 0.
Jeg var innom dette første gang det ble sendt, sesong 1 altså og er helt enig med deg. Jeg forstår ikke fascinasjonen.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Titter på Spøkelsesjegerne. I aften kommer Bendriss i kontakt med styggen selv.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

I kveld er det På spåret igjen på SVT1
Også tar jeg et gjensyn med en film jeg så på kino, The Florida project på SVT2 , klokken 21:45

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

InternalExile skrev: lør nov 27, 2021 8:51 pm
Ormen den lange skrev: lør nov 27, 2021 2:51 pm I kveld "må" jeg bare følge litt med på Maskorama. Jeg digger mye programledervertinnen. Men forøvrig synes jeg årets Maskorama er noe svett, sidrumpa, lysblinkforstyrrende, tregt og låtvalgdårlig. :-D
Uff, har slitt meg gjennom over 50 min med denne søpla nå, orker ikke mer. Vil ikke forsure tråden om programmet, så lufter ut her i stedet.

For et ufattelig teit konsept, lurer på hva de har hatt i seg de som har kommet opp med dette, Og jeg kjenner ikke til en brøkdel av de som de tipper på.

Dette er uten tvil det mest tragiske jeg har sett en lørdagskveld på TV. Terningkast 0.
Ser hele Europa sender dette dritet. Måtte sjekke hvor programkonseptet kom fra. Var selvsagt koreansk.Det må snart være mulig å sende noe annet i helgene enn syngekonkurranser, folk som vil bli sammen med noen, folk som skal klare seg sammen et eller annet avsondret sted, folk som prøver å være morsomme rundt et stivt manusbasert "humor"-program rundt ukens nyheter eller talkshow hvor bransjen og dens venner møtes for å tjatre sammen. Det er jo INGENTING å se på i helgene.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

GiPazzini_85 skrev: fre des 03, 2021 11:15 pm Det er jo INGENTING å se på i helgene.
Vi blir presset over på strømtjenestene ja. Heldigvis F1 denne helgen, og TVN har da en god julekalender, men ellers er det bare trist. NRK og TV2 kjemper om (Krf's)kjernefamilie, to unger, en hund og en SUV.

De kanaler som kunne redde helgen, V4, VOX, TV2 Sebra og MAX sender jo bare repriser for ørtende gang i denne coronakrisen.

Fant i RiksTV-appen at DR sender Inspector Morse :) Sett de selvsagt før, men et hyggelig gjensyn.

kibby

Legg inn av kibby »

I kveld blir det Maskorama og Danmark-Kongo i håndball-VM ;)

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Tenkte jeg skulle se på simpen Skavland i aften .men så ser jeg at Else Kåss skal delta. Da blir det ikke aktuelt.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Har Discovery + abo ut mnd som en kompensasjon for telenors brudd med tv2.

Noen must see serier der? Må si det var fryktelig mye ræl der, men er i gang med neste sommer hvertfall. Den nyeste er ikke sendt på tv norge enda?

Noen som har sett nach? Kan den anbefales?

kibby

Legg inn av kibby »

Lumanza skrev: lør des 04, 2021 9:37 pm Har Discovery + abo ut mnd som en kompensasjon for telenors brudd med tv2.

Noen must see serier der? Må si det var fryktelig mye ræl der, men er i gang med neste sommer hvertfall. Den nyeste er ikke sendt på tv norge enda?

Noen som har sett nach? Kan den anbefales?
Hvite gutter, Basic Bitch, Nissene i bingen, Sigurd fåkke pult.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»