FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Jompa

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Jompa »

Skal vi tippe at best of kommer i kveld? Da blir det å sitte klar for sniping.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tor nov 25, 2021 3:57 pm Skal vi tippe at best of kommer i kveld? Da blir det å sitte klar for sniping.
Håper ikke det. Sitter på flyet da... Har store planer om å kjøpe en del Vini.

Klang

Legg inn av Klang »

En fordel at record'en er litt gjemt mtp streaming og skjermbilder. Alltid noen som skal mene noe om record'en.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: tor nov 25, 2021 4:49 pm En fordel at record'en er litt gjemt mtp streaming og skjermbilder. Alltid noen som skal mene noe om record'en.
Enig. Record betyr også svært lite nå. Jeg quiter alltid 2-3-4 av 9 kamper i kvalifisering og typ 2-10 kamper hver WL. Samtidig er en win i elite typ uendelig mye vanskeligere enn i typ 5. div. Mye rivals = dårligere record.

Jompa

Legg inn av Jompa »

best of i pakker, men kun frem til lørdag

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kroos fra TOTW-pakka.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Hentet endel Vini for 215-220k. Lagt ut for 240-275k. Er allerede oppe på 260k, så de fleste kortene forsvinner nok.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tor nov 25, 2021 7:41 pm Hentet endel Vini for 215-220k. Lagt ut for 240-275k. Er allerede oppe på 260k, så de fleste kortene forsvinner nok.
Oppe i 275k nå...hmmm. Jeg rakk akkurat å kjøpe 3 stk før gaten skulle stenge. Ikke ofte jeg er fornøyd med forsinket fly. To stk til 215k og denne.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tor nov 25, 2021 7:34 pm Kroos fra TOTW-pakka.
Trippel discard for min del. Same procedure as last time.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: tor nov 25, 2021 10:59 pm
Jompa skrev: tor nov 25, 2021 7:41 pm Hentet endel Vini for 215-220k. Lagt ut for 240-275k. Er allerede oppe på 260k, så de fleste kortene forsvinner nok.
Oppe i 275k nå...hmmm. Jeg rakk akkurat å kjøpe 3 stk før gaten skulle stenge. Ikke ofte jeg er fornøyd med forsinket fly. To stk til 215k og denne.
Wow, den var fin!

Julebord i morgen, bursdag på lørdag, julegrantenning på søndag, så blir vanskelig å få spilt i helga. Siden best of team 1 bare er frem til lørdag, tipper jeg de fleste vil prøve å spille ferdig i morgen og på lørdag formiddag. Så kanskje det kommer et nytt sell off vindu på lørdags kvelden? Vini sin supply er nok ganske stor innen den tid, så tror kanskje vi kan få en dipp til. Alle mine er nå borte.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: fre nov 26, 2021 12:19 am
Alpha skrev: tor nov 25, 2021 10:59 pm
Jompa skrev: tor nov 25, 2021 7:41 pm Hentet endel Vini for 215-220k. Lagt ut for 240-275k. Er allerede oppe på 260k, så de fleste kortene forsvinner nok.
Oppe i 275k nå...hmmm. Jeg rakk akkurat å kjøpe 3 stk før gaten skulle stenge. Ikke ofte jeg er fornøyd med forsinket fly. To stk til 215k og denne.
Wow, den var fin!

Julebord i morgen, bursdag på lørdag, julegrantenning på søndag, så blir vanskelig å få spilt i helga. Siden best of team 1 bare er frem til lørdag, tipper jeg de fleste vil prøve å spille ferdig i morgen og på lørdag formiddag. Så kanskje det kommer et nytt sell off vindu på lørdags kvelden? Vini sin supply er nok ganske stor innen den tid, så tror kanskje vi kan få en dipp til. Alle mine er nå borte.
Blir kanskje knapp tid for din del da, ja. Har selv 6-0 i WL. Tror det er min beste start, selv om jeg har hatt flere cirka like gode.

SIF Vini 300k nå. Jeg solgte mine to som jeg ikke bruker for 295k. 65k profitt per kort. Siste bruker jeg, selv om jeg regner med han dropper.

Alpha

Legg inn av Alpha »

10-0, som er det beste jeg har klart med sikkerhet. Tar siste to i kveld, så blir det rød Messi og tradeable IF Mbappe.

Stialex

Legg inn av Stialex »

Har nå en vinnprosent på 65%. Fortsatt i 6. div. 😆

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: fre nov 26, 2021 6:58 pm Har nå en vinnprosent på 65%. Fortsatt i 6. div. 😆
Har du enda ikke fortsatt hvordan divisjonsystemet fungerer?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Vini 355k etter FB Benz. Synd jeg ikke kjøpte mer og holdt lenger. Beholder fortsatt Vini fra laget.

Stialex

Legg inn av Stialex »

Alpha skrev: fre nov 26, 2021 7:32 pm
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 6:58 pm Har nå en vinnprosent på 65%. Fortsatt i 6. div. 😆
Har du enda ikke fortsatt hvordan divisjonsystemet fungerer?
Det er vel ikke så mye å forstå at man må ha en streak for å rykke opp. På samme måte forbeholder jeg meg retten til å syte og klage over idioti, uavhengig av hvor.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: fre nov 26, 2021 8:01 pm
Alpha skrev: fre nov 26, 2021 7:32 pm
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 6:58 pm Har nå en vinnprosent på 65%. Fortsatt i 6. div. 😆
Har du enda ikke fortsatt hvordan divisjonsystemet fungerer?
Det er vel ikke så mye å forstå at man må ha en streak for å rykke opp. På samme måte forbeholder jeg meg retten til å syte og klage over idioti, uavhengig av hvor.
Det er jo ikke idioti? Hvis man fortjener å være i en høyere divisjon bør man jo hamre de som sliter i lavere divisjoner. Samtidig ta seg tid til å spille kamper for å bevise det.

Stialex

Legg inn av Stialex »

Alpha skrev: fre nov 26, 2021 8:15 pm
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 8:01 pm
Alpha skrev: fre nov 26, 2021 7:32 pm

Har du enda ikke fortsatt hvordan divisjonsystemet fungerer?
Det er vel ikke så mye å forstå at man må ha en streak for å rykke opp. På samme måte forbeholder jeg meg retten til å syte og klage over idioti, uavhengig av hvor.
Det er jo ikke idioti? Hvis man fortjener å være i en høyere divisjon bør man jo hamre de som sliter i lavere divisjoner. Samtidig ta seg tid til å spille kamper for å bevise det.
Jo, jeg må si jeg synes at streak er nær idioti... Sure, 6. div. er ræva i det store bildet, men så er det altså faktorer og små marginer som avgjør kamper. Ihvertfall er min erfaring at spillerratinger har mye å si. Jeg var i 1. div. i 2015/16, men hadde på det tidspkt. et sykt lag og har ikke vært i nærheten siden. Derfor må jeg si det blir for dumt og vilkårlig at streaks skal bestemme opprykk.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: fre nov 26, 2021 8:31 pm
Alpha skrev: fre nov 26, 2021 8:15 pm
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 8:01 pm

Det er vel ikke så mye å forstå at man må ha en streak for å rykke opp. På samme måte forbeholder jeg meg retten til å syte og klage over idioti, uavhengig av hvor.
Det er jo ikke idioti? Hvis man fortjener å være i en høyere divisjon bør man jo hamre de som sliter i lavere divisjoner. Samtidig ta seg tid til å spille kamper for å bevise det.
Jo, jeg må si jeg synes at streak er nær idioti... Sure, 6. div. er ræva i det store bildet, men så er det altså faktorer og små marginer som avgjør kamper. Ihvertfall er min erfaring at spillerratinger har mye å si. Jeg var i 1. div. i 2015/16, men hadde på det tidspkt. et sykt lag og har ikke vært i nærheten siden. Derfor må jeg si det blir for dumt og vilkårlig at streaks skal bestemme opprykk.
Hva mener du skal bestemme opprykk?

Stialex

Legg inn av Stialex »

Alpha skrev: fre nov 26, 2021 9:04 pm
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 8:31 pm
Alpha skrev: fre nov 26, 2021 8:15 pm

Det er jo ikke idioti? Hvis man fortjener å være i en høyere divisjon bør man jo hamre de som sliter i lavere divisjoner. Samtidig ta seg tid til å spille kamper for å bevise det.
Jo, jeg må si jeg synes at streak er nær idioti... Sure, 6. div. er ræva i det store bildet, men så er det altså faktorer og små marginer som avgjør kamper. Ihvertfall er min erfaring at spillerratinger har mye å si. Jeg var i 1. div. i 2015/16, men hadde på det tidspkt. et sykt lag og har ikke vært i nærheten siden. Derfor må jeg si det blir for dumt og vilkårlig at streaks skal bestemme opprykk.
Hva mener du skal bestemme opprykk?
Det er ikke min jobb å finne et kriterie som gir mer mening, men da kan du jo ta det gamle med x antall poeng etter y kamper, og da noe større slingringsrom enn fem (?) kamper.

Jeg ser ikke hvordan en evne til å sweate sammen en seiersrekke på fem kamper, med gjennomsnittsrating på 90+ på førsteelleveren og 40+ spilte kamper om dagen forteller det meste om fifa-evnene til en spiller. Ikke at jeg er så himla god, altså.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: fre nov 26, 2021 10:15 pm
Alpha skrev: fre nov 26, 2021 9:04 pm
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 8:31 pm

Jo, jeg må si jeg synes at streak er nær idioti... Sure, 6. div. er ræva i det store bildet, men så er det altså faktorer og små marginer som avgjør kamper. Ihvertfall er min erfaring at spillerratinger har mye å si. Jeg var i 1. div. i 2015/16, men hadde på det tidspkt. et sykt lag og har ikke vært i nærheten siden. Derfor må jeg si det blir for dumt og vilkårlig at streaks skal bestemme opprykk.
Hva mener du skal bestemme opprykk?
Det er ikke min jobb å finne et kriterie som gir mer mening, men da kan du jo ta det gamle med x antall poeng etter y kamper, og da noe større slingringsrom enn fem (?) kamper.

Jeg ser ikke hvordan en evne til å sweate sammen en seiersrekke på fem kamper, med gjennomsnittsrating på 90+ på førsteelleveren og 40+ spilte kamper om dagen forteller det meste om fifa-evnene til en spiller. Ikke at jeg er så himla god, altså.
Hvorfor overdriver du sånn?
1) Du møter ikke gj.snitt 90+ og 40+ spilte kamper om dagen. Jeg har 86 rated lag og det er rimelig stacked med typer som Mbappe, Neymar, SIF Vini, Varane etc.
2) Du må ikke vinne fem på rad for å nå checkpoint.
3) Hvis alle spillerne i høyere divisjoner klarer å vinne x antall kamper på rad, så har de kanskje et høyere nivå enn hva du har? Og derfor er de i høyere div. Ganske logisk i grunnen.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Red picks: Felipe x2 og Trapp
100k-pakke: 84 rated
35k-pakke: 83 rated
TOTW-pakke: Trippel discard.

Er så lei WL-rewards.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Alpha skrev: fre nov 26, 2021 10:52 pm Red picks: Felipe x2 og Trapp
100k-pakke: 84 rated
35k-pakke: 83 rated
TOTW-pakke: Trippel discard.

Er så lei WL-rewards.
De har vært katastrofale, men i dag så klarte jeg faktisk å plukke Kante i red picks. Pokker meg på tide. Resten ikke noe skrive hjem om...

Stialex

Legg inn av Stialex »

Alpha skrev: fre nov 26, 2021 10:51 pm
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 10:15 pm
Alpha skrev: fre nov 26, 2021 9:04 pm

Hva mener du skal bestemme opprykk?
Det er ikke min jobb å finne et kriterie som gir mer mening, men da kan du jo ta det gamle med x antall poeng etter y kamper, og da noe større slingringsrom enn fem (?) kamper.

Jeg ser ikke hvordan en evne til å sweate sammen en seiersrekke på fem kamper, med gjennomsnittsrating på 90+ på førsteelleveren og 40+ spilte kamper om dagen forteller det meste om fifa-evnene til en spiller. Ikke at jeg er så himla god, altså.
Hvorfor overdriver du sånn?
1) Du møter ikke gj.snitt 90+ og 40+ spilte kamper om dagen. Jeg har 86 rated lag og det er rimelig stacked med typer som Mbappe, Neymar, SIF Vini, Varane etc.
2) Du må ikke vinne fem på rad for å nå checkpoint.
3) Hvis alle spillerne i høyere divisjoner klarer å vinne x antall kamper på rad, så har de kanskje et høyere nivå enn hva du har? Og derfor er de i høyere div. Ganske logisk i grunnen.
Jada, basert på streaks så er dere bedre. Det må dere jo per def. være, siden dette er kriteriet. Jeg forventer også at med tiden og med en bedre startellever vil jeg ta igjen dette, og ja, jeg trenger et noenlunde godt lag for å være i øvre divisjoner. Startelleveren min nå er på 84, og jeg må nok opp i det du har for å merke en betydelig forskjell på resultatene. Nå overser jeg den ratinga som faktisk vises i menyene, da denne også påvirkes av kvaliteten på benken, som for mitt vedkommende er ræva.

Men nå kan det altså ikke være slik at streaks er alt her. Det kan jo ikke være slik at du f.eks. over 10 kamper i 4. div. kan vinne de første fem (whatever), rykke opp, for så få lov til å tape de neste fem og likevel få være der, mens en vinn-uavgjort-vinn-uavgjort-vinn... på 10 kamper ikke er verdt en dritt. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i hvordan dette funker, men forstår jeg dette riktig har man altså bare fjernet verdien i en uavgjort. Slik fungerer jo ikke fotball, overhodet.

Jeg mener, jeg forventer at de bak reglene her ikke har helt skrapesyke, heller.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Stialex skrev: fre nov 26, 2021 11:38 pm mens en vinn-uavgjort-vinn-uavgjort-vinn... på 10 kamper ikke er verdt en dritt. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i hvordan dette funker, men forstår jeg dette riktig har man altså bare fjernet verdien i en uavgjort. Slik fungerer jo ikke fotball, overhodet.

Jeg mener, jeg forventer at de bak reglene her ikke har helt skrapesyke, heller.
Uavgjort har absolutt verdi, da du ikke mister "streaken" din, som du gjør ved ett tap(mister ikke, men blir satt en seier tilbake). Så hvis du enten vinner eller spiller uavgjort så vil du bevege deg oppover nå du har fått nok seire

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: fre nov 26, 2021 11:38 pm
Alpha skrev: fre nov 26, 2021 10:51 pm
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 10:15 pm

Det er ikke min jobb å finne et kriterie som gir mer mening, men da kan du jo ta det gamle med x antall poeng etter y kamper, og da noe større slingringsrom enn fem (?) kamper.

Jeg ser ikke hvordan en evne til å sweate sammen en seiersrekke på fem kamper, med gjennomsnittsrating på 90+ på førsteelleveren og 40+ spilte kamper om dagen forteller det meste om fifa-evnene til en spiller. Ikke at jeg er så himla god, altså.
Hvorfor overdriver du sånn?
1) Du møter ikke gj.snitt 90+ og 40+ spilte kamper om dagen. Jeg har 86 rated lag og det er rimelig stacked med typer som Mbappe, Neymar, SIF Vini, Varane etc.
2) Du må ikke vinne fem på rad for å nå checkpoint.
3) Hvis alle spillerne i høyere divisjoner klarer å vinne x antall kamper på rad, så har de kanskje et høyere nivå enn hva du har? Og derfor er de i høyere div. Ganske logisk i grunnen.
Jada, basert på streaks så er dere bedre. Det må dere jo per def. være, siden dette er kriteriet. Jeg forventer også at med tiden og med en bedre startellever vil jeg ta igjen dette, og ja, jeg trenger et noenlunde godt lag for å være i øvre divisjoner. Startelleveren min nå er på 84, og jeg må nok opp i det du har for å merke en betydelig forskjell på resultatene. Nå overser jeg den ratinga som faktisk vises i menyene, da denne også påvirkes av kvaliteten på benken, som for mitt vedkommende er ræva.

Men nå kan det altså ikke være slik at streaks er alt her. Det kan jo ikke være slik at du f.eks. over 10 kamper i 4. div. kan vinne de første fem (whatever), rykke opp, for så få lov til å tape de neste fem og likevel få være der, mens en vinn-uavgjort-vinn-uavgjort-vinn... på 10 kamper ikke er verdt en dritt. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i hvordan dette funker, men forstår jeg dette riktig har man altså bare fjernet verdien i en uavgjort. Slik fungerer jo ikke fotball, overhodet.

Jeg mener, jeg forventer at de bak reglene her ikke har helt skrapesyke, heller.
Hvordan vet du at du vil prestere i høyere divisjon når du ikke engang har prøvd å spille mot motstandere i høyere divisjon? Det holder plenty med typer som Kimpembe, Ousmane Dembele, Fekir osv for å nå 1.div, om ikke elite - gitt at man er god.

Streaks er på ingen måte alt. Spiller du W/U/W/U/W/U/W ender du i elite på null komma niks.

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: lør nov 27, 2021 12:11 am
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 11:38 pm mens en vinn-uavgjort-vinn-uavgjort-vinn... på 10 kamper ikke er verdt en dritt. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i hvordan dette funker, men forstår jeg dette riktig har man altså bare fjernet verdien i en uavgjort. Slik fungerer jo ikke fotball, overhodet.

Jeg mener, jeg forventer at de bak reglene her ikke har helt skrapesyke, heller.
Uavgjort har absolutt verdi, da du ikke mister "streaken" din, som du gjør ved ett tap(mister ikke, men blir satt en seier tilbake). Så hvis du enten vinner eller spiller uavgjort så vil du bevege deg oppover nå du har fått nok seire
Heldig der! Var Kanté jeg jaktet denne uken. Det gikk ikke som planlagt. I sinne sendte jeg en ny icon pack. Det endte med Riquelme, så det var jo flott.

Stialex

Legg inn av Stialex »

Alpha skrev: lør nov 27, 2021 12:39 am
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 11:38 pm
Alpha skrev: fre nov 26, 2021 10:51 pm

Hvorfor overdriver du sånn?
1) Du møter ikke gj.snitt 90+ og 40+ spilte kamper om dagen. Jeg har 86 rated lag og det er rimelig stacked med typer som Mbappe, Neymar, SIF Vini, Varane etc.
2) Du må ikke vinne fem på rad for å nå checkpoint.
3) Hvis alle spillerne i høyere divisjoner klarer å vinne x antall kamper på rad, så har de kanskje et høyere nivå enn hva du har? Og derfor er de i høyere div. Ganske logisk i grunnen.
Jada, basert på streaks så er dere bedre. Det må dere jo per def. være, siden dette er kriteriet. Jeg forventer også at med tiden og med en bedre startellever vil jeg ta igjen dette, og ja, jeg trenger et noenlunde godt lag for å være i øvre divisjoner. Startelleveren min nå er på 84, og jeg må nok opp i det du har for å merke en betydelig forskjell på resultatene. Nå overser jeg den ratinga som faktisk vises i menyene, da denne også påvirkes av kvaliteten på benken, som for mitt vedkommende er ræva.

Men nå kan det altså ikke være slik at streaks er alt her. Det kan jo ikke være slik at du f.eks. over 10 kamper i 4. div. kan vinne de første fem (whatever), rykke opp, for så få lov til å tape de neste fem og likevel få være der, mens en vinn-uavgjort-vinn-uavgjort-vinn... på 10 kamper ikke er verdt en dritt. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i hvordan dette funker, men forstår jeg dette riktig har man altså bare fjernet verdien i en uavgjort. Slik fungerer jo ikke fotball, overhodet.

Jeg mener, jeg forventer at de bak reglene her ikke har helt skrapesyke, heller.
Hvordan vet du at du vil prestere i høyere divisjon når du ikke engang har prøvd å spille mot motstandere i høyere divisjon? Det holder plenty med typer som Kimpembe, Ousmane Dembele, Fekir osv for å nå 1.div, om ikke elite - gitt at man er god.

Streaks er på ingen måte alt. Spiller du W/U/W/U/W/U/W ender du i elite på null komma niks.
Jeg skrev bokstavelig talt på denne siden at jeg har vært i toppdivisjonen i tidligere versjon.

"God", sier du. Hvis du når elite med et begrenset spillermateriale og mot presumptivt overlegen motstand på jevnlig basis, vil jeg ikke si at man bare er "god", da er man virkelig god. Jeg vil si at det er rimelig søkt å kreve noe sånt for å kunne kalle seg god i fifa.

Ved å befinne meg i 6. div. vil jeg tro at jeg er solid plassert på gjennomsnittet. Jeg må få si at jeg finner dette noe merkelig, all den tid min vinnprosent er 65, og jeg stiller da spørsmålstegn ved algoritmene her. Det er bare ikke tilfellet at en så høy vinnprosent er normen for spillere i 6. div., det nekter jeg å tro. Eller hva vet jeg... Derfor føles det litt som et "ran" at jeg fremdeles befinner meg der.

Jeg gjør det jo solid på legendenivå i karriere også, uten at det er godt sammenlignbart, der jeg rykket opp første sesongen med Exeter og nå leder League One i sesong nr. 2, uten en særlig god spillerstall. Så ja, det føles litt dret å befinne seg i div. 6 på fut etter rundt 50 kamper.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: lør nov 27, 2021 1:25 am
Alpha skrev: lør nov 27, 2021 12:39 am
Stialex skrev: fre nov 26, 2021 11:38 pm

Jada, basert på streaks så er dere bedre. Det må dere jo per def. være, siden dette er kriteriet. Jeg forventer også at med tiden og med en bedre startellever vil jeg ta igjen dette, og ja, jeg trenger et noenlunde godt lag for å være i øvre divisjoner. Startelleveren min nå er på 84, og jeg må nok opp i det du har for å merke en betydelig forskjell på resultatene. Nå overser jeg den ratinga som faktisk vises i menyene, da denne også påvirkes av kvaliteten på benken, som for mitt vedkommende er ræva.

Men nå kan det altså ikke være slik at streaks er alt her. Det kan jo ikke være slik at du f.eks. over 10 kamper i 4. div. kan vinne de første fem (whatever), rykke opp, for så få lov til å tape de neste fem og likevel få være der, mens en vinn-uavgjort-vinn-uavgjort-vinn... på 10 kamper ikke er verdt en dritt. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i hvordan dette funker, men forstår jeg dette riktig har man altså bare fjernet verdien i en uavgjort. Slik fungerer jo ikke fotball, overhodet.

Jeg mener, jeg forventer at de bak reglene her ikke har helt skrapesyke, heller.
Hvordan vet du at du vil prestere i høyere divisjon når du ikke engang har prøvd å spille mot motstandere i høyere divisjon? Det holder plenty med typer som Kimpembe, Ousmane Dembele, Fekir osv for å nå 1.div, om ikke elite - gitt at man er god.

Streaks er på ingen måte alt. Spiller du W/U/W/U/W/U/W ender du i elite på null komma niks.
Jeg skrev bokstavelig talt på denne siden at jeg har vært i toppdivisjonen i tidligere versjon.

"God", sier du. Hvis du når elite med et begrenset spillermateriale og mot presumptivt overlegen motstand på jevnlig basis, vil jeg ikke si at man bare er "god", da er man virkelig god. Jeg vil si at det er rimelig søkt å kreve noe sånt for å kunne kalle seg god i fifa.

Ved å befinne meg i 6. div. vil jeg tro at jeg er solid plassert under gjennomsnittet. Jeg må få si at jeg finner dette noe merkelig, all den tid min vinnprosent er 65, og jeg stiller da spørsmålstegn ved algoritmene her. Det er bare ikke tilfellet at en så høy vinnprosent er normen for spillere i 6. div., det nekter jeg å tro. Derfor føles det litt som et "ran" at jeg fremdeles befinner meg der.

Jeg gjør det jo solid på legendenivå i karriere også, uten at det er godt sammenlignbart, der jeg rykket opp første sesongen med Exeter og nå leder League One i sesong nr. 2, uten en særlig god spillerstall. Så ja, det føles litt dret å befinne seg i div. 6 på fut etter rundt 50 kamper.
50 kamper 2 mnd etter spillet kom ut er ikke spesielt mye. Jeg vil tro at de fleste i øverste divisjoner har minst 150+ og elite kanskje 300+.

Hvis du ikke er villig til å legge inn like mye tid som andre, så kan du heller ikke forvente å oppnå det samme som andre - med mindre du er veldig god.

Hvis du vil, så kan vi ta en kamp på en bruker jeg har typ 30-40k uten lag. Så kan vi se hvor viktig det er med coins.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

[quote=Alpha post_id=288967 time=1637970428

Heldig der! Var Kanté jeg jaktet denne uken. Det gikk ikke som planlagt. I sinne sendte jeg en ny icon pack. Det endte med Riquelme, så det var jo flott.
[/quote]

Uff, den er tung. Holdt meg helt unna icon-packs i år. Sjansen for å pakke noe drit er for stor og koster for mye for min del. Fått prøvd Kante noen kamper nå, og oppgraderingen fra Llorente er helt enorm. Løftet spillet mitt noen hakk. Gjorde samtidig FB Benzema, og han er rett og slett helt nydelig

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»