Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Sodajr

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Sodajr »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Trolljegeren skrev: fre nov 26, 2021 8:36 am Da er det per nå Mbeumo som sitter på første benk. Han må gjerne fortsette å holde seg helt rolig, med mindre noen av front 7 ikke spiller.
Personlig hadde jeg spilt alt av Brentford-spillere til denne, og nitrist at jeg ikke har noen inne selv. Everton mangler muligens 4 av sine 5 beste midtbanespillere i Doucoure (de håper han rekker kamp), Allan (samme som Doucoure), Davies og Gomes
I tillegg er Holgate, DCL og Richarlison ute. Gray svært usikker.

Tipper Toney er klar for å hevne seg på Rafa.

guru

Legg inn av guru »

Hvorfor sitter jeg og vurderer å hente inn en spiller som har følgende rekke i FPL på sine 11 kamper: 0-1-2-2-2-2-12-2-2-2-2? Det er egentlig helt latterlig, men jeg gjør altså det. Ronaldo->Kane er absolutt noe jeg kan finne på å gjøre denne runden.

guru

Legg inn av guru »

Lenge siden jeg virkelig følte med en spiller som nå. Uavhengig av FPL. For en gigantisk nedtur det er for Chilwell. I sin livs form og så skjer dette. Det som er skummelt er at det ikke er noen garanti for å komme tilbake til samme nivå igjen med så alvorige skader. Bare å krysse fingrene for at han er raskt tilbake.


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tuchel bekrefter at Chilwell-skaden er rapportert korrekt. Evalueres om 6 uker og håper han slipper operasjon. Virker faktisk ganske positiv, sier man er konservativ med Chilwell og at kneet responderer veldig bra på innledende behandling.

Kova garantert ut, Kante sannsynlig ute. Lukaku sannsynligvis benk. Sa ingenting om Havertz eller Alonso som erstatter for Chilwell. Burde hatt en egen FPL-reporter som stiller spørsmål som alle vi andre vil vite svar på. Tipper endelig Chelsea-lag, størst usikkerhet rundt stoppere og hvem som starter av Mount/Ziyech. Faktisk ganske sikker på at CHO og Werner er med fra start. Tipper da:

Mendy
Chalobah-Silva-Rudi
James-RLC-Jorginho-Alonso
Ziyech-CHO
Werner

Med Tuchel er det alltid fare for overraskelser, men har ikke vært altfor mange av dem siste tiden.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Alonso spiller i helga? Kovacic er han langt unna? Spiller ikke i helgen, men kan vel ikke være langt unna?

Klarer ikke bestemme meg
Cancelo og Gilmour
Dier og Saka
Alonso og ingen
Reguilon og Ødegaard/Canos

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Hudson Odoi er sikker på laget nå?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: fre nov 26, 2021 4:09 pm
Trolljegeren skrev: fre nov 26, 2021 8:36 am Da er det per nå Mbeumo som sitter på første benk. Han må gjerne fortsette å holde seg helt rolig, med mindre noen av front 7 ikke spiller.
Personlig hadde jeg spilt alt av Brentford-spillere til denne, og nitrist at jeg ikke har noen inne selv. Everton mangler muligens 4 av sine 5 beste midtbanespillere i Doucoure (de håper han rekker kamp), Allan (samme som Doucoure), Davies og Gomes
I tillegg er Holgate, DCL og Richarlison ute. Gray svært usikker.

Tipper Toney er klar for å hevne seg på Rafa.
Heller enn Raphinha?

Og hva er Benitez-Toney greia?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Trolljegeren skrev: fre nov 26, 2021 5:36 pm Heller enn Raphinha?

Og hva er Benitez-Toney greia?
Okei, litt usikker på den der. 50/50 for meg. Så lenge du har Toney kan vel det kanskje holde.

Rafa ga aldri Toney en sjanse i Newcastle, Toney virker litt grinete for det og har nevnt det i en del anledninger. Personlig tenker jeg at ekstra motivasjon mot gamleklubb ol sjelden er en relevant faktor, men bare nevnte det.

Ser forresten at Havertz trente som vanlig idag. Kanskje han starter da, blir spennende å se Chelsea-laget søndag.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Usikker på Foden fremover - smårusk eller ikke, spiller eller spiller ikke, falsk 9 eller på siden, ... Får gi det noen kamper og se an.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre nov 26, 2021 6:05 pm Usikker på Foden fremover - smårusk eller ikke, spiller eller spiller ikke, falsk 9 eller på siden, ... Får gi det noen kamper og se an.
Personlig tviler jeg ikke på Foden så lenge han er skadefri. Kommer til å spille mye og forhåpentligvis levere godt med poeng!

Nevi

Legg inn av Nevi »

Har pep hatt pressekonferansen?

TLee

Legg inn av TLee »

Måtte bruke byttet mitt på Chilwell ut, sto mellom Cancelo og James inn. Valgte sistnevnte.

I tillegg vurderte jeg Cancelo inn for Williams, men Williams sank i pris før City var ferdigspilt i CL og da gikk den planen i vasken.

Noen som har noen innspill?
Verdt med hit for Cancelo for Semedo?
Har 2.6 på bok

Ramsdale
Trent Semedo James
Salah(c) Foden Bernando Jota
Vardy King Antonio
Begovic Williams Sissoko Goode

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: fre nov 26, 2021 7:37 pm Måtte bruke byttet mitt på Chilwell ut, sto mellom Cancelo og James inn. Valgte sistnevnte.

I tillegg vurderte jeg Cancelo inn for Williams, men Williams sank i pris før City var ferdigspilt i CL og da gikk den planen i vasken.

Noen som har noen innspill?
Verdt med hit for Cancelo for Semedo?
Har 2.6 på bok

Ramsdale
Trent Semedo James
Salah(c) Foden Bernando Jota
Vardy King Antonio
Begovic Williams Sissoko Goode
Veldig usikker selv på om jeg skal ta inn Cancelo / James eller kanskje Alonso for Chilwell... Vurderer selv en hit for å ta inn to av tre..
Føler Cancelo har best kampprogram, men magefølelsen sier at Cancelo er mer utsatt for rotasjon enn James pga skaden til Alonso.
Noen som kan snakke meg også til fornuft?

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Vurderte Jota inn for Grealish for -4 (allerede gjort Chilwell—>James), men Marcal (som møter Norwich) kommer inn hvis Grealish ikke spiller. Jeg veit ikke hvordan Ait Nouri gjorde det i Marcals skadefravær, men førstnevnte start forrige kamp når Marcal var på benken. I tillegg virker det som Grealish kan rekke kampen.

Grealish er sikkert feil mann, men det virker noe idiotisk å sitte uten City-offensiv med det programmet de går inn i. Salah, Son og Gallagher skal jeg uansett beholde, og Raphinha har tre deilige kamper før det snur. Venter jeg til GW16 med Jota har han sikkert både gått opp i pris et par ganger i tillegg til at Firmino vel kan nærme seg skadefri(?).

Jeg tror det blir Bernardo/Gündogan inn for Grealish før neste GW, så Marcal ned til en 4.0’ish-forsvarer, og så Jota inn for Raphinha før GW16. En plan jeg liker, men den vil selvsagt ryke pga skader/karantener.

Laget:

Foster
TAA-Cancelo-James
Salah-Son-Grealish-Raphinha-Gallagher
Jimenez-Antonio

Bachmann-Marcal-Gelhardt-Livramento

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Verdt å ta en hit for å få inn både Cancelo og James denne runden
Evt en hit for Calcelo / James for Chilwell + Gallagher / Smith Rowe for Gray?

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Dreit meg litt ut med å gjøre Dias til James på søndag. Hadde jeg visst at Chilwell kom til å bli skadet kunne jeg heller gjort Chilwell til James og spilt med Dias denne runden (og plassert Antonio på benk).

Merker at det blir surt dersom City får en ny CS.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kærlighed skrev: fre nov 26, 2021 11:07 pm Dreit meg litt ut med å gjøre Dias til James på søndag. Hadde jeg visst at Chilwell kom til å bli skadet kunne jeg heller gjort Chilwell til James og spilt med Dias denne runden (og plassert Antonio på benk).

Merker at det blir surt dersom City får en ny CS.
Den er kjip.. Er vel derfor man kanskje bør vente med endringer, spesielt når det er midtutekamper, og heller ikke bry seg om prisendringer..

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

K-Torget skrev: fre nov 26, 2021 11:23 pm
Kærlighed skrev: fre nov 26, 2021 11:07 pm Dreit meg litt ut med å gjøre Dias til James på søndag. Hadde jeg visst at Chilwell kom til å bli skadet kunne jeg heller gjort Chilwell til James og spilt med Dias denne runden (og plassert Antonio på benk).

Merker at det blir surt dersom City får en ny CS.
Den er kjip.. Er vel derfor man kanskje bør vente med endringer, spesielt når det er midtutekamper, og heller ikke bry seg om prisendringer..
Jepp. Jeg er ingen advokat for tidlige bytter. Typisk at dette skulle skje første gangen jeg gjorde et tidlig bytte denne sesongen når konkurrentene i miniligaen min har holdt på slik hele sesongen ustraffet og med en sinnsyk flaks.

Menmen, det kunne vært verre. Tenk om det var James som jeg byttet inn som hadde blitt skadet. Da hadde jeg brukt to bytter på samme fyr.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kærlighed skrev: fre nov 26, 2021 11:33 pm
K-Torget skrev: fre nov 26, 2021 11:23 pm
Kærlighed skrev: fre nov 26, 2021 11:07 pm Dreit meg litt ut med å gjøre Dias til James på søndag. Hadde jeg visst at Chilwell kom til å bli skadet kunne jeg heller gjort Chilwell til James og spilt med Dias denne runden (og plassert Antonio på benk).

Merker at det blir surt dersom City får en ny CS.
Den er kjip.. Er vel derfor man kanskje bør vente med endringer, spesielt når det er midtutekamper, og heller ikke bry seg om prisendringer..
Jepp. Jeg er ingen advokat for tidlige bytter. Typisk at dette skulle skje første gangen jeg gjorde et tidlig bytte denne sesongen når konkurrentene i miniligaen min har holdt på slik hele sesongen ustraffet og med en sinnsyk flaks.

Menmen, det kunne vært verre. Tenk om det var James som jeg byttet inn som hadde blitt skadet. Da hadde jeg brukt to bytter på samme fyr.
Kjenner meg igjen.. Inn med Dias igjen?

Deila

Legg inn av Deila »

Laget til runden:
Sanchez
TAA Alonso James Cancelo
Jota Salah(C) Raphinha Mbeumo
Kane Antonio

Steele, Livramento, Gilmour, Scarlett

Lykke til folkens!

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Chilwell -> Alonso

OR: 70 K

Ramsdale
TAA Cancelo James Alonso
Son Jota Salah (C) Foden
Hwang Antonio

Armstrong, Brownhill, Livramento

Frister å hitte for å få ut Antonio, men egentlig veldig få andre jeg vil ha inn. Står med han gjennom denne perioden til de gode kampene kommer snart. Benken min møter gode lag denne GW, så blir ikke mye hjelp jeg får når/hvis Foden ikke spiller.
Får håpe Hwang, Jota og Son kan få en del poeng, slik at jeg ikke mister altfor mange plasseringer.

TLee

Legg inn av TLee »

Må gjøre et bytte til her med Foden usikker, King/Antonio med vanskelige kamper inne på laget.
Fristende å sette Foden på benk også satse på at han blir klar til midtuka.

Har 2.6 til å oppgradere Williams/Sissoko
Noen som har noen gode tips?
Gallagher?

Ramsdale
Trent Semedo James
Salah(c) Foden Bernando Jota
Vardy King Antonio
Begovic Williams Sissoko Goode

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Dejan_Stankovic89 skrev: lør nov 27, 2021 9:39 am Chilwell -> Alonso

OR: 70 K

Ramsdale
TAA Cancelo James Alonso
Son Jota Salah (C) Foden
Hwang Antonio

Armstrong, Brownhill, Livramento

Frister å hitte for å få ut Antonio, men egentlig veldig få andre jeg vil ha inn. Står med han gjennom denne perioden til de gode kampene kommer snart. Benken min møter gode lag denne GW, så blir ikke mye hjelp jeg får når/hvis Foden ikke spiller.
Får håpe Hwang, Jota og Son kan få en del poeng, slik at jeg ikke mister altfor mange plasseringer.
Sitter litt med samme dilemma rundt Antonio, men siden Chilwell ble skadet ble det ikke rom for noe Antonio bytte. Han blir dermed hos meg over den tunge perioden.

Chilwell -> Cancelo

OR: 46 K

Ramsdale
TAA Cancelo James
Son Salah (C) Mount ESR Gallagher
Hwang Toney

Guita Duffy, Antonio, Livra / 1,5 ITB for neste oppgradering.
Lykke til med runden

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kjenner FPL er litt kjedelig om dagen, henger nok sammen med at jeg ikke tar særlig sjanser lenger, og ser mange twitterkag med 9/11 og 10/11 like startere. Tenker jeg legger om litt og tar mer sjanser etterhvert. Bedre å ha det gøy og ende 400k sammenlagt enn å bare følge trender og bli nr 100k. Pengeligaer er greit, men ikke så mange at det er av særlig betydning.

Chilwell->Cancelo
Gray->Gallagher(-4)

Sanchez
Cancelo-TAA-James-White
Foden-Jota-Salah(c)-Raph-Gallagher
Vardy

(Steele-Antonio-Livra-Scarlett) 0.0ITB.

Lykke til og god helg alle sammen!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Screenshot_20211127-102816.jpg
Ja vet Raya er ute men må nesten vente til bytte til etter helg

Threewheeler

Legg inn av Threewheeler »

Sitter nok stille i båten denne runden og kjører disse... ramlet ned til 200K og håper og tror på grønne piler 😊 Har 0,6 ITB men ser ikke noen opplagte bytter, noen innspill?

Lykke til folkens ⚽️

Sanchez
Rudiger, Semedo, TAA
ESR, Jota, Son, Salah (c), Gallagher
Kane, Toney
+++ Steele, Amartey, Liveramento, Archer

bj1

Legg inn av bj1 »

Da blir det 4-5-1, for første gang tror jeg
Satser på at Everton er såpass redusert at Brentford kan holde null, og kjører Janssons fristelser istedenfor Antonio/Armstrong

Ramsdale
TAA, Cancelo James, Jansson
Gallagher, Salah (C), Jota, ESR Raphinha
Kane

Foster, Antonio, Armstrong, Livramento

OR 57k
Mista 10k-plasser på å mangle Cancelo forrige runde, til tross for Chilwell inne.
Tørr ikke annet enn å template på de tre som er igjen av premium-def nå.
Da ble det Chilwell/Foden til Cancelo/Jota

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Threewheeler skrev: lør nov 27, 2021 10:30 am Sitter nok stille i båten denne runden og kjører disse... ramlet ned til 200K og håper og tror på grønne piler 😊 Har 0,6 ITB men ser ikke noen opplagte bytter, noen innspill?

Lykke til folkens ⚽️

Sanchez
Rudiger, Semedo, TAA
ESR, Jota, Son, Salah (c), Gallagher
Kane, Toney
+++ Steele, Amartey, Liveramento, Archer
Synes du spiller hardt ved at du allerede har to dyre Spurs spillere inne. Selv sitter jeg kun med Son, og syns det er mere enn nok fra den klubben.
Men for all del, du er tidlig på toget om begge klikker snart. Modig å sitte uten Cancelo også.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Det blåser så kraftig i Liverpool at det er fare for at kampen blir utsatt. LFC er dog optimistiske og vinden skal i følge værmeldingene roe seg litt i timene før kampstart.

Kanskje lurt å velge en annen VC enn Jota, Trent eller Mane, for de som har Calah, for sikkerhets skyld.

En annen ting er at Klopp har klaget på sterk vind etter poengtap ved minst 3 tilfeller tidligere. Ett av disse var tapet mot nettopp Southampton i Ligacupen på Anfield i 2017. Liverpool trives ikke når det blåser mye, og det blir sannsynligvis en del vind selv om det roer seg. Kanskje verdt å ta med i beregningen om man vurderer en annen kaptein enn Salah.

En annen liten ting: Firmino forventes spilleklar innen kort tid. Man håper på at han er tilbake i full trening i løpet av kommende uke. 2-4 uker tidligere enn man fryktet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»