Odds Ballklubb

Svar
Aprilsnarr
Innlegg: 235

Re: Odds Ballklubb: En klubb som er kulere enn din klubb

Legg inn av Aprilsnarr »

Heldigvis har Håndlykken uttalt i desember at klubben er bedre stilt enn noen gang.. regner med alle som latterliggjør Odd nå bare er misunnelig på harmonien og profesjonaliteten i Odd

/ironi

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

Gunnar88 skrev: man jan 10, 2022 9:36 am Odd har varslet pressekonferanse klokken 11.

På lørdag ble jeg både overrasket og glad. Endelig skjønte klubben at de måtte ta grep. Med Odd sine ambisjoner kan ikke klubben ha en hovedtrener som leverer 46 poeng på de siste 44 kampene. Det bør være tydelig for alle.

Slik jeg skjønner situasjonen så har styret siden sesongslutt evaluert sesongen og de har tatt seg god tid. Dette har mange etterspurt, så det er flott at klubben gjorde dette på en ryddig måte. Hvis Nornes engasjerer advokat for å ta igjen på klubben så er det bein frem stusselig. Nornes må vel innse at han ikke har levert som alle andre forventet.

For meg toppet dette seg når han før sesongen uttaler at målsetningen til klubben er topp-6, med den stallen han hadde da. Odd havnet på 13 og var heldige som unngikk nedrykk. Det er langt fra akseptabelt. En endring er helt nødvendig.

Det som er et minus er at det er flere endringer samtidig. Både styreleder, sportssjef og hovedtrener. Det mener jeg er uheldig.

Personlig håper jeg på Tom Nordlie som sportssjef. Jeg vet mange er skeptisk til han og jeg er helt enig i at saken i Avaldsnes er fryktelig, men folk fortjener en ny sjanse. Tror Tom har lært av sine feil. Når det gjelder ny hovedtrener, så har jeg bare en kandidat og det er Jørgen Isnes. Han har takket nei til både hamkam og Sarpsborg, men jeg tror Odd klarer å lokke han.

Tenker du fremdeles det er stusselig at Nornes har engasjert advokat, etter det som kom frem på PK? Han er jo tydelig ikke interessert i en annen rolle og klubben nekter si han opp og ta den prosessen, da er det naturlig å engasjere en advokat når det blir en personalsak og klubben holder på som de gjør. Det er ikke stusselig men rett og slett helt korrekt av Nornes. Hadde han ønsket en annen rolle ville det vært greit, men alt som er kommet ut siden lørdag tilsier at det ikke har vært aktuelt for han, noe som og ble bekreftet på PK. Da bør Odd innse at de ikke kommer noen vei med å gjøre som de nå gjør, da må de betale ut det kontrakten evt sier, eller gå i dialog med advokaten og bli enige om en løsning.

At klubben holder fast på at de ikke ønsker å si opp Nornes når Nornes selv er så tydelig på at han ikke ønsker en annen rolle blir bare flaut for alle å se på. fotballnorge rister på hodet og ler av Odd

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Aprilsnarr skrev: man jan 10, 2022 1:33 pm
Gunnar88 skrev: man jan 10, 2022 9:36 am Odd har varslet pressekonferanse klokken 11.

På lørdag ble jeg både overrasket og glad. Endelig skjønte klubben at de måtte ta grep. Med Odd sine ambisjoner kan ikke klubben ha en hovedtrener som leverer 46 poeng på de siste 44 kampene. Det bør være tydelig for alle.

Slik jeg skjønner situasjonen så har styret siden sesongslutt evaluert sesongen og de har tatt seg god tid. Dette har mange etterspurt, så det er flott at klubben gjorde dette på en ryddig måte. Hvis Nornes engasjerer advokat for å ta igjen på klubben så er det bein frem stusselig. Nornes må vel innse at han ikke har levert som alle andre forventet.

For meg toppet dette seg når han før sesongen uttaler at målsetningen til klubben er topp-6, med den stallen han hadde da. Odd havnet på 13 og var heldige som unngikk nedrykk. Det er langt fra akseptabelt. En endring er helt nødvendig.

Det som er et minus er at det er flere endringer samtidig. Både styreleder, sportssjef og hovedtrener. Det mener jeg er uheldig.

Personlig håper jeg på Tom Nordlie som sportssjef. Jeg vet mange er skeptisk til han og jeg er helt enig i at saken i Avaldsnes er fryktelig, men folk fortjener en ny sjanse. Tror Tom har lært av sine feil. Når det gjelder ny hovedtrener, så har jeg bare en kandidat og det er Jørgen Isnes. Han har takket nei til både hamkam og Sarpsborg, men jeg tror Odd klarer å lokke han.

Tenker du fremdeles det er stusselig at Nornes har engasjert advokat, etter det som kom frem på PK? Han er jo tydelig ikke interessert i en annen rolle og klubben nekter si han opp og ta den prosessen, da er det naturlig å engasjere en advokat når det blir en personalsak og klubben holder på som de gjør. Det er ikke stusselig men rett og slett helt korrekt av Nornes. Hadde han ønsket en annen rolle ville det vært greit, men alt som er kommet ut siden lørdag tilsier at det ikke har vært aktuelt for han, noe som og ble bekreftet på PK. Da bør Odd innse at de ikke kommer noen vei med å gjøre som de nå gjør, da må de betale ut det kontrakten evt sier, eller gå i dialog med advokaten og bli enige om en løsning.

At klubben holder fast på at de ikke ønsker å si opp Nornes når Nornes selv er så tydelig på at han ikke ønsker en annen rolle blir bare flaut for alle å se på. fotballnorge rister på hodet og ler av Odd
Kanskje ikke stusselig at han har engasjert advokat, men jeg vil skryte av Odd som tilbyr Nornes en annen jobb for å beholde kompetansen hans. Hvis han ikke ønsker det, så bør han få kompensasjonen han (trolig) har krav på og komme seg langt vekk fra Skagerak. Nå tror jeg at Odd og Nornes blir enige i løpet av et par dager, så det blåser fort over.

Hva andre klubber mener om Odd spiller ingen trille for meg.

Uansett mener jeg at det virker som klubben har gjort en grundig jobb, som 99 % av alle supportere støttet før jul.

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Håndlykken er jo helt ute å kjøre i pressekonferansen. Helt latterlig å se på, måten han snakker om at alle andre i klubben jobber i andre roller enn hovedtrener må være noe av det dummeste jeg har hørt. Nornes er en fotballtrener, han har naturligvis ingen interesse av å bli omplassert under tvang fra å være hovedtrener til å jobbe i markedsavdelinga eller whatever. Det er jo ikke naivt å tro at det ville gå i land, det er jo regelrett idioti. Og Nornes selv, om han har noen som helst ambisjon som hovedtrener er naturligvis klar over at noe sånt har han alt å tape på og ingenting å vinne. Sitte å drive tull i 2 år hvor han tilegner seg absolutt null erfaring som er relevant til det å være hovedtrener?

Dette er ikke en kommunal jobb. Du kan ikke drive å omplassere folk sånn som det passer deg. Nornes må sparkes, eller så må han fortsette. Her setter Odd seg i en latterlig skvis. Nornes er i realiteten hovedtrener ut 2023 og Håndlykken og styre har jo bare rææævkjørt alt. Nå blir det vel brått dyrere å sparke Nornes også når de klarer å gjøre det hele til en sak som må via advokater fordi de prøver på tidenes dårligste løsning til å begynne med. Hadde vært interessante å se de første treningene til Odd etter det her.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

RamGuy skrev: man jan 10, 2022 1:50 pm Håndlykken er jo helt ute å kjøre i pressekonferansen. Helt latterlig å se på, måten han snakker om at alle andre i klubben jobber i andre roller enn hovedtrener må være noe av det dummeste jeg har hørt. Nornes er en fotballtrener, han har naturligvis ingen interesse av å bli omplassert under tvang fra å være hovedtrener til å jobbe i markedsavdelinga eller whatever. Det er jo ikke naivt å tro at det ville gå i land, det er jo regelrett idioti. Og Nornes selv, om han har noen som helst ambisjon som hovedtrener er naturligvis klar over at noe sånt har han alt å tape på og ingenting å vinne. Sitte å drive tull i 2 år hvor han tilegner seg absolutt null erfaring som er relevant til det å være hovedtrener?

Dette er ikke en kommunal jobb. Du kan ikke drive å omplassere folk sånn som det passer deg. Nornes må sparkes, eller så må han fortsette. Her setter Odd seg i en latterlig skvis. Nornes er i realiteten hovedtrener ut 2023 og Håndlykken og styre har jo bare rææævkjørt alt. Nå blir det vel brått dyrere å sparke Nornes også når de klarer å gjøre det hele til en sak som må via advokater fordi de prøver på tidenes dårligste løsning til å begynne med. Hadde vært interessante å se de første treningene til Odd etter det her.
Delvis enig i det du skriver.
Klønete av Håndlykken å gå så langt når det gjelder andre arbeidsoppgaver. Arbeidsgiver kan selvsagt omplassere ansatte innenfor styringsretten. Spørsmålet er hvor langt dette går. Nornes har jobb som hovedtrener, så er spørsmålet om styringsretten går langt nok til at trener i Odd er samme sak (her forutsetter jeg selvsagt A-laget).

Lite trolig det vil bli dyrere, hvis det legges til grunn at dette allerede er avklart i kontrakten.

Nå som det er avklart at Nornes ikke vil ha en annen jobb i Odd, så starter forhandlingene om sluttpakken. Så får vi håpe dette er avtalt i kontrakten og at Odd betaler denne ut ASAP for å få mannen bort.

hgb

Legg inn av hgb »

RamGuy skrev: man jan 10, 2022 1:50 pm Håndlykken er jo helt ute å kjøre i pressekonferansen. Helt latterlig å se på, måten han snakker om at alle andre i klubben jobber i andre roller enn hovedtrener må være noe av det dummeste jeg har hørt. Nornes er en fotballtrener, han har naturligvis ingen interesse av å bli omplassert under tvang fra å være hovedtrener til å jobbe i markedsavdelinga eller whatever. Det er jo ikke naivt å tro at det ville gå i land, det er jo regelrett idioti. Og Nornes selv, om han har noen som helst ambisjon som hovedtrener er naturligvis klar over at noe sånt har han alt å tape på og ingenting å vinne. Sitte å drive tull i 2 år hvor han tilegner seg absolutt null erfaring som er relevant til det å være hovedtrener?
Som Einar sa, så var det muligens naivt, men jeg syns ikke det var så rart at de spurte, og det er ikke idioti. Det er liten sjanse for at JFN vil få noen annen attraktiv hovedtrenerjobb i nærmeste framtid, og så kommer det jo litt an på hvor gira han er på å flytte på seg for en eller annen assistentjobb, f.eks.
Dette er ikke en kommunal jobb. Du kan ikke drive å omplassere folk sånn som det passer deg.
Det er vel ingen som har påstått at de kunne omplassere Nornes uten hans godkjennelse?
Nornes må sparkes, eller så må han fortsette. Her setter Odd seg i en latterlig skvis. Nornes er i realiteten hovedtrener ut 2023 og Håndlykken og styre har jo bare rææævkjørt alt.
Jeg er ikke enig i at dette setter Odd i noen som helst slags skvis. Det er ingen forskjell på om han bare hadde blitt oppsagt på tirsdag eller at de tok disse rundene for å sjekke med ham (bortsett fra at noen dager har gått, men jeg går ut fra at de uansett har brukt disse til å sjekke alternativene). Han kan sies opp når som helst, og med en gang man har gravlagt muligheten for at han fortsetter i klubben for godt, så blir han nok det.
Nå blir det vel brått dyrere å sparke Nornes også når de klarer å gjøre det hele til en sak som må via advokater fordi de prøver på tidenes dårligste løsning til å begynne med. Hadde vært interessante å se de første treningene til Odd etter det her.
Dette er IMHO bare misforstått. Det ville uansett blitt advokatmat (dvs, om JFN hyrer advokat er det hans sak, ikke Odds problem). Det har ikke skjedd noe ulovlig her, og hvis de ikke blir enige om en ny rolle (som de neppe blir), så blir det jo en treneroppsigelse som alle andre. Da er det nok ganske vanlig at advokater involveres.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Jeg forstår ikke dette voldsomme oppstyret her. Selvsagt har det ikke skjedd noe ulovlig her, men Odd var tydeligvis helt på jordet på grunn av at de forsøker å være hyggelig med Nornes.

hgb

Legg inn av hgb »

Visstnok aktuelt med Abel William Stensrud (goalgetter fra Skeid i 2. divisjon) inn, mens det snakkes om Kaasa til Molde. Jeg tror Wallem fort vil trenge å starte neste år, så kanskje det er et ok tidspunkt for å selge Kaasa, men det er jo avhengig av hva Molde vil gi.

cpatton

Legg inn av cpatton »

Intet ulovlig, men ekstremt klønete og naivt. Det har seg jo ikke slik at styret bestemte seg for å få inn ny trener fra den ene dagen til den andre. Her har det vært en prossess, noen har snakket sammen, men uten å involvere hovedpersonen overhodet. Hadde vært helt og holdent etter boka hvis klubben hadde ønsket å gi ham sparken, men ikke ved omplassering.
Og jeg blir rimelig matt av Håndlykken på PK, og hvordan han snakker rundt forskjellige roller i klubben. Er ikke så sikker på om det hadde vært greit for ham om klubben hadde utlyst stillingen som daglig leder og i samme slengen tilbudt ham jobb innen markedsføring eller sikkerhet.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

cpatton skrev: man jan 10, 2022 4:11 pm Intet ulovlig, men ekstremt klønete og naivt. Det har seg jo ikke slik at styret bestemte seg for å få inn ny trener fra den ene dagen til den andre. Her har det vært en prossess, noen har snakket sammen, men uten å involvere hovedpersonen overhodet. Hadde vært helt og holdent etter boka hvis klubben hadde ønsket å gi ham sparken, men ikke ved omplassering.
Og jeg blir rimelig matt av Håndlykken på PK, og hvordan han snakker rundt forskjellige roller i klubben. Er ikke så sikker på om det hadde vært greit for ham om klubben hadde utlyst stillingen som daglig leder og i samme slengen tilbudt ham jobb innen markedsføring eller sikkerhet.
Jeg er enig i at Håndlykken ikke er veldig sterk på PK om dagen, men han kan ikke lykkes med alt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Gunnar88 skrev: man jan 10, 2022 2:38 pm Jeg forstår ikke dette voldsomme oppstyret her. Selvsagt har det ikke skjedd noe ulovlig her, men Odd var tydeligvis helt på jordet på grunn av at de forsøker å være hyggelig med Nornes.
Er det ikke heller det at de forsøker å sno seg unna en utbetaling?

Jeg er ikke sikker, men jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at det ville vært fryktelig nedverdigende å gå fra hovedtrener til markedsansatt. Alt annet enn hyggelig.

Å gå fra å være i manesjen som kanskje klubbens viktigste mann til å ringe kreti og pleti for å høre om de vil sponse klubben.

Everenga

Legg inn av Everenga »

PapaSmurf skrev: man jan 10, 2022 5:09 pm
Gunnar88 skrev: man jan 10, 2022 2:38 pm Jeg forstår ikke dette voldsomme oppstyret her. Selvsagt har det ikke skjedd noe ulovlig her, men Odd var tydeligvis helt på jordet på grunn av at de forsøker å være hyggelig med Nornes.
Er det ikke heller det at de forsøker å sno seg unna en utbetaling?

Jeg er ikke sikker, men jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at det ville vært fryktelig nedverdigende å gå fra hovedtrener til markedsansatt. Alt annet enn hyggelig.

Å gå fra å være i manesjen som kanskje klubbens viktigste mann til å ringe kreti og pleti for å høre om de vil sponse klubben.
Man snakker om styringrett osv men det er jo på samme nivå. Hvis sjefen kommer og sier at du makter ikke arbeidsoppgavenr dine men jeg tror du hadde vært I stand til å gå med internposten så er jo ikke det innenfor.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Styringsretten er jo sterk, men hvordan er reglene når det gjelder kontrakt med bindingstid som i fotballen, og ikke en fast ansettelse? Jeg antar at det gjelder andre regler da.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Henningsen skrev: man jan 10, 2022 5:25 pm Styringsretten er jo sterk, men hvordan er reglene når det gjelder kontrakt med bindingstid som i fotballen, og ikke en fast ansettelse? Jeg antar at det gjelder andre regler da.
Jeg er absolutt ikke noen kontraktsjurist men det er jo en grunn til at trenere ytterst sjelden blur igjen og ringer det lokale næringslivet etter at de har fått fyken.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

PapaSmurf skrev: man jan 10, 2022 5:09 pm
Gunnar88 skrev: man jan 10, 2022 2:38 pm Jeg forstår ikke dette voldsomme oppstyret her. Selvsagt har det ikke skjedd noe ulovlig her, men Odd var tydeligvis helt på jordet på grunn av at de forsøker å være hyggelig med Nornes.
Er det ikke heller det at de forsøker å sno seg unna en utbetaling?

Jeg er ikke sikker, men jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at det ville vært fryktelig nedverdigende å gå fra hovedtrener til markedsansatt. Alt annet enn hyggelig.

Å gå fra å være i manesjen som kanskje klubbens viktigste mann til å ringe kreti og pleti for å høre om de vil sponse klubben.
Jeg heller forstår ikke hvordan ordet hyggelig passer inn i denne saken. Odd prøver å få noe igjen for penga, greit nok det, men hyggelig er det ikke, men et forsøk på å sno seg unna er jeg enig i

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

seriemester2013 skrev: man jan 10, 2022 5:29 pm
PapaSmurf skrev: man jan 10, 2022 5:09 pm
Gunnar88 skrev: man jan 10, 2022 2:38 pm Jeg forstår ikke dette voldsomme oppstyret her. Selvsagt har det ikke skjedd noe ulovlig her, men Odd var tydeligvis helt på jordet på grunn av at de forsøker å være hyggelig med Nornes.
Er det ikke heller det at de forsøker å sno seg unna en utbetaling?

Jeg er ikke sikker, men jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at det ville vært fryktelig nedverdigende å gå fra hovedtrener til markedsansatt. Alt annet enn hyggelig.

Å gå fra å være i manesjen som kanskje klubbens viktigste mann til å ringe kreti og pleti for å høre om de vil sponse klubben.
Jeg heller forstår ikke hvordan ordet hyggelig passer inn i denne saken. Odd prøver å få noe igjen for penga, greit nok det, men hyggelig er det ikke, men et forsøk på å sno seg unna er jeg enig i
Odd må bytte trener. Det skjønner alle utenom Nornes. For å være "hyggelig", så tilbyr klubben Nornes annet arbeid i klubben. Som Nornes selv sa så er dette det vanskeligste han har gjort. Nornes er en legende og har totalt vært tilknyttet klubben i over 20 år. Selvsagt er det innafor å tilby han annet arbeid.

Nå ønsker ikke Nornes dette og da bør partene forhandle om en sluttpakke raskest mulig.

Når det gjelder arbeidsgiver styringsrett så er ikke jeg heller ekspert. Men Nornes hadde tilbud om videre trenerarbeid i Odd, så trenerjobben er der enda, men selvsagt er han ikke lenger øverste leder for A-laget. Så jeg tror Odd har en dårlig sak med tanke på omplassering.

cpatton

Legg inn av cpatton »

Mer enn å sno seg unna tror jeg ganske bestemt at klubben overvurderer de ansattes lojalitet. Dagens video-intervju med Håndlykken i TA underbygger akkurat det. Her snakker han om det indre livet på Skagerak som om det var Kardemommeby. Vi får bla høre om viktigheten av å vokse innen Odd-systemet parallellt med at klubbens spydspiss utad har blitt krympet.
Det hele er bare tragisk, og vitner om en mann som er flere nummer for liten når det kommer til å forstå den enkleste dynamikk i arbeidslivet.
Vi får tro at partene lander en sluttpakke i løpet av få dager.

Det mest spennende nå er ny trener, hvor langt utenfor kommunegrensa klubben beveger seg. Vil jo også være sannsynlig at en trener med bein i nesa vil ønske seg egne håndplukkede menn nært rundt seg mm... I sannhet noen voldsomme kabaler som skal legges på Skagerak kommende uker.

Perkele

Legg inn av Perkele »

VG tipper på Morten Rønningen som sportssjef
https://www.vg.no/sport/fotball/i/9KM7Q ... overta-odd

Lars Bohinen
Bohinen blir koblet med de fleste ledige trenerjobbene og det er naturlig etter en sterk høst med Sarpsborg 08 og han er en profil som også kan løfte klubben utenfor banen.

Den tidligere England-proffen har også vært nevnt som en mulig sportssjef av lokalpressen, men den jobben går nok til dagens teamkoordinator Morten Rønningen.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Gunnar88 skrev: man jan 10, 2022 11:43 am . Men det er vel ikke umulig at han blir ny assistent i enga.
Jo, det er umulig, da assistent til Fagermo er ansatt ved intrernt opprykk

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Det er vel mest nærliggende at Morten Rønningen overtar som sportssjef, selv om jeg hadde håpet på noen impulser utenfra.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Nornes melder til Varden at han stiller på jobb i morgen. Da begynner det å bli en tragedie. Gi han pengene han har krav på og få han langt bort fra Odd.

Perkele

Legg inn av Perkele »

Endelig får Odd omtale i riksmediene, dette har vi ventet lenge på... :roll:

Everenga

Legg inn av Everenga »

Henningsen skrev: tir jan 11, 2022 8:42 am
Gunnar88 skrev: man jan 10, 2022 11:43 am . Men det er vel ikke umulig at han blir ny assistent i enga.
Jo, det er umulig, da assistent til Fagermo er ansatt ved intrernt opprykk
Nå er det jo mulig å ha mer enn en assistent, blir ikke overrasket om Nornes dukker opp i Enga i en eller annen kapasitet.

cpatton

Legg inn av cpatton »

At Nornes stiller på Skagerak i morgen er da helt naturlig og opplagt med mindre han skulle bedrive skulk via egenmelding.
Det tragiske her er situasjonen klubben har satt seg. Som Varden skriver på lederplass - klubbens plan var omtrent like god som høstsesongen.

Perkele

Legg inn av Perkele »

Kan snart ikke bli tristere denne saken her..
https://www.ta.no/stottet-odd-med-milli ... 50-1295582

cpatton

Legg inn av cpatton »

Perkele skrev: tir jan 11, 2022 6:09 pm Kan snart ikke bli tristere denne saken her..
https://www.ta.no/stottet-odd-med-milli ... 50-1295582
Befriende å lese om Borgersens opplevelser på innsida av Odd-systemet!
Det verste må være at jeg ikke lar meg overraske det minste. Bang bang på brystkassa når det går bra og hue i sanda når resultatene uteblir.
At han personifiserer tilstanden ved å filleriste Håndlykken er til å forstå. En gutteaktig sjarm i medgangstider og en vandrende katastrofe med passiv aggressiv pubertal oppførsel i motgang, som i nærmest hele 2021.

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

Nydelig artikkel om borgersen. Setter virkelig fingeren på viktige ting. Og det er ikke bare synsing fra noen utenfra, men kommer fra en av klubbens viktigste støttespillere gjennom flere sesonger. Måten han beskriver håndlykken på bør få varsellampene å lyse hos de med et hjerte som er glad i Odd.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Perkele skrev: tir jan 11, 2022 6:09 pm Kan snart ikke bli tristere denne saken her..
https://www.ta.no/stottet-odd-med-milli ... 50-1295582
Keen på å videreformidle noe av innholdet?

Perkele

Legg inn av Perkele »

Ta kan leses gratis i januar JackBlack

Perkele

Legg inn av Perkele »

Jeg tror snart enda flere må følge Nornes ut porten, Håndlykken neste?
Skal han overleve i lengre tid må alt klaffe fremover, inkludert suksess i serien.
Sportsjef og treneransettelsen MÅ klaffe!
Alternativt er han ute senest etter sesongen, eller hva tror dere?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»