GeoGuessr - Challenges

Svar
Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Re: GeoGuessr - Challenges

Legg inn av Canucks »

lok1 skrev: tor jul 22, 2021 10:45 pm NMPZ ble litt i overkant vanskelig for meg. Er ikke helt der at jeg automatisk ser hvilket land man er i på bakgrunn av stripene i veien hehe
Forklaringene med Spoilers kommer i morgen, jeg tar kvelden nå.

Jeg slenger riktignok ut en challenge link for en til for dere om du ønsker å prøve, jeg har ikke gjort den selv enda.

Norge 2 minutter, du kan bevege deg, husk at i Norge må du være mer nøyaktig for score, siden det er mindre kart. Jeg vet ikke hva slags oppgaver som kommer i denne "seeden" siden jeg ikke har sett på den selv enda.

Lykke til, og god natt.

brokburg

Legg inn av brokburg »

Ble skikkelig hektet på GeoGuessr tidligere i år. Prøvde meg på noen av utfordringene her, og merker at jeg er litt rusten. Spilte hovedsaklig Explorer Mode, med mål om å få maks score i alle land. Brukte mange timer og mange forsøk på enkelte land der.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

brokburg skrev: tor jul 22, 2021 11:08 pm Ble skikkelig hektet på GeoGuessr tidligere i år. Prøvde meg på noen av utfordringene her, og merker at jeg er litt rusten. Spilte hovedsaklig Explorer Mode, med mål om å få maks score i alle land. Brukte mange timer og mange forsøk på enkelte land der.
Heh. I fjor sommer drev jeg å skrev inn russiske bokstaver manuelt i Google Translate for å få gull i de kyrilliske landene. Tider!

startelver

Legg inn av startelver »

Har aldri hørt om dette faktisk, men høres morsomt ut, har sett noe reality show med det samme.

Må testes ut når jeg har tid.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Canucks skrev: tor jul 22, 2021 11:05 pm Norge 2 minutter, du kan bevege deg, husk at i Norge må du være mer nøyaktig for score, siden det er mindre kart. Jeg vet ikke hva slags oppgaver som kommer i denne "seeden" siden jeg ikke har sett på den selv enda.
Denne var bedre. Artig artig. Skal ikke spoile noe, men dukket opp et sted jeg har vært flere ganger!

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

startelver skrev: tor jul 22, 2021 11:13 pm Har aldri hørt om dette faktisk, men høres morsomt ut, har sett noe reality show med det samme.

Må testes ut når jeg har tid.
Tar ikke veldig lang tid med en challenge, er 5 oppgaver pr. game, og jeg sørger også for begrensinger som gjør at man ikke vil sitte i timesvis og tenke over svaret og trykke rundt. Dersom Jeg aksepterer bevegelse så er det tidsbegrensinger.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

lok1 skrev: tor jul 22, 2021 11:33 pm
Canucks skrev: tor jul 22, 2021 11:05 pm Norge 2 minutter, du kan bevege deg, husk at i Norge må du være mer nøyaktig for score, siden det er mindre kart. Jeg vet ikke hva slags oppgaver som kommer i denne "seeden" siden jeg ikke har sett på den selv enda.
Denne var bedre. Artig artig. Skal ikke spoile noe, men dukket opp et sted jeg har vært flere ganger!
Bra den falt i smak, får se om jeg får gjort den etterpå.

A Pinpointable World 3 minutter klokke, No Move, temaet i dette kartet er at det er mange ledetråder på stedet du er droppet så du skal kunne finne frem(helst uten Google-søk takk)

SKubrick

Legg inn av SKubrick »

Canucks skrev: tor jul 22, 2021 10:16 am Da kan jeg gratulere Kuberick med ledelse i den andre utfordringen...
Fornøyd med den, men var nok første runden som avgjorde. Med et så stort land så går det jo mest på flaks, var heldig med den plasseringen :)

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Canucks skrev: fre jul 23, 2021 9:32 am A Pinpointable World 3 minutter klokke, No Move, temaet i dette kartet er at det er mange ledetråder på stedet du er droppet så du skal kunne finne frem(helst uten Google-søk takk)
Denne var også gøy. Med unntak av den første kunne man jo finne ut hvilket område/land man var i ganske enkelt. Fikk nesten 5000 på en av de! Enig i at google er fy i challenges, men mener det kan være lov om du spiller Explorer Mode f.eks.
Sist redigert av lok1 den fre jul 23, 2021 3:41 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

feilpost

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

lok1 skrev: fre jul 23, 2021 2:17 pm
Canucks skrev: fre jul 23, 2021 9:32 am A Pinpointable World 3 minutter klokke, No Move, temaet i dette kartet er at det er mange ledetråder på stedet du er droppet så du skal kunne finne frem(helst uten Google-søk takk)
Denne var også gøy. Med unntak av den første kunne man jo finne ut hvilket område/land man var i ganske enkelt. Fikk nesten 5000 på en av de! Enig i at google er fy i challenges, men mener det kan være lov om du spiller Explorer Mode f.eks.
Jepp, det som er meningen med denne typen kart, har ikke hatt tid i dag, og nå er det hockey party med SirKillalot for resten av kvelden.

Tjåland

Legg inn av Tjåland »

Kjekk tråd!

Gringorilla

Legg inn av Gringorilla »

Dette var merkelig gøy.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Blitt hektet på dette spillet igjen. Slo selveste GeoWizard i en challenge. Og det uten innsats (så litt flaks altså).

Her er lenken: https://www.geoguessr.com/challenge/QTJoGTbDj2JlbSzk

Fikk 24 979 poeng.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

lok1 skrev: tor jan 06, 2022 10:15 pm Blitt hektet på dette spillet igjen. Slo selveste GeoWizard i en challenge. Og det uten innsats (så litt flaks altså).

Her er lenken: https://www.geoguessr.com/challenge/QTJoGTbDj2JlbSzk

Fikk 24 979 poeng.
Mitt problem med GeoWizard som en helt ok GeoGuessr-spiller er at han ikke forklarer veldig mye rundt hvorfor han velger som han gjør, han kunne vært flinkere til å forklare ting, bortsett fra sola, men andre ting også. Som strømledninger, veimarkeringer etc. samt ting som Google-bilen i større grad når han bruker den.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Har ikke spilt like mye den siste tiden selv, men mulig jeg børser av med noen nye challenges selv også.

Har også skjedd mye på skript-fronten, hvor man har fått inn Baidu-maps for Kina etc.

I tillegg til andre utfordringer, før hadde man No Car No Compass som utfordring, nå har man også fått utfordringer med kartet etc. med scripts som kan fjerne landegrensene etc. på kartet, evt. fjerne kartet helt etc.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»