Del med deres supporterklubber

Svar
Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Del med deres supporterklubber

Legg inn av Korgutt »

Dette initiativet fra NSA fortjener all støtte som det kan få. Få budskapet ut til de supporterklubbene som dere støtter. Eller gå inn som privatperson uten tilhørighet til noen supporterklubber.Her bør det ikke være vanskelig å være enig enten man heier på Bodø/Glimt, Viking, Molde, Lillestrøm, Rosenborg eller noen andre klubber. Barnekreftforeningen fortjener all oppmerksomheten den kan få og er verdt hver eneste krone den kan få inn den 3.desember.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Artig påfunn og en god sak! Å vippse blir ikke noe problem, men litt usikker på draktvalg. Har en Tufte IL-drakt (fra reklamen med Peter Schmeichel) liggende et eller annet sted, som jeg fikk tak i på Fotball Shop på Oslo City for nærmere 20 år siden, så kanskje jeg skal ta den i bruk. Jeg har et par andre fotballdrakter, men som objektiv fotballentusiast gjelder det å kle seg riktig.

Håper mange henger seg på. 🙂

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

LeSorcier skrev: tir nov 30, 2021 9:51 pm Artig påfunn og en god sak! Å vippse blir ikke noe problem, men litt usikker på draktvalg. Har en Tufte IL-drakt (fra reklamen med Peter Schmeichel) liggende et eller annet sted, som jeg fikk tak i på Fotball Shop på Oslo City for nærmere 20 år siden, så kanskje jeg skal ta den i bruk. Jeg har et par andre fotballdrakter, men som objektiv fotballentusiast gjelder det å kle seg riktig.

Håper mange henger seg på. 🙂
Skulle gjerne gått med drakta mi hele dagen men jobben setter en stopper for det med sitt klesregelverk. Håper de får en kjempeoppslutning om opplegget.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»