**Nye Filmer i 2022**

Svar
The Kwames

**Nye Filmer i 2022**

Legg inn av The Kwames »

Ja hva ser dere fram til i året som kommer?
Kommer James Camerons Avatar oppfølger,eller ser dere frem til utgivelser
som er satt på "Corona Hold"
--
Jeg har iallefall sett meg ut Ari Asters nye...jepp han med groteske og visuelle "Herditary" og "Midsommar"
https://www.imdb.com/title/tt13521006/? ... _flmg_dr_1

"Dissapointmen Blvd" absolutt intressant
---
Martin Scorsese's "Killers Of The Flower Moon"...hvis filmen blir like bra som boken...jøss
så langt...om det
Jepp! glemte også David Fincher's "The Killer"

The Kwames

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ser frem til alle de du nevner, bortsett fra Avatar.

Andre filmer jeg ser frem til av ulike grunner

The Northman - Robert Eggers nyeste film

Nope - Jordan Peele sin nyeste film

Babylon - nyeste filmen til Damien Chazelle

Everything Everywhere All At Once - The Daniels' nyeste film

Pig - Nicholas Cage som jakter etter folk som har stjålet grisen hans. Sign me up.

Er også et par filmer, i tillegg til Pig, jeg ser kommer på kino mellom januar-april som har hatt premiere i f.eks USA i 2021, men ikke kommer til oss før 2022.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Ser ikke noe problem med Avatar univers,jeg koste meg med filmen fra 2009 jeg,så er universet og visuelle på plass
er jeg klar jeg,selv i en alder av 58
Pig...intressant,og Peele kommer med noe nytt...joda da får vi håpe på ett bra 2022 år på filmfronten

The Kwames

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Dagbladets anmelder Christopher Pahle slakter The Matrix Resurrections.

På grensa til det ulidelige

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

sertono skrev: ons des 22, 2021 9:08 pm Dagbladets anmelder Christopher Pahle slakter The Matrix Resurrections.

På grensa til det ulidelige
Godt man ikke leser søppelanmeldelser da.. jeg gleder meg til Matrix 4 :mrgreen:

trønderen

Legg inn av trønderen »

Jeg gleder meg også. Jeg er en av dem (få?) som synes hele den originale triologien er god, ikke bare den første filmen.
Men når det gjelder anmeldelser så er jo de en subjektiv mening, så det finnes jo egentlig noe "feil" score, så lenge anmelderen klarer å begrunne den. Jeg synes det er interessant å lese anmeldelser, spesielt hvis jeg finner en anmelder som jeg stort sett er enig med.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

trønderen skrev: fre des 24, 2021 12:41 am Jeg gleder meg også. Jeg er en av dem (få?) som synes hele den originale triologien er god, ikke bare den første filmen.
Men når det gjelder anmeldelser så er jo de en subjektiv mening, så det finnes jo egentlig noe "feil" score, så lenge anmelderen klarer å begrunne den. Jeg synes det er interessant å lese anmeldelser, spesielt hvis jeg finner en anmelder som jeg stort sett er enig med.
Jeg digget alle i trilogien selv.

Den nye får dog 5/10...maks.

trønderen

Legg inn av trønderen »

greyserpent skrev: fre des 24, 2021 8:38 am
trønderen skrev: fre des 24, 2021 12:41 am Jeg gleder meg også. Jeg er en av dem (få?) som synes hele den originale triologien er god, ikke bare den første filmen.
Men når det gjelder anmeldelser så er jo de en subjektiv mening, så det finnes jo egentlig noe "feil" score, så lenge anmelderen klarer å begrunne den. Jeg synes det er interessant å lese anmeldelser, spesielt hvis jeg finner en anmelder som jeg stort sett er enig med.
Jeg digget alle i trilogien selv.

Den nye får dog 5/10...maks.
Jeg gir den 5/10 selv. Skriver om det i "hvilken film så du sist?"

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

trønderen skrev: søn des 26, 2021 1:09 am
greyserpent skrev: fre des 24, 2021 8:38 am
trønderen skrev: fre des 24, 2021 12:41 am Jeg gleder meg også. Jeg er en av dem (få?) som synes hele den originale triologien er god, ikke bare den første filmen.
Men når det gjelder anmeldelser så er jo de en subjektiv mening, så det finnes jo egentlig noe "feil" score, så lenge anmelderen klarer å begrunne den. Jeg synes det er interessant å lese anmeldelser, spesielt hvis jeg finner en anmelder som jeg stort sett er enig med.
Jeg digget alle i trilogien selv.

Den nye får dog 5/10...maks.
Jeg gir den 5/10 selv. Skriver om det i "hvilken film så du sist?"
Akkurat ferdig lest den nå. ;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»