WWE 2021

Svar
ElGuaje

Re: WWE 2021

Legg inn av ElGuaje »

Kayla Braxton vs Paul Heyman er vel forøvrig det beste i WWE den seneste tiden

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ser at de to første sesongene av Dark Side Of The Ring nå ligger ute på Viaplay, for dem som måtte være interessert i det.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Alt er riktig i verden igjen. Kanskje ikke den matchen flest så for seg eller drømte om, men jeg er hyped for Miz vs Edge

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kan vi få en blind AJ bak kommentatorbordet hver uke?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

NÅ er jeg oppdatert på RAW, NXT og Smackdown fra forrige uke! I morra skal jeg se denne ukas RAW :P

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg er også hyped for Miz vs Edge! Vil også ha mer blind AJ Styles, men fikk han ikke synet tilbake allerede?
Og sist men ikke minst veldig spent på hva denne greien med Vince McMahon og Austin Theory fører til. Har til nå ignorert egget og kommer ikke til å anerkjenne det noe særlig mer. Men hadde de dette i planene helt siden SvS?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Miz vs Edge blir magisk. Hele oppbygningen også. Begge to er så strålende at det blir bra greier.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Likte promoen mellom Sami og Brock. Høydepunktet var da Sami nevnte at oddsen var høyere mot han selv enn mot Roman for Brock sin del. Ellers er midcardet så som så på Smackdown også. War Raiders greiene kommer aldri til å virke, hva er poenget med å booke dem til å tape for så å feire med Nakamura og gitaristen?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: lør des 04, 2021 10:04 pm hva er poenget med å booke dem til å tape for så å feire med Nakamura og gitaristen?
Samme som de gjør med Street Profits på RAW med andre ord?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Johnny Gargano(forlenget sin kontrakt med en uke for å være med på WarGames) og Kyle O'Reilly er mest sannsynlig ferdig i WWE etter i natt.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jeff Hardy <3

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Fabian Aichner altså. Herregud som han sto fram i WarGames.

Ellers et bra show! Trodde først at Cora Jade virkelig hadde skadet seg alvorlig, men der ble jeg visst lurt gitt.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Håper det går bra med Jeff Hardy ja. At det ikke noe tilbakefall av noe som helst form.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Ifølge Matt så skal det gå bra med Jeff Hardy og han er hjemme, men han vil ikke prate for han. Det virker bra, synes på den videoen jeg så at det virka mer fysisk enn noe annet. Driter egentlig i WWE (hører på my main woman Taya Valkyrie), men Jeff Hardy er en mann som har slitt så mye med ting at han bryr jeg meg om uavhengig av mitt forhold til WWE

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Credit where credit is due, ganske underholdende RAW. Miz vs Edge feuded, Liv vs Becky og måten de hypet opp matchen på, den groomingen Theory får nå, alt i alt veldig bra

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

ElGuaje skrev: søn des 05, 2021 7:08 pm Johnny Gargano(forlenget sin kontrakt med en uke for å være med på WarGames) og Kyle O'Reilly er mest sannsynlig ferdig i WWE etter i natt.
Ble litt usikker på Gargano med hans post show promo. Får se hva som skjer i kveld.

KoR taper nok i natt og er så ferdig i WWE.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

I og med at det var Ciampa som ble pinnet i war games, virker litt som om Gargano kanskje har re signet? Veldig bra War Games match forresten.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Måten WWE oppfører seg på sosiale medier nå føles ut som en swerve. Mye "takk for alt" og "hva er deres favorittøyeblikk fra Johnny Gargano?" osv, og da føles det mer ut som at han skal bli enn dra. Rart nok, men er jo sånn det som oftest fungerer.

Jeg personlig håper at han drar, siden jeg føler at han kommer til å få gjort mye mer som en wrestler andre steder enn i WWE (har ikke troen på at de klarer å booke han riktig, på noen som helst måte), men er forståelig hvis han har fått en meget god kontrakt og han føler at dette er en god beslutning for han og hans familie.¨

Men jeg aner ikke. Kan hende han har signert ny kontrakt for main roster, og tar en lengre pause for å være med Candice og deres ufødte barn. Kan hende han faktisk får lov til å ta farvel med publikum siden han har vært "Mr. NXT" i så mange år nå.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Så mye som jeg ønsket en uavbrutt avskjedspromo fra Johnny, for en rub å gi Waller. For en stjerne han vil bli om de ikke kuker det til

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Uansett hvor Gargano ender opp, så må man bare sende en stor takk for alle hans år i NXT.

Man har hatt mange favoritter på ulike nivå fra de ulike årgangene til NXT, men siden starten av DIY har Gargano vært my guy i NXT. Han og Ciampa står for en av de beste story linene jeg har opplevd, og det er ikke ofte jeg har vært så investert i en storyline og en karakter (Adam Page de siste årene, men har ikke noe klart minne om noen før Gargano).

Han var en av de viktigste brikkene i NXT's beste år, og kan fullt fortjent kalle seg navnet Johnny Takeover når man ser hans track record på det som var de mest perfekte showene de siste 5-6 årene.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Tror vi Gargano er ferdig i WWE? Det virker ikke slik for min del. Tror faktisk han kommer til å forbli i NXT også.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: ons des 08, 2021 10:44 pm Tror vi Gargano er ferdig i WWE? Det virker ikke slik for min del. Tror faktisk han kommer til å forbli i NXT også.
Når man ser bildene av han etter at NXT var ferdig, så ser man at han ikke skal tilbake til NXT i hvert fall.

Men om det blir main roster eller noe annet utenfor WWE aner jeg ikke.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Jeff Hardy har blitt løslatt ifølge Sean Ross Sapp.

Håper at det var gjensidig, og at det går bra med han

Edit: "I've heard WWE offered Jeff Hardy help and rehab, and it was not accepted. Here's to hoping things get better for him." Ser jeg SRS skriver på twitter må.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

WWE gir ikke tilbud om rehab med mindre de merker det er stort behov for det. Nå gir handlingene på live showet mer mening. Så det store spørsmålet er hvilket narkotisk stoff er det Jeff Hardy sliter med nå da?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jeff Hardy. The charismatic enigma. Måtte du få kontroll på dine demoner! Få som er så organisk over, så mange steder, over så lang tid. Jeg heier på deg Jeff!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Så akkurat Broken Skull Sessions med Hardy og han gir jo et fint inntrykk der av hvor bra det nå gikk/går. Men sånn er det jo med mye avhengighet, Hardy har jo virkelig utsatt kroppen sin for mye de siste 20+ årene

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: ons des 08, 2021 10:44 pm Tror vi Gargano er ferdig i WWE? Det virker ikke slik for min del. Tror faktisk han kommer til å forbli i NXT også.
Dukker opp i Royal Rumble kanskje?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Gargano er ifølge Fightful nå free agent, da han p.d.d ikke har forlenget kontrakten med WWE.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre des 10, 2021 10:28 am Gargano er ifølge Fightful nå free agent, da han p.d.d ikke har forlenget kontrakten med WWE.
Men han har vel fortsatt en 3 månederes no-compete clause, eller?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre des 10, 2021 10:33 am
ElGuaje skrev: fre des 10, 2021 10:28 am Gargano er ifølge Fightful nå free agent, da han p.d.d ikke har forlenget kontrakten med WWE.
Men han har vel fortsatt en 3 månederes no-compete clause, eller?
Nei. Kontrakten hans har gått ut (som Adam Cole), han har ikke blitt løslatt fra kontrakten. Så han kan wrestle hvor han vil akkurat nå, hvis han ønsker det, men tror ikke vi ser han før om 3-6 måneder med tanke på hans livssituasjon akkurat nå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»