Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Lew_Ashby

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Lew_Ashby »

Tuchel melder om ingen nye skader eller sykdom inn mot Spurs-kampen imorgen. Det tas en avgjørelse for Kante og Silva før kampstart - vi vet at Silva har testet negativt, går ut ifra at Kante da også har det. Går ut i fra at de uansett starter på benken om de er fysisk klar for spill. Dette lover godt mtp City-kampen til helgen, så får vi bare krysse fingrene for null skader mot Tottenham.

Laget imorgen blir nok en gang vanskelig å tippe, men med med James, Chilwell og Chalobah skadet, Silva og Kante forventet benk, og Mendy i AFCON:

Kepa
Christ-Rudi-Sarr
Azpi-Jorg-Kova-Alonso
Mount-Havertz
Lukaku

Med Silva klar blir det enklere å tippe det defensive, da tror jeg Sarr ryker ut og Rudi til venstre. De tre fremste er veldig vanskelig å tippe, men går for Mount-Havertz-Lukaku basert på spilletid på lørdag. Viktig kamp på lørdag formiddag, håper ikke vi må ta oss helt ut imorgen.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Jeg og to kompiser utforsker mulighetene for å se hjemmekampen mot Tottenham 23/1. Noen som kan peke meg i retning billetter? Fant litt ymse på Google, men ettersom det er mange år siden forrige kamp er jeg ikke helt oppdatert på legitimiteten til diverse nettsider.

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

VisionQuest skrev: tir jan 11, 2022 5:00 pm Jeg og to kompiser utforsker mulighetene for å se hjemmekampen mot Tottenham 23/1. Noen som kan peke meg i retning billetter? Fant litt ymse på Google, men ettersom det er mange år siden forrige kamp er jeg ikke helt oppdatert på legitimiteten til diverse nettsider.
Jeg har god erfaring med disse:
https://www.gosporttravel.com/fotbollsr ... lsea/58110

Torjus

Legg inn av Torjus »

Jeg har brukt livefootballtickets.com, funker fint men litt stiv pris

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Torjus skrev: tir jan 11, 2022 6:21 pm Jeg har brukt livefootballtickets.com, funker fint men litt stiv pris
Ville ikke brukt den siden da den er merket med "not authorised - do not use" på Chelseas hjemmesider.

gosporttravel, som SJC nevner over, er ikke på svartelisten så den kan fint brukes uten risiko.

Andre autoriserte nettsteder:

AMBRO SPORTS AND EVENTS
BOW LANE TRAVEL
CHAMPIONS TRAVEL
CIRCUIT HOSPITALITY
CLUB SPORTS
COLTOUR
EVENTMASTERS
GO SPORT TRAVEL
MISSION IMPOSSIBLE
P1 TRAVEL
SPORTING AFFAIR
SPORTSBREAKS.COM
SUPERSTARS
TOURISTCO ENTERTAINMENT
TOURISTCO HOTELS
TRAVEL 2 FOOTBALL
TRAVEL CONNECTION
VIAGOGO

Torjus

Legg inn av Torjus »

Det hadde jeg ikke sett! Da unngår jeg de fremover, takk for tips!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Nizaar Kinsella melder at vi har henta Kenedy tilbake fra lån. Underwhelming…

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

VisionQuest skrev: ons jan 12, 2022 5:48 pm Nizaar Kinsella melder at vi har henta Kenedy tilbake fra lån. Underwhelming…
Hva skal vi med ham?

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »





Lover godt

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Trolljegeren skrev: ons jan 12, 2022 5:49 pm
VisionQuest skrev: ons jan 12, 2022 5:48 pm Nizaar Kinsella melder at vi har henta Kenedy tilbake fra lån. Underwhelming…
Hva skal vi med ham?
Ikke en dritt, bare til å puste rolig. Han møtte opp utrent og har ikke vært god i Flamengo = han har ikke fått ønsket spilletid og vi henter ham for å leie ut igjen

Torjus

Legg inn av Torjus »

Hvis Rüdiger og Azpi signerer ny kontrakt plager det meg ikke særlig om Christensen drar. Føler han aldri har hatt det gjennombruddet man håpte på. Så får vi heller spe på med spennende unggutter eller kjøpe Koundé til sommeren. Noen som har sett han denne sesongen i Sevilla?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

For what it's worth, Dembele har sett jævlig frisk ut den første halvtimen mot Real Madrid nå.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Kanskje Sarr som venstre vingback kan være noe? Noe mer flytende formasjon for tida, men vi ligger i store deler av kampen med en firer bak.

Azpi - Christensen - Rüdiger - Sarr

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

chelsea8 skrev: ons jan 12, 2022 9:37 pm Kanskje Sarr som venstre vingback kan være noe? Noe mer flytende formasjon for tida, men vi ligger i store deler av kampen med en firer bak.

Azpi - Christensen - Rüdiger - Sarr
I en flytende formasjon ja, som en ren vingback absolutt ikke

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

VisionQuest skrev: ons jan 12, 2022 8:44 pm For what it's worth, Dembele har sett jævlig frisk ut den første halvtimen mot Real Madrid nå.
Ja en veldig bra spiller, men som Lew påpekte er jo lønnen og skadehistorikken et problem

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

chelsea8 skrev: ons jan 12, 2022 9:37 pm Kanskje Sarr som venstre vingback kan være noe? Noe mer flytende formasjon for tida, men vi ligger i store deler av kampen med en firer bak.

Azpi - Christensen - Rüdiger - Sarr
Nei. Basert på innleggsforsøket hans nettopp. 🤣

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Dommer er jo helt på trynet igjen?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

GatlingGun skrev: ons jan 12, 2022 10:00 pm Dommer er jo helt på trynet igjen?
Har gjort alt han kan for å hjelpe Spurs tilbake i kampen. Begge straffene er hårreisende. Offsiden er også ganske klar.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

chelsea8 skrev: ons jan 12, 2022 10:15 pm
GatlingGun skrev: ons jan 12, 2022 10:00 pm Dommer er jo helt på trynet igjen?
Har gjort alt han kan for å hjelpe Spurs tilbake i kampen. Begge straffene er hårreisende. Offsiden er også ganske klar.
Var vel offside på Moura også i situasjonen i forkant også.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Gratulerer med finaleplass alle blå. Håpe på bedre lykke en de siste finalene på Wembley

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Artig med nok en finale. Kane med 0 mål på de syv siste kampene mot Chelsea.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

chelsea8 skrev: ons jan 12, 2022 10:41 pm Artig med nok en finale. Kane med 0 mål på de syv siste kampene mot Chelsea.
Håpe vi klarer å vinne en finale på Wembley snart igjen. Tapt de 3 siste. Vunnet 1 av siste 6-7?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tenk om vi hadde hentet Thiago Silva for 10 år siden heller. Legende hadde han blitt. Skikkelig god mann det der.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

chelsea8 skrev: ons jan 12, 2022 10:41 pm Artig med nok en finale. Kane med 0 mål på de syv siste kampene mot Chelsea.
Bra jinx. Vi har ligakamp mot Spurs neste helg.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

GatlingGun skrev: ons jan 12, 2022 10:48 pm Tenk om vi hadde hentet Thiago Silva for 10 år siden heller. Legende hadde han blitt. Skikkelig god mann det der.
Jepp det er utrolig synd at en av vår tids beste stoppere kastet bort primen i PSG. Fantastisk spiller og fantastisk type

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skrev et langt innlegg om hvorfor vi selvsagt burde gi Rudiger 200k i uken dersom kildene stemmer, og det ikke er andre hodeløse krav utover grunnlønn. Gidder ikke å skrive på nytt, men konklusjonen er: Selvsagt skal vi gi Rudi 180-200k i uken. Han vil fortsatt kun være 33 år når kontrakten går ut, og jeg har tro på at den maskinen av en mann fortsatt er noenlunde i fysisk toppform ut kontrakten.


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: tor jan 13, 2022 9:35 am Skrev et langt innlegg om hvorfor vi selvsagt burde gi Rudiger 200k i uken dersom kildene stemmer, og det ikke er andre hodeløse krav utover grunnlønn. Gidder ikke å skrive på nytt, men konklusjonen er: Selvsagt skal vi gi Rudi 180-200k i uken. Han vil fortsatt kun være 33 år når kontrakten går ut, og jeg har tro på at den maskinen av en mann fortsatt er noenlunde i fysisk toppform ut kontrakten.
Jeg bare håper stegene han har tatt det siste halvannet året er overførbart til en backfirer. Det var vel det han spilte i Stuttgart og Roma?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»