Aston Villa - Klubbtråd

Svar
Chromeback

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av Chromeback »

Lykke til hvis det blir Fonseca.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Gerrard, Lampard og Terry blir også nevnt.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Hva var Villa før Smith tok over? Ikke så høyt som de er nå hvertfall. Spennende å se om ny manager klarer å holde dem oppe dit Smith har tatt klubben.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Lumanza skrev: søn nov 07, 2021 8:24 pm Hva var Villa før Smith tok over? Ikke så høyt som de er nå hvertfall. Spennende å se om ny manager klarer å holde dem oppe dit Smith har tatt klubben.
Ingenmannsland i Championship med Bruce. Grøsser bare ved tanken.

Smith har gjort mye bra for klubben. Samtidig har vi tapt 18 kamper i 2021. Jeg hadde fortsatt troen på Smith, men jeg ser også greia med at eierne/styre ønsket mer utvikling. Forandring kan bli bra.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Craig Shakespeare har også forlatt klubben. Dette må bety at vi får ny manager innen rimelig kort tid.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Er vemodig. Har ikke noe annet enn respekt og Smith. En av favorittmanagerne mine gjennom Villa historien. Ønsker han lykke til i hva enn han gjør, definitivt en kar jeg ville spandert en runde på hvis jeg traff han. Har litt tårer i øynene idag, for skulle så virkelig ønske han hadde hatt enda mer suksess som vår manager.

Veldig spent på hva vi evt får inn nå. Må ha en som bruker de unge gutta som banker på døra, de fortjener fortsatt tillit.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Ryktes at Gerrard er så og si klar. Spillerne har blitt lovet at neste trener er på plass senest på mandag.

Kan ikke si at jeg er "overexcited" av Gerrard, men om det blir han støtter jeg han 100% som jeg gjør med en hver manager vi har.

Så lenge det er lagt klare rammer rundt å trekke inn de unge spillerne våre på førstelaget og det blir gjort er jeg fornøyd. Virker til å ha gjort det bra i Rangers, så får vi se om han tar steget opp til en av de mest ambisiøse klubbene i PL. Målet om CL i 2023/24 står fortsatt ved lag i følge eierne.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

MentalM skrev: ons nov 10, 2021 8:37 am Målet om CL i 2023/24 står fortsatt ved lag i følge eierne.
Steven Gerrard blir nok en veldig bra manager for dere, men at Aston Villa ender på Topp 4 neste sesong har jeg null tro på. Ikke i nærheten.

En ting er ar Liverpool, Man City og Chelsea definitivt kommer foran på tabellen, men om OGS er sparket fra Man Utd så er de også klart foran med den stallen de har. I tillegg begynner en storklubb som Arsenal å røre på seg, mens Spurs med Conte at the wheel helt sikkert ender over Villa. Så spørs det om ikke Moyes sitt prosjekt med Hammers er såpass solid at det vil vare et par sesonger, og Rafa vil nok gjøre fine ting med Everton når han får spillere tilbake fra skader og får et sommervindu på å kjøpe sine spillere.

Aston Villa bør si seg fornøyd med øvre halvdel av tabellen i første omgang, så kan de sikkert bygge et godt lag i Birmingham, men det vil ta Gerrard mer enn en knapp sesong å få det til.

MentalM

Legg inn av MentalM »

johwi68 skrev: ons nov 10, 2021 8:11 pm
MentalM skrev: ons nov 10, 2021 8:37 am Målet om CL i 2023/24 står fortsatt ved lag i følge eierne.
Steven Gerrard blir nok en veldig bra manager for dere, men at Aston Villa ender på Topp 4 neste sesong har jeg null tro på. Ikke i nærheten.

En ting er ar Liverpool, Man City og Chelsea definitivt kommer foran på tabellen, men om OGS er sparket fra Man Utd så er de også klart foran med den stallen de har. I tillegg begynner en storklubb som Arsenal å røre på seg, mens Spurs med Conte at the wheel helt sikkert ender over Villa. Så spørs det om ikke Moyes sitt prosjekt med Hammers er såpass solid at det vil vare et par sesonger, og Rafa vil nok gjøre fine ting med Everton når han får spillere tilbake fra skader og får et sommervindu på å kjøpe sine spillere.

Aston Villa bør si seg fornøyd med øvre halvdel av tabellen i første omgang, så kan de sikkert bygge et godt lag i Birmingham, men det vil ta Gerrard mer enn en knapp sesong å få det til.
Hva du og jeg mener om målene til klubben har lite å si. Noen kan mene det er urealistisk, selv stoler jeg på at eierne våre vet hva de driver med. Ingen som trodde Milwaukee Bucks skulle gjøre det de gjorde heller :)

Så får vi se hva som skjer. Stallen vår er ikke noe dårligere enn de 4 siste lagene du nevner der.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Da er han offisiell også. Spennende å se hva som skjer...

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Om dette gagner begge parter er jeg noget usikker på må jeg si..

Tormund

Legg inn av Tormund »

Hipp hipp!

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Lykke til.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Og Dean Smith er aktuell for Norwich. Morsomt hvis det skjer. Lykke til med Gerrard, men ikke mot oss selvfølgelig😁

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Watkins!

MentalM

Legg inn av MentalM »

Ikke pent, men veldig deilig. Byttene gjorde forskjell, Young og El Ghazi med herlige bidrag på slutten.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Tenk hvis Brighton klarte å score mål. CL kandidat. Spiller bra fotball. Potter burde være aktuell for United.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

For en ubrukelig dommer. Palace skulle hatt 4-5 gule. Vi skulle fått straffe og x-antall frispark.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Nytt for straffe igjen. Hvem er VAR-dommer?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dommeren har ikke kontroll.

Skjønner ikke at den første situasjonen ikke er straffe. Og hvorfor fikk Cash gult kort i den Zaha situasjonen?

Vi spiller veldig bra! Fortsette å utnytte at Palace er helt lost på dødballer imot så tar vi dette!

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Nakamba får gult for noe mildere enn Palace har gjort 5-6 ganger.
Kapteinen til Palace har endelig fått gult kort. Skulle vært gult nr. 3

MentalM

Legg inn av MentalM »

Nakamba spiller helt fantastisk idag. Wow

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Direkte rødt til Luiz. Direkte feil igjen av dommer. Redder VAR oss? Ja, heldigvis. Gult.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Det er så jævlig fortjent! For et spill!!!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Slippy med god start.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Utrolig fint mål, utrolig fascinerende med denne dommeren. Blåser knapt på noen ting men prøver å gi Luiz direkte rødt? Spesielt

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Deilig!!! Faen så deilig! Faen så fortjent!
Dommern kan ta seg en bolle. Ubrukelig.
Sist redigert av Dani_e den lør nov 27, 2021 5:57 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Ingen årsak, villains.

❤️

MentalM

Legg inn av MentalM »

Veeeeldig deilig. Den første omgangen var noe av det beste i år.

mashadar

Legg inn av mashadar »

MentalM skrev: lør nov 27, 2021 5:27 pm Nakamba spiller helt fantastisk idag. Wow
He's Marvelous :-)

Deilig med snuoperasjonen under Gerrard så langt!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»