Molde FK 2021. Klubbtråd.

Svar
nottimagiche

Re: Molde FK 2021. Klubbtråd.

Legg inn av nottimagiche »

Dewaz skrev: man des 06, 2021 2:06 pm
MoldeMoldeMolde skrev: man des 06, 2021 1:28 pm Rosenborg er fotballens svar på Vengaboys
Og MFK er fotballens svar på mumble rap. I vinden akkurat nå, men garantert ikke noe relevant så fort pengekrana lukkes og hverdagen alle andre norske klubber må leve med slår inn om noen år.
Du er jo akkurat som RBK, gamle sanger om igjen.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Wow, for en bragd av juniorlaget til Molde FK! Bare å gratulere!

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Fantastisk av juniorlaget! Gratulerer! 😊 Nå må vi sørge for at denne suksessen synliggjøres ved at noen slipper til på A-laget også. Erling Moe er mer konservativ enn paven når det gjelder å slippe til yngre krefter internt i klubben.

Noe som etter min mening må endres dersom han skal ha en framtid som hovedtrener i klubben. Vi kan ikke bare hente stortalenter eksternt, når vi har så mye bra talenter internt. Tipper entusiasmen hos publikum hadde hevet seg betraktelig også.
Sist redigert av Kaizen den man des 06, 2021 5:09 pm, redigert 4 ganger totalt.

Hmm

Legg inn av Hmm »

Ka9nen skrev: man des 06, 2021 4:32 pm Wow, for en bragd av juniorlaget til Molde FK! Bare å gratulere!
Egentlig utrolig, juniorlaget i år var dømt nedom og hjem. De kom til å rykke ned og neppe hevde seg i G19N. Med litt hjelp fra A-laget beholdt de plassen i 3.div og på G19 har de greit med poeng. Det har blitt et ganske sterkt kollektiv og mange spillere har utviklet seg bra, men Niklas Ødegård er den som utgjør forskjellen. Og så scorer han overraskende mye. En virkelig spennende spiller.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Virkelig gøy, håper han og andre får muligheten på A-laget etterhvert

Hmm

Legg inn av Hmm »

Kaizen skrev: man des 06, 2021 5:01 pm Fantastisk av juniorlaget! Gratulerer! 😊 Nå må vi sørge for at denne suksessen synliggjøres ved at noen slipper til på A-laget også. Erling Moe er mer konservativ enn paven når det gjelder å slippe til yngre krefter internt i klubben.
Ikke mange som er i nærheten av førstelaget. Molde er ikke konservative, de er realistiske. Og de har stort sett gjort rett i mange år når de lar unggutta gå. De beste må nok leies ut slik som Breivik for å ta de siste stegene. Unntaket er kanskje Ødegård, men også han må ta steg før det blir kamper i ES.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: man des 06, 2021 5:01 pm Fantastisk av juniorlaget! Gratulerer! 😊 Nå må vi sørge for at denne suksessen synliggjøres ved at noen slipper til på A-laget også. Erling Moe er mer konservativ enn paven når det gjelder å slippe til yngre krefter internt i klubben.

Noe som etter min mening må endres detsom han skal ha en framtid som hovedtrener i klubben. Vi kan ikke bare hente stortalenter eksternt, når vi har du mye bra talenter internt.
Er de gode nok så får de spille. Og da gjelder det å gripe sjansen med begge hender.

Erling Moe har et dilemma. Skal han bruke de beste eller skal han bruke talenter og risikere poengtap?

Det er én greie jeg ikke forstår og det er at de unge ikke slipper innpå når vi leder med 3 mål eller mer med et kvarter igjen.
Sist redigert av PapaSmurf den man des 06, 2021 5:12 pm, redigert 1 gang totalt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hmm skrev: man des 06, 2021 5:10 pm
Kaizen skrev: man des 06, 2021 5:01 pm Fantastisk av juniorlaget! Gratulerer! 😊 Nå må vi sørge for at denne suksessen synliggjøres ved at noen slipper til på A-laget også. Erling Moe er mer konservativ enn paven når det gjelder å slippe til yngre krefter internt i klubben.
Ikke mange som er i nærheten av førstelaget. Molde er ikke konservative, de er realistiske. Og de har stort sett gjort rett i mange år når de lar unggutta gå. De beste må nok leies ut slik som Breivik for å ta de siste stegene. Unntaket er kanskje Ødegård, men også han må ta steg før det blir kamper i ES.
Korrekt

HarryH

Legg inn av HarryH »

Kaizen skrev: man des 06, 2021 5:01 pm Fantastisk av juniorlaget! Gratulerer! 😊 Nå må vi sørge for at denne suksessen synliggjøres ved at noen slipper til på A-laget også. Erling Moe er mer konservativ enn paven når det gjelder å slippe til yngre krefter internt i klubben.
Han lot en 20-åring fra Gossen debutere i 8-delsfinalen i Europa League. Det skal han ha. Men jeg innrømmer at du har et poeng.

Hmm

Legg inn av Hmm »

Skal Molde holde seg helt i toppen av norsk fotball må de hente spillere som Mannsverk og Ola Brynhildsen. Unge gutter, ofte med flust av U-kamper for Norge. Sjekk stallen til Bodø/Glimt og sjekk antall U-kamper. Så de såkalt ukjente KK plutselig forvandler til gode fotballspillere er kanskje ikke så ukjente likevel.
Og så er det yngre som Anders Børset, slike er gull verdt for Molde. De bidrar til å heve nivået slik at treningshverdagen for alle blir enda bedre. Og gode spillere trekker til seg flere gode spillere.

Og nå handler det om å henge med, mange klubber satser tungt på akademi og utvikling. Og det er kamp om de beste talentene.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hmm skrev: man des 06, 2021 5:22 pm Skal Molde holde seg helt i toppen av norsk fotball må de hente spillere som Mannsverk og Ola Brynhildsen. Unge gutter, ofte med flust av U-kamper for Norge. Sjekk stallen til Bodø/Glimt og sjekk antall U-kamper. Så de såkalt ukjente KK plutselig forvandler til gode fotballspillere er kanskje ikke så ukjente likevel.
Og så er det yngre som Anders Børset, slike er gull verdt for Molde. De bidrar til å heve nivået slik at treningshverdagen for alle blir enda bedre. Og gode spillere trekker til seg flere gode spillere.

Og nå handler det om å henge med, mange klubber satser tungt på akademi og utvikling. Og det er kamp om de beste talentene.
Selvsagt skal vi jakte de beste talentene. Å snevre seg inn på Romsdal vil være et sportslig og økonomisk selvmord. Mame, Pape, Haaland, Moi, Linnes osv. Den modellen der er det umulig å kritisere. Så er det opp til lokale unggutter å ta opp hansken.

Hmm

Legg inn av Hmm »

PapaSmurf skrev: man des 06, 2021 5:28 pm
Hmm skrev: man des 06, 2021 5:22 pm Skal Molde holde seg helt i toppen av norsk fotball må de hente spillere som Mannsverk og Ola Brynhildsen. Unge gutter, ofte med flust av U-kamper for Norge. Sjekk stallen til Bodø/Glimt og sjekk antall U-kamper. Så de såkalt ukjente KK plutselig forvandler til gode fotballspillere er kanskje ikke så ukjente likevel.
Og så er det yngre som Anders Børset, slike er gull verdt for Molde. De bidrar til å heve nivået slik at treningshverdagen for alle blir enda bedre. Og gode spillere trekker til seg flere gode spillere.

Og nå handler det om å henge med, mange klubber satser tungt på akademi og utvikling. Og det er kamp om de beste talentene.
Selvsagt skal vi jakte de beste talentene. Å snevre seg inn på Romsdal vil være et sportslig og økonomisk selvmord. Mame, Pape, Haaland, Moi, Linnes osv. Den modellen der er det umulig å kritisere. Så er det opp til lokale unggutter å ta opp hansken.
Jepp, og det handler om å forstå hva som kreves. Har fulgt med ei god stund og møtt litt for mange unge spillere og spesielt fedre som er så fornøyd med å være med på SPU, Nasjonal eller krets. Og det skal satses og drømmen lever osv osv. Men egentlig er de mett og fornøyd, og greier ikke å sette handling bak ønsket om å utvikle seg videre.

Greit nok det, men da blir det fort en ubehagelig realitetsorientering når man ikke greier å ta neste steg. Jeg vil heller ha noen fra Trondheim eller Island på G14/16/19 som satser det meste for å bli god, enn et halvt lag fra Langmyra som vinner cuper i Spania og forsvinner om ett år.
Men heldigvis begynner en del å forstå ståa her på traktene også, så det kan være noen som greier det.

Asen

Legg inn av Asen »

Lær av Bodø Glimt, mange av de dom har slått til siste årene der ville aldri ha fått mulighet i Molde. Fet,Hauge,Solbakken , Lode, Botheim og Saltnes , for å nevne noen. Mener ikke at Molde skal sende inn en haug unggutter samtidig, men la et par stk i gangen sitte på benk, og så la de få prøve seg i noen kamper, tror helt sikkert noen ville slått igjennom.

Hmm

Legg inn av Hmm »

Asen skrev: man des 06, 2021 5:42 pm Lær av Bodø Glimt, mange av de dom har slått til siste årene der ville aldri ha fått mulighet i Molde. Fet,Hauge,Solbakken , Lode, Botheim og Saltnes , for å nevne noen. Mener ikke at Molde skal sende inn en haug unggutter samtidig, men la et par stk i gangen sitte på benk, og så la de få prøve seg i noen kamper, tror helt sikkert noen ville slått igjennom.
Hypotetisk!
Ingen av disse har vært i Molde. Og ingen Molde har latt gå har Bodø/Glimt hentet.

Edit: de fleste av disse kommer fra andre klubber enn B/G (og har vel nærmere 200 landskamper til samnen)
Sist redigert av Hmm den man des 06, 2021 5:50 pm, redigert 1 gang totalt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Asen skrev: man des 06, 2021 5:42 pm Lær av Bodø Glimt, mange av de dom har slått til siste årene der ville aldri ha fått mulighet i Molde. Fet,Hauge,Solbakken , Lode, Botheim og Saltnes , for å nevne noen. Mener ikke at Molde skal sende inn en haug unggutter samtidig, men la et par stk i gangen sitte på benk, og så la de få prøve seg i noen kamper, tror helt sikkert noen ville slått igjennom.
Eh….

Sunnmøre, Trøndelag, Rogaland, Østlandet, 1 dønn lokal og 1 samfylking det der. Hva skal Molde lære av det?

Skal vi hente svakere spillere enn de vi henter, eller hva mener du? Og hvorfor nevnte du ikke de som ikke lykkes i Glimt?

Det er mye MFK kan få pes for, spillerlogistikk er virkelig ikke en av de tingene.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

PapaSmurf skrev: man des 06, 2021 5:11 pm
Kaizen skrev: man des 06, 2021 5:01 pm Fantastisk av juniorlaget! Gratulerer! 😊 Nå må vi sørge for at denne suksessen synliggjøres ved at noen slipper til på A-laget også. Erling Moe er mer konservativ enn paven når det gjelder å slippe til yngre krefter internt i klubben.

Noe som etter min mening må endres detsom han skal ha en framtid som hovedtrener i klubben. Vi kan ikke bare hente stortalenter eksternt, når vi har du mye bra talenter internt.
Er de gode nok så får de spille. Og da gjelder det å gripe sjansen med begge hender.

Erling Moe har et dilemma. Skal han bruke de beste eller skal han bruke talenter og risikere poengtap?

Det er én greie jeg ikke forstår og det er at de unge ikke slipper innpå når vi leder med 3 mål eller mer med et kvarter igjen.
Enig. Men.. Slik tenkte nok Jonevret da han satte inn Thioune i sluttminuttene på 3-0 mot LSK også. Han fikk høre det av de som visste bedre etter 3-3.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

rexenes skrev: man des 06, 2021 5:55 pm
PapaSmurf skrev: man des 06, 2021 5:11 pm
Kaizen skrev: man des 06, 2021 5:01 pm Fantastisk av juniorlaget! Gratulerer! 😊 Nå må vi sørge for at denne suksessen synliggjøres ved at noen slipper til på A-laget også. Erling Moe er mer konservativ enn paven når det gjelder å slippe til yngre krefter internt i klubben.

Noe som etter min mening må endres detsom han skal ha en framtid som hovedtrener i klubben. Vi kan ikke bare hente stortalenter eksternt, når vi har du mye bra talenter internt.
Er de gode nok så får de spille. Og da gjelder det å gripe sjansen med begge hender.

Erling Moe har et dilemma. Skal han bruke de beste eller skal han bruke talenter og risikere poengtap?

Det er én greie jeg ikke forstår og det er at de unge ikke slipper innpå når vi leder med 3 mål eller mer med et kvarter igjen.
Enig. Men.. Slik tenkte nok Jonevret da han satte inn Thioune i sluttminuttene på 3-0 mot LSK også. Han fikk høre det av de som visste bedre etter 3-3.
Tror ikke det var Thioune. Det var en lokal unggutt mener jeg.

Edit: Lokal og lokal. Stamnestrø var det.

Forøvrig 3. gang MFK spiller 3-3 hjemme mot LSK dette. 1992, 2010 og 2021.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Valter Tomaz Jr. kom inn på 3-0 for å sikre seieren. Shit happens.

Stamnestrø var det. My bad. Sorry, Valter.
Sist redigert av HarryH den man des 06, 2021 6:08 pm, redigert 1 gang totalt.

Hmm

Legg inn av Hmm »

PapaSmurf skrev: man des 06, 2021 6:00 pm
rexenes skrev: man des 06, 2021 5:55 pm
PapaSmurf skrev: man des 06, 2021 5:11 pm

Er de gode nok så får de spille. Og da gjelder det å gripe sjansen med begge hender.

Erling Moe har et dilemma. Skal han bruke de beste eller skal han bruke talenter og risikere poengtap?

Det er én greie jeg ikke forstår og det er at de unge ikke slipper innpå når vi leder med 3 mål eller mer med et kvarter igjen.
Enig. Men.. Slik tenkte nok Jonevret da han satte inn Thioune i sluttminuttene på 3-0 mot LSK også. Han fikk høre det av de som visste bedre etter 3-3.
Tror ikke det var Thioune. Det var en lokal unggutt mener jeg.

Edit: Lokal og lokal. Stamnestrø var det.

Forøvrig 3. gang MFK spiller 3-3 hjemme mot LSK dette. 1992, 2010 og 2021.
Stamnestrø ja. Ikke lett å glemme, det første han gjorde var å miste ballen på midten og LSK scoret på kontringen.

FK_Fotball

Legg inn av FK_Fotball »

Kaizen skrev: man des 06, 2021 5:01 pm
Unntaket er kanskje Ødegård, men også han må ta steg før det blir kamper i ES.
Håper Ødegård signerer kontrakt snart, slik at han ikke forsvinner utenlands. Vet at det har vært interesse rundt han fra utlandet etter gode kamper på landslaget. Så det er litt betenkelig at han står uten kontrakt per dags dato.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Nja..? Mener Thioune hadde vært ute med skade en god stund og skulle begynne å komme i gang igjen.

Ser han kom inn i det 79.min. Stamnes inn i 88.
Mener virkelig å huske at kritikken gjaldt Thioune. At det var «galskap» av Jonevret å sette ham inn.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Jeg så kampen i går på Discoverys plattform, og det var ganske interessant å høre kommentator Herman Ekeberg (eks AaFK) snakke om MFK sin organisering og defensive struktur. Han påpekte (som mange av oss andre) hvor utrolig lett det er for motstander å spille seg gjennom ledd, hvor lite samlet MFK forsvarer seg (gir bort masse rom) og hvor passive spillerne er til og med innenfor egen boks. Denne delen av spillet er helt nødt til å styrkes, for med en noenlunde robust defensiv hadde MFK ledet serien med ti poeng.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

nottimagiche skrev: man des 06, 2021 6:33 pm Jeg så kampen i går på Discoverys plattform, og det var ganske interessant å høre kommentator Herman Ekeberg (eks AaFK) snakke om MFK sin organisering og defensive struktur. Han påpekte (som mange av oss andre) hvor utrolig lett det er for motstander å spille seg gjennom ledd, hvor lite samlet MFK forsvarer seg (gir bort masse rom) og hvor passive spillerne er til og med innenfor egen boks. Denne delen av spillet er helt nødt til å styrkes, for med en noenlunde robust defensiv hadde MFK ledet serien med ti poeng.
Det er helt soleklart at seriegullet hadde vært i boks for lenge siden om laget hadde god defensiv coaching. Der er Erling og Co svake. Og der MÅ de forsterke teamet om man skal kjøre videre under samme regime.

Spillerne er stort sett bra nok de. Men organiseringen, det kollektive samarbeidet, rollefordelingen og strukturen er under enhver kritikk. Alle vi møter bare glir gjennom og skaper muligheter. Takk og lov for at vi har ligaens klart beste keeper.

Neste år er han borte og gud hjelpe oss om man ikke får skikk på det defensive i vinter.
Sist redigert av PapaSmurf den man des 06, 2021 6:50 pm, redigert 2 ganger totalt.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Er vel en av manglene dette Molde laget har i tillegg til redusert angrepskraft og løpsvillighet. De har mye å jobbe med det er sikkert og visst .

heltos

Legg inn av heltos »

PapaSmurf skrev: man des 06, 2021 5:11 pm
Kaizen skrev: man des 06, 2021 5:01 pm Fantastisk av juniorlaget! Gratulerer! 😊 Nå må vi sørge for at denne suksessen synliggjøres ved at noen slipper til på A-laget også. Erling Moe er mer konservativ enn paven når det gjelder å slippe til yngre krefter internt i klubben.

Noe som etter min mening må endres detsom han skal ha en framtid som hovedtrener i klubben. Vi kan ikke bare hente stortalenter eksternt, når vi har du mye bra talenter internt.
Er de gode nok så får de spille. Og da gjelder det å gripe sjansen med begge hender.

Erling Moe har et dilemma. Skal han bruke de beste eller skal han bruke talenter og risikere poengtap?

Det er én greie jeg ikke forstår og det er at de unge ikke slipper innpå når vi leder med 3 mål eller mer med et kvarter igjen.
Det viser vel at Akerakademiet har tatt noen grep, kan ikke si de har levert godt nok ut fra ressurser tidligere.
Alt med måte selvfølgelig, men ja enkelte av de beste må få noen muligheter for å bevise de tar nivået.
Som nevnt her, det blir heller ikke feil opp mot publikum oppmøte og entusiasme.
Uten å ta for hardt i vil jeg påstå noen av de beste kunne ha pushet etablerte spillere som Knutzen, Bjørnbakk, Birk Risa, Haugen ved enkelt kamper.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

heltos skrev: man des 06, 2021 6:55 pm
PapaSmurf skrev: man des 06, 2021 5:11 pm
Kaizen skrev: man des 06, 2021 5:01 pm Fantastisk av juniorlaget! Gratulerer! 😊 Nå må vi sørge for at denne suksessen synliggjøres ved at noen slipper til på A-laget også. Erling Moe er mer konservativ enn paven når det gjelder å slippe til yngre krefter internt i klubben.

Noe som etter min mening må endres detsom han skal ha en framtid som hovedtrener i klubben. Vi kan ikke bare hente stortalenter eksternt, når vi har du mye bra talenter internt.
Er de gode nok så får de spille. Og da gjelder det å gripe sjansen med begge hender.

Erling Moe har et dilemma. Skal han bruke de beste eller skal han bruke talenter og risikere poengtap?

Det er én greie jeg ikke forstår og det er at de unge ikke slipper innpå når vi leder med 3 mål eller mer med et kvarter igjen.
Det viser vel at Akerakademiet har tatt noen grep, kan ikke si de har levert godt nok ut fra ressurser tidligere.
Alt med måte selvfølgelig, men ja enkelte av de beste må få noen muligheter for å bevise de tar nivået.
Som nevnt her, det blir heller ikke feil opp mot publikum oppmøte og entusiasme.
Uten å ta for hardt i vil jeg påstå noen av de beste kunne ha pushet etablerte spillere som Knutzen, Bjørnbakk, Birk Risa, Haugen ved enkelt kamper.
Jeg tror ikke det. De er ikke på det nivået. Det nærmeste man kommer er vel Knudtzon på back. Men de tre andre du nevner er ikke juniorene i nærheten av.

Folk vil ha et best mulig lag. Hadde lokal tilhørighet vært så viktig hadde Træff hatt tusenvis av fans på kampene sine.

Hmm

Legg inn av Hmm »

heltos skrev: man des 06, 2021 6:55 pm
PapaSmurf skrev: man des 06, 2021 5:11 pm
Kaizen skrev: man des 06, 2021 5:01 pm Fantastisk av juniorlaget! Gratulerer! 😊 Nå må vi sørge for at denne suksessen synliggjøres ved at noen slipper til på A-laget også. Erling Moe er mer konservativ enn paven når det gjelder å slippe til yngre krefter internt i klubben.

Noe som etter min mening må endres detsom han skal ha en framtid som hovedtrener i klubben. Vi kan ikke bare hente stortalenter eksternt, når vi har du mye bra talenter internt.
Er de gode nok så får de spille. Og da gjelder det å gripe sjansen med begge hender.

Erling Moe har et dilemma. Skal han bruke de beste eller skal han bruke talenter og risikere poengtap?

Det er én greie jeg ikke forstår og det er at de unge ikke slipper innpå når vi leder med 3 mål eller mer med et kvarter igjen.
Det viser vel at Akerakademiet har tatt noen grep, kan ikke si de har levert godt nok ut fra ressurser tidligere.
Alt med måte selvfølgelig, men ja enkelte av de beste må få noen muligheter for å bevise de tar nivået.
Som nevnt her, det blir heller ikke feil opp mot publikum oppmøte og entusiasme.
Uten å ta for hardt i vil jeg påstå noen av de beste kunne ha pushet etablerte spillere som Knutzen, Bjørnbakk, Birk Risa, Haugen ved enkelt kamper.
Backrekka på juniorlaget består av Nyheim (03?), Kristoffersen (04) Haugland(03?) og Løvik (03). Børset (06) har vel også fått en del spilletid som stopper og venstreback. Hvem av disse pusher de fire du nevner?

Det er mildt sagt naivt å tro at disse greier å prestere bra nok til å bidra til å sikre en medalje for Molde. Steget fra jr til senior er det aller aller vanskeligste og for de aller fleste altfor stort. I alle fall til toppen av ES. (om det er noen trøst for de som faller av på G14, 16 og 19)
Korona har nok gjort det vanskeligere å bevise at de kan bli gode nok, men AkerA gjør en god jobb med å utdanne gode fotballspillere som lever av å spille ball. Og så bytter vi litt med Sogndal og Stabæk og henter Mannsverk og Ola. Så lenge ikke alle de aller beste vil flytte i Molde så må det bli slik. Men heldigvis har vi også selv store talent som kanskje greier å slå seg opp. Men kanskje ikke i Molde, men da bytter vi og henter et enda større talent i Bergen, Sandefjord eller farmerklubben LSK.

Slik situasjonen har vært i høst så er det Adrian Ugelvik den eneste jeg tenker burde blitt beholdt litt lengre som en ekstra spiller i en krisetynn stall.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

PapaSmurf skrev: man des 06, 2021 1:24 pm
Havrebukken skrev: man des 06, 2021 1:02 pm
PapaSmurf skrev: man des 06, 2021 1:01 pm Norske mestere, nordiske mestere. Neste år angriper vi Youth League.
Vet du om Rosenborg skal delta der?
Spør for en venn.
Nei, nå må det snart være slutt på at RBK reiser rundt og driter ut norsk fotball.

Den klubben minner meg om en slik artist som var stor på 60-tallet og som fortsatt turnerer selv om kvaliteten på stemmen forsvant under jappetiden.
Humrer i skjegget

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Dewaz skrev: man des 06, 2021 2:06 pm
MoldeMoldeMolde skrev: man des 06, 2021 1:28 pm Rosenborg er fotballens svar på Vengaboys
Og MFK er fotballens svar på mumble rap. I vinden akkurat nå, men garantert ikke noe relevant så fort pengekrana lukkes og hverdagen alle andre norske klubber må leve med slår inn om noen år.
Blir trist for deg den dagen en rikere eier enn Røkke overtar stafettpinnen.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Hva gjør Rosenborg den dagen Gustav Witzøe skrur igjen pengekranen? Forhåpentligvis skjer det ikke. Eliteserien hadde blitt kjedeligere uten Rosenborg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»