Leeds United

Svar
Fernandovonarb

Re: Leeds United

Legg inn av Fernandovonarb »

startelver skrev: man nov 22, 2021 3:03 am Fikk endelig sett kampen i opptak.

Imponert over Leeds i første omgang , dere kjørte over oss rett og slett. Og han unggutten på topp , bare 19 år?
Med tanke på alle skadene så er det ingen fare med Leeds, dere kommer sterkere tilbake.

Heldigvis har vi Conte og følelsen av at vi kan kjempe om topp 4 igjen er fantastisk, hadde ikke trodd det for noen uker siden.
Første omgang var vel årsbeste av oss. Meget god rett og slett. Og poeng kommer, det er de nødt til å gjøre, de tre neste kampene. Etter det blir det et meget tøft juleprogram.

Raphinha og Rodrigo er klar for helgens dyst. Koch og Bamford er i sluttfasen i sin opptrening, og blir heller ikke med. Ayling likeså. Nå ønsker jeg tre poeng for alt i verden. Slet mot Brighton i fjor, men de har litt dalende trend så jeg velger å være optimist. Litt mer av den glimrende omgangen mot Tottenham, så knekker vi dem. Gelhardt kan komme inn de siste 30 mot et litt slitent forsvar, og putte sine første mål😁

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Flott at Raphinha og Rodrigo er klare.

Forrige sesong tapte vi begge kampene mot Brighton, så nå er det på tide med revansj!

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Meslier
Dallas - Llorente - Cooper - Firpo
Phillips
Raphinha - Rodrigo - Forshaw - Harrison
James

MOT!

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Flaks at vi kom unna de første 10 minuttene uten baklengs. Brighton og Lamptey så ut som Barcelona på sitt beste. Mer med nå.
MOT

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Litt merkelig like drakter fargemessig lagene der ute også. Harrison avslører vertfall at han er fargeblind. Hans pasninger går vilkårlig til begge lagene.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Fernandovonarb skrev: lør nov 27, 2021 6:49 pm Flaks at vi kom unna de første 10 minuttene uten baklengs. Brighton og Lamptey så ut som Barcelona på sitt beste. Mer med nå.
Skal ikke kimse av BHA. Potter er dyktig.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Svak førsteomgang. Ikke hatt kontroll på midtbanen og Raphinha har ikke fått vist seg ordentlig frem heller.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Firpo må byttes ut med Shacks i pausa.
Lamptey har herjet fullstendig med han og med det tidlige gule kortet han pådro seg er han en stor fare.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Lezah skrev: lør nov 27, 2021 7:02 pm
Fernandovonarb skrev: lør nov 27, 2021 6:49 pm Flaks at vi kom unna de første 10 minuttene uten baklengs. Brighton og Lamptey så ut som Barcelona på sitt beste. Mer med nå.
Skal ikke kimse av BHA. Potter er dyktig.
Absolutt. Skjønner godt det er større klubber som sikler etter ham. Har en klar plan, men mangler effektivitet i spissene sine.

Dårlig første omgang av oss, og vi skal være glad det er 0-0. Jo lenger denne kampen går uten scoring, jo nærmere kan vi klare å karre med oss tre poeng tror jeg. Vi har kontringsspillere til å gjøre det. Lamptey må de finne ut en måte å nøytralisere. Han har vært god, og en evig trussel i første med den farten sin.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Huff, Shackleton har ikke hatt ett bra innhopp. Generelt utrolig mye dårlige pasninger i dag, men heldigvis har Brighton-angriperne ikke finstilt siktet.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Elendig :(
Takke Buddha for at Brighton ikke har målscorere heller. Da fikk vi i det minste ett poeng.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Bør være veldig fornøyd i dag med 1 poeng. Vi spilte dårlig, eventuelt Brighton var veldig gode. Jeg konkluderer med det siste. Utrolig positivt at vi holdt nullen. Alltid deilig det, men i dag var det desto bedre.

MOT

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Brighton spilte bra, for all del. Men jeg syns vi var mer dårlige enn Brighton var gode.
Utenom et par feite sjanser på tampen, var vi ufarlige. Vi kan bedre, syns jeg. Brighton er ikke SÅ gode.
Rodrigo var jeg spesielt skuffa over. Så ut som han var drittlei av å spille i et bunnlag og ville heller hjem til Spania.

Når det gjelder det positive hadde Roberts et bra innhopp, og Forshaw har imponert meg etter at han kom tilbake. Trodde han hadde spilt sin siste kamp for oss etter at han pådro seg langtidsskaden, men har vært en ordentlig kjernekar som gir 100%.

Forventer et bedre Leeds United mot Palace på mandag.

MOT!

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Vi trenger en seier mot Palace for å få litt selvtillit igjen. Kampen er vel tirsdag. Synes vi hadde en god kamp mot Totteham, hvor vi hadde fortjent mer poeng enn mot Brighton. Det er vel sånt som jevner seg ut over en sesong.

Roberts som har fått mye pepper var faktisk en av de mest positive i går. Sammen med Forshaw og Meslier. Ellers var det tynne greier. Lamptey har jeg sett tidligere, og han har herjet med de fleste backene han har møtt. En mer åpenbar landslagsving for England finnes vel knapt, så at Firpo slet med han var kanskje ikke så rart. Første møte med han kan bli sånn.

Ellers spekuleres det om at det kan være en liten knute på tråden mellom Phillips og Bielsa. Håper det ikke er noe i det, for vi trenger harmoni i gruppa nå. Phillips har blitt tatt ut tidligere hvis det ikke har fungert. Noe som virker å være tilfelle i går også ved pause. Bielsa nekter vertfall for at han er skadet.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Mente seff tirsdag. En glipp av meg der :D

Vi får krysse fingrene og håpe at den greia med Kalvin og Bielsa bare er gossip.
Kalvin er sjefen på laget og han er vi skikkelig avhengig av nå.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Kveldens lag. Tap i dag og jeg går i kjelleren, men har trua på 3 kjærkomne poeng. MOT

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Fornuftige bytter. Harrison, Rodrigo og Firpo var alle bånn ræva mot Brighton.
Og Roberts fortjente en plass i startelleveren etter et bra innhopp.
I dag tar vi 3 poeng!

MOT!

MentalM

Legg inn av MentalM »

Synes Strujik ser meget dårlig ut hver gang jeg ser han. Virker som nivået i PL er for høyt for han.

Er det tilfeldig og det kun er slik i de kampene jeg tilfeldigvis ser?

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Struijk er bra han. Blir en topp stopper etterhvert, det føler jeg meg sikker på. Ser ikke kamp akkurat nå, på vei til jobb.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Venstrebacken burde vært byttet ut etter 10minutter.katastrofe.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Godkjent 1.omgang uten at det har vært sprudlende.
Gelhardt kommer inn i 2.omgang og blir matchvinner!

COME ON YOU WHITES!

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Mye energi i det Leeds laget men har problemer med å spille seg til virkelig store sjanser. Skal bli spennende i andre. Palace har en fair sjanse her.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Rodrigo da...
Der SKAL du jo bare putte på!!!!!

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Utrolig at det ikke blir gult kort på Kouyate der.

startelver

Legg inn av startelver »

Artig kamp, fikk bare sett 2. omgang, Leeds skaper mye men det er det siste som mangler, nemlig mål.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Så, hvordan er stemningen for å bytte jevnt Raphinha - Origi?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Det der skal være straffe. Armen er over skulder

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

YESSSSSSSSSSSSS!

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Bielsa har reist seg fra bøtten. Hvilke scener!

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Eldon skrev: tir nov 30, 2021 11:05 pm Så, hvordan er stemningen for å bytte jevnt Raphinha - Origi?
Er Arnold Origi i Liverpool altså? Seriøst?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»