Manchester United

Svar
tbb
Innlegg: 3376

Re: Manchester United

Legg inn av tbb »

Men man må for all del ikke pirke på TAA…

Helt perfekt forsvarsspill der altså! :lol:

Yesil

Legg inn av Yesil »

tbb skrev: tor des 02, 2021 8:15 am Men man må for all del ikke pirke på TAA…

Helt perfekt forsvarsspill der altså! :lol:
Som sagt, når man har fått det for seg at det er TAA som skal avverge den scoringen der har man ikke forstått særlig mye av opplegget til Klopp. Da bør man kanskje gå en runde med seg selv å vurdere om dette er en sport man skal bruke mer tid på.

Da må man slutte med offensive backer. Og derfor var jeg 100% uinteressert i å diskutere dette.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

tbb skrev: tor des 02, 2021 8:15 am Men man må for all del ikke pirke på TAA…

Helt perfekt forsvarsspill der altså! :lol:
Men han er bedre defensivt enn Dalot!

Wellé

Legg inn av Wellé »

Yesil skrev: ons des 01, 2021 4:50 pm
Wellé skrev: ons des 01, 2021 1:20 pm
Yesil skrev: ons des 01, 2021 1:02 pm
AWB hadde også rimelig syke stats i Palace.

Lamptey hører hjemme i et lag som toppen kjemper midt på tabellen, og vil aldri bli noe toppklubb-materiale. Mulig noen biter på hypen, som Solskjær gjorde, men jeg tviler på at det blir en spesielt stor suksess.

Skadeplaget er han også.
Hva slags "syke stats" var det AWB hadde? Defensive eller offensive? Uten å ha sjekket det opp nå så mener jeg å huske at hans offensive stats var rimelig svake. Man antok kanskje at han kom til å skape mer for et bedre lag, men jeg kan ikke skjønne at han hadde offensive underliggende tall som matchet Lamptey på noen som helst måte. Som nevnt i forrige innlegg så er (offentlige) defensive underliggende tall rimelig ubrukelig for å vurdere hvor god en spiller er defensivt. Klubbene har garantert bedre og mer avanserte tall som de bruker for å evaluere spillere, men de som er offentlige gir ikke noe godt bilde på hvor god defensivt en spiller er.

AWB passet f.ø. som hånd i hanske for hvordan CP spilte hvor de lå dypt og han kunne spille på styrken sin i 1v1. Der syns jeg han har vært veldig god i de kampene jeg har sett av han i CP og MU. Når han spiller for et lag som både står mye høyere og skal dominere kamper så blir posisjonering, teknikk, spilleforståelse, osv mye viktigere og der svikter han. Man Utd kunne ikke nødvendigvis vite at han ikke skulle klare å takle den overgangen, men de betalte en pris som tilsa at han skulle det.

Nå som man har fått en mye bedre forståelse for hva som "translates" og faktisk gir verdi av spillerstatistikk så er Lamptey en meget interessant spiller i mine øyne, og per nå er han en av de beste spillerne på et lag som overpresterer kraftig ifht. stall og penger brukt. Dessverre har de spisser som tok feil vaksine. Hadde det ikke vært for at Chelsea har Reece James så tror jeg Lamptey kunne vært grisegod i Chelsea som høyre vingback. Usikker på hvordan han vil fungere som en vanlig back, men som vingback er han alt annet enn elendig, som var påstanden jeg besvarte.

Han sliter egentlig kun med hamstringen. Med bedre styring av belastningen hans så burde ikke det nødvendigvis være et problem for fremtiden, men ettersom han er så eksplosiv så er han naturlig nok mer utsatt.
Defensive, naturligvis.
Ja, da har vi vel kommet full circle her har vi ikke...?

Nå husker jeg ikke hvem det var av oss som ekskluderte det i siteringen, men allerede i mitt første innlegg så spesifiserer jeg at å bruke defensive stats for å vurdere en spiller er bare tull. Det gir pretty much ingen verdi for det er det som skjer i mellom de defensive involveringene som er det viktigste for å evaluere om en spiller er god defensivt eller ikke. Point in fact, Mustafi ser ut som en bedre forsvarsspiller enn VvD hvis man ser utelukkende på defensive stats som taklinger, hodedueller, osv. Allikevel så trekker du opp som motargument til min vurdering av Lamptey at AWB også hadde gode stats. Du glemte bare å nevne at det var de defensive som jeg allerede hadde sagt er verdiløse. Jeg blir helt matt.

Jeg syns Lamptey er grisegod offensivt som vingback. Som nevnt tidligere så er han helt i verdenstoppen på flere av de viktigste parameterne for en offensiv back. Han mangler nok fortsatt litt på avleveringer og grunnteknikk for å kunne være en verdensklassespiller (definert av meg som topp5 i sin posisjon). Utvikler han det? Jeg er skeptisk, men han er i mine øyne defenitivt en veldig god spiller som kunne spilt på et lag som kjemper i toppen av de diverse ligaene så lenge man bruker han i en riktig posisjon. Fyren er uansett tross alt bare 21 år. Ikke umulig at han utvikler seg både defensivt og taktisk de neste årene, og under en trener som er så god som Potter har jeg veldig troen på at han blir bedre.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

TAA er bedre enn hele forsvarsrekka til United end of discussion

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Bild: Rangnick får gigantbonus om han lokker Haaland til Manchester United

Wellé

Legg inn av Wellé »

Laffano16 skrev: tor des 02, 2021 9:21 am TAA er bedre enn hele forsvarsrekka til United end of discussion
Det er sant, og det er det strengt talt ikke noe tvil om. Jeg vil gå så langt som å si at VvD, TAA, Allison og Robertson (ekskludert formen denne sesongen) er bedre enn alle forsvarsspillerne til Man Utd, kanskje med unntak av Varane, men jeg gir han trekk for å være mye skadet. Det er en floskel, men det ligger noe i at "availability is the best abaility".

Bustyvel

Legg inn av Bustyvel »

Wellé skrev: tor des 02, 2021 9:57 am
Laffano16 skrev: tor des 02, 2021 9:21 am TAA er bedre enn hele forsvarsrekka til United end of discussion
Det er sant, og det er det strengt talt ikke noe tvil om. Jeg vil gå så langt som å si at VvD, TAA, Allison og Robertson (ekskludert formen denne sesongen) er bedre enn alle forsvarsspillerne til Man Utd, kanskje med unntak av Varane, men jeg gir han trekk for å være mye skadet. Det er en floskel, men det ligger noe i at "availability is the best abaility".
Det er vel ikke en voldsomt kontroversiell påstand. Kan gjerne inkludere Matip også i den sammenligningen. Men - fotballen varierer og baserer seg mye på form, tillit og at spilleren passer systemet. Om et halvt år er kanskje United på glid igjen, og vi mener Dalot er en av verdens beste backer.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Bustyvel skrev: tor des 02, 2021 10:07 am
Wellé skrev: tor des 02, 2021 9:57 am
Laffano16 skrev: tor des 02, 2021 9:21 am TAA er bedre enn hele forsvarsrekka til United end of discussion
Det er sant, og det er det strengt talt ikke noe tvil om. Jeg vil gå så langt som å si at VvD, TAA, Allison og Robertson (ekskludert formen denne sesongen) er bedre enn alle forsvarsspillerne til Man Utd, kanskje med unntak av Varane, men jeg gir han trekk for å være mye skadet. Det er en floskel, men det ligger noe i at "availability is the best abaility".
Det er vel ikke en voldsomt kontroversiell påstand. Kan gjerne inkludere Matip også i den sammenligningen. Men - fotballen varierer og baserer seg mye på form, tillit og at spilleren passer systemet. Om et halvt år er kanskje United på glid igjen, og vi mener Dalot er en av verdens beste backer.
Jeg syns Varane er en bedre spiller enn Matip, og Matip er ikke noe særlig mindre skadeutsatt enn Varane. Skal ikke se bort ifra at Konate blir en ny monstersignering. Skal bli godt å bli kvitt Edwards i ligaen. Den fyren der er så latterlig god til å identifisere riktige spillere for Liverpool (under Klopp).

Bustyvel

Legg inn av Bustyvel »

Wellé skrev: tor des 02, 2021 10:09 am
Bustyvel skrev: tor des 02, 2021 10:07 am
Wellé skrev: tor des 02, 2021 9:57 am

Det er sant, og det er det strengt talt ikke noe tvil om. Jeg vil gå så langt som å si at VvD, TAA, Allison og Robertson (ekskludert formen denne sesongen) er bedre enn alle forsvarsspillerne til Man Utd, kanskje med unntak av Varane, men jeg gir han trekk for å være mye skadet. Det er en floskel, men det ligger noe i at "availability is the best abaility".
Det er vel ikke en voldsomt kontroversiell påstand. Kan gjerne inkludere Matip også i den sammenligningen. Men - fotballen varierer og baserer seg mye på form, tillit og at spilleren passer systemet. Om et halvt år er kanskje United på glid igjen, og vi mener Dalot er en av verdens beste backer.
Jeg syns Varane er en bedre spiller enn Matip, og Matip er ikke noe særlig mindre skadeutsatt enn Varane. Skal ikke se bort ifra at Konate blir en ny monstersignering. Skal bli godt å bli kvitt Edwards i ligaen. Den fyren der er så latterlig god til å identifisere riktige spillere for Liverpool (under Klopp).
Vi får krysse fingrene for at Liverpool faller sammen som et korthus straks Edwards har forlatt laget. Ingen er tjent med at Liverpool er et mønsterbruk som spiller underholdende fotball og vinner titler.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Bustyvel skrev: tor des 02, 2021 10:14 am
Wellé skrev: tor des 02, 2021 10:09 am
Bustyvel skrev: tor des 02, 2021 10:07 am

Det er vel ikke en voldsomt kontroversiell påstand. Kan gjerne inkludere Matip også i den sammenligningen. Men - fotballen varierer og baserer seg mye på form, tillit og at spilleren passer systemet. Om et halvt år er kanskje United på glid igjen, og vi mener Dalot er en av verdens beste backer.
Jeg syns Varane er en bedre spiller enn Matip, og Matip er ikke noe særlig mindre skadeutsatt enn Varane. Skal ikke se bort ifra at Konate blir en ny monstersignering. Skal bli godt å bli kvitt Edwards i ligaen. Den fyren der er så latterlig god til å identifisere riktige spillere for Liverpool (under Klopp).
Vi får krysse fingrene for at Liverpool faller sammen som et korthus straks Edwards har forlatt laget. Ingen er tjent med at Liverpool er et mønsterbruk som spiller underholdende fotball og vinner titler.
Edwards blir nok ikke det helt store tapet. Systemet lever videre. Mer enn nok kompetanse både rundt han og som står klar til å ta over. Tipper man ikke merker det.

Den dagen Klopp gir seg blir det dog garantert en dropp. Kanskje før han gir seg også, om han holder på lenge nok.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Bustyvel skrev: tor des 02, 2021 10:14 am
Wellé skrev: tor des 02, 2021 10:09 am
Bustyvel skrev: tor des 02, 2021 10:07 am

Det er vel ikke en voldsomt kontroversiell påstand. Kan gjerne inkludere Matip også i den sammenligningen. Men - fotballen varierer og baserer seg mye på form, tillit og at spilleren passer systemet. Om et halvt år er kanskje United på glid igjen, og vi mener Dalot er en av verdens beste backer.
Jeg syns Varane er en bedre spiller enn Matip, og Matip er ikke noe særlig mindre skadeutsatt enn Varane. Skal ikke se bort ifra at Konate blir en ny monstersignering. Skal bli godt å bli kvitt Edwards i ligaen. Den fyren der er så latterlig god til å identifisere riktige spillere for Liverpool (under Klopp).
Vi får krysse fingrene for at Liverpool faller sammen som et korthus straks Edwards har forlatt laget. Ingen er tjent med at Liverpool er et mønsterbruk som spiller underholdende fotball og vinner titler.
Kjernen i laget er jo 27-30 år så vi har nok noen jævlige år til, men spørsmålet er hvor godt de klarer å erstatte nøkkelspillerne når de pusher 32-33 år. De har allerede spillere som Jota, Konate og TAA som er i såkalt pre-prime, i tillegg til noen spennende unggutter. Forhåpentligvis så blir det ræva spillerkjøp og dårlig utvikling på de som kommer bak. Vet ikke om jeg klarer et tiår med Liverpool som et dominerende lag i PL :(

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Yesil skrev: tor des 02, 2021 9:07 am
tbb skrev: tor des 02, 2021 8:15 am Men man må for all del ikke pirke på TAA…

Helt perfekt forsvarsspill der altså! :lol:
Som sagt, når man har fått det for seg at det er TAA som skal avverge den scoringen der har man ikke forstått særlig mye av opplegget til Klopp. Da bør man kanskje gå en runde med seg selv å vurdere om dette er en sport man skal bruke mer tid på.

Da må man slutte med offensive backer. Og derfor var jeg 100% uinteressert i å diskutere dette.
Hehe, denne er fin når det eneste du evner, hver eneste gang, er å smelde med dørene. Og det er åpenbart at din eneste erfaring med fotball og soneforsvar er fra sofakroken og tribunen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Wellé skrev: tor des 02, 2021 9:20 am Jeg syns Lamptey er grisegod offensivt som vingback. Som nevnt tidligere så er han helt i verdenstoppen på flere av de viktigste parameterne for en offensiv back. Han mangler nok fortsatt litt på avleveringer og grunnteknikk for å kunne være en verdensklassespiller (definert av meg som topp5 i sin posisjon). Utvikler han det? Jeg er skeptisk, men han er i mine øyne defenitivt en veldig god spiller som kunne spilt på et lag som kjemper i toppen av de diverse ligaene så lenge man bruker han i en riktig posisjon. Fyren er uansett tross alt bare 21 år. Ikke umulig at han utvikler seg både defensivt og taktisk de neste årene, og under en trener som er så god som Potter har jeg veldig troen på at han blir bedre.
Vi har i denne tråden kommet frem til at vi heretter kun bedømmer spillere som vi ikke har sett spille, vennligst kutt ut dette.

Yesil

Legg inn av Yesil »

tbb skrev: tor des 02, 2021 10:59 am
Yesil skrev: tor des 02, 2021 9:07 am
tbb skrev: tor des 02, 2021 8:15 am Men man må for all del ikke pirke på TAA…

Helt perfekt forsvarsspill der altså! :lol:
Som sagt, når man har fått det for seg at det er TAA som skal avverge den scoringen der har man ikke forstått særlig mye av opplegget til Klopp. Da bør man kanskje gå en runde med seg selv å vurdere om dette er en sport man skal bruke mer tid på.

Da må man slutte med offensive backer. Og derfor var jeg 100% uinteressert i å diskutere dette.
Hehe, denne er fin når det eneste du evner, hver eneste gang, er å smelde med dørene. Og det er åpenbart at din eneste erfaring med fotball og soneforsvar er fra sofakroken og tribunen.
Gøy at du tar denne tonen, når den eneste grunnen til at jeg skriver dette er for at du stadig kommer med den type hersketeknikker selv. Eksemplifisert igjen her.

Men bra, da ser du selv hvor dumt det er. Mål oppnådd.

Neste oppgave blir å få deg til å forstå risikoen man tar, helt bevisst, ved å be backene stupe i angrep i det sekundet man vinner ballen. Og spesielt når det blir brudd for kontring, slik det ble når Fabinho vinner ballen i går. Da havner man gjerne i ubalanse dersom man mister ballen, og en sjelden gang evner motstander å utnytte de rommene som nødvendigvis blir etterlatt.

Man ser akkurat det samme sikkert 10-15 ganger i hver eneste Liverpool-kamp. Liverpool vinner ball og motsatt back, ofte begge backene også, stormer opp langs siden. Jeg tipper Klopp hadde justert litt, dersom dette var noe stort problem. Men tver imot, dette er slik Klopp vil at det skal gjøres. Man tar den risikoen fordi at det over 90 minutter er gull verdt, selv om det selvfølgelig kommer ett og annet baklengsmål som en defensiv back ville avverget uten problemer.

Så har jeg ikke endret mening. Å diskutere dette med deg, når man ser hvor langt unna du er, er nytteløst og fullstendig bortkastet tid. Og så har man jo etter hvert sett at agendaen din mot TAA begynner å bli litt tullete, det hjelper neppe på fraværet av kunnskap.

Ha en fin dag videre.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Det jeg har fått ut av Lamptey-diskusjonen er at Laird er en elendig back både offensivt og defensivt, ikke har noen fremtid i PL, og i tillegg er svak som venstre midtstopper i en trebackslinje. Graham Potter har revolusjonert fotballen med å prestere med en dverg som invertert sidemidtstopper, og bør bli vår neste manager.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

johwi68 skrev: ons des 01, 2021 11:31 pm tbb - jeg ser at du legger reduseringen til Everton på Trent, og snakker om soneforsvar. Da har du skjønt lite av måten LFC spiller på.

Trent ligger ute til høyre, der han skal ligge, og lukter på et oppspill. Når vi mister ballen, Richarlieson får vende opp å spille i bakrom (Matip ligger litt for høyt der), så har han ingen muligheter til å rekke inn å ta Gray som har tjyvstartet. Det der blir aldri definert som en "feil" av Klopp, og det er nok det som betyr noe for Trent. Og laget.
Nja, forstår poenget ditt, jeg skriver allerede i første innlegg at jeg forstår det er ev avveining når man spiller med offensive backer. Likevel, i denne situasjonen fremgikk det veldig tydelig av bildet man fikk se etter 42 min og 4 sek av kampen (på Play).

Man hadde tre forsvarsspillere som lå helt perfekt i forhold til hverandre, og en som lå både for bredt og for høyt i banen. Resultatet av dette var at det rommet i banen som man som forsvarende lag er mest redd for var vidåpent. Og hvordan kom målet? Jo, det kom ved at Everton utnyttet nøyaktig dette rommet. Var det veldig bra av Everton? Først og fremst var det en gavepakke at de fikk angripe det så uforstyrret. Og hvem har ansvaret for dette rommet? Trent!

Da blir det rart at man ikke kan kritisere Trent i det hele tatt, og at enkelte presterer å fable om van Dijk og Matip.

Man ønsker helt sikkert at Trent går så ofte som mulig. Men Klopp ønsker selvsagt ikke at TAA går når han, pga at resten av forsvaret ligger så langt mot venstre, er ansvarlig for dette rommet sentralt i banen. Det tror jeg er ganske udiskutabelt. Pep prater om det sentrale området i banen, half-spaces og «wide-area». Det er forskjell på å stupe fremover når man har ansvar bredt i banen og når man har ansvar for rommet sentralt!

Et annet poeng i denne situasjonen var at det faktisk var en ganske uoversiktelig og vanskelig situasjon. Fabinho slår opp på ett (?) touch på en feilvendt Mane med fem Everton-spillere rundt seg. Liverpool har i liten grad god kontroll på ballen lenge før de mister den.

I denne situasjonen er det først og fremst en ting som kunne forhindret mål, og det er at Trent var i riktig posisjon. Når han da går vitner det om at han, der og da, ikke helt forstår risikoen ved å forlate rommet. Noe som kanskje også skyldes at han ikke leser spillet særlig godt der og da.

Det får ingen konsekvenser fordi Liverpool er latterlig gode og vinner 999 av 1000 ganger mot Everton i går. Men det er garantert ikke slik Klopp ønsker å se Trent i en CL-finale mot PSG, for å si det slik.

Lezah

Legg inn av Lezah »

"The 63-year-old is understood to have had his work permit application finalised and the paperwork completed, will be at Old Trafford for tonight's match against Arsenal. Rangnick has been advised throughout by Dr Oliver Wendt, who used to represent the former Tottenham striker Roman Pavlyuchenko."

Da er han i trygge hender.

Ser han har første pressekonf i morgen, blir interessant å høre litt hva han mener om ting og tang.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Lezah skrev: tor des 02, 2021 11:14 am
Wellé skrev: tor des 02, 2021 9:20 am Jeg syns Lamptey er grisegod offensivt som vingback. Som nevnt tidligere så er han helt i verdenstoppen på flere av de viktigste parameterne for en offensiv back. Han mangler nok fortsatt litt på avleveringer og grunnteknikk for å kunne være en verdensklassespiller (definert av meg som topp5 i sin posisjon). Utvikler han det? Jeg er skeptisk, men han er i mine øyne defenitivt en veldig god spiller som kunne spilt på et lag som kjemper i toppen av de diverse ligaene så lenge man bruker han i en riktig posisjon. Fyren er uansett tross alt bare 21 år. Ikke umulig at han utvikler seg både defensivt og taktisk de neste årene, og under en trener som er så god som Potter har jeg veldig troen på at han blir bedre.
Vi har i denne tråden kommet frem til at vi heretter kun bedømmer spillere som vi ikke har sett spille, vennligst kutt ut dette.
Beklager :oops: Skal enten se mindre PL eller holde meg utenfor denne typen diskusjoner

Lezah

Legg inn av Lezah »

Wellé skrev: tor des 02, 2021 1:53 pm
Lezah skrev: tor des 02, 2021 11:14 am
Wellé skrev: tor des 02, 2021 9:20 am Jeg syns Lamptey er grisegod offensivt som vingback. Som nevnt tidligere så er han helt i verdenstoppen på flere av de viktigste parameterne for en offensiv back. Han mangler nok fortsatt litt på avleveringer og grunnteknikk for å kunne være en verdensklassespiller (definert av meg som topp5 i sin posisjon). Utvikler han det? Jeg er skeptisk, men han er i mine øyne defenitivt en veldig god spiller som kunne spilt på et lag som kjemper i toppen av de diverse ligaene så lenge man bruker han i en riktig posisjon. Fyren er uansett tross alt bare 21 år. Ikke umulig at han utvikler seg både defensivt og taktisk de neste årene, og under en trener som er så god som Potter har jeg veldig troen på at han blir bedre.
Vi har i denne tråden kommet frem til at vi heretter kun bedømmer spillere som vi ikke har sett spille, vennligst kutt ut dette.
Beklager :oops: Skal enten se mindre PL eller holde meg utenfor denne typen diskusjoner
Fint om du overlater den slags til Lamptey-eksperten som følger denne ubrukelige stopperen tett, ja!

Wellé

Legg inn av Wellé »

Visualiseringsradar på Bruno Fernandes for de som er interessert:

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Wellé skrev: tor des 02, 2021 3:52 pm Visualiseringsradar på Bruno Fernandes for de som er interessert:
Klarer du å finne en lignende radar for 20/21-sesongen også? Hadde vært interessant å se forskjellene.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Ser forresten at vi er koblet til Nordi Mukiele. Lukter litt 2 + 2-journalistikk. Leipzig-linken, høyreback og kontrakt som går i 2023. Kjenner han ikke godt, men inntrykk av at han er den spilleren noen helt sikkert trodde AWB skulle være.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Crynix skrev: tor des 02, 2021 6:55 pm
Wellé skrev: tor des 02, 2021 3:52 pm Visualiseringsradar på Bruno Fernandes for de som er interessert:
Klarer du å finne en lignende radar for 20/21-sesongen også? Hadde vært interessant å se forskjellene.
Kan høre med han som lager de. Vi har chatta et par ganger på Twitter så vi er tight af

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Wellé skrev: tor des 02, 2021 7:54 pm Kan høre med han som lager de. Vi har chatta et par ganger på Twitter så vi er tight af
Ikke litt snik i den skryten ;)

Men takker på forhånd. Han har ikke vært særlig god i år ift. i fjor, men jeg er usikker på hvor mye som er ene og alene hans egen skyld eller hvor mye som kan assosieres som chain reaction. Uansett er det jo interessante saker.

startelver

Legg inn av startelver »

United har presset og løpt mer i denne kampen enn under Solskjær. Rangnick har nok hvisket et par ord i øret til Carrick.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: tor des 02, 2021 7:29 pm Ser forresten at vi er koblet til Nordi Mukiele. Lukter litt 2 + 2-journalistikk. Leipzig-linken, høyreback og kontrakt som går i 2023. Kjenner han ikke godt, men inntrykk av at han er den spilleren noen helt sikkert trodde AWB skulle være.
Han innbilte jeg meg var stopper!

Fy faen så sliten jeg er etter denne kampen. Hva faen skal man si om Fred i dag? Vekslet mellom 0 og 10 på børsen, starten var jo katastrofe.
Dalot syns jeg ikke gjorde seg bort, det er gledelig.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lezah skrev: tor des 02, 2021 11:17 pm
tbb skrev: tor des 02, 2021 7:29 pm Ser forresten at vi er koblet til Nordi Mukiele. Lukter litt 2 + 2-journalistikk. Leipzig-linken, høyreback og kontrakt som går i 2023. Kjenner han ikke godt, men inntrykk av at han er den spilleren noen helt sikkert trodde AWB skulle være.
Han innbilte jeg meg var stopper!

Fy faen så sliten jeg er etter denne kampen. Hva faen skal man si om Fred i dag? Vekslet mellom 0 og 10 på børsen, starten var jo katastrofe.
Dalot syns jeg ikke gjorde seg bort, det er gledelig.
Veldig undervurdert spiller. Fort topp 3 i klubben dersom det legges tilrette. Frykter at han kan bli svært god for et kompakt RR-lag.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: tor des 02, 2021 11:17 pm
tbb skrev: tor des 02, 2021 7:29 pm Ser forresten at vi er koblet til Nordi Mukiele. Lukter litt 2 + 2-journalistikk. Leipzig-linken, høyreback og kontrakt som går i 2023. Kjenner han ikke godt, men inntrykk av at han er den spilleren noen helt sikkert trodde AWB skulle være.
Han innbilte jeg meg var stopper!

Fy faen så sliten jeg er etter denne kampen. Hva faen skal man si om Fred i dag? Vekslet mellom 0 og 10 på børsen, starten var jo katastrofe.
Dalot syns jeg ikke gjorde seg bort, det er gledelig.
Diogo Dalot

Acquitted himself well and his positioning was key to United generating momentum. Always offered United an attacking outlet and key pass for Cristiano Ronaldo's goal. 8

Reddington

Legg inn av Reddington »

Lezah skrev: tor des 02, 2021 11:17 pm
tbb skrev: tor des 02, 2021 7:29 pm Ser forresten at vi er koblet til Nordi Mukiele. Lukter litt 2 + 2-journalistikk. Leipzig-linken, høyreback og kontrakt som går i 2023. Kjenner han ikke godt, men inntrykk av at han er den spilleren noen helt sikkert trodde AWB skulle være.
Han innbilte jeg meg var stopper!

Fy faen så sliten jeg er etter denne kampen. Hva faen skal man si om Fred i dag? Vekslet mellom 0 og 10 på børsen, starten var jo katastrofe.
Dalot syns jeg ikke gjorde seg bort, det er gledelig.
Spilte seg litt opp, men hvis jeg så en 10er på Lezah-børsen av nr. 17 i dag hadde det vært spennende å få en børs etter kvar kamp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»