Philadelphia Flyers

Svar
Chromeback

Re: Philadelphia Flyers

Legg inn av Chromeback »

Endelig er Frosty på gang også.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ble som forventet en tøff kamp i natt, litt skuffende når Penguins har hatt en så dårlig åpning og sliter med skader.

AV må begynne å finne ut hvorfor vi ikke spiller ordentlig bra før tredje periode så fort som mulig.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ffffffffuccccccckkkkkk


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

November har vært veldig jojo-måned så langt, og man ser tendenser fra både 19-20 Flyers og 20-21 Flyers. Dessverre. Enkelte kamper ser vi helt lost ut, andre matcher henger vi med de beste. Eneste forskjellen i år er at vi har ett ekstremt solid keeperpar.

Så langt har vi slått Arizona, tapt for Penguins i OT, slått Caps, før man så taper igjen mot Leafs. Slår Canes, før vi taper mot Stars dagen derpå, og så slår vi Flames i natt.

Virkelig ikke lett å bli klok på dette laget.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: ons nov 17, 2021 7:14 am November har vært veldig jojo-måned så langt, og man ser tendenser fra både 19-20 Flyers og 20-21 Flyers. Dessverre. Enkelte kamper ser vi helt lost ut, andre matcher henger vi med de beste. Eneste forskjellen i år er at vi har ett ekstremt solid keeperpar.

Så langt har vi slått Arizona, tapt for Penguins i OT, slått Caps, før man så taper igjen mot Leafs. Slår Canes, før vi taper mot Stars dagen derpå, og så slår vi Flames i natt.

Virkelig ikke lett å bli klok på dette laget.
Det høres nesten ut som Jets ifjor. Seier og tap annenhver kamp. Flyers viser gode tendenser mot god motstand så jeg tror de kommer sterkere og sterkere

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: ons nov 17, 2021 7:40 am
Chromeback skrev: ons nov 17, 2021 7:14 am November har vært veldig jojo-måned så langt, og man ser tendenser fra både 19-20 Flyers og 20-21 Flyers. Dessverre. Enkelte kamper ser vi helt lost ut, andre matcher henger vi med de beste. Eneste forskjellen i år er at vi har ett ekstremt solid keeperpar.

Så langt har vi slått Arizona, tapt for Penguins i OT, slått Caps, før man så taper igjen mot Leafs. Slår Canes, før vi taper mot Stars dagen derpå, og så slår vi Flames i natt.

Virkelig ikke lett å bli klok på dette laget.
Det høres nesten ut som Jets ifjor. Seier og tap annenhver kamp. Flyers viser gode tendenser mot god motstand så jeg tror de kommer sterkere og sterkere
Satser på dette jeg også. Det var først i desember2018/januar2019 at Flyers spilte sin absolutt beste hockey under AV, frem til alt gikk i lockdown. Håper på en lignende utvikling i år også.

Men nå er jeg drittlei skader. Ellis ute i 4-6 uker, mens Hayes er ute igjen, uten noen større rapporter om hvor lenge enda.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Spent på hvor lenge AV sitter trygt om dagen.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: lør nov 27, 2021 12:41 am Spent på hvor lenge AV sitter trygt om dagen.
Veldig skuffende av Flyers sålangt . Var sikker på at de skulle heve seg kraftig etter forrige sesong.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: lør nov 27, 2021 5:32 pm
Chromeback skrev: lør nov 27, 2021 12:41 am Spent på hvor lenge AV sitter trygt om dagen.
Veldig skuffende av Flyers sålangt . Var sikker på at de skulle heve seg kraftig etter forrige sesong.
Skuffende er bare fornavnet, føler jeg. Nesten så man gir opp sesongen allerede, men det er jo fortsatt lenge igjen. Det virket lovende de første kampene, og i motsetning til ifjor så var spillet også oppløftende bak resultatene.

En ting er at vi har slitt med mye av det samme som i fjor, og skaden på blant annet Ellis har hatt mye å si her, men nå har vi jo stoppet og produsere målpoeng også. Og til tross for noen stygge resultater så er det keeperparet vårt i Hart og Jones vært lyspunktet vårt så langt, særlig med tanke på hvor skutt ihjel vi blir i omtrent hver eneste kamp.

Man har rotert mye på rekkene i det siste, og jeg synes det spesielt har gått utover rekka som var så briljant i starten av sesongen med Atkinson, Farabee og Brassard. MacEwan og Ristolainen har også blitt fan-favoritter relativt fort. Provy og TK leverer jevnt, men også her mangler det noe.

Men det er for dårlig levert over hele linja. JvR aner jeg ikke hva holder på med i år, og Lindblom har vært en skygge av seg selv i det som skulle være det virkelige comeback-året etter kreften. Og selv om jeg elsker intensiteten Seeler spiller med så er ikke nivået godt nok, særlig når kollektivet ikke funker.

Vi er også forferdelige i PPs. Ser det er mange som mener at dommerne dømmer mot oss, men det betyr jo ikke en shit så lenge vi er så rævva i PP som vi er i år. Vi dumper pucken inn i offensiv sone i PPs FFS, det er null plan.

Ser at det er mange som ønsker både Therrien og Yeo ut, men hva AV driver med aner jeg virkelig ikke. Hvis det ikke snur drastisk snart, så håper jeg at det skjer noe på sidelinjen ila kort tid.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Så får vi juling av Jersey. FFS, denne sesongen er kjørt…

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: man nov 29, 2021 7:54 am Så får vi juling av Jersey. FFS, denne sesongen er kjørt…
Ikke kjørt ennå. Er ikke så mange år siden Binnington våknet til liv og tok Blues hele veien. Da var de nederst på tabellen med nyttår

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: man nov 29, 2021 2:54 pm
Chromeback skrev: man nov 29, 2021 7:54 am Så får vi juling av Jersey. FFS, denne sesongen er kjørt…
Ikke kjørt ennå. Er ikke så mange år siden Binnington våknet til liv og tok Blues hele veien. Da var de nederst på tabellen med nyttår
Ja, skal ikke ta sorgene på forskudd, men akkurat nå ser det bekmørkt ut. Ingenting som fungerer.

Kom jo sterkt i slutten av desember og inn mot februar i 2019. Får håpe at man finner noe av det lignende på nytt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bilde

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

FFS…


Chromeback

Legg inn av Chromeback »





Yeo inn som interim HC. Litt skeptisk, men er visst populær blant spillerne.

Spent på hva det neste steget blir.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Larry Brooks skrev dette på Twitter
So Vigneault is out in Philly, and the fact is that the Flyers lately looked a lot like the Rangers at the end of his tenure in NY...

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: ons des 08, 2021 4:08 pm Larry Brooks skrev dette på Twitter
So Vigneault is out in Philly, and the fact is that the Flyers lately looked a lot like the Rangers at the end of his tenure in NY...
Satt faktisk å diskuterte dette med en kompis som er Rangers-supporter tilbake i mai allerede, ikke at han var verdens største AV-supporter fra før av men.

Virket jo færre og færre svar man fikk, jo tydeligere ble sammenligningen med Rangers-tiden.

Jeg har lite vondt å si om AV, virker som en mann som virkelig bryr seg og gjorde det han kunne, det var bare ikke godt nok. Synd at man aldri får vite hva som kunne skjedd hadde ikke Covid skjedd. Flyers pre- og post-corona har virket som to totalt forskjellige lag.

Nå er jeg bare spent på hvilken retning man går. Håper man holder seg langt unna Torts.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Vi vinner mot Vegas! Vi vinner en kamp! Nå snur det🎉

Neida, men deilig å endelig stoppe tapsrekken.

Giroux står nå også med flest PP-points i historien for Flyers. Håper virkelig at vi klarer å forlenge med han nå ila sesongen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

😭😭


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Røff sesong for deg LaGoeba.

Juventus
Eagles
Flyers

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: man jan 03, 2022 2:51 am Røff sesong for deg LaGoeba.

Juventus
Eagles
Flyers
Du sier noe der, Jolla. Nå snublet jo Eagles seg inn i play-offs i natt, men det blir vel fort en tidlig exit der også.

Sixers blir vel å følge opp resten også.

Og jo. I tillegg til dette så havnet Chrome sist i PLL i sommer også. Wings har fått en ok start i NLL, riktignok.

Men ja, tøft å være meg om dagen. Av og til lurer jeg på hvorfor jeg orker å bruke tid på det her🍻

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Blæh.

Ikke at det har så mye å si hvem som spiller, rævva er det uansett.


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tor jan 06, 2022 12:01 pm Blæh.

Ikke at det har så mye å si hvem som spiller, rævva er det uansett.

He, he. Du har det ikke greit. Det positive er at det er så mange utsatte kamper at de ikke går glipp av så mange kamper. Copp og Vesalainen var ute med Covid19 rundt juletider. De gikk ikke glipp av noen kamper. Hell i uhell.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Finnes det noen måte å bare hoppe til slutten av sesongen nå…?😩😩

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: lør jan 22, 2022 9:07 pm Finnes det noen måte å bare hoppe til slutten av sesongen nå…?😩😩
Hva har gått galt denne sesongen?
Leste sist uke at Flyers har gått 10 kamper uten seier 2 ganger denne sesongen på 40 kamper. Imponerende.

Hvorfor fungerer det ikke? For nedturen startet jo egentlig forrige sesong.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: lør jan 22, 2022 10:52 pm
Chromeback skrev: lør jan 22, 2022 9:07 pm Finnes det noen måte å bare hoppe til slutten av sesongen nå…?😩😩
Hva har gått galt denne sesongen?
Leste sist uke at Flyers har gått 10 kamper uten seier 2 ganger denne sesongen på 40 kamper. Imponerende.

Hvorfor fungerer det ikke? For nedturen startet jo egentlig forrige sesong.
Blæh, hvor skal man starte? Aner faktisk ikke. Prøvd å svare på dette innlegget noen ganger nå, men blir bare rør hver gang. Akkurat som årets sesong.

Man kan skylde på skader og karantener osv, men det er ikke særlig unikt for Flyers i år.

Nå har Hart endelig funnet noe som ligner en duganes form, og så suger resten av laget.

Ellis som skulle komme inn å styre skuta er konstant ute. Ristolainen har vært det eneste positive så langt omtrent, men han har sine klare begrensninger. Atkinson startet så bra, så bra, og så har konstante rekkeskift blitt en håpløs rekke med dårlige resultater.

Yandle sin rekord har overskygget alt. Hufff.

13 tap på rad. Franchise record.

Bare å ta kvelden.
Skal være en pressekonferanse i kveld med

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Charlie O’Connor som skriver dette på Twitter

I haven't explicitly commented on this on Twitter yet, so I guess I'll do it now: I do not think the Flyers should re-sign Ristolainen, especially at anywhere near the years/AAV I suspect he'll command. Given that & his leaguewide value, trading him makes way more sense to me.

Vil du ha med Ristolainen videre eller bør ham trades?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: tor mar 03, 2022 11:10 am Charlie O’Connor som skriver dette på Twitter

I haven't explicitly commented on this on Twitter yet, so I guess I'll do it now: I do not think the Flyers should re-sign Ristolainen, especially at anywhere near the years/AAV I suspect he'll command. Given that & his leaguewide value, trading him makes way more sense to me.

Vil du ha med Ristolainen videre eller bør ham trades?
Beklager sent svar her, luften av Flyers ballongen har nesten gått helt tom for sesongen.

Risto er litt interessant. Kom jo for ett first round pick blant annet, og det var jo helt tydelig at han var tiltenkt en rolle som varte i lengre enn ett år. Han fikk en litt tøff start, fant ikke helt rytmen med Sanheim og var litt for ivrig på å vise frem styrkene sine. Lette ofte etter big hits som ikke var der.

Så begynte ting å falle litt mer på plass, og Flyers-fansen tok han til seg. Greit nok, man overpayet nok en del for en D-man som aldri blir noe mer enn en 2nd line, men det er i utgangspunktet ikke Risto sin feil (at man overbetalte altså). Allikevel så er han en type som passer perfekt inn i Philly i den forstand at han bryr seg og han er ikke redd for å ofre seg. Risto har aldri prøvd å være mer enn det han er, samtidig som mange gjerne ville sett han få flere sjanser i PP.

Men akkurat nå er jeg litt meh til hele greia. Fortsetter han må kontrakten gjenspeile spillet, trades han får man i det minste noe igjen for han og man kan forhåpentligvis starte en rebuild. For nå er det lite som fungerer om dagen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Da ser det ut til at Risto blir i Philly, 5 år og 5.1 i året. Blir interessant å se om det eventuelt er noen lag som er fristet til å gå for han med denne kontrakten i sommer.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tor mar 10, 2022 4:49 pm Da ser det ut til at Risto blir i Philly, 5 år og 5.1 i året. Blir interessant å se om det eventuelt er noen lag som er fristet til å gå for han med denne kontrakten i sommer.
Ok deal det synes jeg. Han vil nok se bedre ut på et Flyers som fungerer bedre som et lag

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»