Manchester United

Svar
Megapixsel

Re: Manchester United

Legg inn av Megapixsel »

Som vanlig lett trekning det.

Martinho

Legg inn av Martinho »

Satser på reprise fra 2019!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Er nøtt til å bli omtrekning, United lå ikke i bollen når motstanderen til Atletico ble trukket

lsklars

Legg inn av lsklars »

Jøss, fikk United tøffest motstand igjen mens Liverpool og City fikk jallaklubber? Det har vi aldri sett før.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Tror det er like greit at man er underdog slik en ser ut om dagen.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Sodajr skrev: man des 13, 2021 12:26 pm Er nøtt til å bli omtrekning, United lå ikke i bollen når motstanderen til Atletico ble trukket
Faktisk vanvittig imponerende at man klarer å surre til noe så enkelt som en slik trekning.
Men ja, om dte stemmer at United ikke lå i bollen når AM ble trukket må det faktisk bli omtrekning.

Det sagt, har ikke noe problem med å trekke PSG. Man er underdog, men også en helt fair sjanse.
Så er det utrolig digg om man slår ut Qatar skiten...

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Sodajr skrev: man des 13, 2021 12:26 pm Er nøtt til å bli omtrekning, United lå ikke i bollen når motstanderen til Atletico ble trukket
Vent litt, jeg fulgte ikke med - hva skjedde?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

missChance skrev: man des 13, 2021 12:30 pm
Sodajr skrev: man des 13, 2021 12:26 pm Er nøtt til å bli omtrekning, United lå ikke i bollen når motstanderen til Atletico ble trukket
Vent litt, jeg fulgte ikke med - hva skjedde?
United ble trukket mot Villareal av en eller annen syk grunn. Så ble City trukket.

Da Atletico ble trukket trukket i neste runde, så sa de at siden United allerede hadde blitt trukket så kunne de ikke bli trukket mot Atleti.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Spesielt opplegg. Først havner vi altså i en pott mot Villarreal, og blir trukket. Så havner vi, tilsynelatende, ikke i en potensiell pott mot Atletico Madrid, før vi så ender opp med drømmetrekningen for UEFA sin del, Ronaldo og Messi

Lezah

Legg inn av Lezah »

Boccherini skrev: man des 13, 2021 12:28 pm Tror det er like greit at man er underdog slik en ser ut om dagen.
Vi får være såpass ærlige at vi kan innrømme at det ikke florerer av motstandere vi ville vært soleklare favoritter mot på dette nivået nå. Må i det minste levere bra i noen kamper først.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Saklig at det blir ny trekning.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Chromeback skrev: man des 13, 2021 12:32 pm
missChance skrev: man des 13, 2021 12:30 pm
Sodajr skrev: man des 13, 2021 12:26 pm Er nøtt til å bli omtrekning, United lå ikke i bollen når motstanderen til Atletico ble trukket
Vent litt, jeg fulgte ikke med - hva skjedde?
United ble trukket mot Villareal av en eller annen syk grunn. Så ble City trukket.

Da Atletico ble trukket trukket i neste runde, så sa de at siden United allerede hadde blitt trukket så kunne de ikke bli trukket mot Atleti.
Hvis det du skriver er jeg riktig, kan jeg ikke skjønne hvordan de skal kunne argumentere seg bort fra en omtrekning. Hele prinsippet om en rettferdig trekning har de jo fint klart å surre bort.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Lezah skrev: man des 13, 2021 12:38 pm
Vi får være såpass ærlige at vi kan innrømme at det ikke florerer av motstandere vi ville vært soleklare favoritter mot på dette nivået nå.
Ja, det er jo ganske åpenbart, dessverre.

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Er sykt om dette blir utfallet. Eg vil måte PSG men ikkje når det eg gjort en grov feil.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Liverpool og Man Utd mikset opp. Liverpool ikke i bollen når Villareals motstander ble trukket.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Lezah skrev: man des 13, 2021 12:38 pm
Boccherini skrev: man des 13, 2021 12:28 pm Tror det er like greit at man er underdog slik en ser ut om dagen.
Vi får være såpass ærlige at vi kan innrømme at det ikke florerer av motstandere vi ville vært soleklare favoritter mot på dette nivået nå. Må i det minste levere bra i noen kamper først.
Helt enig og jeg lever fint med å trekke PSG i utgangspunktet. Underdogs, men med en helt fair sjanse.
Dog, hvordan kan man unngå omtrekning om det som blir beskrevet her skjedde akkurat sånn? I så fall lite annet utfall, ellers er det jo ingen rettferdig trekning...

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Det eneste som mangler nå er at UEFA kjører ny trekning og akkurat de samme oppgjørene blir trukket, bare for å statuere et eksempel

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

fugletitteren skrev: man des 13, 2021 12:39 pm
Chromeback skrev: man des 13, 2021 12:32 pm
missChance skrev: man des 13, 2021 12:30 pm

Vent litt, jeg fulgte ikke med - hva skjedde?
United ble trukket mot Villareal av en eller annen syk grunn. Så ble City trukket.

Da Atletico ble trukket trukket i neste runde, så sa de at siden United allerede hadde blitt trukket så kunne de ikke bli trukket mot Atleti.
Hvis det du skriver er jeg riktig, kan jeg ikke skjønne hvordan de skal kunne argumentere seg bort fra en omtrekning. Hele prinsippet om en rettferdig trekning har de jo fint klart å surre bort.
De trenger bare å si at Man Utd var i bollen, og at programleder sa feil og mente Man City. (Selv om det ikke stemmer naturligvis)

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Tuller alle med meg nå?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

markantovertak skrev: man des 13, 2021 12:47 pm
fugletitteren skrev: man des 13, 2021 12:39 pm
Chromeback skrev: man des 13, 2021 12:32 pm

United ble trukket mot Villareal av en eller annen syk grunn. Så ble City trukket.

Da Atletico ble trukket trukket i neste runde, så sa de at siden United allerede hadde blitt trukket så kunne de ikke bli trukket mot Atleti.
Hvis det du skriver er jeg riktig, kan jeg ikke skjønne hvordan de skal kunne argumentere seg bort fra en omtrekning. Hele prinsippet om en rettferdig trekning har de jo fint klart å surre bort.
De trenger bare å si at Man Utd var i bollen, og at programleder sa feil og mente Man City. (Selv om det ikke stemmer naturligvis)
Man City var jo allerede trukket, så merkelig hvis han skulle presisere at City ikke kunne bli trukket rett etterpå.

Det ville bare vært toppen av kransekaka.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

missChance skrev: man des 13, 2021 12:52 pm Tuller alle med meg nå?
Nei

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Sky Sports News has asked Uefa to clarify what happened with the Atletico Madrid draw and why Manchester United were not put into the pot as an option for them to be drawn against.
United were also originally drawn out of the hat incorrectly to face Villarreal. The pair met in the group stages so should have been kept apart.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Sitter på jobb, og må innrømme at jeg ikke skjønner en dritt av hva som foregår :D

Har Evra fått 4 kamper?

Reddington

Legg inn av Reddington »

Det er ingenting som tyder på at UEFA har nok integritet til å kjøre en ny trekning på eget insj, så her må det nok protester til.

Sitter det litt langt inne for United å klage på en trekning? Litt mtp mentalitet? «Vi ønsker ikke PSG» liksom.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Nei, ser det nevnes på Twitter. Ganske ... spesielt.
Merkelig hvis det ikke blir ny trekning, men regner med at alle andre, inkludert UEFA, er ganske fornøyd.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: man des 13, 2021 12:54 pm Sitter på jobb, og må innrømme at jeg ikke skjønner en dritt av hva som foregår :D

Har Evra fått 4 kamper?
https://www.tv2.no/sport/14425804/

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

missChance skrev: man des 13, 2021 12:52 pm Tuller alle med meg nå?
Faktisk ikke, utrolig nok.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Chromeback skrev: man des 13, 2021 12:52 pm
markantovertak skrev: man des 13, 2021 12:47 pm
fugletitteren skrev: man des 13, 2021 12:39 pm

Hvis det du skriver er jeg riktig, kan jeg ikke skjønne hvordan de skal kunne argumentere seg bort fra en omtrekning. Hele prinsippet om en rettferdig trekning har de jo fint klart å surre bort.
De trenger bare å si at Man Utd var i bollen, og at programleder sa feil og mente Man City. (Selv om det ikke stemmer naturligvis)
Man City var jo allerede trukket, så merkelig hvis han skulle presisere at City ikke kunne bli trukket rett etterpå.

Det ville bare vært toppen av kransekaka.
Jeg tror ikke du skal tenke så mye rundt dette, eller blande inn logikk. Det er UEFA. Jeg bare skisserer den klassiske og enkle veien ut av trøbbelet. Lyve.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Bare det at de ikke har kommet med en uttalelse tyder på at de stikker hode i sanden, lar trekningen stå, og håper det skal blåse raskt over...
Når det ila en trekning, skjer en åpenbar feil, er dte veldig rart at man ikke automatisk starter hele greia på nytt.. Herregud for en farse.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

missChance skrev: man des 13, 2021 12:56 pm
Lezah skrev: man des 13, 2021 12:54 pm Sitter på jobb, og må innrømme at jeg ikke skjønner en dritt av hva som foregår :D

Har Evra fått 4 kamper?
https://www.tv2.no/sport/14425804/
"Når den åpenbart ikke gikk som den skulle". Selve trekningen er nok de veldig fornøyd med, litt uheldig med utførelsen :D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»