Manchester City - Klubbtråd

Svar
TrueBlue81
Innlegg: 605

Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av TrueBlue81 »

Tråd som omhandler Manchester City. Her kan en poste nyheter og andre ting som omhandler klubben. Oppfordrer alle til å ha en saklig tone. ;)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Første gang jeg er litt glad for å se en City-supporter :P

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Hehe, bra det ;)

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Er det andre City supportere som er kommet inn her?

Lezah

Legg inn av Lezah »

TrueBlue81 skrev: man jul 19, 2021 8:06 am Er det andre City supportere som er kommet inn her?
Du er Aguero16?

jeg så min nemesis Anelka2 sulle forsøke å starte ting på diskusjon.no, vet ikke om man rakk redde ham. Det har blitt gitt beskjeder der inne til VGD-flyktninger om at det er her vi "bor" nå. Sånn ellers er det bare å spre budskapet til folk man evt vet av i RL. Det går seg til dag for dag.

i mellomtiden er LFC-gutta pålagt å være litt ok mot denne tråden, inntil dere er nok til å forsvare dere.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Lezah skrev: man jul 19, 2021 1:36 pm
TrueBlue81 skrev: man jul 19, 2021 8:06 am Er det andre City supportere som er kommet inn her?
i mellomtiden er LFC-gutta pålagt å være litt ok mot denne tråden, inntil dere er nok til å forsvare dere.
We come in peace :roll: :D

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Du er Aguero16?

jeg så min nemesis Anelka2 sulle forsøke å starte ting på diskusjon.no, vet ikke om man rakk redde ham. Det har blitt gitt beskjeder der inne til VGD-flyktninger om at det er her vi "bor" nå. Sånn ellers er det bare å spre budskapet til folk man evt vet av i RL. Det går seg til dag for dag.

i mellomtiden er LFC-gutta pålagt å være litt ok mot denne tråden, inntil dere er nok til å forsvare dere.
[/quote]

Jepp. VGD nede, og det er folk både her, Diskusjon og Discord. Forvirret....

Lezah

Legg inn av Lezah »

TrueBlue81 skrev: man jul 19, 2021 1:58 pm

Jepp. VGD nede, og det er folk både her, Diskusjon og Discord. Forvirret....
Discord og dette forumet er jo koblet sammen. Diskusjon.no mister ex-VGDere hit hele tiden, snart ingen igjen men de som kommer får som regel beskjed om hvor festen er. Så får de som dukker opp i ruinene av VGD heller hankes inn hit med tid. Slik det er nå kan det ikke brukes tl en dritt, og tror ikke de endrer nok til at vi opprinnelige brukere har interesse av formatet.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Lezah skrev: man jul 19, 2021 1:36 pm
TrueBlue81 skrev: man jul 19, 2021 8:06 am Er det andre City supportere som er kommet inn her?
Du er Aguero16?

jeg så min nemesis Anelka2 sulle forsøke å starte ting på diskusjon.no, vet ikke om man rakk redde ham. Det har blitt gitt beskjeder der inne til VGD-flyktninger om at det er her vi "bor" nå. Sånn ellers er det bare å spre budskapet til folk man evt vet av i RL. Det går seg til dag for dag.

i mellomtiden er LFC-gutta pålagt å være litt ok mot denne tråden, inntil dere er nok til å forsvare dere.
Hei Cityfans, og hei Lezah 😆

Vi får prøve her og da.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

"Hei Cityfans, og hei Lezah 😆

Vi får prøve her og da."
[/quote]

Ja vi kan ikke la det være uprøvd. Men det var stusselig med City fans her.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

I den grad det er mulig på det «fantastiske» nye VGD som er nedstengt(!) så får vi prøve å spre ordet der mer.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Rensenbrink82 skrev: tir jul 20, 2021 8:15 am I den grad det er mulig på det «fantastiske» nye VGD som er nedstengt(!) så får vi prøve å spre ordet der mer.
Den store planen er å fortsatt hanke inn etternølerne fra diskusjon.no, og når "oppgraderte VGD" er på bena igjen må de som ikke ble utestengt for å kritisere det nye pisset der reklamere for siden her. Det blir bra, sjø.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Lezah skrev: tir jul 20, 2021 8:56 am
Rensenbrink82 skrev: tir jul 20, 2021 8:15 am I den grad det er mulig på det «fantastiske» nye VGD som er nedstengt(!) så får vi prøve å spre ordet der mer.
Den store planen er å fortsatt hanke inn etternølerne fra diskusjon.no, og når "oppgraderte VGD" er på bena igjen må de som ikke ble utestengt for å kritisere det nye pisset der reklamere for siden her. Det blir bra, sjø.
Det blir bra, men har folk blitt utestengt altså? Det er ganske vanvittig isåfall. Det virker mer og mer som de gjør forumet rævva med vilje for at de skal få slippe å ha det mer.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Rensenbrink82 skrev: tir jul 20, 2021 9:44 am
Det blir bra, men har folk blitt utestengt altså? Det er ganske vanvittig isåfall. Det virker mer og mer som de gjør forumet rævva med vilje for at de skal få slippe å ha det mer.
Det er litt uvisst, egentlig. Noen er det garantert, men vi er en hel gjeng som plutselig fikk "feilmeldinger" da vi forsøkte logge oss inn på VGD etter første tiden post-"oppgradering". Det var kun folk som hadde uttrykt seg kritisk til det nye opplegget, og antakelig fått slettet innlegg. Men få hadde fått advarsler eller beskjed om at de var utestengt. Andre kan fremdeles komme inn. Nå var det snakk om at det var en teknisk bug som gjorde at alle som fikk slettet et/flere innlegg får denne feilen, og ikke nødvendigvis er utestengte...jeg sendte mail og spurte for noen dager siden men har ikke fått svar.

Uansett så er ikke VGD levelig, og med mindre de snur om ti let forum egnet for lange tråder og diskusjoner tror jeg få vil være der 8av oss originale brukere). Så å få inn folk/spre ordet er greit hvis vi skal få dette stedet til å boome litt. Så langt går det unna, og det er gøy å være i direkte opposisjon mot de som totalt driter i hva brukermassen deres ønsket.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Det blir fullt kjør helt fra start 7.august for City. Starter med tallerkenkampen mot Leicester. 4 kamper til i august, deriblant en vennskapskamp borte mot Barca….kunne droppet den syns jeg. Men skal bli artig å komme i gang igjen.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

TrueBlue81 skrev: søn jul 18, 2021 1:27 pmOppfordrer alle til å ha en saklig tone. ;)
Erfaringsmessig er dette lettere når dere ikke seiler gjennom ligaen.
Anyway, hei på dere, Cityzens. Neste sesong blir det Conference på dere - og kamper mot Torshavn og Vaduz. :D

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lurer på om ikke sjølvaste Larsern kom hit endelig, da kan vi avblåse våpenhvilen.

Pool-folk: Go!

Lars Josef

Legg inn av Lars Josef »

In nomine Satanas.Let Armageddon begin !!!

Da kom jeg inn gett! Er fargeblind som få og bommer alltid på de tall og bokstaver du skal skrive inn for å vise at du ikke er robot.

Ja ja 160 mill pund for Kane møtte engelskmenn til kaffen og potetgullet de spiser til frokost,
Mye støy og det er selvfølgelig tull.400 000 k i uka og bla bla bla. Avisene kjeder seg.Forrike uke kunne City gi 100,men Levy ville ha 150.
Og så,plutselig,gir vi 160. Journalister nær Spurs har dementert dette som tull.Intet bud er lagt inn.Verken på 100 eller 160.

Lars Josef

Legg inn av Lars Josef »

Lezah skrev: fre jul 23, 2021 11:03 am Lurer på om ikke sjølvaste Larsern kom hit endelig, da kan vi avblåse våpenhvilen.

Pool-folk: Go!
Ha ha Scousers welcome. Er Pogba,knax,minus og diverse justice nick her inne ?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lars Josef skrev: fre jul 23, 2021 11:09 am
Lezah skrev: fre jul 23, 2021 11:03 am Lurer på om ikke sjølvaste Larsern kom hit endelig, da kan vi avblåse våpenhvilen.

Pool-folk: Go!
Ha ha Scousers welcome. Er Pogba,knax,minus og diverse justice nick her inne ?
Justice96 er her, Knaxern også. usikker på Minus, Pogba er her ikke. Enkelte sjeler lurer rundt og skriver kun på sports-discorden/klubb-discordene, av en eller annen grunn, der har jeg ikke oversikt

Lars Josef

Legg inn av Lars Josef »

Lezah skrev: fre jul 23, 2021 11:13 am
Lars Josef skrev: fre jul 23, 2021 11:09 am
Lezah skrev: fre jul 23, 2021 11:03 am Lurer på om ikke sjølvaste Larsern kom hit endelig, da kan vi avblåse våpenhvilen.

Pool-folk: Go!
Ha ha Scousers welcome. Er Pogba,knax,minus og diverse justice nick her inne ?
Justice96 er her, Knaxern også. usikker på Minus, Pogba er her ikke. Enkelte sjeler lurer rundt og skriver kun på sports-discorden/klubb-discordene, av en eller annen grunn, der har jeg ikke oversikt
Det Discord-opplegget ble for Nekro for meg. Dette ligner jo litt på gamle vgd-De har gjort om noe der inne nå,men det er fortsatt ubrukelig og uoversiktelig.Viktigst synes jeg at når man er på PL-forum så får en opp en oversikt over de forskjellige trådene.
Skal prøve å dra med Lomasio og Franny over

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Lezah skrev: fre jul 23, 2021 11:03 am Lurer på om ikke sjølvaste Larsern kom hit endelig, da kan vi avblåse våpenhvilen.

Pool-folk: Go!
Klar for et uendelig langt innlegg om hvor forkastelig klubben deres er? :lol:

Lars Josef

Legg inn av Lars Josef »

TheOpiate skrev: fre jul 23, 2021 12:08 pm
Lezah skrev: fre jul 23, 2021 11:03 am Lurer på om ikke sjølvaste Larsern kom hit endelig, da kan vi avblåse våpenhvilen.

Pool-folk: Go!
Klar for et uendelig langt innlegg om hvor forkastelig klubben deres er? :lol:
Det ville jo vært litt hjemmekoselig ja :D

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Da har vel både City og Spurs dementert 160 mill ryktene.Som skal ha oppstått av at Kane har sagt det til venner i brølløpp :shock: :shock: :shock:

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Godt å se deg her KommuneLars :D :D

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

TheOpiate skrev: fre jul 23, 2021 12:08 pm
Lezah skrev: fre jul 23, 2021 11:03 am Lurer på om ikke sjølvaste Larsern kom hit endelig, da kan vi avblåse våpenhvilen.

Pool-folk: Go!
Klar for et uendelig langt innlegg om hvor forkastelig klubben deres er? :lol:
Utrolig nok litt ålreit å se dere her også Poolfans!!
Nå må sesongen komme i gang så vi kan begynne å hate igjen😆😆

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Rensenbrink82 skrev: fre jul 23, 2021 2:59 pm
TheOpiate skrev: fre jul 23, 2021 12:08 pm
Lezah skrev: fre jul 23, 2021 11:03 am Lurer på om ikke sjølvaste Larsern kom hit endelig, da kan vi avblåse våpenhvilen.

Pool-folk: Go!
Klar for et uendelig langt innlegg om hvor forkastelig klubben deres er? :lol:
Utrolig nok litt ålreit å se dere her også Poolfans!!
Nå må sesongen komme i gang så vi kan begynne å hate igjen😆😆
Jepp. Vi har jo krangla på vgd så mange år at dette er som gamle ektepar. Uten at Opiate og gjengen nå bør forvente lange varme fellesdusjer . :D

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lars Josef skrev: fre jul 23, 2021 11:49 am
Det Discord-opplegget ble for Nekro for meg. Dette ligner jo litt på gamle vgd-De har gjort om noe der inne nå,men det er fortsatt ubrukelig og uoversiktelig.Viktigst synes jeg at når man er på PL-forum så får en opp en oversikt over de forskjellige trådene.
Skal prøve å dra med Lomasio og Franny over
Discord er en gateway til forumet, det er jo her vi skal forsøke å få folk til, først og fremst.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Da ble man utestengt på vgd og diskusjon for å prøve å få folk hit. Spamming :D

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Er man rebell så er man rebell. Jeg venter litt i påvente av roligere tilstander og kanskje en saklig diskusjon rundt de to sidenes betydning. Får se hva jeg gidder. Vælkømmin Lars

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»