FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Stialex

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Stialex »

TheOpiate skrev: søn des 05, 2021 10:39 pm
Stialex skrev: søn des 05, 2021 10:29 pm Er nivået generelt lavere søndagskvelder eller noe?
Har inntrykk at dette stemmer i WL ja. De ivrigste gjør seg gjerne ferdig fredag kveld, eventuelt lørdag. Gjerne mulig å hente endel "free wins" ved å spille søndager
Bare rivals her, men synes det var tamt ikveld. Har dog skiftet formasjon og lag iht. rådene fra Alpha.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Stialex skrev: søn des 05, 2021 10:29 pm Er nivået generelt lavere søndagskvelder eller noe?
Fikk ikke spilt før relativt sent søndag kveld, og håpet jeg skulle nå 8 wins i hvert fall. 1-2 etter tre kamper, før jeg gikk 7-0, og dermed 8-2 totalt. Følte også de to tapene var vinnbare kamper. Fikk også to free wins.

Så ja, tror nok nivået er noe lavere på søndagen.

Bare crap i red picks/TOTW-pakka.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Mye lavere terskler for quits på søndager er min erfaring.
Får noen free wins hver gang, men merker også at folk quitter mye raskere om de havner under allerede på 0-1 og definitivt 0-2.
Gjelder også meg selv. Har ikke tid/gidd å spille i motbakke.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man des 06, 2021 8:58 am
Stialex skrev: søn des 05, 2021 10:29 pm Er nivået generelt lavere søndagskvelder eller noe?
Bare crap i red picks/TOTW-pakka.
Tror ikke jeg har fått noe mer en discard i alle TOTW-pakkene. Har spilt hver WL.

Jompa

Legg inn av Jompa »

FUT Freeze til fredag sies det, og laget skal allerede være lekket
► Show Spoiler

Jompa

Legg inn av Jompa »


Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tir des 07, 2021 10:09 am Gigantisk title update!!!!!! .... snork...
Di Stefano skal angivelig være en del av den.

Stialex

Legg inn av Stialex »

Da ble det 3. div. etter 88 kamper og 60% seire. Håper jeg kan fortsette dette.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Meldes at Vini har vunnet laliga POTM, men at han "bare" blir 87 da TOTGS-kortet ikke teller som et performance upgrade. Får +2 fra sitt beste performance kort, altså SIF-kortet.

Stialex

Legg inn av Stialex »

Man kan ikke rykke ned i FUT 22 rivals, utenom dette tullet med sesong 1-->2, osv.? I så fall ikke rart at nivået er ræva i alle divisjoner. Dette tar jo bort all gleden ved å rykke opp, da det egentlig ikke er noen bragd i det hele tatt.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Stialex skrev: ons des 08, 2021 9:16 pm så fall ikke rart at nivået er ræva i alle divisjoner. Dette tar jo bort all gleden ved å rykke opp, da det egentlig ikke er noen bragd i det hele tatt.
Nuvel. Har du prøvd alle divisjoner?

Stialex

Legg inn av Stialex »

Alpha skrev: ons des 08, 2021 9:33 pm
Stialex skrev: ons des 08, 2021 9:16 pm så fall ikke rart at nivået er ræva i alle divisjoner. Dette tar jo bort all gleden ved å rykke opp, da det egentlig ikke er noen bragd i det hele tatt.
Nuvel. Har du prøvd alle divisjoner?
Nei, men nå vil jo stort sett alle med tiden spille i de øverste divisjonene. Ergo er det ingen big deal.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Rashford til fredag. Offisielt:
Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Stialex skrev: ons des 08, 2021 9:16 pm da det egentlig ikke er noen bragd i det hele tatt.
Var det ikke du som klagde over at det var så vanskelig å rykke opp?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jesus
Bilde

Stialex

Legg inn av Stialex »

Jompa skrev: ons des 08, 2021 10:52 pm
Stialex skrev: ons des 08, 2021 9:16 pm da det egentlig ikke er noen bragd i det hele tatt.
Var det ikke du som klagde over at det var så vanskelig å rykke opp?
Løsnet for meg etter å ha endret laget og lagt om formasjonen. Tenkte så at dette kan jo bli rett så bra, før jeg tok innover meg at det er jo egentlig eneste veien det kan gå. Alternativet er status quo.

Jeg ser så mange åpenbare logiske tankefeil ved måten rivals er lagt opp på i år, at jeg er sjokkert over at de bak spillet ikke innså det selv. Evt. er det en økonomisk vinning for dem at det er bakstreversk.

Klang

Legg inn av Klang »

Ble van Ginkel på meg

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Hvert kort i promoen vil ha to versjoner! Team fire og team ice. Slippes hhv i morgen og mandag. Objectives og sbcs vil også ha to versjoner

Alpha

Legg inn av Alpha »

Det kan jo bli litt spennende.

Null og niks fra rewards. 3x81 i red pick og bare ræl fra pakken.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Icon swaps i kveld? Koden er oppdatert:
Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »



Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Aldri packet noen spillere over 87 rating på noen tidligere FIFA utgaver. På under 24 timer har jeg nå prestert å packe både Neymar og Mane, fordelt over 2 premium gullpakker. Den som venter på noe godt osv...

Klang

Legg inn av Klang »

4-1, men dette skal ikke gå an


Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: fre des 10, 2021 4:29 pm 4-1, men dette skal ikke gå an

Jeg har opplevd at motstanderen min scoret mot meg, men fløyta gikk før ballen kom over streken. Slapp med skrekken og fikk seieren. Tipper han ble rimelig forbanna.

Klang

Legg inn av Klang »

Hehe, det blir langt verre. Skal uansett ikke gå an å spille ballen inn i boksen, og så ikke få sjansen til å avslutte, uavhengig av stillingen.

Kvalifisert meg for WL 2/2 ganger, men...

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Hva er det EA har gjort med keeperne etter patchen? Spiller jo som G15.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Packet årets første icon fra 200 WL kamper med scoring. Ble mid Cole. Passer meget dårlig da jeg har rød Theo i den posisjonen. Hmm.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Neste ukes promo er allerede lekket. Winter wildcards. Skal være enda bedre enn eksisterende promo. Neymar og Kimpembe er meldt.

I tillegg er kravene til SB icon Swaps lekket (sølvlag, eredivise, argentinere, brasilianere)

Alpha

Legg inn av Alpha »

Det er så mye leaks. Helt utrolig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»