Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Lezah

Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Lezah »

Nå er det igjen.

Fins det gode spissalternativer i årets sesong?

Link til fridiskusjon.no-ligaen finner dere her:

https://fantasy.premierleague.com/leagu ... oin/ij3v34

Kode: ij3v34

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Watkins virker spennende med Grealish og Buendia bak seg.

Lezah

Legg inn av Lezah »

TheIceman10 skrev: lør jul 17, 2021 10:28 pm Watkins virker spennende med Grealish og Buendia bak seg.
Ja faktisk et av de bedre alternativene! Er mange spisser som ligger på 1 mill over ham og virker usikrere iht å levere.

Taururu

Legg inn av Taururu »

TheIceman10 skrev: lør jul 17, 2021 10:28 pm Watkins virker spennende med Grealish og Buendia bak seg.
Han jobber bra, men synes det er for lite målpoeng i han. Ble skuffa når jeg hadde han forrige sesong

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Tror det blir Martinez og Watkins selv fra Villa.
Kane må inn(?), og tror kanskje Iheanacho blir siste der fremme, dersom jeg ikke velger billige Toney og kjører 3-5-2.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Astonstian skrev: søn jul 18, 2021 11:42 pm Tror det blir Martinez og Watkins selv fra Villa.
Kane må inn(?), og tror kanskje Iheanacho blir siste der fremme, dersom jeg ikke velger billige Toney og kjører 3-5-2.
Martinez er ganske dyr nå. Tror jeg vil gå for en 4,5 keeper. Traore er den som eventuelt er aktuell på mitt lag pdd.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Taururu skrev: søn jul 18, 2021 11:44 pm
Astonstian skrev: søn jul 18, 2021 11:42 pm Tror det blir Martinez og Watkins selv fra Villa.
Kane må inn(?), og tror kanskje Iheanacho blir siste der fremme, dersom jeg ikke velger billige Toney og kjører 3-5-2.
Martinez er ganske dyr nå. Tror jeg vil gå for en 4,5 keeper. Traore er den som eventuelt er aktuell på mitt lag pdd.
Vet ikke om jeg siterer riktig nå, da dette blir min første :)

Martinez er dyr ja, men tror han skal være verdt prisen. Litt tidlig, så har ikke fått satt meg inn i prisene enda, men Wolves har vel fått ny førstekeeper?

Traore ville jeg faktisk (som villa-fan) holdt meg unna. Usikker på om Buendia vil ta plassen hannes eller hvordan det blir, men Traore overbeviste ikke meg i fjor. Stor fart, litt lite av alt annet.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Astonstian skrev: søn jul 18, 2021 11:51 pm
Taururu skrev: søn jul 18, 2021 11:44 pm
Astonstian skrev: søn jul 18, 2021 11:42 pm Tror det blir Martinez og Watkins selv fra Villa.
Kane må inn(?), og tror kanskje Iheanacho blir siste der fremme, dersom jeg ikke velger billige Toney og kjører 3-5-2.
Martinez er ganske dyr nå. Tror jeg vil gå for en 4,5 keeper. Traore er den som eventuelt er aktuell på mitt lag pdd.
Vet ikke om jeg siterer riktig nå, da dette blir min første :)

Martinez er dyr ja, men tror han skal være verdt prisen. Litt tidlig, så har ikke fått satt meg inn i prisene enda, men Wolves har vel fått ny førstekeeper?

Traore ville jeg faktisk (som villa-fan) holdt meg unna. Usikker på om Buendia vil ta plassen hannes eller hvordan det blir, men Traore overbeviste ikke meg i fjor. Stor fart, litt lite av alt annet.
Hva tror du om Grealish?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Astonstian skrev: søn jul 18, 2021 11:42 pm Tror det blir Martinez og Watkins selv fra Villa.
Kane må inn(?), og tror kanskje Iheanacho blir siste der fremme, dersom jeg ikke velger billige Toney og kjører 3-5-2.
Øy! Mekk Villa-tråd, dere har jo en enormt spennende sesong foran dere. Og få med etternølerne fra VGD/andre steder :)

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Grealish er min favorittspiller, men usikker på hvilken verdi han har på FPL til 8.0.

Ikke på straffe, og vært mye skadeplaget de siste tre årene. Men helt klart et spennende valg.

Veldig innvolvert i alt Villa gjør offensivt, og får ofte FPL-assist da han blir felt like utenfor og innenfor 16-meteren. Merker selv at han blir mer og mer spennende jo mer jeg skriver om han. Villa med vs uten Grealish er som godteri vs tørre brødskiver offensivt.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Lezah skrev: søn jul 18, 2021 11:59 pm
Astonstian skrev: søn jul 18, 2021 11:42 pm Tror det blir Martinez og Watkins selv fra Villa.
Kane må inn(?), og tror kanskje Iheanacho blir siste der fremme, dersom jeg ikke velger billige Toney og kjører 3-5-2.
Øy! Mekk Villa-tråd, dere har jo en enormt spennende sesong foran dere. Og få med etternølerne fra VGD/andre steder :)
Ja skal gjøre det i morgen om ingen kommer meg i forkjøpet. Nå skal det soves :D

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Ikke bytt inn Gylfi Sigurdsson boys.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

HeskeyTime skrev: tir jul 20, 2021 7:54 am Ikke bytt inn Gylfi Sigurdsson boys.
Kan jo være andre må ikke vi dømme for fort

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Laffano16 skrev: tir jul 20, 2021 9:12 am
HeskeyTime skrev: tir jul 20, 2021 7:54 am Ikke bytt inn Gylfi Sigurdsson boys.
Kan jo være andre må ikke vi dømme for fort
Det var dårlig arbeid med å anonymisere spilleren, en 31-år gammel gift Everton-spiller som spiller jevnlig på landslaget (luker ut Delph). Har ikke vært på treninger eller med på kamp og det var rykter allerede før det kom offentlig om at han var blitt arrestert. Hvis ikke politiet selv har gått ut med feilinformasjon er det nok Gylfi.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

HeskeyTime skrev: tir jul 20, 2021 9:25 am
Laffano16 skrev: tir jul 20, 2021 9:12 am
HeskeyTime skrev: tir jul 20, 2021 7:54 am Ikke bytt inn Gylfi Sigurdsson boys.
Kan jo være andre må ikke vi dømme for fort
Det var dårlig arbeid med å anonymisere spilleren, en 31-år gammel gift Everton-spiller som spiller jevnlig på landslaget (luker ut Delph). Har ikke vært på treninger eller med på kamp og det var rykter allerede før det kom offentlig om at han var blitt arrestert. Hvis ikke politiet selv har gått ut med feilinformasjon er det nok Gylfi.
Jo du har jo rett i det men som sagt man er jo uskyldig før man har blitt dømt. Men dessverre tyder jo mye på dette at det er ham ja. Fast inventar på landslag osv

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Laffano16 skrev: tir jul 20, 2021 9:32 am
Jo du har jo rett i det men som sagt man er jo uskyldig før man har blitt dømt. Men dessverre tyder jo mye på dette at det er ham ja. Fast inventar på landslag osv
[/quote]

Bør fortsatt holde seg unna han, klare nok bevis til at han ble arrestert.

Edit: Fucket opp redigeringa i håp om å ikke sitere hele tråden, må øve mer her

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

HeskeyTime skrev: tir jul 20, 2021 9:50 am
Laffano16 skrev: tir jul 20, 2021 9:32 am
Jo du har jo rett i det men som sagt man er jo uskyldig før man har blitt dømt. Men dessverre tyder jo mye på dette at det er ham ja. Fast inventar på landslag osv
Bør fortsatt holde seg unna han, klare nok bevis til at han ble arrestert.
[/quote]

De er grei ja ! Tenker å komme med et kladd om ikke altfor lenge

bj1

Legg inn av bj1 »

Litt lite folk her inne ennå, regner med det kommer fler til festen før sesongen er i gang.
Selv om det vel er minst to VGD Classic leagues oppe og går, burde vi hatt en "FD-league" også?
Ikke minst for å booste "The new beginning" :)
Kanskje til og med en H2H liga.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

bj1 skrev: tir jul 20, 2021 2:44 pm Litt lite folk her inne ennå, regner med det kommer fler til festen før sesongen er i gang.
Selv om det vel er minst to VGD Classic leagues oppe og går, burde vi hatt en "FD-league" også?
Ikke minst for å booste "The new beginning" :)
Kanskje til og med en H2H liga.
Støtter denne.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Er det noe 4.0 forsvarere med sjans for spilletid i år?

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Ser rimelig dårlig ut for øyeblikket. Selv har jeg inne Hoever pdd.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Taururu skrev: tir jul 20, 2021 4:30 pm Er det noe 4.0 forsvarere med sjans for spilletid i år?
Brandon Williams kan vel for bli lånt ut til en PL-klubb (linket til Southampton per nå), så da kan han bli aktuell om han går inn som førstevalg (?)

Taururu

Legg inn av Taururu »

Ja, jeg har tenkt tanken. Går han til en mindre PL klubb er han en selvfølge. Pleier alltid å dukke opp et 4,0 valg.

Hvem blir årets Soucek da? Midtbanespiller som leverer til under 5,5

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Kan kjøre første draftet, 3 uker for tidlig:

Sanchez (Ward)
TAA - Digne - Shaw (Kelly - Long)
Buendia - Bruno - Salah - Raphinha (Bissouma)
Watkins - Antonio - DCL

Har også en del alternativer som faktisk avhenger av Emile Smith-Rowe, som ser veldig fristende ut til prisen. Kan kjøre rotering med han som 5.midtbanespiller og f.eks Fofana i forsvar, med Grealish inn for Buendia og rotere mellom 3-5-2 og 4-4-2 avhengig av kamper. Ser også på en mulig 4-3-3 med Buendia ut, 2 x 4,5 på midtbanen og Dias i forsvar, men synes denne blir lite fleksibel. Wilson og Iheanacho er hete alternativer inn for Antonio, her avhenger mye av pre-season og magefølelse.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Første draft klart:

Sanchez
Chilwell-TAA-Lamptey
Salah(c)-KdB-Havertz-Sarr
Toney-Wood-Watkins

(Dubravka-GibbsWhite-Fofana-B.Williams) 0ITB.

Blir muligens til at jeg finner 0,5 ekstra, enten ved 4,0-keeper eller nedgradere Sarr til ESR, for å få inne Nach/Antonio/Wilson/Richarlison for Wood.

Deila

Legg inn av Deila »

Første draft:

Foster
TAA Shaw Digne Lamptey
Fernandes Salah Havertz Raphinha
DCL Antonio

Bachmann, Ayling, Bissouma, Davis

Deila her fra VGD forresten, med nytt nick.
Sist redigert av Deila den ons jul 21, 2021 12:16 pm, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Grøfterulleren skrev: ons jul 21, 2021 12:01 pm
Fernandes[
Det blir vel mange som må velge mellom Fernandes og KdB denne sesongen?

Deila

Legg inn av Deila »

Lew_Ashby skrev: ons jul 21, 2021 12:15 pm
Grøfterulleren skrev: ons jul 21, 2021 12:01 pm
Fernandes[
Det blir vel mange som må velge mellom Fernandes og KdB denne sesongen?
Ja, det vil jeg tro.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Grøfterulleren skrev: ons jul 21, 2021 12:18 pm
Lew_Ashby skrev: ons jul 21, 2021 12:15 pm
Grøfterulleren skrev: ons jul 21, 2021 12:01 pm
Fernandes[
Det blir vel mange som må velge mellom Fernandes og KdB denne sesongen?
Ja, det vil jeg tro.
Forsøkte presse sammen Bruno, KdB, Salah og TAA nå. Ble faktisk ikke så ubalansert som jeg fryktet.

Sanchez
Shaw-TAA-Lamptey-Fofana/Ayling
KdB-Salah-Bruno-Mbeumo
Watkins-6,5 (feks Toney, Rodrigo, Abraham v klubbskifte)

(Steele-GibbsWhite-B. Williams-Davis).

Men blir jo mye som endrer seg mot sesongstart, bla må Williams feks stikke til Southampton for å være aktuell. Evt kommer en 4,0-forsvarer inn som alternativ etter preseason. Manquillo kan feks spille seg til plass på vingback for Newcastle. Om Gibbs-White fortsetter storspillet fra slutten av forrige sesong er han en opplagt 4,5-midt, kanskje fra start i første runde.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Sancho inn til 9.5.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»