Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Lumanza »

Lew_Ashby skrev: søn des 05, 2021 4:32 pm Helvetr, Sam Martin tok feil for første gang. Skal vi tippe noen issues Vardy har fått på oppvarmingen?

Deilig å ha kvittet med seg han før runden.

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Heldigvis på benken.

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Son 3-0!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Der kom Son-målet. Kane nok en gang ikke involvert

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

SON!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Det holder fra Son nå.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Tottenham med 7 mål på de 3 siste nå, men null nada niks fra Kane. Helt utrolig!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vardy benkes vel for at de ikke skal ta noen sjanser før den viktite EL kampen til uken

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Raphinha lå an til 3 BP før det gule kortet.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Sodajr skrev: søn des 05, 2021 4:44 pm Tottenham med 7 mål på de 3 siste nå, men null nada niks fra Kane. Helt utrolig!
Markedsverdien hans synker nå og City blar neppe opp en milliard til sommern

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Bamford

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Faawk Vardy benk ja da får han BLI DER så Antonio kommer fra benk

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Har to bytter. Raphinha må helst ut denne runden for å få inn Foden. Toney ute i minst to kamper. Og jeg vil gjerne ha inn Ronaldo. Men da må jeg ta hele 8 minuspoeng for å få det laget jeg ønsker. Alternativet er å ikke ta en hit og sitte uten Ronaldo.

Spår at alle Kane-eierne går over til Ronaldo, og kan gjøre stor skade på oss som sitter uten han neste runde.

Hodepine.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Kærlighed skrev: søn des 05, 2021 5:14 pm Har to bytter. Raphinha må helst ut denne runden for å få inn Foden. Toney ute i minst to kamper. Og jeg vil gjerne ha inn Ronaldo. Men da må jeg ta hele 8 minuspoeng for å få det laget jeg ønsker. Alternativet er å ikke ta en hit og sitte uten Ronaldo.

Spår at alle Kane-eierne går over til Ronaldo, og kan gjøre stor skade på oss som sitter uten han neste runde.

Hodepine.
Toney er vel bare ute denne helgen og neste helg?

Edit: ser at Man Utd-kampen er på tirsdag, men uansett en helt grei kamp å benke han om man har han.

panserjohan

Legg inn av panserjohan »

Punter på Kane og Brownhill ut, Rashford og Dennis inn.

Må da benke en helt OK spiller hver runde, lever greit med det.

Venter seff til vi hører hva som feiler RE´egulion

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

panserjohan skrev: søn des 05, 2021 5:22 pm Punter på Kane og Brownhill ut, Rashford og Dennis inn.

Må da benke en helt OK spiller hver runde, lever greit med det.

Venter seff til vi hører hva som feiler RE´egulion

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn des 05, 2021 3:53 pm
K-Torget skrev: søn des 05, 2021 3:35 pm
Deila skrev: søn des 05, 2021 1:35 pm

Nå er Klopp glad i Firmino, men blir vanskelig å benke Jota igjen slik som han har levert. I tillegg forsvinner Mane og Salah til Afrikamesterskapet i januar, så mulig det er et argument for å holde på Jota?
Blir spennende å se om Firmino går rett inn på laget, men siden Klopp er meget glad i Firmino så blir jeg ikke overrasket om Jota blir benket med Firmino tilbake.
Er en god del kamper før Salah og Mane forsvinner, så kan evt kjøre Jota ut nå om Firmino spiller fast og så ta inn Jota når Salah og Mane forsvinner?
Selv vurderer jeg Jota ut nå og så inn å WC1 i GW20.
Sikkert ikke dumt det, må innrømme at jeg lukter litt på Jota ut selv for å gjøre plass til Bernardo/Foden.
Hvis Klopp antyder at Firmino starter mot Villa så blir det fort Foden, Bernardo / Gundo / Mount inn.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn des 05, 2021 3:57 pm
K-Torget skrev: søn des 05, 2021 3:39 pm
Deila skrev: søn des 05, 2021 1:44 pm

Han leverer ikke, og da går folk lei og selger. Selv beholder jeg pga kampprogrammet hans fremover og satser på det løsner.
Folk har ikke tolmodighet / sjekker ikke kampprogram.
Har hatt Antonio hele sesongen og har valgt å beholde han på grunn av det fine programmet West Ham går inn i resten av året, men samtidig må det sies at om Antonio ikke leverer snart så forsvinner han fort ut av mitt lag også selv om det fine programmet ikke er over.
Min tålmodighet med Antonio er også tynnslitt for å si det mildt. Har hatt han hele sesongen som deg, men han skal få noen sjanser til inn i det kommende programmet.
Enig! Ser det ann de to - tre neste kampene og tar en vurdering etter det..

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Jota blir det mye mindre spilletid på når Firmino er frisk. Mer benk enn start mest sannsynlig.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Knaxern skrev: søn des 05, 2021 5:56 pm Jota blir det mye mindre spilletid på når Firmino er frisk. Mer benk enn start mest sannsynlig.
Tror du er inne på noe der.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

K-Torget skrev: søn des 05, 2021 6:00 pm
Knaxern skrev: søn des 05, 2021 5:56 pm Jota blir det mye mindre spilletid på når Firmino er frisk. Mer benk enn start mest sannsynlig.
Tror du er inne på noe der.
Sjelden jeg bytter tidlig, men Bernardo inn for Jota alt igår fra min side. Og jammen steig Bernardo i pris over natta. 55 poeng med null fra James og Reguilon til denne tid er ok. Med Toney ute blir det ESR og Ramsdale imorgen, kanskje de kan klare 10 poeng tilsammen ??? 4 spillere som egentlig leverte denne runden så langt, Son - TAA - Salah og Mount. Utenom de er det tynt mildt sagt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Dobbel Konsa

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn des 05, 2021 6:25 pm
K-Torget skrev: søn des 05, 2021 6:00 pm
Knaxern skrev: søn des 05, 2021 5:56 pm Jota blir det mye mindre spilletid på når Firmino er frisk. Mer benk enn start mest sannsynlig.
Tror du er inne på noe der.
Sjelden jeg bytter tidlig, men Bernardo inn for Jota alt igår fra min side. Og jammen steig Bernardo i pris over natta. 55 poeng med null fra James og Reguilon til denne tid er ok. Med Toney ute blir det ESR og Ramsdale imorgen, kanskje de kan klare 10 poeng tilsammen ??? 4 spillere som egentlig leverte denne runden så langt, Son - TAA - Salah og Mount. Utenom de er det tynt mildt sagt.
SIkkert ikke dumt å bytte tidlig, men jeg avventer og får heller svelge de prisstigningene som kommer..

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Vardy inn

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Kapteinhivoghoi skrev: søn des 05, 2021 6:25 pm
K-Torget skrev: søn des 05, 2021 6:00 pm
Knaxern skrev: søn des 05, 2021 5:56 pm Jota blir det mye mindre spilletid på når Firmino er frisk. Mer benk enn start mest sannsynlig.
Tror du er inne på noe der.
Sjelden jeg bytter tidlig, men Bernardo inn for Jota alt igår fra min side. Og jammen steig Bernardo i pris over natta. 55 poeng med null fra James og Reguilon til denne tid er ok. Med Toney ute blir det ESR og Ramsdale imorgen, kanskje de kan klare 10 poeng tilsammen ??? 4 spillere som egentlig leverte denne runden så langt, Son - TAA - Salah og Mount. Utenom de er det tynt mildt sagt.
Bernardo blir vel skadet i CL til uka da?

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Silva spiller nok ikke i CL til midtuken. Man City har vunnet gruppen, så det blir reservepreget mest sannsynlig.

Deila

Legg inn av Deila »

Knaxern skrev: søn des 05, 2021 5:56 pm Jota blir det mye mindre spilletid på når Firmino er frisk. Mer benk enn start mest sannsynlig.
Mest sannsynlig, men det blir verre og verre å sette ut Jota fra laget nå.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Watkins og Vardy uten leveranse. Deilig. Da er det ikke så vondt å ha gjort byttet Vardy til Jesus for å få inn Cancelo samme runden.

TLee

Legg inn av TLee »

Jota har jo vært steinbra i fraværet til Firmino!
Firmino skal vel inn på laget igjen, eller skal han det?
Blir uansett benk på Firmino mot Villa, har vært ute en stund så jeg blir iallfall veldig overrasket om han går rett inn på laget igjen.

Barks

Legg inn av Barks »

Rekka til Harry Kane etter at jeg hentet ham til runde 9: 2-2-2-2-2-2 :?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»